Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En tunne yleensä vihaa, mutta nyt tunnen!!!

Anonyymi-ap

Pari päivää sitten tapahtunut Navaljyn murha oli liikaa. Tämä tapahtuma nosti vihani äärimmilleen ja kohteena on tietenkin kuminaama Putin. Vihaan sitä äijää niin ettei sanat riitä kertomaan. Olen kokenut aiemminkin vihantunteita tätä ihmispetoa kohtaan, mutta nyt raja ylittyi.
En edes pysty kuvailemaan tunteitani kun kuulin että Navaljy oli tapettu. Hän oli ihana ja rohkea mies, joka uskalsi uhmata Putinia ja palata Venäjälle vielä senkin jälkeen kun hänet yritetiin tappaa myrkyttämällä.
En ole edes kyennyt lukemaan Navaljinista kertovia uutisia koska minut täyttää voimaton raivo Putinia kohtaan. Muuta en toivo kuin että joku tappaisi hänet hitaasti kiduttamalla. Se ei tuo murhattua miestä takaisin, mutta olisi oikein kuminaamalle.

14

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli niin pelottava. Putin pelkäsi.
      Luin jostain että se Putinin kokki joka myös kuoli, nousi köyhyydestä rikkauksiin ja maineeseen vain siten että se tappoi kilpailijansa. Oli se sen näköinenkin.

    • Anonyymi

      Niin, mutta ainoa asia joka nyt ilahduttaisi olisi se että saisin lukea Putinin kuolleen hitaasti ja tuskallisesti.

    • Anonyymi

      Jenkeissä istuu koko ajan 2 000 000 ihmistä vankilassa kun se on bisnestä, siinä muutama kymmenen tuhatta toisinajattelijaa ei herätä huomiota eikä täällä tiedetä osoittaa mieltä.
      Edgar Hooverin kivääriryhmä murhasi Kenedyn 1963 , Malcom x;n (little) 1965 ja Martin Luther King jr. 1968 samoin kuin juuri Kalifornian esivaalit voittaneen R. Kenedyn.
      Ajatelkaa missä on demokratia ?

    • Anonyymi

      NOh mistäs sinä tiedät että TÄMÄKÄÄN EI OLLUT PUTININ KUSETUS ?
      Koska hän aina puhuu pelkkää paskaa.
      Tämä ukkohan voi olla jossain jemmassa...

    • Anonyymi

      Koita nyt suvakkitötsykkä rauhoittua. Navalnyi oli lännen ohjauksessa tarkoituksena epävakauttaa Venäjä. USA haluaa Venäjän kaasut ja öljyt. Se on propakandaa kun lännen lehdistön kautta sinutkin sumutetaan uskomaan johonkin hyvyyteen.

      • Anonyymi

        Noh, empä usko. Sitäpaitsi olen ollut kotona ilman housuja sinun paskapuheidesi takia.
        Kyllä minä nyt tiedän miksi et kertonut mamu- poikaystävästäsi.
        Eihän tätä teatteriEsitystä kukaan usko Kela: ssa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, empä usko. Sitäpaitsi olen ollut kotona ilman housuja sinun paskapuheidesi takia.
        Kyllä minä nyt tiedän miksi et kertonut mamu- poikaystävästäsi.
        Eihän tätä teatteriEsitystä kukaan usko Kela: ssa !!!

        Älä hyvä ihminen ole ilman housuja Navalnyin parta näkyy melkein tänne saakka :) Ei sun tarvi tietäää mutta mieti nyt asiaa. Valko.Venäjällä on samanlainen lännen desantti oopsitio"johtaja" se Tsihunouskaja vähän kuin Marin sellainen bimbo. Tai siis maanpaossahan se on. Samalla tavalla alkoi Ukrainassa joskus 2005 jälkeen samanlainen lännen operaatio, ja nyt on 2013 vuodesta saakka kiihtyvää ihmisten kärsimystä ja kuolemaa ollut.


    • Anonyymi

      Minä en ole ollut Laatokalla, mutta en halua koskaan olla tekemisissä ryssien kanssa, koska he melkeen tappoivat isäni. Mikä tässä on ryssille niin vaikeaa ymmärtää ?

      • Anonyymi

        Sun pitää kysyä venäläisiltä. Oma isäni lopetti ryssittelyn sodan jälkeen selvisi vain henkisillä naarmuilla. Paasikiven -Kekkosen linja on se viisaus, millä itäisen suurvallan kanssa tulisi elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää kysyä venäläisiltä. Oma isäni lopetti ryssittelyn sodan jälkeen selvisi vain henkisillä naarmuilla. Paasikiven -Kekkosen linja on se viisaus, millä itäisen suurvallan kanssa tulisi elää.

        Oi kiitos teko- äly.
        Sinut on valmistettu NEUVOSTOLIITOSSA.
        Nyt tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kiitos teko- äly.
        Sinut on valmistettu NEUVOSTOLIITOSSA.
        Nyt tiedän sen.

        Ja sinä kasvat NEUvostoliittoon. Et edes huomaa miten sinut keitetään polvilleen kuin sammakko joka ei tunne miten vesi hitaasti kuumenee keittokuumaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä kasvat NEUvostoliittoon. Et edes huomaa miten sinut keitetään polvilleen kuin sammakko joka ei tunne miten vesi hitaasti kuumenee keittokuumaksi.

        Juuri näin!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe