Kontiolahden tapauksen tausta

Anonyymi-ap

Yle meuhkaa kovasti rasismista, mutta ei ole tutustunut tapauksen taustoihin. Tausta on se että romanit ovat trokanneet Kontiolahdella energiajuomia alaikäisille, joille kaupasta ei myydä energiajuomaa. Tässä on jutun tausta. Yle ei ole kyseenalaistanut mitään vaan tietää kertoa että rasismi, rasismi. Kaupassa on toimittu esimerkillisen vastuullisesti ja Yle on toiminut esimerkillisen edesvastuuttomasti leimakirveensä kanssa.

7

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tietenkin mannet sai joka tölkistä mukavan hakupalkkion

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18282929

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Leimakirves on nykyään herkässä.

      • Anonyymi

        Tamara saa siitä mukavan korvauksen.
        Kauppias rassisti leiman.
        Tamarahan nimen omaan metsästi perustelua vaikka kyseessä ei ollut oikeasti rasismi vaan lastensuojelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tamara saa siitä mukavan korvauksen.
        Kauppias rassisti leiman.
        Tamarahan nimen omaan metsästi perustelua vaikka kyseessä ei ollut oikeasti rasismi vaan lastensuojelu.

        Varmaan Hesari maksaa jutusta ja Iltalehti ja varmaan vielä YLEkin.

        Rasistikortti voittaa aina.

        Hyvä esimerkki siitä miten WOKE hierarkia toimi ja uhrautuja nostaa palkkion.


    • Anonyymi

      Oletko kuullu Paavo Väyrysestä? Häneltä on rasismin takia taas kerran viety presidenttiys, häneltä varastettiin miljoonia kannattajakortteja vihervasemmistoilluminaatin takia, joka ei halua suomalaista presidentiksi

      • Anonyymi

        Olisiko joku halunnut muumion presidentiksi? Väyrynen on liian vanha hoitamaan maan ykkösvirkaa, eikä tule nuorenemaan 2030 vaaleihin mennessä. Paavo ei itse enää ymmärrä tilannettansa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe