Jäin yksinhuoltajaksi kun poikani oli 16 ja tytär 15 vuotias. Olemme siitä lähtien asuneet pienessä asunnossa jossa he ovatkin joutuneet jakamaan huoneen keskenään. He asuvat edelleen nyt 19 ja 18 vuotiaina opiskeluidensa vuoksi luonani. Nyt on alkanut mietityttämään onkohan heidän välillä ollut tai onkohan edelleen seksiä? Ajatus nähdä poikani nussivan siskoansa on alkanut myös kiihottamaan valtavasti. Olisi niin hieno nähdä kun tytär saa veljensä kyrpää ja lopulta spermat sisäänsä.
Poika ja tytär
39
17205
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kuullut mitään ääniä?
- Anonyymi
Todennäköisesti ainakin on ollut jos tuon ikäisinä ja noin pitkään on joutunut jakamaan huoneen
- Anonyymi
Aivan varmasti. Jos äiti on töissä pitkään tai hänellä on jopa pari työtä, ja sisaruksilla vain opiskeluja, koska luulisi ettei yksinhuoltajalla ja opiskelijoilla ainakaan kalliita harrastuksia voi olla, eikä varmasti oikein seuraakaan alituisen rahan puutteen vuoksi, se seura etsitään kotoa. Ei ahkera opiskelu haluja lannista. Kaikki haluaa ainakin kokeilla seksiä ja jos se on hyvää, useat haluaa sitä vielä lisää. Samassa huoneessa on hyvää ja turvallista rentoutua opiskelujen välissä ja joko äidin mentyä nukkumaan, hiippailla toisen luokse tai ennen äidin tultua kotiin rentoutua pitkän kaavan mukaan ja sitten painua suihkuun päästäkseen eroon "todisteista"
- Anonyymi
Todella kiihottava ajatus.
Oletko siis heidän äitinsä?
Itse näin miehenä olen halunnut päästä seuraamaan myös siskosten (ei omien) touhuja ja ehkä jopa osallistua.
Vielä kiihottavampaa olisi osallistua tuohon äitinsä tai isänsä kanssa.
Ja ties mihin kaikkeen se siitä sitten vielä johtaisikaan.🥰🥰- Anonyymi
ei mikään ole ollut niin kiihoittavaa ,kun itse 16 v pääsi ruiskimaan 14 v pikkusiskon posliinille.kaipaan sitä vieläkin. M.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mikään ole ollut niin kiihoittavaa ,kun itse 16 v pääsi ruiskimaan 14 v pikkusiskon posliinille.kaipaan sitä vieläkin. M.
Wau😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau😍
Kerrotko tarkemmin miten kaikki tapahtui ja tapahtuiko tämä vain kerran?
Ja oliko teillä jotakin kivaa ennen tätä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, jo selvästi nuoremmilla kunnon karvoitus. Epäilen ajelisiko tuon ikäiset lapset vielä karvoitustaan. Ei tosin saisi yleistää vaikka näkemystä asiaan lähi etäisyydeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, jo selvästi nuoremmilla kunnon karvoitus. Epäilen ajelisiko tuon ikäiset lapset vielä karvoitustaan. Ei tosin saisi yleistää vaikka näkemystä asiaan lähi etäisyydeltä.
Se on hyvin yksilöllistä, milloin alkaa karvat kasvamaan.
Tiedän henkilöitä (tyttöjä), joilla alkoi vasta 15v... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin miten kaikki tapahtui ja tapahtuiko tämä vain kerran?
Ja oliko teillä jotakin kivaa ennen tätä?hetekat oli vierekkäin pienessä kamarissa,vanhemmat viereisessä.Äiti petas kesä vintille patjat vierekkäin.Katraasta isoimpina käytiin saunassa kahdestaan.2--3 vuotta harrastettiin kaikenlaista kivaa.Oi niitä aikoja,se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hetekat oli vierekkäin pienessä kamarissa,vanhemmat viereisessä.Äiti petas kesä vintille patjat vierekkäin.Katraasta isoimpina käytiin saunassa kahdestaan.2--3 vuotta harrastettiin kaikenlaista kivaa.Oi niitä aikoja,se siitä.
Olispa saanut nähdä... 🤤🤤
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää
- Anonyymi
7lokakuu kirjoitti:
Kerro lisää
taisin kirjoittaa viimeksi,se siitä.muiden vuoro. M.
- Anonyymi
Pari asiaa jäi aloittajalta kertomatta.
Oletko äiti vai isä?
Oletko kuullut seksin ääniä heidän huoneestaan? - Anonyymi
Tunnen kanssa perheen missä parikymppinen poika nai sekä siskoa ,että äitiänsä 😉he eivät tiedä,että tiedän 🤗
- Anonyymi
😍🤤
- Anonyymi
Minkä ikäinen on sisko?
Tietääkö äiti ja tytär toistensa panoista pojan kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen on sisko?
Tietääkö äiti ja tytär toistensa panoista pojan kanssa?18ja en tiedä tietääkö kukaan asianosaisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18ja en tiedä tietääkö kukaan asianosaisista
Mites tää asia sulle on sitten selvinnyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😍🤤
Tiedän tapauksen, jossa eronnut Äiti asui teini-ikäisten pojan ja tyttären kanssa, joilla oli jo jonkun aikaa ollut sex-suhde. Äiti sai sen selville jostakin, ehkä hajusta, laittoi tyttärensä isänsä luokse ruotsiin ja astui itse tilalle.
- Anonyymi
anteeks iskä
- Anonyymi
Kaksituhattaluvun puolessa välissä jouduin kokemaan juuri tuon kun olimme olleet mieheni kanssa noin puolentoista kilometrin päässä naapurissa viettämässä kesäjuhlia. Juhlat loppuivat jo keskiyöllä koska perheellä oli pienempiä lapsia. Olimme kävellen ja keskiyöllä kun mieheni oli vielä jäänyt juttelemaan naapurin kanssa, kävelin itsekseni kotiin nauttien kesäyöstä. Kesäyö oli niin upean rauhallinen ja tumman sininen myöhäiskesän taivas niin kaunis että en halunnut vielä mennä sisään ja kiersin paljain jaloin takapihalle ja tulin vasta sieltä sisään. Takapihan ovi oli ruskeapuinen lasiovi josta lukko oli painettu sisään niin että se ei ollut lukossa eikä naksahtanut. Väliovi oli valkoinen puinen lasiovi jossa oli vain yksinkertainen painokahva niin ettei sekään naksahtanut. Ovet oli vielä keskiyöllä auki, mutta maalla sillä ei ollut niin väliä. Tienoo oli rauhallista, eikä kukaan tuntematon olisi jäänyt huomaamatta, ja lisäksi lapset olivat kotona.
Luulin lasten nukkuvan mutta heti sisällä kuulin että pojan 19v, huoneessa oli joku tyttö ja että he naivat. Ymmärsin ettei tyttö voinut olla kukaan tuntematon, mutta en heti pystynyt sitä tunnustamaan itselleni. Kuulin tytön huokailua ja voihkintaa aivan selvästi. Tiesin äänistä että he olivat lopettamassa ja saamassa orgasmia. Olin istahtanut keittiönpöydän ääreen mieli aivan pyörryksissä ja sitten kuulin kun ovi avautui ja tyttäreni, 23v, raukeana mutta iloisena kuiskaillen tuli ulos ja meni suihkuun. Säikähdin ihan sanattomaksi vaikka olin tiennyt sitä jo odottaa ja siirryin makuuhuoneeseen kun en tiennyt mitä olisin voinut sanoa. Paljon enemmän pelkäsin että mieheni tulisi silloin. Hetken kuluttua poika meni keittiöön ja laittoi jotain roskikseen ja sitten hiipi nopeasti samaan suihkuun.
Taisin mennä ensin takapihalle, josta oli pääsy puuvarastoon sekä takkahuoneeseen, josta taas oli pääsy suihkutiloihin ja saunaan. Halusin varmistua että he ovat siellä ja mietin hädissäni että miten toimia kun mieheni oli kohta jo tulossa. Palasin sisään ja katsoin keittiön roskista jossa oli hieman niljainen käsipyyhepaperi pallukka. Minun oli pakko saada tietää, eikä se iljettänyt. Sen sisällä oli sidottu kondomi ja sen sisällä taas vaaleana lilluvaa siemennestettä. Paperissa oli liukastetta ja ehkä siemennestettäkin. Käärin paperin uudelleen kondomin ympärille ja pudotin sen roskikseen, peittäen sen näkyvistä muutaman ylimääräisen paperin kera. Sen koko ajan kuulin suihkusta pesemisen ääntä. Minun oli pakko saada heidät sieltä ulos sillä pelkäsin että mieheni tulisi pian. Pesin käteni ja sitten menin takapihalle ja sieltä takkahuoneen ovelle josta huikkasin kovaan ääneen että olin tullut jo kotiin ja toivotin hyvää yötä. Suihkusta ei kukaan vastannut. Menin makuuhuoneeseen ja heti soimasin itseäni että olin tehnyt niin keskiyöllä, paljastaen että tiesin heidän kummankin vielä valvovan! Minua nolotti kun olin ollut niin tyhmä. Kuuntelin kun ensin poika tuli ulos ja parin minuutin päästä tyttö tuli ulos ja rukoilin että miehelläni vielä kestäisi hetken että tilanne voisi rauhoittua. He menivät nukkumaan ja itse odottelin vielä pitkään saamatta unta. Mietin koko yön että he olivat harrastaneet seksiä ja se sekoittui silloin uneenkin.
Seuraava aamuna olin yhä nolona kun pelkäsin että he olivat ymmärtäneet minun tienneen heidän olevan hereillä. Otin vielä sen keskeneräisen roskapussin ja sidoin sen kiinni ja en pystynyt uskomaan että tyttäreni oli antanut poikani työntää sen kondomin kanssa pilluunsa ja että siinä he vain istuivat kun olin kuullut heidän orgasminsa. Tietenkään en voinut puhua asiasta mitään, koska mieheni oli paikalla, mutta myös siksi etten uskaltanut paljastaa heille mitä kaikkea olin kuullut ja että olin heidän kondominsa nähnyt.- Anonyymi
Juuri tuon kiinni jäämisen pelko teki siitä äärimmäisen jännittävää ja kiihoittavaa.ikinä kukaan ei saanut meitä rysän päältä kiinni.Äitimme tiesi ja hiukan yllytti, yhdessä saunaan yms.ei ollu kortsuja, piti vaan ruiskia masulle.Kerran tais tulla tuulimuna, ehkä ,entiedä. M.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuon kiinni jäämisen pelko teki siitä äärimmäisen jännittävää ja kiihoittavaa.ikinä kukaan ei saanut meitä rysän päältä kiinni.Äitimme tiesi ja hiukan yllytti, yhdessä saunaan yms.ei ollu kortsuja, piti vaan ruiskia masulle.Kerran tais tulla tuulimuna, ehkä ,entiedä. M.
En minäkään tämän osalta eilisen teeren tyttö ollut, vaan hyvin tiesin miltä oma veli ja serkkupoika tuntuivat. Ajattelin jo kaikkea että tämä kulkee suvussa ja että miten tässä käy. Se oli selvää etteivät he olleet ensikertaa asialla koska meidän ensikerta ei ollut noin jouheva, että siitä vaan kerta pyyhkäisy paperiin ja käytetty kumi roskiin, vaan kaikki oli lakanoilla ja pillullani.
Parin viikon päästä aloin ostamaan parin viikon välein kummallekin oman kondomipaketin "tyttö- ja poikaystävän" kanssa käytettäväksi, ja alkuhämmennyksen jälkeen molemmat olivat niistä kiitollisia. Autoani pyydettiin sen jälkeen myös useammin lainaan, vaikka bensaa ei tuntunut kuluvan normaalia enempää. Maksoin kondomitkin aina erikseen ettei mieheni saanut niistä tietää. Lähikaupan kassa on varmasti ihmetellyt että olen suurkuluttaja, mutta mukisematta laittoi eri laskuun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tämän osalta eilisen teeren tyttö ollut, vaan hyvin tiesin miltä oma veli ja serkkupoika tuntuivat. Ajattelin jo kaikkea että tämä kulkee suvussa ja että miten tässä käy. Se oli selvää etteivät he olleet ensikertaa asialla koska meidän ensikerta ei ollut noin jouheva, että siitä vaan kerta pyyhkäisy paperiin ja käytetty kumi roskiin, vaan kaikki oli lakanoilla ja pillullani.
Parin viikon päästä aloin ostamaan parin viikon välein kummallekin oman kondomipaketin "tyttö- ja poikaystävän" kanssa käytettäväksi, ja alkuhämmennyksen jälkeen molemmat olivat niistä kiitollisia. Autoani pyydettiin sen jälkeen myös useammin lainaan, vaikka bensaa ei tuntunut kuluvan normaalia enempää. Maksoin kondomitkin aina erikseen ettei mieheni saanut niistä tietää. Lähikaupan kassa on varmasti ihmetellyt että olen suurkuluttaja, mutta mukisematta laittoi eri laskuunkerro omista nuoruuden " kokemuksista" . Ihanan kiihottavaa. M.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro omista nuoruuden " kokemuksista" . Ihanan kiihottavaa. M.
avarakatseinen ja sallivampi asenne elämään kertoo fiksuudestasi. M.
- Anonyymi
Minulla on myös kaksi lasta. tyttö on 16 ja poika 14 vuotias. Vaikka kummallakin on oma huone, niin he viettävät aikaansa keskenään. Kun ovat samassa huoneessa kahdestaan, niin toisinaan laittavat oven lukkoon. Tuolloin he todennäköisesti pitävät keskenään hauskaa. Siivotessa olen löytänyt käytettyjä kondomeja. Joten en ole asiaan puuttunut kun ehkäisy on kunnossa.
- Anonyymi
juuri näin , saavat opetella rauhassa tutun kumppanin kanssa. M.
- Anonyymi
Ota asia puheeksi ja tarjoudu hankkimaan tytölle pillerit saavat nauttia paljon enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota asia puheeksi ja tarjoudu hankkimaan tytölle pillerit saavat nauttia paljon enemmän
Näin se on. Sekä pojasta että tytöstä tuntuu paljon paremmalta yhtyä niin, ettei mitään ole välissä, eikä se siitä toiseksi muutu, että ovat sisaruksia.
- Anonyymi
Meillä tytärpuoli Seija ja poikani Asko asui kesän samassa huoneessa, ensin kaikki oli huonosti muutama viikko olivat hyviä ystäviä, vaimo oli mielissään itse epäilin muuta.
Laiton salaa kameran tiedän että se oli väärin.
Annoin illalla molemmille siideriä joivat noin neljä purkkia. Sanoin menen nukkumaan lapset jäi olkkariin, vaimo oli yövuorossa.
Ei mennyt pitkään kun Seija tuli ja riisui, katseli peilistä muotojaan laittoi vain paidan päälle ja pikkarit ja häipyi. Pian Asko tuli ja jätti vain tiukat alushousut jalkaan.
Myöhemmin Asko tuli huoneeseen riisui houst ja peiton alle. Nousin ja menin keittiöön Seija kurkotti ylähyllyltä lasia katsoin yritystä, Seija vilkaisi annatko minulle sanoin annan tietysti Seija naurahti tuo lasi, kun ojennin lasia nännit oli kuin tikut Seija punasteli ja kiitti.
Seija toi huoneeseen kannun mehua ja lasin, Asko nauroi olen alasti, Seija riisui, isä oli keittiössä, Asko sanoi kuolas sinua. Seija hymyili entä jos oliskin ja meni peiton alle. Asko tarttui heti rintoihin ja imi ja Seija huokaili.
Asko kysyi haaveiletko että isä imee Seija huokali , voisin vaikka haaveilla Asko lasketu nuolemaan kuiskas isällä on parta se tuntus hyvältä, Seija huokasi nuolisko se, Asko sanoi nuolee ainakin äitiä olen vakoillut Seijan pillu hyppi ja sai orgasmin painoi tyynyt kasvoilleen että ei kuulu ääniä.
Asko nousi viereen Seija tarttui kaluun kaksin käsin ja imi Asko sanoi isällä on isompi Seija huokasi älä enää isää. Seija imi Asko yritti estää Seija piti hurjana kiinni ja runkkasi ja imi Askon lantio nousi Spermaa lenis suuhun ja korkealle ilmaan.
Seija pyyhki ja nauroi siinä isäsi spermat, kietuivat toisiinsa ja nukahtivat.
Vaimo tuli aamulla viereen ja herätti, mikä täällä seisoo ajatteliko Seijaa ja imi vähän sitten nousi päälle kuiskas tätä Seija ei osaa. Kysyin miten töissä kun näin kiihkeää Vaimo sanoi korvaan, se vanha pappa koskettelee aina jaloista hameen alta jos olen lähellä tekee sitä kuulema muillekkin. Rakasteltiin sievästi vaimo levitti haarat kunnolla ja pusutteli pitää olla hiljaa, nauroin olitko hiljaa kun pappa kosketti, vaimo kuiskas mulla ei ollut housuja kun kurkotin sen yli ja laitoin peittoa sen sormi painui pilluun kuiskasin soo soo, papan kalu nousi housun halkiosta kovana ei uskois slllä oli iso terska mutta me ei saa koskea ohjeet semmoiset.
Vaino oli kiihkeänä imin rintoja kysyin, koskitko vaimo nai ja huokasi koskin, olin sen päällä puolittain ja toisella kädellä runkkasin Sen kalu oli naaman edessä se paisui tuli hätä se sotkee otin suuhun silloin se laukesi jalat vapatti luulin että saa kohtauksen, pappa vain katsoi minua ja hymyili. Painoin sormen pyllyyn vaimo laukesi ja minä samalla.
Vaimo kääntyi ja huokasi nyt ei nukuta keitänkö kahvit, Vaimo huusi herätä nuoriso , nousin ja menin ovelle se oli auki Seija nukkui haarat levällään oveen päin, kysyin otatko kahvia Seija nosti päätään, luulin että Asko tulee.
Sanoin on varmaan suihkussa, Seija hymyili ja hieroi karvojaan ja hymyili, kuulin kolinaa Seija sieppasi peiton, tulen kohta.
Molemmat joi kahvia hain äkkiä pienen kameran pois. Aamuinen näky pysyi mielessä pitkään. Meni jonkin aikaa vaimon piti mennä vanhan äitinsä luo kun kuulema on tosi väsynyt. Asko lähti kuskiksi kun on kumminkin matkaa ajassa mitattuna melkein kaksi tuntia.
Seija tuli heti mieleen iltapäivällä , riisuin alus vaatteille Seija katsoi, sanoin pesen saunan kun on aikaa. Kerkisin kastella lauteet, Seija tuli siinä pikku paidassa ja pitsi housuissa ovelle, voinko auttaa sanoin aloita ylä lauteilta. Rosikin letkulla lämmintä vettä alalauteille vaaleat pikkarit kastui ja pillu näkyi kuin avonaisena.
Seija nauroi onneksi lämmitä vettä, annoin sen selkään suoraan letkusta Seija kiljahti ja kääntyi istumaan märkä paita kiinnittyi rintoihin näky oli seksikäs Seija nosteli paitaa nauroi nyt näit kaiken. Katsottiin vähän aikaa silmiin vaatteet alkoi lähteä Seija katsoi kalua ja maistoi, kysyin onko isompi kuinAskolla? Seija katsoi oletko vaklannu hymyilin seinät on ohuet. Seija sanoi mene selälles en pessyt vielä ylälaudetta ja tarttui huulillaan kaluun ja piti jalkaa alemmalla tasilla ja laskeutu suuhun Seija huokasi haluan olla sinun lutka luoja kun osaat nuolla, meni hetki Seija nousi , nousin istumaan Seija ohjasi kalua sisään hymyili ja sai laitettua kuiskas kiitos isi. Seija huokasi nyt tökkäs apuaa haluan silti syvemmälle,
Hymyili ja sanoi isi ime näitä tuntuu mielettömältä, älä odota tule minuun kun laukesin Seijalta valui kyyneleet kuiskas oli ihanaa ja on vieläkin.
Seija nauroi pitääkö sauna pestä, nauroin ei halusin vain sinut tänne. Melkein heti puhelin soi se oli Asko kuulin kun puhuivat Asko puhui kuinka ikävä on Seija sanoi mulla knans hyväilen itseäni ja piti kalustani se koveni äkkiä Seija sanoi pitää lopettaa muuten huudan. Seija nousi taas syliin kuiskas, olen neljätoista vuotiaasta asti ottanut ensin suihin, sanoin uskalanko kysyä milloin pilluun, Seija nauroi olinkohan viisitoista. - AnonyymiUUSI
Itse joskus yllätin lapseni harrastamasta seksiä keskenään, eivät kyllä huomanneet minua, enkä ole siitä mitään puhunut jälkeen päin myöskään.
En tiedä, oliko se vain tuo yksi kerta vai ei, todennäköisesti ei, mutta jotenkin ajattelin että eipä se sinänsä ole iso juttu, kunhan vain huolehtivat ehkäisyn kunnolla.
Ja olen siitä kyllä sanonut molemmille suoraan, asiallisesti kylläkin, että huolehtivat ehkäisyn AINA, makaavat sitten kenen kanssa tahansa ja vaikka kyseessä olisi vakikumppanikin. Noita painotin ja kyllä he kumpikin sanoivat pitävänsä siitä asiasta huolta, että sellainen on käytössä. Ja luotan siihen kyllä, itse asiassa tiedän tyttärelläni olevan pillerit kivuliaiden kuukautisten vuoksi, sai ne jo reilusti ennen kuin käry kävi.
Oli kyllä jotenkin kauniskin näky ja ehkä kiihottikin, kuten seksin näkeminen aina, vaikka ei nyt ole sen enempiä jäänyt takaraivoon "kummittelemaan" tai mitään.
Poikani oli tyttäreni päällä, tytär piti jalkojaan oikein levällään ja ilmassa, kun poikani lantiot vatkasivat tyttäreni reisien välissä ja sitten loppukliimaksissa poika ensin nylkytti muutaman kerran nopeasti, sitten hidasti reilusti tahtia ja teki monta aika syvän näköistä työntöä, kunnes jähmettyi ähkien pakarat oikein kireinä aloilleen ja molemmat voihkivat vapisten ja tyttäreni liikutti jalkojaan samalla ilmassa. Tytärkin oikein vapisi kauttaaltaan saaden omankin orgasminsa samalla, kun poikani päästi ruiskautellen spermansa tyttäreni emättimeen.
Ja se jälkilämpö, missä olivat vielä sen jälkeen oli oikein herttainen näky. Kun katsoivat toisiaan ja pusuttelivat vielä.
Siinä viheessa, kun poikani nousi siskonsa päältä pois, lähdin hiljaa ja mahdollisimman nopeasti pois, en halunnut pilata heidän hetkeään.
Ehdin kyllä vielä vilkaista ja näin, kuinka poikani kalu tuli tyttärestäni ulos ja oli aika näky, kuten tyttäreni emätinkin. - AnonyymiUUSI
Varmasti kiihottava näky🥰
- AnonyymiUUSI
Onko poika nussinut jo sinua
- AnonyymiUUSI
Olen siis lasteni isä, eli poikani ei todellakaan ole nussinut minua eikä tule nussimaan. Enkä myöskään itse ole nussinut tytärtäni enkä tule nussimaankaan, vaimo on sitä varten.
Noista lapsistani ymmärränkin sinänsä, että päätyivät harrastamaan seksiä keskenään. Tuon ikäisillä kuitenkin himot jyllää ja toisaalta ehkä helppokin ratkaisu saada kotoa sisarukselta apua asiaan.
Joskus kävi mielessä jälkeen päin, että ehkä olisi itsekin päätynyt samaan ratkaisuun ainakin ekaa seksikokemusta hakiessa, jos meillä olisi siskoni kanssa ollut normaalit ja hyvät välit, kuten sisaruksilla usein on.
- AnonyymiUUSI
Runkkasito kun katselit
- AnonyymiUUSI
En nyt sentään, vaikka kiihotuinkin joniun vettan ja kyllähän se näky pysyi mielessä useamman päivän melko tiukkaan silmissä. Varsinkin siinä vaiheessa, kun molemmat saivat orkkunsa.
Tytär piti muutenkin vähän sellaista ah ah..-ääntelyä ja se purkautui kovempana aaahhh-voigkaisuna, kun orkku tuli. Jotenkin jäykistyi kokonaan hetkeksi ja hänen jalkansakin tärisivät, joita piti oojan päällä ristissä.
Ja poika taas, no kun hänen lantionsa hytkytti siskonsa jalkovälissä tasaista tahtia ja sitten alkoi puuskuttamaan raskaasti, teki pari todella voimakkaan näköistä pitkää työntöä, joiden päätteeksi painoi lantionsa tiukasti siskonsa alapäätä vasten ja melkeinpä köyeisti selkänsä samalla pakarat tiukkana. Niin kyllähän se näky kiihotti kieltämättä, vielä kun tajusin hänen päästävän siemennesteensä siskonsa emättimeen.
Ja näin tosiaan vielä heidän elimensäkin, pojan kalu oli eritteistä kiiltävänä vielä kankea patukka ja tyttären emätin näytti aika turoealta vielä, huulet turvoksissa ja karvoitus eritteistä tahmaisena. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En nyt sentään, vaikka kiihotuinkin joniun vettan ja kyllähän se näky pysyi mielessä useamman päivän melko tiukkaan silmissä. Varsinkin siinä vaiheessa, kun molemmat saivat orkkunsa.
Tytär piti muutenkin vähän sellaista ah ah..-ääntelyä ja se purkautui kovempana aaahhh-voigkaisuna, kun orkku tuli. Jotenkin jäykistyi kokonaan hetkeksi ja hänen jalkansakin tärisivät, joita piti oojan päällä ristissä.
Ja poika taas, no kun hänen lantionsa hytkytti siskonsa jalkovälissä tasaista tahtia ja sitten alkoi puuskuttamaan raskaasti, teki pari todella voimakkaan näköistä pitkää työntöä, joiden päätteeksi painoi lantionsa tiukasti siskonsa alapäätä vasten ja melkeinpä köyeisti selkänsä samalla pakarat tiukkana. Niin kyllähän se näky kiihotti kieltämättä, vielä kun tajusin hänen päästävän siemennesteensä siskonsa emättimeen.
Ja näin tosiaan vielä heidän elimensäkin, pojan kalu oli eritteistä kiiltävänä vielä kankea patukka ja tyttären emätin näytti aika turoealta vielä, huulet turvoksissa ja karvoitus eritteistä tahmaisena.Niin kyllähän se nyt kiihotti tosiaan, kuten aktin näkeminen aina. Mutta ei tullut runkattua kuitenkaan. Vaimo sai kyllä samana yönä kunnon kyytiä. Ihmetteli itsekin hieman, kun olin vieläkin vauhdikkaampi kuin yleensä ja halusin vielä uusinnan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllähän se nyt kiihotti tosiaan, kuten aktin näkeminen aina. Mutta ei tullut runkattua kuitenkaan. Vaimo sai kyllä samana yönä kunnon kyytiä. Ihmetteli itsekin hieman, kun olin vieläkin vauhdikkaampi kuin yleensä ja halusin vielä uusinnan.
Daavat tosiaan ainakin minun puolestani harrastaa jatkossakin seksiä keskenään niin paljon, kuin vain haluavat. En puutu siihen, vielä kun tiedän että ehkäisy on kunnossa. Niin piitsu sas kyllä laueta vaikka litran ketrallaan siskoonsa, jos ovat itse siihen tyytyväisiä ja nauttivat muutenkin. Kuten näyttivät nauttivan.
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043066
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872415- 241956
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221510Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291480Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151385- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26897Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2759