Mulla on näin vaikeaa koko ajan

Vain tasan yhden asian takia. Ei liity tunteisiin.
65697
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 65

Vanhimmat

Äly ei riitä?

Äänestä

Kommaria harmittaa Persut?

Äänestä
  • Mee polpo nukkuu ja tekee omista reissuistas numeroo

Äänestä

Koska kuulemme oikean vastauksen?

Äänestä

Uutisten mukaan Suomeen on tullut paljon rikollista porukkaa.voi suomea kun ne on kadonneet joidenkin asuntoihin..

Äänestä

Mihin se liittyy?

Äänestä
  • Voisitkohan sinä idiootti keskittyä perhe-elämääsi, kun kerta perheellinen olet? Taitaa ne lapses jäädä hoitamatta kun haarat ojossa täällä jauhat päivästä toiseen pskaa

Äänestä

• Taitaa jäähä se jälkikasvus hoitamatta kun norkoilet haarat ojossa täällä palstoilla päivädtä toiseen

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Siinähän hyppelet

Jos tunnistan sinut voin olla vain täällä kanssasi ystävänä.
    Silloin olisi mukavampi olla yhdessäkin.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Siinähän hyppelet

Enkä kuikuile muualle enkä ketään muita täällä vaan odotan sinua ja sinun huomiota, jos olet minun.m etkä luo kaaosta.

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Palstatyrkky jääkö lapset hoitamatta? Onko lasu tehty?

Voisitko rakas lopettaa selkeästi sinua harmittaa. Jos tunnistan sinut paremmin voin sinulle kirjoittaa eriksee. Luo nikki eikö tarvita muita ehkä sinullekin tulee parempi mieli.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Voisitko rakas lopettaa selkeästi sinua harmittaa. Jos tunnistan sinut paremmin voin sinulle kirjoittaa eriksee. Luo nikki eikö tarvita muita ehkä sinullekin tulee parempi mieli.

Miksi hvetissä minun pitäis tehdä tänne nikki

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Palstatyrkky jääkö lapset hoitamatta? Onko lasu tehty?

Jos en muualle kirjoita kuin vaan sinulle, niin ei harmita sitten. Sosiaalisuus kuuluu kaikille.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Että tunnistan sinut ja saat viestini ja voit sitten kuulla kuinka tärkeä olet.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

En sitten energiaa puske muihin.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Jos en muualle kirjoita kuin vaan sinulle, niin ei harmita sitten. Sosiaalisuus kuuluu kaikille.

Kiitos vain minä EN kaipaa palstatyrkkyjen lähentelyjä.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiitos vain minä EN kaipaa palstatyrkkyjen lähentelyjä.

Sitten näet etten ole tyrkky vaan yhden ystävä.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Sitten näet etten ole tyrkky vaan yhden ystävä.

Minä en kaipaa "ystäviä". En varsinkaan sinun kaltasias

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi et halua olla minun ystäväni vaan mitä sitten harmittaa vaan mitä sinä haluat sitten minulta?

Äänestä

En ole koskaan pettänyt.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Miksi et halua olla minun ystäväni vaan mitä sitten harmittaa vaan mitä sinä haluat sitten minulta?

En halua yhtikäs mitään todellakaam. Enkö sanonu sen selvästi, että inhoan sinun kaltasias ihmisiä

Äänestä

Himoitsen väliin kovaakin mutta se on vain himoa minulle normaalia kertoa kokemuksia iloja ja suruja mutta en kohdista sinuun. Se minulta on nyt kielettyä mies koelsi etten saa rakkautta levitellä kaikille. Hänen syliin halua nyt hypätä.
    https://tenor.com/fi/view/hug-kiss-couple-love-beach-gif-16853512

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

En halua yhtikäs mitään todellakaam. Enkö sanonu sen selvästi, että inhoan sinun kaltasias ihmisiä

Inhoat luotettavia ihmisiä.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Himoitsen väliin kovaakin mutta se on vain himoa minulle normaalia kertoa kokemuksia iloja ja suruja mutta en kohdista sinuun. Se minulta on nyt kielettyä mies koelsi etten saa rakkautta levitellä kaikille. Hänen syliin halua nyt hypätä.
    https://tenor.com/fi/view/hug-kiss-couple-love-beach-gif-16853512

Sinä ja sinun kaltaset puistattaa. Ihminen voi rakastaa ja ihastua vain ja ainoastaan yhteen. Ellei näin tee luo itsepetosta.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei, se EI todellakaan ole normaalia.

On se normaalia ihastua mutta ei ole oikein ketään pettää koska minun tunteet ei anna olen empaattinen ihminen.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

On se normaalia ihastua mutta ei ole oikein ketään pettää koska minun tunteet ei anna olen empaattinen ihminen.

Sekopäinen tuuliviiri sinä olet

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Lukeehan se lehdessäkin että ihastu monta kertaa elämän aikana. . Olenko ihastunit sinuun onhan se nyt mahdollista mutta sinä et kokisi minuun tikullakaan, olet ihan turvassa.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Lukeehan se lehdessäkin että ihastu monta kertaa elämän aikana. . Olenko ihastunit sinuun onhan se nyt mahdollista mutta sinä et kokisi minuun tikullakaan, olet ihan turvassa.

Miksi hvetissä tässä puhutaan jostain ihastumisista?

Äänestä

Olisihan se helppoa jos mies osaisi olla ystävänikin mutta ei se ole pystynyt siiheb. Sitten minun ei tarvitse murehtia kun torjuu minut kun kirjoitan sinulle täällä.

Äänestä

Sinöhön rauhoitat minut.🥰 se on rakastettava ominaisuus. Voi sanoa so soo kun menen ylitte.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Olisihan se helppoa jos mies osaisi olla ystävänikin mutta ei se ole pystynyt siiheb. Sitten minun ei tarvitse murehtia kun torjuu minut kun kirjoitan sinulle täällä.

Perustavalla tapaa on jotain pielessä siinä liitossa, jos kerta täällä pitää roikkua päivät pitkät ja etsiä "ystäviä".
    Minä en käsitä ihmisiä, ketkä on parisuhteessa, mutta norkoilevat valtaosan ajastaan muualla kun perheensä parissa
    Mulla on omat syyni, että minä en päästä ihmisiä elämääni. Minä en tartte ylimäärästä draamaa pilaamaan omaa elämääni

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Perustavalla tapaa on jotain pielessä siinä liitossa, jos kerta täällä pitää roikkua päivät pitkät ja etsiä "ystäviä".
    Minä en käsitä ihmisiä, ketkä on parisuhteessa, mutta norkoilevat valtaosan ajastaan muualla kun perheensä parissa
    Mulla on omat syyni, että minä en päästä ihmisiä elämääni. Minä en tartte ylimäärästä draamaa pilaamaan omaa elämääni

Emme ole kuin netissä ystäviä en halua perheeseeni mitään draamaa. Se on minun juttunikin. Stressinikin täällä ollessa. Sen vuoksi ystävä palstalla on mukavampi väliin ollakin.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Emme ole kuin netissä ystäviä en halua perheeseeni mitään draamaa. Se on minun juttunikin. Stressinikin täällä ollessa. Sen vuoksi ystävä palstalla on mukavampi väliin ollakin.

Siis ketkä? Minä sanon uudestaan jos ei ole selvää, että me ei olla ystäviä yhtikäs missään. Nämä keskustelut loppuu tähän

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Näytän tuskani sinulle, koska kirjoitin siitä.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Näytän tuskani sinulle, koska kirjoitin siitä.

Kiitos ei tarte näyttää. Näytä terapeutille

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Kiitos ei tarte näyttää. Näytä terapeutille

Kyllä sinun on hyvä lukea ne koska silloin ehkä ymmärrät minua enemmän https://keskustelu.suomi24.fi/t/18275347/onko-teilla-muilla-joskus-tuntunut-etta-koko---#comment-126363916

Jos saisin miehestäni kaikki mitä tsrvitsenkin ja ystävänikin minun ei tarvitsisi turvautua sinuun. En tiennyt että olet parisuhteessa kun mietit traamoja elämääsi minä olen elänyt hyvin pitkän elämän pelossa minulla on erittäin jännittävä mies kun löhtee ovesta en tiedä onko hän elossakaa enää.

Voin tottakai hakea elämääni ihmistä mihin turvautua mutta sinua en ymmärrä miksi haluat hajottaa ihmistä enemmän tuntematta taustoja.

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Siis ketkä? Minä sanon uudestaan jos ei ole selvää, että me ei olla ystäviä yhtikäs missään. Nämä keskustelut loppuu tähän

Minä lupasin olla ystäväsi ja ainoa siinä täällä mutta miksi sitten huutelet minua jos en kelpaa?

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä sinun on hyvä lukea ne koska silloin ehkä ymmärrät minua enemmän https://keskustelu.suomi24.fi/t/18275347/onko-teilla-muilla-joskus-tuntunut-etta-koko---#comment-126363916

Jos saisin miehestäni kaikki mitä tsrvitsenkin ja ystävänikin minun ei tarvitsisi turvautua sinuun. En tiennyt että olet parisuhteessa kun mietit traamoja elämääsi minä olen elänyt hyvin pitkän elämän pelossa minulla on erittäin jännittävä mies kun löhtee ovesta en tiedä onko hän elossakaa enää.

Voin tottakai hakea elämääni ihmistä mihin turvautua mutta sinua en ymmärrä miksi haluat hajottaa ihmistä enemmän tuntematta taustoja.

Miks oletat että minua kiinnostas lukea elämästänne jotain vtun keskusteluja?? Mullon parempaakin tekemistä

Ja ei, minä en ole tälöä hetkellä parisuhteessa enkä minläänlaisessa suhteessa. Enkä sellaseen ole aikomassakaan.

Hoidata juttus kuntoon tai käy terapiassa. Simppeliä.

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Miks oletat että minua kiinnostas lukea elämästänne jotain vtun keskusteluja?? Mullon parempaakin tekemistä

Ja ei, minä en ole tälöä hetkellä parisuhteessa enkä minläänlaisessa suhteessa. Enkä sellaseen ole aikomassakaan.

Lue ihan itse olen kertonut, minulla on oikeus ystävään mutta sinulla ei ole oikeutta tuomita minua jos ihastun ihmisiin jotka täyttävät minun tarpeeni(tietyissä rajoissa mihin minulla on lupa) enkä tarvitse muita. Silloin en huutele täällä. Olet ihana vaikka et halua parisuhdetta mutta ystävä suhteen miksi ei. Eikä tarvitse huudella ikävyyksiä tuntematta ihmisiä lähemmin ja voi aikansa käyttää paremmin.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Lue ihan itse olen kertonut, minulla on oikeus ystävään mutta sinulla ei ole oikeutta tuomita minua jos ihastun ihmisiin jotka täyttävät minun tarpeeni(tietyissä rajoissa mihin minulla on lupa) enkä tarvitse muita. Silloin en huutele täällä. Olet ihana vaikka et halua parisuhdetta mutta ystävä suhteen miksi ei. Eikä tarvitse huudella ikävyyksiä tuntematta ihmisiä lähemmin ja voi aikansa käyttää paremmin.

Minä tuomitsen jokaisen just niinkuin hyväksi näen ja mikä ei omaan arvomasilmaani sovi. Sinä oot harvinaisen selkeä esimerkki sekopäästä joka on vastoin minun arvomaailmaani.

Äänestä

Vqikka minulla onrakas hän nukkuu nyt toisessa huoneessa loukkaantuneena koska sängyssä on lapsia. 🥺 minua ei lapset haittaa mutta häntä haittaa, eikä lähtenyt kantamaan sänkyynsä minun tunteista ei välitetä.

Äänestä

Aika kylmää kyytiä. Tästä saat lämpöä, et ole yksin olen tässä.
    https://tenor.com/fi/view/holding-hands-couple-love-relationships-hand-in-hand-gif-7660623

Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Minä tuomitsen jokaisen just niinkuin hyväksi näen ja mikä ei omaan arvomasilmaani sovi. Sinä oot harvinaisen selkeä esimerkki sekopäästä joka on vastoin minun arvomaailmaani.

Olet minulle rakas vaikka tuomitset minut vaikka en ole edes koskaan pettänyt.🥰
    https://tenor.com/fi/view/hug-warm-hug-depressed-hug-gif-4585064738068342394

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Turhaan viljelet mulle mitään teennäis imeliä sanojas, niillä et minun mieltäni muuta

Ei ne mitään teenäisiä ole , olen sinua varten täällä jos haluat se vaatiin myös rekisteröitiä(tunnistan sinut) ja sopimuksia(luotaakseni sinuun) jos olen epävarmalla pohjalla . Jotten en hae muita olen vain sinun täällä tottakai sinulla saa olla muita ystäviä mutta en halua joukkoa ihmisiä jotka vihaavat minua ystäväksesi.

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Turhaan viljelet mulle mitään teennäis imeliä sanojas, niillä et minun mieltäni muuta

Sopimukset on turva ja rajat minulle etten koe oloa epävarmaksil.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Sopimukset on turva ja rajat minulle etten koe oloa epävarmaksil.

Mikähän ihmeen teini-ikään jumittuja se sinäki lienet hakiessas täällä palstoilla hyväksyntää ja millon mitäki.
    Teitä tämän tyyppisiä kyllä täällä riittää
    Se miks minä selaan tätä JA monia muita palstoja perustuu ihan puhtaasti uteliaisuuteen seurata ihmisten käytösmalleja ja ajatustapoja, mutta ketään en todellakaan kaipaa millään tasolla

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Mikähän ihmeen teini-ikään jumittuja se sinäki lienet hakiessas täällä palstoilla hyväksyntää ja millon mitäki.
    Se miks minä selaan tätä JA monia muita palstoja perustuu ihan puhtaasti uteliaisuuteen seurata ihmisten käytösmalleja ja ajatustapoja, mutta ketään en todellakaan kaipaa millään tasolla

Rakas kyllä minä .🤔 kyllä olen ihan sosiaalinen ihminen

https://www.yths.fi/terveystieto/mielenterveys/sosiaaliset-suhteet/

” Toisille tämä tarkoittaa laajaa kaveriverkostoa, toisille riittää yksi tai kaksi läheisempää ystävää”

” mutta läheisten ihmissuhteiden määrä saattaa siitä huolimatta olla vähäinen. Sosiaalisessa mediassa nähdään usein parhaita paloja ihmisten elämästä, mikä luo vääristyneitä käsityksiä ja saattaa saada oman elämän näyttämään tylsemmältä tai ongelmallisemmalta kuin muilla. Toisaalta vaikeiden hetkien jakaminen voi toimia vertaistukena”

Tämä normaalia että on sosiaalinen status kunnossa.

Äänestä

”toimii voimavarana vaikeina aikoina ja mahdollistaa yhdessä iloitsemisen hyvinä hetkinä.”

Kyllä minä iloitsen sinun kanssasi kun iloitsen etkä sinä mitää menetä voit hyvin ”heittää minut ulos” kun ei miellytä.

Äänestä

Sano sitten kun haluat olla enemmän ja tehdään sopimus.🥰

Äänestä

Toivon että olisin riittävä sinulle.

https://tenor.com/fi/view/loveyou-mybestfriend-hug-missyou-heart-gif-7130842990374223743

Äänestä

Rasittava olet. Varmaan se.

Äänestä

Häämöttääkö hauta

Äänestä

vaikeuksien kautta voittoon, vai miten se menee, että pitäisikö tämä rajoite sitten kiertää tai pitää sitä annettuna olosuhteena joka määrittää puitteet mahdolliselle helpolle elämälle ja samalla vähentää valintapakkojakin, kun kortit on mitä on

Äänestä

Jos ei liity tunteisiin, miksi kirjoittelet tunteet-osion alle siitä?

Äänestä
  • Sinnittely tuottaa tuloksia

Voin kiittää itseeni

Viikko kerrallaan

Muuten tulisi huono olo

Monella tavalla

Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Vain tasan yhden asian takia. Ei liity tunteisiin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu