Kyllä on ihana tämä oikeistohallitus. Kädestä suuhun eläviä ihmisiä kiusataan mutta porvarisikoja päästetään yhä enemmässä määrin käyttämään ties mitä porsaanreikiä jotta välttävät verot ja pakolliset maksut. Pistää kyllä raivoksi suorastaan tämän hallituksen touhu.
KELA -etsiviä palkataan, mutta talousrikostutkinnasta leikataan
11
162
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnen samoin. Joka päivä vihastuttaa suunnattomasti nykyhallitus
- Anonyymi
Lähinnä kokoomus muut tekee kiltisti mitä orpo käskee...
- Anonyymi
Siis sulla vituttaa kun oma puolueesi kyykäsi pahasti voi voi
- Anonyymi
Suvakki- vosulta peritään kymmeniä tuhansia takaisin.
Helvetin hyvä. - Anonyymi
Raivostuttaahan se kun Kela huijaukset ei enää onnistu. Tosin ketään kunnon ihmistä ei raivostuta.
- Anonyymi
Tuo Kela-etsiväthän ovat nimenomaan talousrikostutkintaa, uuno.
Aika merkillinen avautuminen.
Olisi hienoa jos tällaisen vastustajat ymmärtäisivät syy-seuraus suhteita, nämä väärinkäyttäjät nimenomaan syövät sitä kakkua josta jää sitten aina vaan vähemmän jaettavaa niille todellisille avun tarvitsijoille.
Eilenkö oli uutinen kun joku "ulkomaalainen" oli kerännyt tukia useista kymmenistä asunnoista laittomasti hyvinkin pitkän ajan, mielestäsi se on ihan ok, samoin liki kaikki sdp-vesemmston lemmikit ovat jääneet kiinni kela- tai "muu"tuki huijauksista, vuosia muussa maassa asuneen siskon lapsilisät ovat kelvanneet eikä muka ole ymmäretty että asiassa on jotain vikaa, vaika itse toimii jossain näkyvässä suojatyöpaikassa missä sivutaan samoja asioita työn puolesta.
Ei tarvitse ihmetellä miksi työtätekevä kansa, eli ne jotka tätä tukirumbaa rahoittavat, alkavat kyllästyä, lähtevät aamulla töihin kun naapuri elää paremmin tekemättä mitään?
Se työtäekevä naapuri on se taikaseinä mistä tuo raha tulee, ja jostain syystä sen ylläpidän kannatus laskee niiden tekevien joukossa.- Anonyymi
tyypilistä suomalaista, talous rikollisuutta kun aloitetaan tutkinta köhästä päästä,
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18281158
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Sika on viisas eläin - älykkäämpikin kuin koira.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130