mistä noi youtube mainokset yhtäkkiä tuli ?
mistä noi youtube mainokset yhtäkkiä tuli ?
14
441
Vastaukset
- Anonyymi
kiinnostas kans tietää
- Anonyymi
Hmmmm
- Anonyymi
Youtubessa on mainoksia nykyään enemmän, kuin koskaan.
Suosittujen tubettajien videoissa voi olla alussa viisikin mainosta, keskellä videoo ja videon välillä ja lopussa.
Youtube videoiden tekijänä hyväksyn, että youtube lisää mainoksia videoon, koska youtube on kuitenkin vielä ilmainen ja tube saa rahaa niistä mainoksista.
Meikäläisen kanavalla ei mainoksia ole, koska tilaajamääräni on vielä alle sata, vaikka katselukertoja joillakin vidoilla on muutaman päivän aikana tullut yli 1000 ja uusia tilaajia on tullut joka viikko useita.- Anonyymi
Somen myötä on tullut pari ammattia jotka elää mainoksilla. Influenseri ja tubettaja, Only fans elää itseään mainostamalla maksukanavallaan.
- Anonyymi
Tää sivusto tuuttaa sulle joko sun omia hankitoja
Verkkosivuja jolla käytv
Tai asioita jota joku tarvii lähelläsi (tai sä asut sen kanssa koska puolisosi tai lastesi mainokset näkyy myös sulle... Mä oon jopa ennakoinnu mahdollisesti taloyhtiössä tapahtuvia remontteja pelkästään mainoksia kattoen... suosittua omalla alueella jutut näkyy :D )
Youtube tuuttaa samoja mainoksia Googlen alaisena palveluna ... Se on samaa Googlea...
Molempien niin allerin kun youtubenkin mainostenb takana on google .
S24 on rakennettu selkeästi linkitetylle mainostilalle.
Jota on myös tungettu jokapaikkaan.
Kannattaa käydä sillä Googlen mainos välilehdellä joka edes hiukan muuttaa mainoksia sulle kivemimiksi mitä Googlen sivulla voi säätää
Sä voit opettaa algoritmia näyttään sulle kivoja ja enenpi ns tarperlisia mainoksia klikkaamalla vain niiden yhtiööden sivuille mistä oikeati tykkäät ...
Niitä näytetään heti enenpi
Mä teen esim niin et jos mua kyllästyttää kattella jotaki mainoksia käynkin lempivaateliikern sivuilla ...
Jonka mainoksia jaksaa katsells tosin kun vaikka jo mainittuja remonttijuttui...
Naiselta- Anonyymi
Joskus huomaa, että jostain tekstistä täällä on poimittu sanoja ja niitä käsitteleviä mainoksia tulee,
- Anonyymi
Mulla on auto mainoksia hitosti, sit oli sormusmainoksia, sun muita 😅
- Anonyymi
Mulle taas tulee lidliä- Pannun jo erehdyin ostamaan. nyt houkuttaa vartalotyyny,
Se on ahneus. Nyt ne ovat keksineet, että mitkään addblokkerit ei saa enää toimia. Vaan mainost mainosta mainosta, niin kauan että sä maksat YouTubelle käyttämisestä. Ja ne hinnatkaan ei ole kovin halvat. Tähän se menee. Kohta saa maksaa hengittämisestäkin.
- Anonyymi
Käyttäkää Brave selainta, niin ei tule mainoksia youtubessa.
- Anonyymi
Jos videoiden tekijä on kaupallistanut kanavansa, niin mainoksia alkaa tuleen.
Eihän kanavalla pitäs mainoksia näkyä, jos kanavaa ei ole kaupallistettu ja se vaatii 1000 tilaajaa, että voi kaupallistaa. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18279157
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Siitä, että tekijä saa rahaa.
- Anonyymi
Pfishing problems.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka953032GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770