tapahtuukohan tänään

Anonyymi-ap

Jotain jännää🤔

88

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tapahdu sulkekaa palsta ja menkää ulkoilemaan
      Illalla lukekaa vaikka kirja saatatte jopa oppia jotain

      • Anonyymi

        Menkää pyöriin vuorokaudeksi parkkipaikalle idiootit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää pyöriin vuorokaudeksi parkkipaikalle idiootit.

        Kyllä kannattaa ja sentään sammal kasvaa ahteriin jos ei muuta kasvua tapahdukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannattaa ja sentään sammal kasvaa ahteriin jos ei muuta kasvua tapahdukaan

        Runebergin ite siellä pyörii levottomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runebergin ite siellä pyörii levottomana.

        Ja visst, mutta mitähän hiivattia niistä istunnoista pitäis niinku poikia? Viri viri tööt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja visst, mutta mitähän hiivattia niistä istunnoista pitäis niinku poikia? Viri viri tööt

        Viisarin värähtelyä ja housujen kostumista siellä poi itaan.Kotona kliimaksin huipulle.


    • Minulla ainakin on vahva epäilys siitä, että ei.

      • Anonyymi

        Mene sitte luisteleen poikakamun kaa. Muuten parkkipirkko vie voiton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene sitte luisteleen poikakamun kaa. Muuten parkkipirkko vie voiton.

        Ei mulla ole poikakamua. Eikä itseasiassa luistimiakaan.
        So 🤷🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei mulla ole poikakamua. Eikä itseasiassa luistimiakaan.
        So 🤷🏼‍♀️

        Etköhän eilen siitä itse puhunut? 🙄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei mulla ole poikakamua. Eikä itseasiassa luistimiakaan.
        So 🤷🏼‍♀️

        Mitähän se poikakamusi tähän sanoo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän se poikakamusi tähän sanoo?

        Sana on vapaa🤷🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän se poikakamusi tähän sanoo?

        Se on varmaan sen kumppani eli vapaa suhde taas. Niitä näkyy olevan jo joka toinen tyyppi.
        Haluuuuuun aikamatkat vuodelle 1950 eli syntyä silloin vasta. En kestä näitä nykyää hörhöilijöitä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei mulla ole poikakamua. Eikä itseasiassa luistimiakaan.
        So 🤷🏼‍♀️

        Ottasitko sellaisen miehen ku ite oot vai pistäisitkö jännäkategoriaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottasitko sellaisen miehen ku ite oot vai pistäisitkö jännäkategoriaan?

        Samantyyppinen saisi olla kuin minä, luonteeltaan. Eli ei niin jännä.


    • Anonyymi

      Saapa nähdä tapahtuuko?

    • Anonyymi

      Jännä kakka

      • Anonyymi

        No vähän kyllä jänskättää. T. Ap


      • Anonyymi

        Menkää yli laudalle sekoilee kiitos.


    • Anonyymi

      Tarkennatko mikä jänskättää?

      • Anonyymi

        Pojat ne vaan puolustaa kulunutta, vanhaa huoraa. Voi kun söpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojat ne vaan puolustaa kulunutta, vanhaa huoraa. Voi kun söpöä.

        Ei järvikään kulu soutamalla🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojat ne vaan puolustaa kulunutta, vanhaa huoraa. Voi kun söpöä.

        Ehkä ne tietää että sä puhut täyttä tuubaa ja nauraa sulle päin naamaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne tietää että sä puhut täyttä tuubaa ja nauraa sulle päin naamaa?

        Kannattaa muuttaa sinne missä syrjääntunret uskoo jonkun hölmön tietävän toisten asioista esim akaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muuttaa sinne missä syrjääntunret uskoo jonkun hölmön tietävän toisten asioista esim akaa

        Valkeakoskikin pikkusen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakoskikin pikkusen

        Mites timpe menee muute


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei järvikään kulu soutamalla🤔

        Sinäkö uskot, että joku netissä kouristeleva beta sitten tietää toisten soutelemiset? Liian kulunu huomionsiirtotaktiikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei järvikään kulu soutamalla🤔

        Ei se mikään järvi ole, se on jäteallas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö uskot, että joku netissä kouristeleva beta sitten tietää toisten soutelemiset? Liian kulunu huomionsiirtotaktiikka

        From the day one i swore to all my gods i will smash the firestarter so enjoy you


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        From the day one i swore to all my gods i will smash the firestarter so enjoy you

        Rest i use as a toiletpaper


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojat ne vaan puolustaa kulunutta, vanhaa huoraa. Voi kun söpöä.

        Oliko mustavalkoista lämkkärifantasiaa elävällä kalleveetillä ikää jo ostaa ite omat euroshopperin energiajuomat? Ehkä joku vanha pieru pistää piikkiin mitä ei saa koskaan takaisin, että hyvällä asialla oleva pysyy virkeänä


    • Jotain ois syytä tänään tapahtua asioille.
      Suuntaan tai toiseen, kuhan tapahtuu jotain muutosta.

      Ois noin 11 tuntia tätä päivää jäljellä, josko antais sitten siitä osan aikaa asioille muuttua muista riippuen ja jos ei niin täytyy ite muutella.

      Hetki mietittävä et miten tuon ajan jakaa....

      • Anonyymi

        Oliko sulla mies jokaiselle hahmolle mitä esität eri funktio ja eri skidien lukumäärä ym?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla mies jokaiselle hahmolle mitä esität eri funktio ja eri skidien lukumäärä ym?

        Voi pska sun kuvitelmias


    • Anonyymi

      No ainakin se että mulla on tänään perjantai pitkä viikonloppu

      • Anonyymi

        Ui juma, mulla on tänään perjanta🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ui juma, mulla on tänään perjanta🤗

        Perjantait on suoraan peteliuksesta nätimmin sanottuna.Maanantait on parasta.


    • Anonyymi

      Nyt kun suutuspäissäni olen menossa salille niin ehkä siellä tapaan unelmien prinssini sitten.. Olisi helppo unohtaa tämä muu ihmeellisyys mikä taisi olla vain kuvitelmaa lol

      että semmonen jännä kelpais kyllä kiitos

    • Anonyymi

      Onko muuten Viljoa näkynyt?

      • Anonyymi

        Viljo olitko se sinä.. Iältänsä vaikutti olevan vielä vähän Veetin kengissä. Näin äiti ihmisenä toiveissa Mies eikä hiiri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viljo olitko se sinä.. Iältänsä vaikutti olevan vielä vähän Veetin kengissä. Näin äiti ihmisenä toiveissa Mies eikä hiiri

        Lisään vielä — kiltti mies kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viljo olitko se sinä.. Iältänsä vaikutti olevan vielä vähän Veetin kengissä. Näin äiti ihmisenä toiveissa Mies eikä hiiri

        Kyllä lapset ja aikuiskaverit on hyvä mies sentään täysin ero asia tai pitäis ainaki olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lapset ja aikuiskaverit on hyvä mies sentään täysin ero asia tai pitäis ainaki olla

        Kyllä vain


      • Anonyymi

        Se on kuulemma nähty viimeksi kaatopaikalla🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä — kiltti mies kuitenkin

        Et tainnut vaan tutustua kunnolla 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut vaan tutustua kunnolla 🤔

        Niin eipä siihen edes tullut ikinä mahdollisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eipä siihen edes tullut ikinä mahdollisuutta

        Vielä on elämää jäljellä ja mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä on elämää jäljellä ja mahdollisuuksia.

        Onneksi niin. Enkä ole luovuttajaa nähnytkään


    • Anonyymi

      Ei ole vielä perjantai eli tänään ei vielä tapahdu jännää.

      • Anonyymi

        Huomenna kukaa ei kuule enää quasimodon kellon soittelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna kukaa ei kuule enää quasimodon kellon soittelua?

        Kelloportti kilkattaaki eri sävelet


    • Anonyymi

      Karkauspäivä on vasta ensi viikon torstaina.

    • Anonyymi

      Aina valuu ikkunassa pällistellessä kun poikakaveri tulee töistä kotiin.Oma mieskin saa kuumaa seksiä heti sen jälkeen.
      T. Parkkipirkko.

    • Anonyymi

      Jos vanhan naisen wc käynnit on sitä niin varmasti ja joka päivä.
      Muuten en aio lopettaa sitä enkä tätä enkä tuota.
      Pidän huolen kun se maito on jo kaatunut että sitä roiskuu myös toisen vanha ämmän puolustaja ukkojen lattiolla. On se tuo kevät taas herätellyt ukkojen palli toiminnan. Olin jo varma että hyytymistä oli.

    • Jaa. Kukas sen tietää mitä tässä vielä ehtii tapahtua tänään. Vielä monta monituista tuntia tätäkin päivää jäljellä. Mutta johan tuossa kävin kylpylässä rentoutumassa. Siinä oli tapahtumaa tälle päivälle. Kohta vois ottaa päikkärit. ☕

      • Anonyymi

        Kerkeät vielä vaihtaa profiilikuvaakin monta kertaa tälle päivän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerkeät vielä vaihtaa profiilikuvaakin monta kertaa tälle päivän.

        Vaihdoin äsken siksi, kun ei enää näkynyt mitään profiilikuvaa tuossa. En tiedä miksi sekin pitää aina välillä piilottaa. Liekö sen yhden nakupellen takia?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vaihdoin äsken siksi, kun ei enää näkynyt mitään profiilikuvaa tuossa. En tiedä miksi sekin pitää aina välillä piilottaa. Liekö sen yhden nakupellen takia?

        Siis sullahan oli vihreä profiili aamupäivällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sullahan oli vihreä profiili aamupäivällä?

        Joo niin oli, mutta se lakkasi näkymästä minulla...


    • Anonyymi

      Ei mitään ole tapahtunut.

      • Anonyymi

        Sehän on välillä hyväkin.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään jännää tiedossa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti tähän tilanteeseen 1-50 väliltä osuu numerot👍

    • Anonyymi

      Ei mulle ainakaan tapahdu, kun olen kämpillä flunssan kourissa koko päivän. Ihme olisi, jos jotain jännää tapahtuisi. Tietenkin talo voi syttyä palamaan tai jotain muuta vastaavaa, mutta Herra varjelkoon sellaiselta.

      • Anonyymi

        Olet ollut jo monta päivää flunssassa.Menit silti töihin?Riski hommaa tuolla iällä leikkiä terveys asioiden kanssa.
        Älä lenkkeile nyt ainakaan kovalla sykkeellä.Malta hoitaa itseäsi.Olen menettänyt kohta kaikki ne ihmiset rajan toiselle puolen liian aikaisin keistä eniten olen pitänyt.
        T.Krokotiilin omistaja n.
        Ps.olen huolissaan susta.💙❤️🔥🔥


    • Anonyymi

      leppoisa ilta viiniä ja kirja ( kuinka päästä eroon vihollisesta ja taistella elämästä ja vapaudesta). en kyennyt peruuttamaan kirjakerhon pakettia, joten tämä on pakko lukea 😍vielä edellinenkin luettavana, hyvää vauhtiin kun pääsi niin joku tykkäsi, ja sitä edellinen. joku ei tykkää että nämä tulevat minulle 🙂 mutta tänään valmistaudun viini kera, viimeksi oksensin, mutta jospa tänään pääsisin omaan maistelun makuun, tykkäätkö siitäkin, miten maistan ja koen? oletko koukussa minuun? vaikka olen niin tyhmä, naiivi, lihava, tavallinen, tylsä, pitää itseään muita parempana, oikeasti pelkkä padka, epäseksikäs, ruma, köyhä, hullu, hakattava mikä kaikkea sitä kerroittekaan 😗

      • Anonyymi

        muita nolaavat, muita haluava, varatun vonkaaja, Haluaa olla joku muu, haluaa aina mitä muilla on, ei ole mitään omaa, riippuu ja kiristää, ei omaa mitään hyvää jne. 🫡hikeä puskee kun edes kirjoittaa kaikkea. ps. se oli paras haluaa jonkun vaimotaidot, 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muita nolaavat, muita haluava, varatun vonkaaja, Haluaa olla joku muu, haluaa aina mitä muilla on, ei ole mitään omaa, riippuu ja kiristää, ei omaa mitään hyvää jne. 🫡hikeä puskee kun edes kirjoittaa kaikkea. ps. se oli paras haluaa jonkun vaimotaidot, 😆

        kateellinen, katkera, ei uskalla elää, ei ymmärrä jakaa ja olla lämmin, ei ymmärrä miten olla hyvä ja kiva, ei omaa ystäviä kun ei niitä tue jne 😗😍🤕🤫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kateellinen, katkera, ei uskalla elää, ei ymmärrä jakaa ja olla lämmin, ei ymmärrä miten olla hyvä ja kiva, ei omaa ystäviä kun ei niitä tue jne 😗😍🤕🤫

        kaikki teille on kelvannut, odotellaan että tulisi kaikki takaisin, teiltä kun ei ole tullut kyllä paljoa hyvää. hirveää masennusta, pinnä kireällä, ahdistusta, hirveää halua kiskoa ja viedä ja syytellä. eikä puhuta niistä joita mielellään välillä auran, vaan niin sanotusti hyvin pärjäävistä ja upeista ihmisistä 🤫😗 niistä parhaista, jotka ovat upeita ja ihania ihmisiä ja osaavat kaikkea ja ovat parempia 😗🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki teille on kelvannut, odotellaan että tulisi kaikki takaisin, teiltä kun ei ole tullut kyllä paljoa hyvää. hirveää masennusta, pinnä kireällä, ahdistusta, hirveää halua kiskoa ja viedä ja syytellä. eikä puhuta niistä joita mielellään välillä auran, vaan niin sanotusti hyvin pärjäävistä ja upeista ihmisistä 🤫😗 niistä parhaista, jotka ovat upeita ja ihania ihmisiä ja osaavat kaikkea ja ovat parempia 😗🙂

        kaikkea itsekin kokenut mutta tuommoista aikuisten ihmisten toimintaa en ikinä, enkä ymmärrä miten pystyvät jatkamaan elämää kuin ei mitään olisi tapahtunut, eikä voi Antaa periksi ja myöntää mokasin, olin väärässä. en tahallaan mutta olin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikkea itsekin kokenut mutta tuommoista aikuisten ihmisten toimintaa en ikinä, enkä ymmärrä miten pystyvät jatkamaan elämää kuin ei mitään olisi tapahtunut, eikä voi Antaa periksi ja myöntää mokasin, olin väärässä. en tahallaan mutta olin.

        Toisin sanoin olen mielenkiintoinen ihminen ainakin sinusta.
        Ethän muuten täällä jaksaisi kirjoitella.Olet rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muita nolaavat, muita haluava, varatun vonkaaja, Haluaa olla joku muu, haluaa aina mitä muilla on, ei ole mitään omaa, riippuu ja kiristää, ei omaa mitään hyvää jne. 🫡hikeä puskee kun edes kirjoittaa kaikkea. ps. se oli paras haluaa jonkun vaimotaidot, 😆

        Haluaisin kertoa mikä toi Ps. Tarkoittaa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kertoa mikä toi Ps. Tarkoittaa 🤔

        Se piti olla haluaisitko.. 😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kateellinen, katkera, ei uskalla elää, ei ymmärrä jakaa ja olla lämmin, ei ymmärrä miten olla hyvä ja kiva, ei omaa ystäviä kun ei niitä tue jne 😗😍🤕🤫

        Kuka on tuollainen?
        Oispa mukavaa kun olis edes yksi ihminen joka aidosti välittää.. 😪


    • Olet jo jännittävä.🥰

    • Anonyymi

      Kyllä sä tiedät nainen, että meille tulee vielä jännät paikat. Jännää siis. m>n

      • Anonyymi

        No en kyllä tiedä tosiaankaan. En tiedä ees kuka sä oot. Ja tällei ku meni, en ees syytä tiiä miks meni,
        Ei ole enää sitä että meille tulee vielå jännät paikat..
        Mä en jaksa enää mitään. Tää on vaan kaikki iha ku Jokapäiväinen h*lvetti.. Älä muistele pahalla, mä luovutan.


    • Anonyymi

      Eipä tosiaan ole mitään jännää odotettavissa. Mitäpä sitä tällainen puolivallaton vanha piika keksisi. Katellaan sitten syssymmällä, miltä markkinat vaikuttaa. Ihan hyvä tilanne siellä tuntuu olevan ja hyvä valikoima. Olen vaan semmoinen hankalanpuoleinen ja vaikia ihiminen. Kranttukin. Mutta ketäpä se haittaa näin yksin eläessä, kun on ystävät ja harrastukset. Sytämiä tähän, juu.

      • Anonyymi

        No tuskin on sulla ystäviä, yksin saat olla lopun elämääsi. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin on sulla ystäviä, yksin saat olla lopun elämääsi. 👍

        Voi toista. Onko tullut pakit vai mikä se nyt on? Eikö naiset juokse perässä laumoina. Älä huoli ensi viikolla joku varmasti kosii.


    • Anonyymi

      Uutisissa oli jotakin metoriitistä tänään .

    • Anonyymi

      Muista nainen, että me molemmat jännitetään, päädytäänkö me yhteen vai ollaanko aina erillään. Mulle sinä merkitset.

      • Anonyymi

        Totta, jännitän, haluaisin niin paljon että päätyisimme yhteen, eihän sitä mikään voi estää, jos tarpeeksi välittää toisesta.


      • Anonyymi

        Niin sinäkin mies merkitset enemmän kuin kukaan muu.


    • Anonyymi

      ap ilmeisesti tapasi kaivattunsa tänään jossain, varmaan jotain työ juttuja

    • Anonyymi

      Hyvin epätodennäköistä mutta ei täysin mahdotonta

    • Anonyymi

      Ei sun housunlahkeessa tapahdu.

    • Anonyymi

      No tapahtuiko ap?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe