Voisitkohan sinä idiootti keskittyä perhe-elämääsi, kun kerta perheellinen olet? Taitaa ne lapses jäädä hoitamatta kun haarat ojossa täällä jauhat päivästä toiseen pskaa
0Äänestä
Anonyymi00009
Taitaa jäähä se jälkikasvus hoitamatta kun norkoilet haarat ojossa täällä palstoilla päivädtä toiseen
Palstatyrkky jääkö lapset hoitamatta? Onko lasu tehty?
Voisitko rakas lopettaa selkeästi sinua harmittaa. Jos tunnistan sinut paremmin voin sinulle kirjoittaa eriksee. Luo nikki eikö tarvita muita ehkä sinullekin tulee parempi mieli.
0Äänestä
Anonyymi00016
valtakunta kirjoitti:
Voisitko rakas lopettaa selkeästi sinua harmittaa. Jos tunnistan sinut paremmin voin sinulle kirjoittaa eriksee. Luo nikki eikö tarvita muita ehkä sinullekin tulee parempi mieli.
Minä en kaipaa "ystäviä". En varsinkaan sinun kaltasias
Himoitsen väliin kovaakin mutta se on vain himoa minulle normaalia kertoa kokemuksia iloja ja suruja mutta en kohdista sinuun. Se minulta on nyt kielettyä mies koelsi etten saa rakkautta levitellä kaikille. Hänen syliin halua nyt hypätä. https://tenor.com/fi/view/hug-kiss-couple-love-beach-gif-16853512
En halua yhtikäs mitään todellakaam. Enkö sanonu sen selvästi, että inhoan sinun kaltasias ihmisiä
Inhoat luotettavia ihmisiä.
0Äänestä
Anonyymi00022
valtakunta kirjoitti:
Himoitsen väliin kovaakin mutta se on vain himoa minulle normaalia kertoa kokemuksia iloja ja suruja mutta en kohdista sinuun. Se minulta on nyt kielettyä mies koelsi etten saa rakkautta levitellä kaikille. Hänen syliin halua nyt hypätä. https://tenor.com/fi/view/hug-kiss-couple-love-beach-gif-16853512
Sinä ja sinun kaltaset puistattaa. Ihminen voi rakastaa ja ihastua vain ja ainoastaan yhteen. Ellei näin tee luo itsepetosta.
Lukeehan se lehdessäkin että ihastu monta kertaa elämän aikana. . Olenko ihastunit sinuun onhan se nyt mahdollista mutta sinä et kokisi minuun tikullakaan, olet ihan turvassa.
0Äänestä
Anonyymi00024
valtakunta kirjoitti:
Lukeehan se lehdessäkin että ihastu monta kertaa elämän aikana. . Olenko ihastunit sinuun onhan se nyt mahdollista mutta sinä et kokisi minuun tikullakaan, olet ihan turvassa.
Miksi hvetissä tässä puhutaan jostain ihastumisista?
Olisihan se helppoa jos mies osaisi olla ystävänikin mutta ei se ole pystynyt siiheb. Sitten minun ei tarvitse murehtia kun torjuu minut kun kirjoitan sinulle täällä.
Sinöhön rauhoitat minut.🥰 se on rakastettava ominaisuus. Voi sanoa so soo kun menen ylitte.
0Äänestä
Anonyymi00025
valtakunta kirjoitti:
Olisihan se helppoa jos mies osaisi olla ystävänikin mutta ei se ole pystynyt siiheb. Sitten minun ei tarvitse murehtia kun torjuu minut kun kirjoitan sinulle täällä.
Perustavalla tapaa on jotain pielessä siinä liitossa, jos kerta täällä pitää roikkua päivät pitkät ja etsiä "ystäviä". Minä en käsitä ihmisiä, ketkä on parisuhteessa, mutta norkoilevat valtaosan ajastaan muualla kun perheensä parissa Mulla on omat syyni, että minä en päästä ihmisiä elämääni. Minä en tartte ylimäärästä draamaa pilaamaan omaa elämääni
Perustavalla tapaa on jotain pielessä siinä liitossa, jos kerta täällä pitää roikkua päivät pitkät ja etsiä "ystäviä". Minä en käsitä ihmisiä, ketkä on parisuhteessa, mutta norkoilevat valtaosan ajastaan muualla kun perheensä parissa Mulla on omat syyni, että minä en päästä ihmisiä elämääni. Minä en tartte ylimäärästä draamaa pilaamaan omaa elämääni
Emme ole kuin netissä ystäviä en halua perheeseeni mitään draamaa. Se on minun juttunikin. Stressinikin täällä ollessa. Sen vuoksi ystävä palstalla on mukavampi väliin ollakin.
0Äänestä
Anonyymi00026
valtakunta kirjoitti:
Emme ole kuin netissä ystäviä en halua perheeseeni mitään draamaa. Se on minun juttunikin. Stressinikin täällä ollessa. Sen vuoksi ystävä palstalla on mukavampi väliin ollakin.
Siis ketkä? Minä sanon uudestaan jos ei ole selvää, että me ei olla ystäviä yhtikäs missään. Nämä keskustelut loppuu tähän
Ei kaikki ole niin ruusuista parisuhdetta kaikki ei saa päättää ja vaikka rakastan ihmistä en tiedä koska milloin hän päättää elämänsä enkö edes pysty siihen vaikuttamaan vaikka haluaisin.
Jos saisin miehestäni kaikki mitä tsrvitsenkin ja ystävänikin minun ei tarvitsisi turvautua sinuun. En tiennyt että olet parisuhteessa kun mietit traamoja elämääsi minä olen elänyt hyvin pitkän elämän pelossa minulla on erittäin jännittävä mies kun löhtee ovesta en tiedä onko hän elossakaa enää.
Voin tottakai hakea elämääni ihmistä mihin turvautua mutta sinua en ymmärrä miksi haluat hajottaa ihmistä enemmän tuntematta taustoja.
Jos saisin miehestäni kaikki mitä tsrvitsenkin ja ystävänikin minun ei tarvitsisi turvautua sinuun. En tiennyt että olet parisuhteessa kun mietit traamoja elämääsi minä olen elänyt hyvin pitkän elämän pelossa minulla on erittäin jännittävä mies kun löhtee ovesta en tiedä onko hän elossakaa enää.
Voin tottakai hakea elämääni ihmistä mihin turvautua mutta sinua en ymmärrä miksi haluat hajottaa ihmistä enemmän tuntematta taustoja.
Miks oletat että minua kiinnostas lukea elämästänne jotain vtun keskusteluja?? Mullon parempaakin tekemistä
Ja ei, minä en ole tälöä hetkellä parisuhteessa enkä minläänlaisessa suhteessa. Enkä sellaseen ole aikomassakaan.
Hoidata juttus kuntoon tai käy terapiassa. Simppeliä.
Miks oletat että minua kiinnostas lukea elämästänne jotain vtun keskusteluja?? Mullon parempaakin tekemistä
Ja ei, minä en ole tälöä hetkellä parisuhteessa enkä minläänlaisessa suhteessa. Enkä sellaseen ole aikomassakaan.
Lue ihan itse olen kertonut, minulla on oikeus ystävään mutta sinulla ei ole oikeutta tuomita minua jos ihastun ihmisiin jotka täyttävät minun tarpeeni(tietyissä rajoissa mihin minulla on lupa) enkä tarvitse muita. Silloin en huutele täällä. Olet ihana vaikka et halua parisuhdetta mutta ystävä suhteen miksi ei. Eikä tarvitse huudella ikävyyksiä tuntematta ihmisiä lähemmin ja voi aikansa käyttää paremmin.
0Äänestä
Anonyymi00029
valtakunta kirjoitti:
Lue ihan itse olen kertonut, minulla on oikeus ystävään mutta sinulla ei ole oikeutta tuomita minua jos ihastun ihmisiin jotka täyttävät minun tarpeeni(tietyissä rajoissa mihin minulla on lupa) enkä tarvitse muita. Silloin en huutele täällä. Olet ihana vaikka et halua parisuhdetta mutta ystävä suhteen miksi ei. Eikä tarvitse huudella ikävyyksiä tuntematta ihmisiä lähemmin ja voi aikansa käyttää paremmin.
Minä tuomitsen jokaisen just niinkuin hyväksi näen ja mikä ei omaan arvomasilmaani sovi. Sinä oot harvinaisen selkeä esimerkki sekopäästä joka on vastoin minun arvomaailmaani.
Vqikka minulla onrakas hän nukkuu nyt toisessa huoneessa loukkaantuneena koska sängyssä on lapsia. 🥺 minua ei lapset haittaa mutta häntä haittaa, eikä lähtenyt kantamaan sänkyynsä minun tunteista ei välitetä.
Minä tuomitsen jokaisen just niinkuin hyväksi näen ja mikä ei omaan arvomasilmaani sovi. Sinä oot harvinaisen selkeä esimerkki sekopäästä joka on vastoin minun arvomaailmaani.
Turhaan viljelet mulle mitään teennäis imeliä sanojas, niillä et minun mieltäni muuta
Ei ne mitään teenäisiä ole , olen sinua varten täällä jos haluat se vaatiin myös rekisteröitiä(tunnistan sinut) ja sopimuksia(luotaakseni sinuun) jos olen epävarmalla pohjalla . Jotten en hae muita olen vain sinun täällä tottakai sinulla saa olla muita ystäviä mutta en halua joukkoa ihmisiä jotka vihaavat minua ystäväksesi.
Turhaan viljelet mulle mitään teennäis imeliä sanojas, niillä et minun mieltäni muuta
Sopimukset on turva ja rajat minulle etten koe oloa epävarmaksil.
0Äänestä
Anonyymi00032
valtakunta kirjoitti:
Mikähän ihmeen teini-ikään jumittuja se sinäki lienet hakiessas täällä palstoilla hyväksyntää ja millon mitäki. Teitä tämän tyyppisiä kyllä täällä riittää Se miks minä selaan tätä JA monia muita palstoja perustuu ihan puhtaasti uteliaisuuteen seurata ihmisten käytösmalleja ja ajatustapoja, mutta ketään en todellakaan kaipaa millään tasolla
Mikähän ihmeen teini-ikään jumittuja se sinäki lienet hakiessas täällä palstoilla hyväksyntää ja millon mitäki. Teitä tämän tyyppisiä kyllä täällä riittää Se miks minä selaan tätä JA monia muita palstoja perustuu ihan puhtaasti uteliaisuuteen seurata ihmisten käytösmalleja ja ajatustapoja, mutta ketään en todellakaan kaipaa millään tasolla
Rakas kyllä minä .🤔 kyllä olen ihan sosiaalinen ihminen
” Toisille tämä tarkoittaa laajaa kaveriverkostoa, toisille riittää yksi tai kaksi läheisempää ystävää”
” mutta läheisten ihmissuhteiden määrä saattaa siitä huolimatta olla vähäinen. Sosiaalisessa mediassa nähdään usein parhaita paloja ihmisten elämästä, mikä luo vääristyneitä käsityksiä ja saattaa saada oman elämän näyttämään tylsemmältä tai ongelmallisemmalta kuin muilla. Toisaalta vaikeiden hetkien jakaminen voi toimia vertaistukena”
Tämä normaalia että on sosiaalinen status kunnossa.
”toimii voimavarana vaikeina aikoina ja mahdollistaa yhdessä iloitsemisen hyvinä hetkinä.”
Kyllä minä iloitsen sinun kanssasi kun iloitsen etkä sinä mitää menetä voit hyvin ”heittää minut ulos” kun ei miellytä.
Sano sitten kun haluat olla enemmän ja tehdään sopimus.🥰
vaikeuksien kautta voittoon, vai miten se menee, että pitäisikö tämä rajoite sitten kiertää tai pitää sitä annettuna olosuhteena joka määrittää puitteet mahdolliselle helpolle elämälle ja samalla vähentää valintapakkojakin, kun kortit on mitä on
0Äänestä
Anonyymi00033
Jos ei liity tunteisiin, miksi kirjoittelet tunteet-osion alle siitä?
0Äänestä
Anonyymi00034
Sinnittely tuottaa tuloksia
Voin kiittää itseeni
Viikko kerrallaan
Muuten tulisi huono olo
Monella tavalla
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 65
Vanhimmat
Äly ei riitä?
Kommaria harmittaa Persut?
Mee polpo nukkuu ja tekee omista reissuistas numeroo
Koska kuulemme oikean vastauksen?
Uutisten mukaan Suomeen on tullut paljon rikollista porukkaa.voi suomea kun ne on kadonneet joidenkin asuntoihin..
Mihin se liittyy?
Voisitkohan sinä idiootti keskittyä perhe-elämääsi, kun kerta perheellinen olet? Taitaa ne lapses jäädä hoitamatta kun haarat ojossa täällä jauhat päivästä toiseen pskaa
Taitaa jäähä se jälkikasvus hoitamatta kun norkoilet haarat ojossa täällä palstoilla päivädtä toiseen
Tahdot vaan haleja ja pusuja kun olet minun kimpussa.🥰
https://tenor.com/fi/view/hand-kiss-romantic-bed-hug-gif-25701930
Koko ajan olet kimpussa. Hypitään kaikkien esteiden yli yhdessä iloisesti. https://tenor.com/fi/view/dance-happy-fun-yes-hype-gif-22218526
Siinähän hyppelet
Mutta sinun kanssa se on mukavampaa.
https://tenor.com/fi/view/holding-hands-couple-love-relationships-hand-in-hand-gif-7660623
Jos tunnistan sinut voin olla vain täällä kanssasi ystävänä.
Silloin olisi mukavampi olla yhdessäkin.
Palstatyrkky jääkö lapset hoitamatta? Onko lasu tehty?
Enkä kuikuile muualle enkä ketään muita täällä vaan odotan sinua ja sinun huomiota, jos olet minun.m etkä luo kaaosta.
Miksi hvetissä minun pitäis tehdä tänne nikki
Jos en muualle kirjoita kuin vaan sinulle, niin ei harmita sitten. Sosiaalisuus kuuluu kaikille.
Että tunnistan sinut ja saat viestini ja voit sitten kuulla kuinka tärkeä olet.
En sitten energiaa puske muihin.
Kiitos vain minä EN kaipaa palstatyrkkyjen lähentelyjä.
Sitten näet etten ole tyrkky vaan yhden ystävä.
Minä en kaipaa "ystäviä". En varsinkaan sinun kaltasias
Näet sitten rakas sen kun tehdään sopimus tottakai etsin ystävää täällä mikä on sopiva mutta jotkut on suloisia. Lupaan vain sinua pitää jos kohtelet hyvin muita.
https://tenor.com/fi/view/holding-hands-couple-love-relationships-hand-in-hand-gif-7660623
Miksi et halua olla minun ystäväni vaan mitä sitten harmittaa vaan mitä sinä haluat sitten minulta?
Ihmisten luonteet on erilaisia ja ihmiset ihastuu minäkin ihastun vaikka varattu olisikin se on normaalia.
https://www.terve.fi/artikkelit/apua-olen-varattu-ja-ihastunut-toiseen
En ole koskaan pettänyt.
Ei, se EI todellakaan ole normaalia.
En halua yhtikäs mitään todellakaam. Enkö sanonu sen selvästi, että inhoan sinun kaltasias ihmisiä
Himoitsen väliin kovaakin mutta se on vain himoa minulle normaalia kertoa kokemuksia iloja ja suruja mutta en kohdista sinuun. Se minulta on nyt kielettyä mies koelsi etten saa rakkautta levitellä kaikille. Hänen syliin halua nyt hypätä.
https://tenor.com/fi/view/hug-kiss-couple-love-beach-gif-16853512
Inhoat luotettavia ihmisiä.
Sinä ja sinun kaltaset puistattaa. Ihminen voi rakastaa ja ihastua vain ja ainoastaan yhteen. Ellei näin tee luo itsepetosta.
On se normaalia ihastua mutta ei ole oikein ketään pettää koska minun tunteet ei anna olen empaattinen ihminen.
Sekopäinen tuuliviiri sinä olet
Miksi hvetissä tässä puhutaan jostain ihastumisista?
Sinöhön rauhoitat minut.🥰 se on rakastettava ominaisuus. Voi sanoa so soo kun menen ylitte.
Perustavalla tapaa on jotain pielessä siinä liitossa, jos kerta täällä pitää roikkua päivät pitkät ja etsiä "ystäviä".
Minä en käsitä ihmisiä, ketkä on parisuhteessa, mutta norkoilevat valtaosan ajastaan muualla kun perheensä parissa
Mulla on omat syyni, että minä en päästä ihmisiä elämääni. Minä en tartte ylimäärästä draamaa pilaamaan omaa elämääni
Siis ketkä? Minä sanon uudestaan jos ei ole selvää, että me ei olla ystäviä yhtikäs missään. Nämä keskustelut loppuu tähän
Näytän tuskani sinulle, koska kirjoitin siitä.
Kiitos ei tarte näyttää. Näytä terapeutille
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18275347/onko-teilla-muilla-joskus-tuntunut-etta-koko---#comment-126359572
Ei kaikki ole niin ruusuista parisuhdetta kaikki ei saa päättää ja vaikka rakastan ihmistä en tiedä koska milloin hän päättää elämänsä enkö edes pysty siihen vaikuttamaan vaikka haluaisin.
Kyllä sinun on hyvä lukea ne koska silloin ehkä ymmärrät minua enemmän https://keskustelu.suomi24.fi/t/18275347/onko-teilla-muilla-joskus-tuntunut-etta-koko---#comment-126363916
Minä lupasin olla ystäväsi ja ainoa siinä täällä mutta miksi sitten huutelet minua jos en kelpaa?
Vqikka minulla onrakas hän nukkuu nyt toisessa huoneessa loukkaantuneena koska sängyssä on lapsia. 🥺 minua ei lapset haittaa mutta häntä haittaa, eikä lähtenyt kantamaan sänkyynsä minun tunteista ei välitetä.
Aika kylmää kyytiä. Tästä saat lämpöä, et ole yksin olen tässä.
Olet minulle rakas vaikka tuomitset minut vaikka en ole edes koskaan pettänyt.🥰
https://tenor.com/fi/view/hug-warm-hug-depressed-hug-gif-4585064738068342394
Ei ne mitään teenäisiä ole , olen sinua varten täällä jos haluat se vaatiin myös rekisteröitiä(tunnistan sinut) ja sopimuksia(luotaakseni sinuun) jos olen epävarmalla pohjalla . Jotten en hae muita olen vain sinun täällä tottakai sinulla saa olla muita ystäviä mutta en halua joukkoa ihmisiä jotka vihaavat minua ystäväksesi.
Mikähän ihmeen teini-ikään jumittuja se sinäki lienet hakiessas täällä palstoilla hyväksyntää ja millon mitäki.
Teitä tämän tyyppisiä kyllä täällä riittää
Se miks minä selaan tätä JA monia muita palstoja perustuu ihan puhtaasti uteliaisuuteen seurata ihmisten käytösmalleja ja ajatustapoja, mutta ketään en todellakaan kaipaa millään tasolla
Rakas kyllä minä .🤔 kyllä olen ihan sosiaalinen ihminen
https://www.yths.fi/terveystieto/mielenterveys/sosiaaliset-suhteet/
” Toisille tämä tarkoittaa laajaa kaveriverkostoa, toisille riittää yksi tai kaksi läheisempää ystävää”
” mutta läheisten ihmissuhteiden määrä saattaa siitä huolimatta olla vähäinen. Sosiaalisessa mediassa nähdään usein parhaita paloja ihmisten elämästä, mikä luo vääristyneitä käsityksiä ja saattaa saada oman elämän näyttämään tylsemmältä tai ongelmallisemmalta kuin muilla. Toisaalta vaikeiden hetkien jakaminen voi toimia vertaistukena”
Tämä normaalia että on sosiaalinen status kunnossa.
”toimii voimavarana vaikeina aikoina ja mahdollistaa yhdessä iloitsemisen hyvinä hetkinä.”
Kyllä minä iloitsen sinun kanssasi kun iloitsen etkä sinä mitää menetä voit hyvin ”heittää minut ulos” kun ei miellytä.
Sano sitten kun haluat olla enemmän ja tehdään sopimus.🥰
Toivon että olisin riittävä sinulle.
https://tenor.com/fi/view/loveyou-mybestfriend-hug-missyou-heart-gif-7130842990374223743
Rasittava olet. Varmaan se.
Häämöttääkö hauta
vaikeuksien kautta voittoon, vai miten se menee, että pitäisikö tämä rajoite sitten kiertää tai pitää sitä annettuna olosuhteena joka määrittää puitteet mahdolliselle helpolle elämälle ja samalla vähentää valintapakkojakin, kun kortit on mitä on
Jos ei liity tunteisiin, miksi kirjoittelet tunteet-osion alle siitä?
Sinnittely tuottaa tuloksia
Voin kiittää itseeni
Viikko kerrallaan
Muuten tulisi huono olo
Monella tavalla