Tulin tänne ikävöimään yhtä ihanaa menneisyyden naista kauan aikaa sitten kunnes sinä tulit sotkemaan ja omimaan aloituksiani vaikken ole ikinä edes sinulle kirjoittanut täällä
Alan epäillä mielenterveyttäsi nainen
33
536
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkkeet!
- Anonyymi
Hanki joku kehittävämpi harrastus.
- Anonyymi
No onpa taas jännä aloitus. Joku yrittää sekoittaa korttipakkaa.
sivustalta- Anonyymi
Kiitos tästä, sivusta
- Anonyymi
Huomattu on. Kun vastaa niin heti joku toinenkin ihan sama mielessä. Outoa häneltä, kun varmasti mies ei hänestä kuitenkaan kiinnostu jos toiselle kirjoittaa ja toinen nainen mielessä.
Siksi en enää juuri täällä itse mihinkään vastaa.
Ainoastaan kaksi aloitusta miehelle täällä kirjoittanut. Vastannut joskus jos uskonut että itselle. No ehkä me tavataan tuolla irl. Täällä en odota mitään ratkaisua tapahtuvaksi.
- vanhempi nAinen- Anonyymi
Sinä naisena esiintyvä miespuoli lopetahantuo naisten kiusaaminen!
Tällaisilla aloituksilla on ilmeisesti tarkoitus syyllistää ja estää normaali kommunikointi. Olisit laittanut edes tunnisteet, kun eihän tässä uskalla kohta mihinkään mitään sanoa ilman, että joku pahoittaa mielen.
- Anonyymi
Tuon aloituksen tavoite on nimenomaan pahan olon aiheuttaminen herkkäuskoisimmille. Aloitus on tehty siinä toivossa, että osa lukijoista - tai edes yksi heistä - kuvittelee tuon olevan itselleen ja tuntee olonsa petetyksi ja hylätyksi. Pikkusieluisen ja lapsellisen miehen tekosia, tavoitteena nimenomaan naisten satuttaminen ja alentaminen. Joillakin on tarve polkea muita maahan tunteakseen olevansa itse jonkin arvoinen. Jätä tyystin omaan arvoonsa tällaiset.
- Anonyymi
👍👍👍
Anonyymi kirjoitti:
Tuon aloituksen tavoite on nimenomaan pahan olon aiheuttaminen herkkäuskoisimmille. Aloitus on tehty siinä toivossa, että osa lukijoista - tai edes yksi heistä - kuvittelee tuon olevan itselleen ja tuntee olonsa petetyksi ja hylätyksi. Pikkusieluisen ja lapsellisen miehen tekosia, tavoitteena nimenomaan naisten satuttaminen ja alentaminen. Joillakin on tarve polkea muita maahan tunteakseen olevansa itse jonkin arvoinen. Jätä tyystin omaan arvoonsa tällaiset.
Kiitos. Jokainen saa tietysti purkaa tunteitaan. Ainahan sitä toivoo, että se tehtäisiin rakentavasti ja toisia satuttamatta. Toisinaan mietin miksi tuollainen ihminen ei voi tunnistautua, niin tietäisi olla vastaamatta aloituksiin. Problem solved.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos. Jokainen saa tietysti purkaa tunteitaan. Ainahan sitä toivoo, että se tehtäisiin rakentavasti ja toisia satuttamatta. Toisinaan mietin miksi tuollainen ihminen ei voi tunnistautua, niin tietäisi olla vastaamatta aloituksiin. Problem solved.
Ei tuossa ole mitään tunnistautumista. Voisin lyödä vetoa, että aloitus on hatusta vedetty pelkästään provoilutarkoituksessa. Ei ole kirjoitellut kaipuutaan, ei ole tullut mitään yksittäistä, tunnistettavaa naista kommentoimaan, ei siis osoita aloitusta kenelleekään oikealle ihmiselle, vaan pieraisee tuuleen ja toivoo, että joku haistaa sen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään tunnistautumista. Voisin lyödä vetoa, että aloitus on hatusta vedetty pelkästään provoilutarkoituksessa. Ei ole kirjoitellut kaipuutaan, ei ole tullut mitään yksittäistä, tunnistettavaa naista kommentoimaan, ei siis osoita aloitusta kenelleekään oikealle ihmiselle, vaan pieraisee tuuleen ja toivoo, että joku haistaa sen.
Hyvin muotoiltu.
- Anonyymi
Paska provo.
- Anonyymi
Jokainen käsittelee tunteitaan omalla tavallaan. Tämä on sinun tapasi. Jokainen valitsee ne ihmiset, joihin uskoo ja luottaa. Jokaisen oma oikeus. En ole täällä mitään negatiivista kirjoittanut suoraan häntä koskevaa ainakaan. Kyllä purkanut vihaa ja pettymystä menneen tapahtumiin. Mutta en viime päivinä sitäkään. Ei ole tarvetta. Eikä riidellä. Saat pitää omat mielipiteesi, tunteesi ja ajatuksesi. Minä pidän omani. Niihin voi vaikuttaa vain irl. Eipä tuo ole aikaisemminkaan kiinnostanut, joten sama jatkaa tällä linjalla.
- Anonyymi
Ikävää, että sinua on satutettu ja haluat satuttaa takaisin.
- Anonyymi
Ätmi käinem elää harhoissa!
- Anonyymi
Ehkä hän on vain paha ja ilkee ihminen pohjimmiltaan sellaiset ihmiset on laskelmoivia ja manipuloivia naisia
- Anonyymi
Sinut kyllä tunnetaan, ole huoleti. Nyt pois tästä hullulandiasta.
- Anonyymi
Sinuna en olisi huoleti jos luulet tuntevasi ihnisiä anonyymipalstalla:)
- Anonyymi
90% vastanneista täysin paatuneita. Siitä huomaa kuka täällä loppujen lopuksi asuu kaiket päivät.
- Anonyymi
" When the depate is lost, insults become the loser's tool "
- Anonyymi
E MIKÄ MUISSA ÄRSYTÄÄ ON ASIA JONKA ON KIELTÄNNYT ITSELTÄÄN! ÄRSYTYKSESSÄ ON USEIN KYSE ITSESTÄÄN.EI MUISTA!
- Anonyymi
Hyvä kun myönsit sinäkin 😁
- Anonyymi
Are all Finns as narrow-minded as these respondents? 🤨
- Anonyymi
Yes. Every single one of us. No exceptions, anywhere in the country. All of us are exactly the same in this regard.
- Anonyymi
Todellakin epäilen mielenterveyttäsi aloittaja. Kaikkihan täällä omii näitä ristiinrastiin eikä kukaan tiedä kuka sinä olet tai ketä kaipaat. Olet sekopaa, tyhma tai troIIi.
- Anonyymi
Turhaan esität nainen. Hän rakastaa minua ja minä häntä ja asiat etenee pian irl.
- Anonyymi
Kaipaan ihanaa miestä tosielämästä enkä voi mitään jos joku kaltaisesi täällä kirjoittelee menneisyydellleen. Et ole hän ketä kaipaan mutta kerrankos täällä erehtyy. Kaipaan ihanaa miestä. Piste :)
- Anonyymi
ja tiedän että aloittaja on troIIi. Teki vaan mieli vastata näin :)
- Anonyymi
En tunne sinua. En tiedä kuka olet. En tiedä oletko nainen vai mies.
Mistä vtusta sinä turhake sait päähäsi, että olen joku tuttusi kaipaamassa sinua? - Anonyymi
Mustasukkaisuutesi on herttaista.
En voi sille mitään että se mies on minun kaivattuni eikä sinun. - Anonyymi
Alan epäillä mielenterveyttäsi mies. Mistä voit tietää olenko minä se kaukainen kaivattusi vai se joku kenelle tämä aloitus vai joku ihan muu.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18279786
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2246908Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1022250
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 911527
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141401Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901329