Pelastusvarmuus = menestysteologiaa

Anonyymi-ap

Se on ainakin varmaa että pelastusvarmuuden lupauksilla tehdään RAHAA.

14

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuleeko lahkolaisten pelastusvarmuus kastealtaalta vai pastorien lupauksista ?

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­­­y­­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18281185

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se on harhaoppi että kaste pelastaa.
      Oikeassa opissa pelastus tulee siitä ettei varasta Jumalalta kymmenysten maksussa.

    • Anonyymi

      helluntailaisuus , yhdellä sanalla sanottuna on : kultti , > aate.

    • Anonyymi

      Jeesus kumosi lahkolaisten pelastusvarnuuden

      Luuk 13:
      22. Jeesus vaelsi kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja opetti matkallaan kohti Jerusalemia.
      23. Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niitä vähän, jotka pelastuvat?" Mutta hän sanoi heille:
      24. "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, minä sanon teille, yrittävät päästä sisälle mutta eivät voi.
      25. Kun talon isäntä on noussut ja sulkenut oven, te jäätte seisomaan ulkopuolelle ja alatte kolkuttaa ovea sanoen: 'Herra, avaa meille!' Mutta hän vastaa teille: 'En tunne teitä enkä tiedä, mistä olette.'
      26. Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
      27. Mutta hän sanoo: 'En tunne teitä enkä tiedä, mistä olette. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'
      28. Siellä on itku ja hammasten kiristys, kun näette Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on heitetty ulos.
      29. Tulijoita saapuu idästä ja lännestä, pohjoisesta ja etelästä, ja he aterioivat Jumalan valtakunnassa.
      30. Ja on viimeisiä, jotka tulevat ensimmäisiksi, ja ensimmäisiä, jotka tulevat viimeisiksi."

      • Anonyymi

        Kristittyjä helluntailaisia vähän.
        Jumalattomia luterilaisia paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä helluntailaisia vähän.
        Jumalattomia luterilaisia paljon.

        Bruno gröningin ystäväpiiristä.


    • Anonyymi

      Oikeaoppisin kaste ratkaisee loppupeleissä ?

      Suomesta löytyy kolme kulttia / aatetta.
      Onko niillä oikeaoppinen kaste käytössä ?

      Sapattikultti
      Upotuskultti
      Jehovakultti

      • Anonyymi

        Entäs se kjltti jossa pappi istuu paljussa ja sambaajat keikkuu kirkon alttarilla, mite se sijottuu ?


    • Anonyymi

      Aloittaja eikö apostoleilla ollut pelastusvarmuutta.

    • Anonyymi

      Kyllä ihmisiltä osaavat kyniä rahat nämä seurakunnat.

      • Anonyymi

        Tarkotat kaiketi luterilaista kirkkoa joka pakkokynii jäseniltään yli tuhat miljoonaa vuosittain ja joille rahaton valtio lahjottaa kymmenen miljoonaa kuukausittain niinkö ?
        Vapaissa seurak ei kynitä yhtään mitään kaikki on vapaaehtoista ja itse päätettävissä antaako jotain,kukaan ei kysele perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotat kaiketi luterilaista kirkkoa joka pakkokynii jäseniltään yli tuhat miljoonaa vuosittain ja joille rahaton valtio lahjottaa kymmenen miljoonaa kuukausittain niinkö ?
        Vapaissa seurak ei kynitä yhtään mitään kaikki on vapaaehtoista ja itse päätettävissä antaako jotain,kukaan ei kysele perään.

        helluntailaisilla se raha on ENSIMMÄISENÄ mielessä .

        "Antakaa siis keisarille se , mikä keisarin on ja Jumalalle se , mikä Jumalan on"
        Mark: 12: 17

        on se helluntailaiselle HIRVEETÄ ; että Jeesus käskee antaan keiarille ja vielä
        Jumalallekin . . .


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 K­u­u­m­­­a­t­ ­t­­y­­t­­ö­­­t­ ­­­o­d­o­­t­­t­­­a­­v­­a­­­t­­­ ­­­s­­­i­n­­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18281185

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe