Jos sulla on lapsi, mua ei kiinnosta enää, vaikka olisin ollut kymmenen vuotta kiinnostunut. Sinä olet nyt loppuelämäsi sen miehen kanssa jonka kanssa teit uuden elämän. Ei mitään mutteja tai pään käännöksiä, koskaan. For ever and ever ja iäisyyteen ja niin edelleen.
Siinä menee elämän ja kuoleman raja.
Yritä nyt hyvä nainen ymmärtää.
28
519
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulla ole lapsia mutta tulee olemaan joskus. Kenen kanssa tahansa. Ja samoin sanoisin miehille.
- Anonyymi
Sinkkuja voin nähdä ja tavata. Vastakkaispuoleisia. Varattuja en näe enkä mielellään viestittele enää.
- Anonyymi
Hoitoa haluaisinkin mielelläni. En oikein tiedä mistä hakisin.
- Anonyymi
Vanhan kansan arvot ja preussilainen kuri. Oikein.
- Anonyymi
Se on päätökses. Lapsi on mut oon sinkku.
- Anonyymi
Häpeisit
- Anonyymi
Paljon on samanlaisessa tilanteessa olevia. Uusperheitäkin on paljon. Varmasti on raskasta, koska eihän kukaan vapaaehtoisesti eroa. Tilanteet vaan menee siihen suuntaa. Onneksi monilla kuitenkin elämä lähtee rullaamaan melko hyvin koettelemusten jälkeen. Moni mies on rakastunut lapselliseen naiseen. Yksi lapsi ei vielä moniakaan pistä epäröimään edes. Jos enemmän, sitten monella varmaan rimakauhua, mutta usein myös uudella kumppanilla silloin enemmän lapsia aikaisemmasta liitosta. Voimia! (sivusta, ei eronnut, pariutumaton, lapseton immeinen)
- Anonyymi
Sivusta vaan kommentoin mutta On naisen oma asia kenen kanssa ei vietä loppu elämää. Oli lapsi tai ei.
Aikuiset päättävät itse omasta elämästään ja eroja tulee.
Harva avioliitto nykyään kestää loppuelämän.- Anonyymi
Ihmiset eroaa nykyään ihan pikkujutuista. Toista se oli ennen vanhaan kun kestettiin vähän enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset eroaa nykyään ihan pikkujutuista. Toista se oli ennen vanhaan kun kestettiin vähän enemmän.
Tuo on hieman häiritsevää niputtamista. Et voi tietää toisen ihmisen maantien töyssyjä, jos et ole ollut hänen autonsa ratissa.
- Anonyymi
Neitsyet harvenee mitä vanhemmaksi tulet, odota vaan sitä valioyksilöä.
- Anonyymi
Ai et naine o neitsyt jos oo lasta? Ooks iha varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai et naine o neitsyt jos oo lasta? Ooks iha varma?
Sinä sanoit tuon.
- Anonyymi
Onneksi on oikeitakin Miehiä maailmassa. Ei ole siis menetys tämä
- Anonyymi
tapa itsesi
- Anonyymi
Yritä ymmärtää että jos toisen kanssa lapsia hankkinut. Niin sinä et kiinnosta.
- Anonyymi
Yritä nyt hyvä mies ymmärtää. Jos olet pannut paksuksi yhden akan, olet sen akan kanssa loppuun asti. Ei auta vihreämmän nurmen kuolaus, oli se sitten punapään, blondin tai brunetin nurmi aidan takana. Niin makaat kuin petaat, jos pallo on jo pyörähtänyt jalkaas yhdestä kohdusta.
Ymmärrätkö?????? - Anonyymi
Naiset tekevät tyhmiä valintoja ja tekoja , semmosia ei kannata kuunnella sen enempiä vaan eläkööt valintojensa kanssa .
- Anonyymi
Kyllä maar kun sun kans ovat lisääntyneet 😆 ja se on fakta.
- Anonyymi
Lapsen ja parisuhteen voi pitää erillään. Ole huoleti ei kukaan halua tuollaista nahjusta boonusiskäksi.
- Anonyymi
Ei, kun sä olet loppuiän sen siittäjän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo ikinä, sinä et osaa neuvoa ketään parisuhdeasioissa. Olet kokematon luuseri niissä asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene poika kotia kasvamaan, sano äidille että älä lelli enää.
- Anonyymi
Onhan niitä sielläkin.. 😏
No ei tämä minulle ollut. Ei taida mies ihan näin yksoikonen olla.
Joten kovasti suukkoja ihan kiusallani hänelle lähetän 😘😘 - Anonyymi
Jos Nainen on se joka kolahtaa sinulle niin että tunnet todellista rakkautta niin lapset kuuluu siihen pakettiin automaattisesti .
- Anonyymi
No elätkö itse kuten opetat 👉🤭
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18285817
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305