Kaipaan sinua

Anonyymi-ap

Aamulla tulet ensimmäisenä mieleen. Kaipaan ääntäsi, juttujasi, niitä hetkiä kun olet niin lähellä että vartalosi koskettaa minua. Niitä hetkiä kun uskallan katsoa sinua silmiin. Jos kysyisit minulta, onko kaikki ok, vastaisin että on. Vaikka ei ole. Olen ihastunut sinuun ja tämä ääneenlausumaton tunne syö minua sisältäpäin. Odotan vain sitä hetkeä kun näen sinut uudestaan.

n-n

26

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tsemppiä teille, tee jotain jos haluat muutoksen.

      • Anonyymi

        En oikein voi tehdä mitään muuta kuin nähdessämme katsoa pitkään ja hakeutua läheisyyteen, silloin kun uskallan tehdä niin. Sekin on liikaa. Ei auta kuin toivoa että tämä menee ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein voi tehdä mitään muuta kuin nähdessämme katsoa pitkään ja hakeutua läheisyyteen, silloin kun uskallan tehdä niin. Sekin on liikaa. Ei auta kuin toivoa että tämä menee ohi.

        Kyllä se menee ohi ajallaan. Ota etäisyyttä, jos tilanne on toivoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se menee ohi ajallaan. Ota etäisyyttä, jos tilanne on toivoton.

        En voi täysin ottaa etäisyyttä. Henkistä ehkä pitäisi. Oman päänsä sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi täysin ottaa etäisyyttä. Henkistä ehkä pitäisi. Oman päänsä sisällä.

        Ota ystävyys jollet saa rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ystävyys jollet saa rakkautta.

        Tämä just, hyvät tyypit kannattaa pitää elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ystävyys jollet saa rakkautta.

        Hän on ystäväni, se on ja ei ole osa ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä just, hyvät tyypit kannattaa pitää elämässään.

        Niin kannattaa. Sydän vaan välillä huutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ystäväni, se on ja ei ole osa ongelmaa.

        Loistava tilanne. Et voi hävitä, joka tapauksessa käteen jää ihmissuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava tilanne. Et voi hävitä, joka tapauksessa käteen jää ihmissuhde.

        Niin, ihmissuhde jossa joudun salaamaan osan itsestäni. Ei sen toisen takia, hänessä ei ole vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ihmissuhde jossa joudun salaamaan osan itsestäni. Ei sen toisen takia, hänessä ei ole vikaa.

        Se on kuitenkin paljon enemmän kuin moni muu saa rakkaansa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ihmissuhde jossa joudun salaamaan osan itsestäni. Ei sen toisen takia, hänessä ei ole vikaa.

        Miksi salaat? Kerro hänelle miten tunnet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi salaat? Kerro hänelle miten tunnet.

        Asiassa on monta muttaa. Voi mennä ystävyyssuhde.


    • Anonyymi

      Minullakin on ikävä häntä, ei päivääkään etteikö olisi, siksi kaipaankin kaikkea mitä olemme yhdessä tehneet ja kokeneet.

      • Anonyymi

        Tätä minäkin kaipaan. Minulla on hänen yhteystietonsa mutta rajoitan itseäni itse.


    • Anonyymi

      Valitse, joko alat selkeästi tavoitella parisuhdetta tai sitten otat selkeän kaveruuslinjan. Välitilassa ei kannata roikkua ainakaan vuotta enempää.

      • Anonyymi

        Ei kannata roikkua ei. Sydän vaan sanoo muuta. Pitäisi kuolettaa tunteet.


    • Anonyymi

      Myönnän kyllä, että hän on aamulla heti mielessä n-n

    • Itse olen elämässä kokenut, että lausumalla tai kirjoittamalla asiat ääneen pääsee helpommin eteenpäin, jos on tarvetta päästä eteenpäin. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      taas näitä naiselta naiselle
      mikä sua vAivaa

    • Anonyymi

      Rakkaus vaivaa daa.

      • Anonyymi

        Niin vaivaa daa.


    • Anonyymi

      Okei kiva kuulla no mikset voi olla kanssani kunnolla ja olla ärsyttämättä no tiesi nyt valitsit

      • Anonyymi

        🥱🥱


    • Anonyymi

      Mulla ihan samanlaiset ajatukset. Näkemisen jälkeen ne varastetut ohimenevät hipaisut ja sydämen syrjälleen saavat katseet, jotka tuntuu olevan kuin hidastetusta romanttisesta elokuvasta, pyörii mun mielessä ja jaksan taas laskea tunteja seuraavaan kertaan… Rinnassa läikähtää kun sulta tulee viesti, sitäkin toivoisin sun taas laittavan🫣

    • Anonyymi

      Taasko näitä demiri naisia hohhoijaa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe