Ollin uskoma teistinen evoluutio

Teistinen evoluutio
Teistinen evoluutio, jonka mukaan Jumala olisi luonut evoluution avulla, hallitsee lähes kaikkia kristillisiä seurakuntia. Se tuhoaa Raamatun arvovallan sataprosenttisesti. Mikä pahempaa, se mitätöi myös evankeliumin.
Ateismin tehokkain levittäjä
Teistinen evoluutio on ateistien tehokkain ase. Yhdistettynä seurakunnissa vallitsevaan liberaaliteologiaan, tuho on täydellinen. Tämä näkyy läntisen maailman kirkkojen nopeana kuihtumisena.
Liberaaliteologia kieltää sekä luomisen että lankeemuksen
Ensimmäinen Aadam muuttuu myyttiseksi hahmoksi, ja tämä tekee johdonmukaisesti myös toisen Aadamin, Jeesuksen, tarpeettomaksi.
Syntiinlankeemuksen kieltäminen poistaa lunastuksen tarpeen
Lopputuloksena on johtopäätös, joka vesittää evankeliumin voiman. Seurakunnista on tullut viihdekeskuksia, jotka keinoja kaihtamatta yrittävät pitää kiinni maksavista jäsenistään.
Armon anastajat ovat astuneet esiin
Rakkaudesta lavertelemalla julistetaan, että Jumala hyväksyy minkä tahansa tavan toteuttaa itseään. Kaikki pääsevät taivaaseen, sillä armo on pysyvässä erikoistarjouksessa.
Onko kristinuskosta jäljellä enää mitään?
Ei ole muuta kuin nimi.
Mutta onko teistisessä evoluutiossa mitään järkeä?
Sen määritelmä on täysin absurdi: Jumala ohjaa sattumanvaraisia mutaatioita? Tässä vaiheessa pitäisi jo herätä! Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Heittikö Jumala noppaa luodessaan? Vai pistikö Jumala ruletin pyörimään lopputuloksesta piittaamatta ja uteliaana katsoi, minkälaisia otuksia nyt aikaansaatiin? Teistisen evoluution mekanismi on täysin mielivaltainen, voit vapaasti valita itsellesi sopivan vaihtoehdon.
Teistinen evoluutio vapauttaa ihmisen syyllisyyden taakasta
Ihminen ei olisi enää vastuussa synnin tulosta maailmaan!
Kuka sitten on vastuussa synnin tulosta maailmaan?
Raamatun mukaan Jeesus loi tämän maailman, jossa elämme. Teistiset evolutionistit siirtävät vastuun synnin olemassaolosta Jeesuksen harteille.
Tarvitsevatko teistiset evolutionistit Jeesusta?
Eivät tarvitse, vaan heidän mielestään Jeesuksen pitäisi pyytää heiltä anteeksi sitä, että Hän loi syntiä täynnä olevan maailman!
Oletko sinä teistinen evolutionisti?
Nyt on aika ryhtyä ajattelemaan itse. Ei pidä mukautua tämän maailmanajan menoon, vaan muodostaa mielipide Jumalan sanan ilmoituksen perusteella. Mitä muuta teistisestä evoluutiosta seuraa ja miksi se on vastoin kaikkea sitä, mitä luonnontieteistä nykyään tiedetään.

Joka uskoo tuohon ei usko Jumalaan.

52

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimeinen virkkeesi on virheellinen. Monikin uskoo evoluutioon ja Jumalaan.

      • Ei voi uskoa molempiin. Uskoo joko evoluutioon tai Jumalaan. Vaikka kaikki Suomen kirkon piispat uskovat evoluutioon. Heiltä puuttuu silloin Jumala.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ei voi uskoa molempiin. Uskoo joko evoluutioon tai Jumalaan. Vaikka kaikki Suomen kirkon piispat uskovat evoluutioon. Heiltä puuttuu silloin Jumala.

        Kyllä voi. Et sinä määrittele toisten uskoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Et sinä määrittele toisten uskoa.

        Ei voi palvella kahta herraa,

        Joko uskoo Jumalaa tai evoluutiota, koska Jumala on Luoja. Jos ei usko Jumalan luomaan ei usko evoluutioon.


      • Arto777 kirjoitti:

        Ei voi uskoa molempiin. Uskoo joko evoluutioon tai Jumalaan. Vaikka kaikki Suomen kirkon piispat uskovat evoluutioon. Heiltä puuttuu silloin Jumala.

        Miksi ei Olli ole ottanut osaa keskusteluun?


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ei voi palvella kahta herraa,

        Joko uskoo Jumalaa tai evoluutiota, koska Jumala on Luoja. Jos ei usko Jumalan luomaan ei usko evoluutioon.

        Miksi Jumala ei ole voinut luoda evoluution kautta? Näin uskovat monet kritityt tapahtuneen. Mikä sinä olet rajoittamaan, miten Luoja saa luoda ja miten ei.


      • Anonyymi

      • "Monikin uskoo evoluutioon ja Jumalaan."

        Kahteen uskontoon ei voi kuulua. Evoluutio on uskonto ei tiede. Evoluutiota ei selitä tiede eikä fossiilit ym. Näin se on pakanauskonto.

        Kun uskoo Jumalaa uskoo myös Jumalan sanaan Raamattuun. Jos ei usko Jumalan sanaan ei usko Jumalaan. Jos ei usko Jumalan sanaan Raamattuun silloin syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan. Tuota syntiä ei voi saada koskaan anteeksi. Olli ei usko ja Olli ja kump. ovat matkalla helvettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Jumala ei ole voinut luoda evoluution kautta? Näin uskovat monet kritityt tapahtuneen. Mikä sinä olet rajoittamaan, miten Luoja saa luoda ja miten ei.

        "Miksi Jumala ei ole voinut luoda evoluution kautta?"

        Koska Jumala sanoo sanassa Raamatussa, että Jumala on Luoja. Jos ei usko Raamattua syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.



      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ei voi palvella kahta herraa,

        Joko uskoo Jumalaa tai evoluutiota, koska Jumala on Luoja. Jos ei usko Jumalan luomaan ei usko evoluutioon.

        Ei voi palvella kahta herraa,

        Joko uskoo Jumalaa tai evoluutiota, koska Jumala on Luoja. Jos ei usko Jumalan luomaan ei usko evoluutioon.

        MInä uskon yhteen mutta se on KOLME !
        Isä,Poika ja Pyhähenki !
        Kolme yhdessä ja yksi täydellinen !


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        "Monikin uskoo evoluutioon ja Jumalaan."

        Kahteen uskontoon ei voi kuulua. Evoluutio on uskonto ei tiede. Evoluutiota ei selitä tiede eikä fossiilit ym. Näin se on pakanauskonto.

        Kun uskoo Jumalaa uskoo myös Jumalan sanaan Raamattuun. Jos ei usko Jumalan sanaan ei usko Jumalaan. Jos ei usko Jumalan sanaan Raamattuun silloin syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan. Tuota syntiä ei voi saada koskaan anteeksi. Olli ei usko ja Olli ja kump. ovat matkalla helvettiin.

        Tuota syntiä ei voi saada koskaan anteeksi. Olli ei usko ja Olli ja kump. ovat matkalla helvettiin.

        Kukaan ei ole matkalla helvettiin,kun sitä ei ole!
        Kristus on sovittanut synnit ihmisten ja anteeksi antanut !
        Miksi te,ette usko Kristukseen?
        Hän Rakastaa Ollia ja sinua,teitä kaikkia !
        Hän Jesus Kristus on Isän poika !
        Joka puhuu Isän puolesta !


    • Anonyymi

      Holybooks.com esittelee mielenkiintoisen kirjan SANKHYA PHILOSOPHY. Lukekaa siitä kymmenkunta sivua alkua niin näette kuinka korkealla tasolla on Intiassa teistisen evoluution Filosofia. Kyse ei välttämättä ole sokeasta sattumasta, vaan siitä että jos atomia pienempi sielu omaa henkisyyttä niin miksi ei atomilla myös voi olla tietoisuuteen viittaavia toimia tai henkisyyttä.

      Jumala, Jeesus ja Evoluutio ovat yhteensovitettavissa?

      Ihminen kykenee viisautensa avulla pian kloonaamaan ihmisiä alkiosta tai jopa lihakimpaleesta. Mutta Jumala kykenee luomaan ihmisen vedestä, kivestä tai verestä. Kertoo Koraani ja raamattu. Luoja on aina ihmistä korkeampi vaikka ihmisen Poika eli viisaus tulee olemaan kaikkivoipa jonakin tulevaisuuden päivänä.

      • Ei ole yhteensovitettavissa. Joko Jumala tai evoluutio.

        Tiedoksi Jeesus on Jumala.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ei ole yhteensovitettavissa. Joko Jumala tai evoluutio.

        Tiedoksi Jeesus on Jumala.

        Väärin Arto taas. Et sinä voi määritellä toisten uskoa. Uskothan sinäkin Jumalaan ja siihen, että D-vitamiini syntyy auringossa. Joku voisi sanoa, että molempiin ei voi uskoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin Arto taas. Et sinä voi määritellä toisten uskoa. Uskothan sinäkin Jumalaan ja siihen, että D-vitamiini syntyy auringossa. Joku voisi sanoa, että molempiin ei voi uskoa.

        "Jumalaan ja siihen, että D-vitamiini syntyy auringossa. Joku voisi sanoa, että molempiin ei voi uskoa."

        Jumala on luonut tuon, että saamme auringosta D- vitamiinia.

        Koska sinä kerrot sen kuinka ihminen tekee D - vitamiinia ja kulkeutuu iholle ja palaa taas johonkin ihmisessä? Ei ihminen mitään itse synnytä eikä tee. Vaan muuttaa ulkoapäin saatuja toiseen muotoon. Koko lääketiede vahvistaa väitteeni, mutta sinun ei kukaan.

        Vastauksia kiitos!


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        "Jumalaan ja siihen, että D-vitamiini syntyy auringossa. Joku voisi sanoa, että molempiin ei voi uskoa."

        Jumala on luonut tuon, että saamme auringosta D- vitamiinia.

        Koska sinä kerrot sen kuinka ihminen tekee D - vitamiinia ja kulkeutuu iholle ja palaa taas johonkin ihmisessä? Ei ihminen mitään itse synnytä eikä tee. Vaan muuttaa ulkoapäin saatuja toiseen muotoon. Koko lääketiede vahvistaa väitteeni, mutta sinun ei kukaan.

        Vastauksia kiitos!

        Et kai sentään usko, että D-vitamiini tulee Auringon säteiden mukana? Näinkin voisi juttusi ymmärtää?


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        "Jumalaan ja siihen, että D-vitamiini syntyy auringossa. Joku voisi sanoa, että molempiin ei voi uskoa."

        Jumala on luonut tuon, että saamme auringosta D- vitamiinia.

        Koska sinä kerrot sen kuinka ihminen tekee D - vitamiinia ja kulkeutuu iholle ja palaa taas johonkin ihmisessä? Ei ihminen mitään itse synnytä eikä tee. Vaan muuttaa ulkoapäin saatuja toiseen muotoon. Koko lääketiede vahvistaa väitteeni, mutta sinun ei kukaan.

        Vastauksia kiitos!

        Annatko vielä linkin johonkin lääketieteelliseen artikkeliin, joka kertoo, että D-vitamiini syntyy auringossa ja tulee valon mukana maahan ja ihmisten iholle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sentään usko, että D-vitamiini tulee Auringon säteiden mukana? Näinkin voisi juttusi ymmärtää?

        Niin Arto on täällä selittänyt ja väittää, että lääketiede on samaa mieltä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sentään usko, että D-vitamiini tulee Auringon säteiden mukana? Näinkin voisi juttusi ymmärtää?

        "Et kai sentään usko, että D-vitamiini tulee Auringon säteiden mukana? Näinkin voisi juttusi ymmärtää?"

        Minä tiedän en usko. Sinä uskot evoluutioon.

        Kerro kuinka jäkälä saa D- vitamiinia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annatko vielä linkin johonkin lääketieteelliseen artikkeliin, joka kertoo, että D-vitamiini syntyy auringossa ja tulee valon mukana maahan ja ihmisten iholle?

        Olen jo antanut sinulle 200 linkkiä etkä usko. Miksi antaisin lisää. Käy katsomassa vanhoja keskusteluja. Et suostunut menemään katsomaa Prisma ohjelmaa.

        Koska selität sen mikä ihmisessä tuottaa D- vitamiinia ja mikä kuljettaa paljaalle iholle ja mikä tuo takaisin elimistöön. Onko ihmisessä kaksi tai useampi kaistat jotta molempiin suuntiin voi D vitamiini kulkeutua. Kuinka jäkälä saa D vitamiinia? Sinä väitit, että solariumissa saa D vitamiinia, mutta minä kumosin väitteesi heti ja sinä jäit sanattomaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin Arto on täällä selittänyt ja väittää, että lääketiede on samaa mieltä!

        "Niin Arto on täällä selittänyt ja väittää, että lääketiede on samaa mieltä!"

        Minä ja lääketiede olemme asiasta harvinaisen samaa mieltä sinä ja lääketiede ette ole missään asiassa samaa mieltä.

        Jos hyvin käy minä pääsen ensi kuussa Thaimaahan. Lennän sinne KLM lentoyhtiöllä, mikä tuhat kertaa parempi mitä on Finnair. Siellä saa sitten rannalla ottaa D vitamiinia ja ruskettua.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Olen jo antanut sinulle 200 linkkiä etkä usko. Miksi antaisin lisää. Käy katsomassa vanhoja keskusteluja. Et suostunut menemään katsomaa Prisma ohjelmaa.

        Koska selität sen mikä ihmisessä tuottaa D- vitamiinia ja mikä kuljettaa paljaalle iholle ja mikä tuo takaisin elimistöön. Onko ihmisessä kaksi tai useampi kaistat jotta molempiin suuntiin voi D vitamiini kulkeutua. Kuinka jäkälä saa D vitamiinia? Sinä väitit, että solariumissa saa D vitamiinia, mutta minä kumosin väitteesi heti ja sinä jäit sanattomaksi.

        Olet siis Arto eri mieltä Säteilyturvakeskuksen kanssa. Sen mukaan "D-vitamiinia ei muodostu kovinkaan tehokkaasti solariumissa", mutta siis muodostuu kuitenkin.


        https://twitter.com/STUK_FI/status/1319598583050625026


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        "Niin Arto on täällä selittänyt ja väittää, että lääketiede on samaa mieltä!"

        Minä ja lääketiede olemme asiasta harvinaisen samaa mieltä sinä ja lääketiede ette ole missään asiassa samaa mieltä.

        Jos hyvin käy minä pääsen ensi kuussa Thaimaahan. Lennän sinne KLM lentoyhtiöllä, mikä tuhat kertaa parempi mitä on Finnair. Siellä saa sitten rannalla ottaa D vitamiinia ja ruskettua.

        Tuleeko se D-vitamiini siellä Thaimaassakin auringosta? Tuleeko se valonnopeudella? Puhtaan fysiikan mukaan silloin D-vitamiinimolekyylien massa olisi ääretön. Samoin niiden pommituksen aiheuttama tuho. Siinä olisi Arto tuhannen p*llun päreinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis Arto eri mieltä Säteilyturvakeskuksen kanssa. Sen mukaan "D-vitamiinia ei muodostu kovinkaan tehokkaasti solariumissa", mutta siis muodostuu kuitenkin.


        https://twitter.com/STUK_FI/status/1319598583050625026

        Siis:
        "D-vitamiinia ei muodostu kovinkaan tehokkaasti solariumissa, sillä suurin osa solariumlaitteen tuottamasta UV-säteilystä on D-vitamiinin tuotannon kannalta hyödytöntä UVA-säteilyä. Solariumin käyttöä kannattaa välttää sen aiheuttaman ihosyöpäriskin vuoksi."


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ei ole yhteensovitettavissa. Joko Jumala tai evoluutio.

        Tiedoksi Jeesus on Jumala.

        Ei ole yhteensovitettavissa. Joko Jumala tai evoluutio.

        Tiedoksi Jeesus on Jumala.

        Tätä en tiennyt sinun kirjoituksistasi,Kristus on Jumalaksi ylennetty,hänellä on valta maassa ja Taivaassa kuten olen tiennyt
        Oli hyvä tietää sinusta tämä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin Arto taas. Et sinä voi määritellä toisten uskoa. Uskothan sinäkin Jumalaan ja siihen, että D-vitamiini syntyy auringossa. Joku voisi sanoa, että molempiin ei voi uskoa.

        Ei nyt Aro tehnyt väärin,Kristus on Jumalaksi nostettu eli kirkastettu.
        Usko sinä d vitamiiniin ja itse kyllä syön sitä mutta Kristus on Jumalaksi nostettu,Isän poika !


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Olen jo antanut sinulle 200 linkkiä etkä usko. Miksi antaisin lisää. Käy katsomassa vanhoja keskusteluja. Et suostunut menemään katsomaa Prisma ohjelmaa.

        Koska selität sen mikä ihmisessä tuottaa D- vitamiinia ja mikä kuljettaa paljaalle iholle ja mikä tuo takaisin elimistöön. Onko ihmisessä kaksi tai useampi kaistat jotta molempiin suuntiin voi D vitamiini kulkeutua. Kuinka jäkälä saa D vitamiinia? Sinä väitit, että solariumissa saa D vitamiinia, mutta minä kumosin väitteesi heti ja sinä jäit sanattomaksi.

        Aurinko tuottaa d vitaminia ihmisen iholle alkaen maaliskuu.

        Auringon salainen ase on UVB-säteily, joka saa iholla aikaan D-vitamiinin tuotannon. Kesäaurinkoa tarvitaan vain 10–15 minuuttia muutaman kerran viikossa käsiin, käsivarsiin ja kasvoihin – ja D-vitamiinia riittää jonkin aikaa myös talvivarastoon.


    • Anonyymi

      Artolla uskonkriisi menossa? Todellisuus kummittelee taas nurkan takana ja yrittää viekoitella Artoa pauloihinsa. Arto on tästä kauhuissaan, koska todellisuus toisi esille sen kuinka pahasti hän on nolannut itseään elämänsä aikana.

      Samalla teistiseen evoluutioon uskovilla ei ole mitään hätää. Kun ei ole tarvinnut valehdella havaitusta todellisuudesta itselleen niin uskokin on lujempi.

      • Ei minulla ole mitään uskonkriisiä. Minä olen hyvässä uskossa matkalla taivaaseen ja höpö on matkalla helvettiin


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään uskonkriisiä. Minä olen hyvässä uskossa matkalla taivaaseen ja höpö on matkalla helvettiin

        Melkoisen sairasta uskoa tuollainen. Homot, vasenkätiset, buddhalaiset, luterilaiset, ortodoksit ym. matkalla ikuiseen kidutukseen. Vain täydellinen psykopaatti voi uskoa tuollaiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisen sairasta uskoa tuollainen. Homot, vasenkätiset, buddhalaiset, luterilaiset, ortodoksit ym. matkalla ikuiseen kidutukseen. Vain täydellinen psykopaatti voi uskoa tuollaiseen!

        Ainakin homot menevät helvettiin,parannuksen voi melkein jokainen tehdä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin homot menevät helvettiin,parannuksen voi melkein jokainen tehdä kuitenkin.

        Vain sinun sairaassa mielessäsi. Sinun pitäisi tehdä parannus ja lakata uskomasta niin psykopaattiseen Jumalaan, joka laittaa ihmisiä ikuiseen kidutukseen näiden seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisen sairasta uskoa tuollainen. Homot, vasenkätiset, buddhalaiset, luterilaiset, ortodoksit ym. matkalla ikuiseen kidutukseen. Vain täydellinen psykopaatti voi uskoa tuollaiseen!

        Koska olen sanonut että vasenkätiset ja Luterilaiset menevät helvettiin. Luterilaisista menevät ne papit ja piispat jotka vihkivät homopareja ja uskovat evoluutioon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisen sairasta uskoa tuollainen. Homot, vasenkätiset, buddhalaiset, luterilaiset, ortodoksit ym. matkalla ikuiseen kidutukseen. Vain täydellinen psykopaatti voi uskoa tuollaiseen!

        Koska olen sanonut että vasenkätiset ja Luterilaiset menevät helvettiin. Luterilaisista menevät ne papit ja piispat jotka vihkivät homopareja ja uskovat evoluutioon.


        Evoluutio on uskonto ei tiede eikä ole biologiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin homot menevät helvettiin,parannuksen voi melkein jokainen tehdä kuitenkin.

        Myös pakanat menevät helvettiin niihin lukeutuu evoluutio uskonto.


        Meidän on kerrottava homoille, että heidän tulee tehdä parannus ja palata heteroiksi.


      • Arto777
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinun sairaassa mielessäsi. Sinun pitäisi tehdä parannus ja lakata uskomasta niin psykopaattiseen Jumalaan, joka laittaa ihmisiä ikuiseen kidutukseen näiden seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

        Katso höpö mitä Raamattu sanoo homoista. He todella menevät helvettiin.

        1KOR.6: 9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
        10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        Syytä olisi höpön tehdä parannus ja heti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinun sairaassa mielessäsi. Sinun pitäisi tehdä parannus ja lakata uskomasta niin psykopaattiseen Jumalaan, joka laittaa ihmisiä ikuiseen kidutukseen näiden seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

        "Sinun pitäisi tehdä parannus ja lakata uskomasta niin psykopaattiseen Jumalaan, "

        Tuossa höpö syyllistyy Jumalan pilkkaan. Jumala on oikeudenmukainen ja pahat ihmiset joutuvat helvettiin. Tämä höpö lukeutuu pahoiksi ihmisiksi, kun kyseenalaistaa Jumalan olemassaolon ja puolustaa homoutta.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Koska olen sanonut että vasenkätiset ja Luterilaiset menevät helvettiin. Luterilaisista menevät ne papit ja piispat jotka vihkivät homopareja ja uskovat evoluutioon.

        Sairasta on uskosi!


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Katso höpö mitä Raamattu sanoo homoista. He todella menevät helvettiin.

        1KOR.6: 9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
        10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        Syytä olisi höpön tehdä parannus ja heti.

        Entä Kalevala? Entä Taru sormusten herrasta? Entä Punahilkka ja seitsemän kääpiötä?

        Ajattele hyvä mies OMILLA AIVOILLASI!

        SINUN pitää tehdä parannus!

        Jos vetoat Raamattuun siellähän sanotaan täysin selvästi, etä miesten kanssa makaavat miehet on kivitettävä hengiltä. Totteletko Raamattua? Jos et, miksi et?


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        "Sinun pitäisi tehdä parannus ja lakata uskomasta niin psykopaattiseen Jumalaan, "

        Tuossa höpö syyllistyy Jumalan pilkkaan. Jumala on oikeudenmukainen ja pahat ihmiset joutuvat helvettiin. Tämä höpö lukeutuu pahoiksi ihmisiksi, kun kyseenalaistaa Jumalan olemassaolon ja puolustaa homoutta.

        SINÄ pilkkaat Jumala. Teet Hänestä psykopaattisen pikkusielun.

        Minä en tuomitse sinua helvettiin, sinä tuomitset minut.

        Matteus 7:1-2
        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.


    • Anonyymi

      Jumala loi kaiken kuudessa päivässä. Jopa kaikki lentävät luomukset mukaan lukien lentokoneet.

      Hän ei kuitenkaan luota vain yhteen systeemiin vaan on tehnyt 3-7 varasysteemiä kaikenlaisten onnettomuuksien varalta.

      Maa tuotti kunkin eläimen lajinsa mukaan ei tarkoita Jumalan aseman luojana heikentyneen. Se että maa tuottaa on Yksi Jumalan luomista VARASYSTEEMEISTÄ.

      Jota hän testasi luomisen aikana.

      Jos Evoluutio on yksi seitsemästä varasysteemistä ei se kuitenkaan toimi ilman asiaa johtavaa enkeliä. Evoluutio saattaa lisäksi olla varaststeeminä sekundaarinen.

    • Anonyymi

      Jeesus loi....?????
      Jumala loi, poika oli mukana!

      • Anonyymi

        Sananlaskut 8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sananlaskut 8

        Totta haastat
        Kannattaa luottaa Raamattuun


    • Anonyymi

      "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä"

      "He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia"

      • Anonyymi

        Totta haastat!


    • Anonyymi

      Tervetuloa kotiin ortodoksisuuteen

    • Anonyymi

      Evoluutio_TEORIA on hataralla pohjalla ja sitä edelleen opetetaan totuutena kouluissa ympäri maailman… onhan se hyvin erikoista.

      Tässä pari kristillistä näkemystä yleisiin argumentteihin:
      - mitä tulee fossiileihin ym. niin on todettu, että fossiloituminen ei tarvitse niin pitkää aikaa kuin joskus on luultu.

      - jos ajattelee Aadamia, jokaisella tulee mieleen aikuinen mies — Jumala loi hänet sellaiseksi, ei siis vauvaksi, joka olisi yksin kasvanut luonnon helmassa. Ja tismalleen samalla tavalla Jumala on voinut luoda maailman erilaisine elementteineen ”historian” kanssa

    • Anonyymi

      Evoluutio on hölmöjen hommaa!

    • Anonyymi

      Luominen ja kehitys, molemmat, eikä vaan toinen tai toinen. Niin sen jokainen kristitty ymmärtää nykyaikana. Turhaa suukopua kaikki tämä, yksityiskohdat ovat hakusessa kaikilla. Tiede ei tiedä kaikkea, eikä ilmoitus ole tarkka.

    • Siis tuo oli multa. Molemmat, ei toinen eikä toinen, en minä kannata mitään teististä evoluutiota tai mitään nykyisistä käsityksistä, minulla on ihan oma käsitys luomisesta ja evoluutiosta. Monta artikkelia kotisivuilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe