Ja anna Jeesus-Jumala meille meidän perussyntimme anteeksi,

Anonyymi-ap

kuten sinä Aatamille ja Eevallekin heidän syntinsä seitsemänkymmentä kertaa seitsemän kertaa paratiisissa annoit!

Matteuksen evankeliumi:
18:21 Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?" 
18:22 Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.

18

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "perussyntimme"?

      Perisyntimme!

    • Anonyymi

      Saivatko Aatami ja Eeva Jeesus Jumalalta syntinsä seitsemänkymmentä kertaa seitsemän kertaa anteeksi?

      • Anonyymi

        No tuomitsiko Jumala heidät elävältä kadotukseen? Jos Jumala ei anna anteeksi, ihminen menee kadotukseen.


    • Anonyymi

      Suoraan satanisti kirjaston suljetulta osastolta

      • Anonyymi

        Matteuksen evankeliumiko???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen evankeliumiko???

        Kalamoksen evankeliumi.


    • Anonyymi

      Jumala todella armahti Aadamin ja Eevan. Muutenhan hän olisi heittänyt heidät tulijärveen. Jumala itse tuli uhrattavaksi heidänkin sijastaan.

      • Anonyymi

        Kirjoitat hämmästyttävän hyvin eka- tai tokaluokkalaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat hämmästyttävän hyvin eka- tai tokaluokkalaiseksi.

        Jotkut kutsuvat itseään aikuisiksi, ja samalla uskovat, että kivestä tulee norsu, kun se on sateessa, auringonpaisteessa ja ukkosen armoilla miljardeja vuosia. Modernissa noituudessa (ateismissä) keittoaika vaan on pidentynyt reseptissä. He kun väittävät että kuollut muuttuu eläväksi ilman Luojaa (ei ole koskaan todistettu tuollaista typerää väitettä todeksi, eikä luonnossa esiinny moista prosessia, ainoastaan elämä tuottaa uutta elämää). Mutta ethän sinä edes ymmärrä mistä tässä puhutaan. Lähinnä muita lahjakkaampia ihmisiä varten tämä.


      • Anonyymi

        Sekoitat Teräsmiehet, Jeesukset, Peppi Pitkätossut, Peter Panit, Tarzanit, Mustat Naamiot, Joulupukit, Jeesuksen sen joka lensi tykin kuulalalla jolla oli superkatse ja kuoli rastilla kryptoniittiin leikki vain kuollutta ja sanoi Aprilia mutta kun en syö silloin EEMEELIIII

        keskenään, liksom blandar dom ihop nAame


    • Anonyymi

      Eeva seitsemänkymmentä kertaa seitsemänkymmentä kertaa söi Aatamin kanssa kielletyn hedelmän, sen anteeksi Jeesusjumalalta saaden, mutta sitten Jumalan [Lue:Jeesuksen] mitta oli täynnä ja Jeesus karkoitti heidät paratiisista.
      Jumalajeesus oli itsekin ihmiseksi itsensä synnytettyään perisynnistä osallinen.

    • Anonyymi

      Johanneksen evankeliumi:
      21:25 On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin, luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa. 

      No niinhän se on Aku Ankankin kanssa, että ihmisen mielikuvitus on loppumaton, ja tarinaa Akusta isketään joka päivä lisää, eikä koko maailmaan mahtuisi ne Aku Ankat, jotka pitäisi kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Jeesus opetti syntisille anteeksiannosta. Jumalalla ei ole mitään velvollisuutta antaa anteeksi kenellekään koska ei hän ole syntinen. Meidän ihmisten tulisi antaa anteeksi, koska olemme jokainen syntisiä. Jumala antaa anteeksi vain armostaan ja koska hän on laupias.

      • Anonyymi

        "Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin rakastavat niitä, joilta itse saavat rakkautta."

        Jeesus näyttääkin itse esimerkkiä ja rakastaa vain niitä, jotka sitä rakastavat. Kaikki muut se pistää helvettiin. Joko nämä ovat vain sadistisen mielikuvituksen luomia tarinoita, tai sitten Jumala on sadisti ja tehnyt kaikkensa, että sen sana olisi mahdollisimman epäuskottava ja helvetissä glillattavia tulisi olemaan paljon. (2. Piet. 3:9)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin rakastavat niitä, joilta itse saavat rakkautta."

        Jeesus näyttääkin itse esimerkkiä ja rakastaa vain niitä, jotka sitä rakastavat. Kaikki muut se pistää helvettiin. Joko nämä ovat vain sadistisen mielikuvituksen luomia tarinoita, tai sitten Jumala on sadisti ja tehnyt kaikkensa, että sen sana olisi mahdollisimman epäuskottava ja helvetissä glillattavia tulisi olemaan paljon. (2. Piet. 3:9)

        Sana ei ole epäuskottava, vaan sinä olet haluton uskomaan sitä. Jeesus on rakastanut kaikkia. Ei hän turhaan sinne ristille mennyt, vaan kantamaan meidän kaikkien syntien rangaistusta. Mutta Jumala ei ole lain alainen, vaan hän itse on laki. Ihmisen kuuluu antaa toisille syntisille anteeksi oman syntisyytensä vuoksi, Jumalan ei ole pakko, mutta hän on antanut anteeksiantamuksen laupeuttaan niille, jotka tulevat uskomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana ei ole epäuskottava, vaan sinä olet haluton uskomaan sitä. Jeesus on rakastanut kaikkia. Ei hän turhaan sinne ristille mennyt, vaan kantamaan meidän kaikkien syntien rangaistusta. Mutta Jumala ei ole lain alainen, vaan hän itse on laki. Ihmisen kuuluu antaa toisille syntisille anteeksi oman syntisyytensä vuoksi, Jumalan ei ole pakko, mutta hän on antanut anteeksiantamuksen laupeuttaan niille, jotka tulevat uskomaan.

        >> Sana ei ole epäuskottava, vaan sinä olet haluton uskomaan sitä.

        Höpöjä. Miksi olisi haluttava uskoa johonkin, minkä varmuudella tietää perättömäksi? Sinäkin vain kuvittelet uskovasi Raamatun sanaa. Tosiasiassa joudut valikoimaan uskomasi kohdat tai selittelemään ne muuksi jo ensimmäiseltä sivulta lähtien.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 K­­u­­u­­m­­a­­t­­ ­­t­y­t­­­ö­t­­ ­­o­d­o­­­t­­­t­­a­­­v­­­a­­­t­ ­s­­i­­­n­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18279471

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🔞 ­­V­­­i­­t­­t­u­ ­­­t­­­ä­­m­ä­­ ­­­k­u­u­­­m­­a­­ ­­n­­­a­­r­t­­­t­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe