Poika ja tytär

Anonyymi-ap

Jäin yksinhuoltajaksi kun poikani oli 16 ja tytär 15 vuotias. Olemme siitä lähtien asuneet pienessä asunnossa jossa he ovatkin joutuneet jakamaan huoneen keskenään. He asuvat edelleen nyt 19 ja 18 vuotiaina opiskeluidensa vuoksi luonani. Nyt on alkanut mietityttämään onkohan heidän välillä ollut tai onkohan edelleen seksiä? Ajatus nähdä poikani nussivan siskoansa on alkanut myös kiihottamaan valtavasti. Olisi niin hieno nähdä kun tytär saa veljensä kyrpää ja lopulta spermat sisäänsä.

30

8995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kuullut mitään ääniä?

    • Anonyymi

      Todennäköisesti ainakin on ollut jos tuon ikäisinä ja noin pitkään on joutunut jakamaan huoneen

      • Anonyymi

        Aivan varmasti. Jos äiti on töissä pitkään tai hänellä on jopa pari työtä, ja sisaruksilla vain opiskeluja, koska luulisi ettei yksinhuoltajalla ja opiskelijoilla ainakaan kalliita harrastuksia voi olla, eikä varmasti oikein seuraakaan alituisen rahan puutteen vuoksi, se seura etsitään kotoa. Ei ahkera opiskelu haluja lannista. Kaikki haluaa ainakin kokeilla seksiä ja jos se on hyvää, useat haluaa sitä vielä lisää. Samassa huoneessa on hyvää ja turvallista rentoutua opiskelujen välissä ja joko äidin mentyä nukkumaan, hiippailla toisen luokse tai ennen äidin tultua kotiin rentoutua pitkän kaavan mukaan ja sitten painua suihkuun päästäkseen eroon "todisteista"


    • Anonyymi

      Todella kiihottava ajatus.
      Oletko siis heidän äitinsä?
      Itse näin miehenä olen halunnut päästä seuraamaan myös siskosten (ei omien) touhuja ja ehkä jopa osallistua.
      Vielä kiihottavampaa olisi osallistua tuohon äitinsä tai isänsä kanssa.
      Ja ties mihin kaikkeen se siitä sitten vielä johtaisikaan.🥰🥰

      • Anonyymi

        ei mikään ole ollut niin kiihoittavaa ,kun itse 16 v pääsi ruiskimaan 14 v pikkusiskon posliinille.kaipaan sitä vieläkin. M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mikään ole ollut niin kiihoittavaa ,kun itse 16 v pääsi ruiskimaan 14 v pikkusiskon posliinille.kaipaan sitä vieläkin. M.

        Wau😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau😍

        Kerrotko tarkemmin miten kaikki tapahtui ja tapahtuiko tämä vain kerran?
        Ja oliko teillä jotakin kivaa ennen tätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mikään ole ollut niin kiihoittavaa ,kun itse 16 v pääsi ruiskimaan 14 v pikkusiskon posliinille.kaipaan sitä vieläkin. M.

        Höpö höpö, jo selvästi nuoremmilla kunnon karvoitus. Epäilen ajelisiko tuon ikäiset lapset vielä karvoitustaan. Ei tosin saisi yleistää vaikka näkemystä asiaan lähi etäisyydeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, jo selvästi nuoremmilla kunnon karvoitus. Epäilen ajelisiko tuon ikäiset lapset vielä karvoitustaan. Ei tosin saisi yleistää vaikka näkemystä asiaan lähi etäisyydeltä.

        Se on hyvin yksilöllistä, milloin alkaa karvat kasvamaan.
        Tiedän henkilöitä (tyttöjä), joilla alkoi vasta 15v...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko tarkemmin miten kaikki tapahtui ja tapahtuiko tämä vain kerran?
        Ja oliko teillä jotakin kivaa ennen tätä?

        hetekat oli vierekkäin pienessä kamarissa,vanhemmat viereisessä.Äiti petas kesä vintille patjat vierekkäin.Katraasta isoimpina käytiin saunassa kahdestaan.2--3 vuotta harrastettiin kaikenlaista kivaa.Oi niitä aikoja,se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hetekat oli vierekkäin pienessä kamarissa,vanhemmat viereisessä.Äiti petas kesä vintille patjat vierekkäin.Katraasta isoimpina käytiin saunassa kahdestaan.2--3 vuotta harrastettiin kaikenlaista kivaa.Oi niitä aikoja,se siitä.

        Olispa saanut nähdä... 🤤🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei mikään ole ollut niin kiihoittavaa ,kun itse 16 v pääsi ruiskimaan 14 v pikkusiskon posliinille.kaipaan sitä vieläkin. M.

        Kerro lisää


      • Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

        Kerro lisää

        taisin kirjoittaa viimeksi,se siitä.muiden vuoro. M.


      • Anonyymi

        Sinähän tuon reppana ittestäs tiedät buaahaa


    • Anonyymi

      Pari asiaa jäi aloittajalta kertomatta.
      Oletko äiti vai isä?
      Oletko kuullut seksin ääniä heidän huoneestaan?

    • Anonyymi

      Tunnen kanssa perheen missä parikymppinen poika nai sekä siskoa ,että äitiänsä 😉he eivät tiedä,että tiedän 🤗

      • Anonyymi

        😍🤤


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen on sisko?
        Tietääkö äiti ja tytär toistensa panoista pojan kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen on sisko?
        Tietääkö äiti ja tytär toistensa panoista pojan kanssa?

        18ja en tiedä tietääkö kukaan asianosaisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18ja en tiedä tietääkö kukaan asianosaisista

        Mites tää asia sulle on sitten selvinnyt?


    • Anonyymi

      anteeks iskä

    • Anonyymi

      Kaksituhattaluvun puolessa välissä jouduin kokemaan juuri tuon kun olimme olleet mieheni kanssa noin puolentoista kilometrin päässä naapurissa viettämässä kesäjuhlia. Juhlat loppuivat jo keskiyöllä koska perheellä oli pienempiä lapsia. Olimme kävellen ja keskiyöllä kun mieheni oli vielä jäänyt juttelemaan naapurin kanssa, kävelin itsekseni kotiin nauttien kesäyöstä. Kesäyö oli niin upean rauhallinen ja tumman sininen myöhäiskesän taivas niin kaunis että en halunnut vielä mennä sisään ja kiersin paljain jaloin takapihalle ja tulin vasta sieltä sisään. Takapihan ovi oli ruskeapuinen lasiovi josta lukko oli painettu sisään niin että se ei ollut lukossa eikä naksahtanut. Väliovi oli valkoinen puinen lasiovi jossa oli vain yksinkertainen painokahva niin ettei sekään naksahtanut. Ovet oli vielä keskiyöllä auki, mutta maalla sillä ei ollut niin väliä. Tienoo oli rauhallista, eikä kukaan tuntematon olisi jäänyt huomaamatta, ja lisäksi lapset olivat kotona.

      Luulin lasten nukkuvan mutta heti sisällä kuulin että pojan 19v, huoneessa oli joku tyttö ja että he naivat. Ymmärsin ettei tyttö voinut olla kukaan tuntematon, mutta en heti pystynyt sitä tunnustamaan itselleni. Kuulin tytön huokailua ja voihkintaa aivan selvästi. Tiesin äänistä että he olivat lopettamassa ja saamassa orgasmia. Olin istahtanut keittiönpöydän ääreen mieli aivan pyörryksissä ja sitten kuulin kun ovi avautui ja tyttäreni, 23v, raukeana mutta iloisena kuiskaillen tuli ulos ja meni suihkuun. Säikähdin ihan sanattomaksi vaikka olin tiennyt sitä jo odottaa ja siirryin makuuhuoneeseen kun en tiennyt mitä olisin voinut sanoa. Paljon enemmän pelkäsin että mieheni tulisi silloin. Hetken kuluttua poika meni keittiöön ja laittoi jotain roskikseen ja sitten hiipi nopeasti samaan suihkuun.

      Taisin mennä ensin takapihalle, josta oli pääsy puuvarastoon sekä takkahuoneeseen, josta taas oli pääsy suihkutiloihin ja saunaan. Halusin varmistua että he ovat siellä ja mietin hädissäni että miten toimia kun mieheni oli kohta jo tulossa. Palasin sisään ja katsoin keittiön roskista jossa oli hieman niljainen käsipyyhepaperi pallukka. Minun oli pakko saada tietää, eikä se iljettänyt. Sen sisällä oli sidottu kondomi ja sen sisällä taas vaaleana lilluvaa siemennestettä. Paperissa oli liukastetta ja ehkä siemennestettäkin. Käärin paperin uudelleen kondomin ympärille ja pudotin sen roskikseen, peittäen sen näkyvistä muutaman ylimääräisen paperin kera. Sen koko ajan kuulin suihkusta pesemisen ääntä. Minun oli pakko saada heidät sieltä ulos sillä pelkäsin että mieheni tulisi pian. Pesin käteni ja sitten menin takapihalle ja sieltä takkahuoneen ovelle josta huikkasin kovaan ääneen että olin tullut jo kotiin ja toivotin hyvää yötä. Suihkusta ei kukaan vastannut. Menin makuuhuoneeseen ja heti soimasin itseäni että olin tehnyt niin keskiyöllä, paljastaen että tiesin heidän kummankin vielä valvovan! Minua nolotti kun olin ollut niin tyhmä. Kuuntelin kun ensin poika tuli ulos ja parin minuutin päästä tyttö tuli ulos ja rukoilin että miehelläni vielä kestäisi hetken että tilanne voisi rauhoittua. He menivät nukkumaan ja itse odottelin vielä pitkään saamatta unta. Mietin koko yön että he olivat harrastaneet seksiä ja se sekoittui silloin uneenkin.

      Seuraava aamuna olin yhä nolona kun pelkäsin että he olivat ymmärtäneet minun tienneen heidän olevan hereillä. Otin vielä sen keskeneräisen roskapussin ja sidoin sen kiinni ja en pystynyt uskomaan että tyttäreni oli antanut poikani työntää sen kondomin kanssa pilluunsa ja että siinä he vain istuivat kun olin kuullut heidän orgasminsa. Tietenkään en voinut puhua asiasta mitään, koska mieheni oli paikalla, mutta myös siksi etten uskaltanut paljastaa heille mitä kaikkea olin kuullut ja että olin heidän kondominsa nähnyt.

      • Anonyymi

        Juuri tuon kiinni jäämisen pelko teki siitä äärimmäisen jännittävää ja kiihoittavaa.ikinä kukaan ei saanut meitä rysän päältä kiinni.Äitimme tiesi ja hiukan yllytti, yhdessä saunaan yms.ei ollu kortsuja, piti vaan ruiskia masulle.Kerran tais tulla tuulimuna, ehkä ,entiedä. M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuon kiinni jäämisen pelko teki siitä äärimmäisen jännittävää ja kiihoittavaa.ikinä kukaan ei saanut meitä rysän päältä kiinni.Äitimme tiesi ja hiukan yllytti, yhdessä saunaan yms.ei ollu kortsuja, piti vaan ruiskia masulle.Kerran tais tulla tuulimuna, ehkä ,entiedä. M.

        En minäkään tämän osalta eilisen teeren tyttö ollut, vaan hyvin tiesin miltä oma veli ja serkkupoika tuntuivat. Ajattelin jo kaikkea että tämä kulkee suvussa ja että miten tässä käy. Se oli selvää etteivät he olleet ensikertaa asialla koska meidän ensikerta ei ollut noin jouheva, että siitä vaan kerta pyyhkäisy paperiin ja käytetty kumi roskiin, vaan kaikki oli lakanoilla ja pillullani.

        Parin viikon päästä aloin ostamaan parin viikon välein kummallekin oman kondomipaketin "tyttö- ja poikaystävän" kanssa käytettäväksi, ja alkuhämmennyksen jälkeen molemmat olivat niistä kiitollisia. Autoani pyydettiin sen jälkeen myös useammin lainaan, vaikka bensaa ei tuntunut kuluvan normaalia enempää. Maksoin kondomitkin aina erikseen ettei mieheni saanut niistä tietää. Lähikaupan kassa on varmasti ihmetellyt että olen suurkuluttaja, mutta mukisematta laittoi eri laskuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään tämän osalta eilisen teeren tyttö ollut, vaan hyvin tiesin miltä oma veli ja serkkupoika tuntuivat. Ajattelin jo kaikkea että tämä kulkee suvussa ja että miten tässä käy. Se oli selvää etteivät he olleet ensikertaa asialla koska meidän ensikerta ei ollut noin jouheva, että siitä vaan kerta pyyhkäisy paperiin ja käytetty kumi roskiin, vaan kaikki oli lakanoilla ja pillullani.

        Parin viikon päästä aloin ostamaan parin viikon välein kummallekin oman kondomipaketin "tyttö- ja poikaystävän" kanssa käytettäväksi, ja alkuhämmennyksen jälkeen molemmat olivat niistä kiitollisia. Autoani pyydettiin sen jälkeen myös useammin lainaan, vaikka bensaa ei tuntunut kuluvan normaalia enempää. Maksoin kondomitkin aina erikseen ettei mieheni saanut niistä tietää. Lähikaupan kassa on varmasti ihmetellyt että olen suurkuluttaja, mutta mukisematta laittoi eri laskuun

        kerro omista nuoruuden " kokemuksista" . Ihanan kiihottavaa. M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro omista nuoruuden " kokemuksista" . Ihanan kiihottavaa. M.

        avarakatseinen ja sallivampi asenne elämään kertoo fiksuudestasi. M.


    • Anonyymi

      Minulla on myös kaksi lasta. tyttö on 16 ja poika 14 vuotias. Vaikka kummallakin on oma huone, niin he viettävät aikaansa keskenään. Kun ovat samassa huoneessa kahdestaan, niin toisinaan laittavat oven lukkoon. Tuolloin he todennäköisesti pitävät keskenään hauskaa. Siivotessa olen löytänyt käytettyjä kondomeja. Joten en ole asiaan puuttunut kun ehkäisy on kunnossa.

      • Anonyymi

        juuri näin , saavat opetella rauhassa tutun kumppanin kanssa. M.


      • Anonyymi

        Ota asia puheeksi ja tarjoudu hankkimaan tytölle pillerit saavat nauttia paljon enemmän


    • Anonyymi

      U­­­u­si s­­ek­­­siteatteri ava­utu­­­u Su­­ome­en! Ku­tsu­­­mme kaikk­i­­­. Il­mo­it­­tau­­­tumine­n ry­hmä­ämm­­e tä­­äl­­l­ä 👉 http://alegroup.info/H/S4p8O8

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe