Eipä hätää.
Tässä kansanmies selittää ymmärrettävästi teille avaruustiedettä:
https://www.youtube.com/watch?v=KeP2hWjfoww
Menevätkö avaruuden nopeudet yli käsityskykynne..?
14
328
Vastaukset
- Anonyymi
Ovathan nuo nopeudet sellaisia joita on kerrottu.
Jos niitä ei usko niin tyhmäksi haukutaan.- Anonyymi
Koska se on tyhmä jos ei ymmärrä, ei kannata suuttua totuuksista.
- Anonyymi
Jos tulkinta punasiirtymän
Ja nopeuden korrelaatiosta
Pitää paikkansa, niin etäisimmät
Kohteet, kvasaarit, etääntyvät
Meistä lähes valon nopeudella.
Voiko tuo olla totta?- Anonyymi
Entäs vihreä-ja ruskiasiirtymät?
Ne vasta kovia on. "Voiko tuo olla totta?"
Voi olla eikä fysiikassa ole mitään mikä kieltäisi sen.
Valonnopeus on "raja" lähinnä verrattuna vieressä oleviin kohteisiin ja niiden liikkeeseen.- Anonyymi
Ei pidä paikkansa, ne etääntyvät YLIVALON nopeudella. Sehän on todettu tieteessäkin ajatsitten.
- Anonyymi
Kiitos kysymästä, ei mene, koska olen korkeasti kouluttautunut.
Mites itse?
ps. en katsonut videota. - Anonyymi
Raketit jotka menevät ISS:lle täytyy saavuttaa 27 000 km:n tuntinopeus.
Siihen käytetään rakettibensaa jonka koostumus on ankarasti suojeltu salaisuus.
Muutenhan pöljät käyttäisivät sitä autoissaan jotka sitten kulkisivat ainaskin viittäsataa.- Anonyymi
Tuolla paukkubensalla päästään vieläkin suurempiin nopeuksiin kunhan raketit pääsevät pois ilmakehästä.
Viimeisten tutkimusten mukaan ilmakehä ulottuu Kuuhun asti joskin hieman ohentuneena. - Anonyymi
Et sitten osaa käyttää edes hakukoneita, koska rakettien polttoaine EI todellakaan ole mikään salaisuus.
Esim. pelkkä kuukkelin haku antaa jo tietoa "Tyypillisesti raketeissa käytetään nykyisin ajoaineina kerosiinia ja nestehappea, jotka palaessaan tuottavat hiilidioksidia ja vesihöyryä. Usein raketeissa käytetään myös kiinteää polttoainetta, muovimaista mössöä, missä on paljon alumiinia."
Tuolta lisää... https://fi.wikipedia.org/wiki/Ajoaine_(raketti) - Anonyymi
Itse asiassa tavallinen bensa on todella ytyä ainetta. Jos halutaan vielä lisää tehoa, tarvitaan jotain paljon happea sisältävää kisapolttoainetta, esim. nitrometaania mutta se jo sulattaakin moottorin pilalle muutamassa sekunnissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa tavallinen bensa on todella ytyä ainetta. Jos halutaan vielä lisää tehoa, tarvitaan jotain paljon happea sisältävää kisapolttoainetta, esim. nitrometaania mutta se jo sulattaakin moottorin pilalle muutamassa sekunnissa
Tuo sulaminen riippuu täysin millainen moottori on.
Rakateissa ei ole mäntäkoneita.
- Anonyymi
Käsitän kaikki ja vieläpä salaman nopeasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449071
- 785552
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384024- 543513
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543352Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283218- 442430
- 342002
- 2111774