Voi voi voi...tässäkö on nyt sitä parasta lastenelokuvaa, mitä Suomessa osataan tehdä. Oli heittämällä surkein ja tylsin lastenelokuva, mitä olen koskaan nähnyt. Alle 5v lapset voivat ehkä tämän seurassa jotenkuten viihtyäkin, mutta muut eivät. 8 ja 11v lapseni eivät tykänneet yhtään. Itse meinasin nukahtaa moneen kertaan. Tämä elokuva on yleisön täydellistä aliarvostamista. Jos kärsit unettomuudesta, niin suosittelen katsomaan ensimmäiset 5min, jonka jälkeen heräät tyytyväisenä lopputekstien aikaan.
1/5 tähteä ja sekin tähti kanalle.
Heinähattu, Vilttitossu ja kana elokuva
Anonyymi-ap
2
303
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei osata tehdä hyviä leffoja, ei edes lastenelokuvia . Pelkkää sähläys ns.komediaa tai todella tylsää ihmissuhde höpinää. Ainoat hyvät elokuvat mitkä olen katsonut( Ilves, Konsta näytteli siinä mainiosti. Lupaus, Tuntematon sotilas, muutamia tässä. Ihmettelen myös maikkarin pakkosyöttöä kotimaisista elokuvista, samat pyörii joka hetkessä. Ymmärrän ylen lähettämät vanhat Suomifilmit, ne ovat ehkä vanhaikodeissakin piriste jos saavat katsoa,toivoen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253