Oletko muistanut aina olla ikävöinnin arvoinen

Anonyymi-ap

Rehti, luotettava ja uskollinen.

42

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ja myönnän sen olen ollut välillä ilkeä ja inhottavan itsekeskeinen.

• Anonyymi

Olen mutta ei kukaan kaipaa😪

• Anonyymi

Juu eihän tuollaista kiusan kappaletta edes kaipaa en ainakaan enään minä olet sairaspäästäsi voisit mennä johonkin kallon kutistajalle että sut saataisiin normaaliksi

• Anonyymi

Kyllä olen ollut, kaikkea noita.

• Anonyymi

👆 tää oli hyvä.

• Anonyymi

Eipä ja siksi tässä jamassa ollaan. Haaveet kaatuneet.

• Anonyymi

Eipä sillä ole mitään merkitystä jos vain minä luotettava.

• Anonyymi

Jo suhteessa oleva ei voi sitä olla! Tai sitten hän on ainakin saavuttamaton. Koska jos hänet saisi ei hän olisi enää uskollinen.

• Anonyymi

Harvempi täältä suhteessa olevaa etsii. Miksi tällä palstalla sitten suhteessa oleva olisi? Ei kuulostaisi ihan normaalilta seurustelulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvempi täältä suhteessa olevaa etsii. Miksi tällä palstalla sitten suhteessa oleva olisi? Ei kuulostaisi ihan normaalilta seurustelulta.

Oletko koskaan ollut pitkässä suhteessa? On ihan normaalia että seurustelevat jatkavat suhdetta ihan tavan vuoksi vaikka jo ihastutaan toisiin. Se on normaaleinta seurustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan ollut pitkässä suhteessa? On ihan normaalia että seurustelevat jatkavat suhdetta ihan tavan vuoksi vaikka jo ihastutaan toisiin. Se on normaaleinta seurustelua.

Jos se on sitten kaikkein normaaleinta seurustelua, mikä sitten on epänormaalia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollut koskaan pitkässä suhteessa. Enpä juuri lyhyessäkään ja paljolta olen säästynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wtf?! 😄 tavan vuoksi.. no silloin on kyllä ennemminkin läheisriippuvainen. Mä väitän että pitkässä suhteessa ollessa joskus kokee ihastuksen tunteita, mut ne on vaan pientä vaihtelua, ja rakkaus on kuitenkin tärkeämpää 😊 kummassakin kyse tunteista mutta toisessa paljon syvemmistä ja tärkeämmistä. Joku voi saada samat dopamiini vaikka uhkapeleistä kuin ihastumisesta.

• Eipä ole kukaan sanonut kasvotusten, että olisin jonkun oma. Ikävöinyt olen silti.

• Anonyymi

Ei ikävöinti ole mikään käytöskoulu.

• Anonyymi

Ei sitä ihan kaikilta voi käytöstä vaatiakaan.

• Anonyymi

Minä olen liian ujo. Mutta tarvitsisin niin yhden naisen rakkautta. On paha mieli. Tuntuu että en jaksa. Rehtiys on vaikeaa jos ei ensin luota. Uskollinen olen. Mkeheltä.

• Anonyymi

Miksi paha mieli? Mä haluan yhtä miestä niin paljon, mut en vaa oikee usko et tulis mitään. Jotenki sellasella asenteella et tulee jos on tullakseen tai korkeintaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä😄 mitä enemmän mietin koko juttua ni vaan ahdistun, joten yritän olla miettimättä. Ei vaan aina onnistu. Aina ku näkee ni yritä siinä sitten olla normisti🔥

• Anonyymi

Ooko nää se? Tämä tuo?

• Anonyymi

Seittämän poikaa ja tyttö Diana.

• Anonyymi

Kuinkahan moni uskoo aloituksen sisällön todeksi ja vaipuu synkkyyteen.

Ihmisen ei tarvitse olla mitään ollakseen ikävöity.

• Anonyymi

Ei se tyhjä pamahda, eli ei sitä ikävöidä kannata.

• Minä ainakin vaivun joka ilta synkkyyteen. Vaikka kuinka yritän, niin mikään ei riitä. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Olen kyllä ollut.
      Levollista yötä tänne.

🙏🏻✨️

• Anonyymi

Jatkan vielä, että silloin kun on yksin niin ei ole ketään muita. Aloittajan tilanteesta en voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä, että silloin kun on yksin niin ei ole ketään muita. Aloittajan tilanteesta en voi tietää.

Kaitpa sä asiasi tiedät!

• Anonyymi

Ei noita asioita voi todistaa kuin tuolla tosielämässä, samaa ilmaa hengittäen. Teoilla. Vain teoilla.

• Anonyymi

Jep. En minäkään usko palstailun paskaan missään asioissa. Kunhan kerroin omistani. Eikä tosielämäkään koskaan voi vakuuttaa ihan varmasti mitään.

Mulle vaan uskollisuus ja rehellisyys on tärkeitä arvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. En minäkään usko palstailun paskaan missään asioissa. Kunhan kerroin omistani. Eikä tosielämäkään koskaan voi vakuuttaa ihan varmasti mitään.

Mulle vaan uskollisuus ja rehellisyys on tärkeitä arvoja.

Kenelle ei. Miten toi luottamus? Ilman sitä ei ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle ei. Miten toi luottamus? Ilman sitä ei ole mitään.

Ja kysyt luottamuksesta täällä?

Mun kokemus oli ettei hän ollut luottamuksen arvoinen edes reaalissa. Hän jota ajattelin menneisyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kysyt luottamuksesta täällä?

Mun kokemus oli ettei hän ollut luottamuksen arvoinen edes reaalissa. Hän jota ajattelin menneisyydestä.

No silloinhan ei ole luottamusta. Eli ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No silloinhan ei ole luottamusta. Eli ei mitään.

Eipä niin.

Paljon pitäisi tapahtua, että luottamus voisi rakentetua.

Olisin jutellut hänen kanssaan kaiken läpi mutta en viitsi pelleillä palstalla enää.

Olen ottanut sinuun yhteyttä 3/2023 etkä ole vastannut siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä niin.

Olisin jutellut hänen kanssaan kaiken läpi mutta en viitsi pelleillä palstalla enää.

Mikä oli väline? Vahva käsitys on, että sinulla on nyt väärä henkilö mielessä. Ei kuulosta minun tapaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä oli väline? Vahva käsitys on, että sinulla on nyt väärä henkilö mielessä. Ei kuulosta minun tapaiselta.

Hyvä että tunnistat minun olevan väärän henkilön.
        Silloin ei ole mitään puhuttavaa tai selvitettävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että tunnistat minun olevan väärän henkilön.
        Silloin ei ole mitään puhuttavaa tai selvitettävää.

No näin minäkin ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä niin.

Jos hän ei vastaa tuntemattomiin numeroihin. Minä en ainakaan vastaa niihin.

• Anonyymi

Juu, kyllä ❤️

• Anonyymi

En koe olevani ikävöinnin kohde vaan olen se joka ikävöi. Kuten muutkin palstalla kaipaavat.

• Anonyymi

Rehti sana on muuten vaikea toteuttaa sillä voi ihminen olla epärehti häslätessään,vahingossa.

• Anonyymi

eli pitäisi lakata elämästä ja antaa "rakkaan" viedä sinusta ja sitten muiden rakjaat ja "syödyt" hakkaavat ja syövät takaisin. järkyttävää toimintaa. ei muuta sanottavaa.

• Anonyymi

ja aina valitaan se kohteeksi, joka on syyllinen, jota haluaa "syödä". tuo on niin järkyttävää että oksettaa. uhrataan porukassa yksi jota hakataan ja kidutetaan ja nöyryytetään ja yritetään alustaa tiettyyn rooliin jotta muut saa hyvää. täysin järkyttävää paholaistoimintaa. hyi helvetti.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7254
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2937
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2422
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      103
      2355
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2091
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1607
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1580
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1458
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      400
      1415
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1414
    Aihe