Evakkojen jälkeläisiä on 1,5 miljoonaa ja moni haikailee Karjalan maille

Anonyymi-ap

Näin luin tänään eräästä lehdestä ja asia todellakin on niin.
Siksi on tärkeää että Suomi saa palautettua jälleen suhteet Venäjään
Eikä sallita sodan tuhota 1,5 miljoonan ihmisen juuria.
Olemme surullisia kun emme voi pitää yhteyttä ja käydä Viipurissa, Karjalassa ja kuka missäkin.
Siksi meistä moni ei voi sotia Venäjää vastaan.
Vain henkilöt jotka eivät pysty neuvottelemaan aiheuttavat sotia .
Fiksut ihmiset niinkuin Ahtisaari ,olivat todellisia rauhan neuvottelijoita.

33

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut silkkaa puppua. Tunnen monta Karjalan evakkojen jälkeläisiä ja olen ollut mukana vaikka kuinka monella ns kotiseutumatkalla! Nythän niitä ei enää edes tehdä, mutta tuli nähtyä tarpeeksi, että voin todeta:Talorähjiä oli mukava katsoa, mutta ei ne herättäneet juurikaan halua muuttaa takaisin!

      MIIKSEI?

      Taloissa asuu nyt köyhiä venäläisiä ja moneen paikkaan on noussut venäläisten oligarkkien aidattuja ja vartioituja ökytaloja. Laulun sanoin voi lausua: katselen sinua kaipaamatta... Koti on Suomen puolella!

      Ja sitä kotia varjellaan! Karjalaa emme kaipaa, mutta jos naapuri erehtyy hamuamaan Suomen puolelta lisää vastaan niin yritys torjutaan päättäväisesti ja TÄLLÄ KERTAA EI OLLA YKSIN!

      PS AVAUS LIENEE TÖKERYYDESSÄÄN VENÄLÄISEN TROLLIN HENGEN TUOTE?

      • Anonyymi

        Ei mene kauaa kun Karjala on korkojen kera meidän!! Venäjä on peloissaan NATO-Suomen edessä!!Suomi suureksi! Tällä kertaa me emme epäonnistu. Tuleva sota päättyy Helsingin rauhaan. Nyt ei homot hillu sodanjohdossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene kauaa kun Karjala on korkojen kera meidän!! Venäjä on peloissaan NATO-Suomen edessä!!Suomi suureksi! Tällä kertaa me emme epäonnistu. Tuleva sota päättyy Helsingin rauhaan. Nyt ei homot hillu sodanjohdossa

        Tiltu jaksaa jatkaa typerää trollaustaan?

        "Ei mene kauaa kun Karjala on korkojen kera meidän!! Venäjä on peloissaan NATO-Suomen edessä!!Suomi suureksi! "

        Ole huoleti! Mitään sotaa ei todellakaan ala! Ei Karjalaa kukaan ole vaatimassa saati sitten palauttamassa!

        Venäjän Tiltu yrittää hartiavoimin trollata, mutta turhaa on työnsä. Nolottaa puolestasi! Myötähäpeä on suuri!

        Tällä kertaa me emme epäonnistu. Tuleva sota päättyy Helsingin rauhaan. Nyt ei homot hillu sodanjohdossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiltu jaksaa jatkaa typerää trollaustaan?

        "Ei mene kauaa kun Karjala on korkojen kera meidän!! Venäjä on peloissaan NATO-Suomen edessä!!Suomi suureksi! "

        Ole huoleti! Mitään sotaa ei todellakaan ala! Ei Karjalaa kukaan ole vaatimassa saati sitten palauttamassa!

        Venäjän Tiltu yrittää hartiavoimin trollata, mutta turhaa on työnsä. Nolottaa puolestasi! Myötähäpeä on suuri!

        Tällä kertaa me emme epäonnistu. Tuleva sota päättyy Helsingin rauhaan. Nyt ei homot hillu sodanjohdossa

        Minä en oo mikään Tiltu vaan isänmaallinen mies!! NATO Suomi voittaa Venäjän!!Me vallataan tällä kertaa myös Pietari!!Putleri ei voi mitään kun NATO Suomi hyökkää!!Epäisänmaalliset laitetaan vankilaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en oo mikään Tiltu vaan isänmaallinen mies!! NATO Suomi voittaa Venäjän!!Me vallataan tällä kertaa myös Pietari!!Putleri ei voi mitään kun NATO Suomi hyökkää!!Epäisänmaalliset laitetaan vankilaan!

        Oho, ei näköjään ole isänmaantoivoa erottaminen lilli-putinisteista! Kukapa olisi arvannut!

        Isänmaantoivona varmaan myös vedät pultit LGBT-oikeuksista. Niitä kun ei Venäjällä kunnioiteta, voit yhtä hyvin muuttaa sinne. Suomi on vapaa maa. Eikö olekin yhy yhy? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en oo mikään Tiltu vaan isänmaallinen mies!! NATO Suomi voittaa Venäjän!!Me vallataan tällä kertaa myös Pietari!!Putleri ei voi mitään kun NATO Suomi hyökkää!!Epäisänmaalliset laitetaan vankilaan!

        Venäjän Tiltu olet ja sellaisena pysyr! Turhaan jauhat skeidaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, ei näköjään ole isänmaantoivoa erottaminen lilli-putinisteista! Kukapa olisi arvannut!

        Isänmaantoivona varmaan myös vedät pultit LGBT-oikeuksista. Niitä kun ei Venäjällä kunnioiteta, voit yhtä hyvin muuttaa sinne. Suomi on vapaa maa. Eikö olekin yhy yhy? :)

        Minä en välitä mistään LGBT sopimuksista. Minä olen NATO suomalainen ja ylpeä siitä!!Älkää te epäisänmaalliset pikku pojat irvistelkö minulle! Suomi ja NATO on minulle tärkeitä! Me voitetaan Venäjä pian!!Slava Ukraina ja Finland!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en välitä mistään LGBT sopimuksista. Minä olen NATO suomalainen ja ylpeä siitä!!Älkää te epäisänmaalliset pikku pojat irvistelkö minulle! Suomi ja NATO on minulle tärkeitä! Me voitetaan Venäjä pian!!Slava Ukraina ja Finland!

        Jorise itseksesi! Sinultahan se käy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jorise itseksesi! Sinultahan se käy..

        NATO ja Suomi tuhoaa Venäjän!!Me saamme Karjalan takaisin ja Petsamon!!Vienanlahdesta Laatokkaan minä miekalla piirrän rajan!!Venäjä ja Putleri on ihan huonoja!!Ja te epäisanmaalliset pikkupojat saatte tuomion maanpetturuudesta!!Nyt ei homot hillu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NATO ja Suomi tuhoaa Venäjän!!Me saamme Karjalan takaisin ja Petsamon!!Vienanlahdesta Laatokkaan minä miekalla piirrän rajan!!Venäjä ja Putleri on ihan huonoja!!Ja te epäisanmaalliset pikkupojat saatte tuomion maanpetturuudesta!!Nyt ei homot hillu!

        Ja siinä edwllä taas Venäjän homppeli-Tiltun trollauskommentti! Hänen harmikseen ei suomalaiset evakkojen jälkeläiset kun eivät KAIPAA KARJALAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä edwllä taas Venäjän homppeli-Tiltun trollauskommentti! Hänen harmikseen ei suomalaiset evakkojen jälkeläiset kun eivät KAIPAA KARJALAAN!

        Älä sinä epäisänmmaallinen pikku poika irvistele minulle!Minä olen heteromies joka on syntynyt sodan jälkeen Kallion kaupunginosassa ja olen ollut yli 50 vuotta naimisissa naisen kanssa. Minulla on lapsia ja lapsenlapsiakin. NATO Suomi murskaa Venäjän pian ja silloin saamme kaikkia alueet jotka Neuvostoliitto ryösti meiltä korkojen kera takaisin! Suur suomi ei ole homojen koti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä epäisänmmaallinen pikku poika irvistele minulle!Minä olen heteromies joka on syntynyt sodan jälkeen Kallion kaupunginosassa ja olen ollut yli 50 vuotta naimisissa naisen kanssa. Minulla on lapsia ja lapsenlapsiakin. NATO Suomi murskaa Venäjän pian ja silloin saamme kaikkia alueet jotka Neuvostoliitto ryösti meiltä korkojen kera takaisin! Suur suomi ei ole homojen koti!

        Iso mies ja häpäisee itsensä! Ei ole etnisellä venäläusellä rehellisyyttä tai hyvää käytöstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso mies ja häpäisee itsensä! Ei ole etnisellä venäläusellä rehellisyyttä tai hyvää käytöstä!

        Sinä et osaa edes suomenkieltä ja nimittelet toisia venäläisiksi. Opettele suomenkieltä ja käytöstapoja.


    • Anonyymi

      Harva sinne kuitenkaan asumaan haikailee. Alkeelllsta oli ja köyhää, Suojärvellä elettiin alkeellisessa luontaistaloudessa.

    • Anonyymi

      Suomi voi olla hyvin tyytyväinen jos nykyisen maa-alueensa saa pitää.

      • Anonyymi

        Venäjä voi olla hyvin tyytyväinen jos nykyisen maa-alueensa saa pitää.


    • Mielestäni tuo karjalan palautuksen kanssa vouhkaamisen voisi jo lopettaa.
      Jos tuon saisimme takaisin, niin sen kunnostus maksaisi useamman ehkäpä satoja miljardeja euroja. Sinne jäisi paljon venäläisiä joiden joukossa olisi paljon yhteiskuntamme elättejä lopun ikäänsä. Tuo olisi iso hinta sukutilan raunioista ja lomailusta laatokan rannoilla.
      Jos jotain heiltä saisimme, niin Petsamo olisi paljon järkevämpi vaihtoehto.
      Meillä olisi vuoden ympäri avoin satama. Kuljetusten hinta Aasiaan/-sta puolittuisi.
      Se olisi iso piristysruiske puunjalostus teollisuudellemme ja lapin ihmisille.
      Se toisi meille osakkuuden koillisväylään jonka arvo tulee nousemaan huimasti jo seuraavan 10 vuoden kuluessa.

      • Anonyymi

        Vain te idioottien pohjasakka vouhkaatte Karjalan palauttamisesta.

        Se on yhtä mahdotonta, kuin kadonneen Atlantiksen mantereen palautus meren syvyyksistä.
        Ja Atlantishan on vain taru.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa palauttamisesta puhui VAIN etninen venäläinen homppeli-trolli ja hänkin vain provokaatiomielessä! Suomalaisia ei palautus TODELLAKAAN KIINNOSTA!

      • Anonyymi

        "Tässä ketjussa palauttamisesta puhui VAIN etninen venäläinen homppeli-trolli ja hänkin vain provokaatiomielessä! Suomalaisia ei palautus TODELLAKAAN KIINNOSTA!"

        Minä olen etninen suomalainen, joka olen syntynyt sodan jälkeen Helsingin Kallion kaupunginosassa! Olen ollut yli 50 vuotta naimisissa naisen kanssa ja minulla on lapsia ja lapsenlapsia. Tuomitsen Putlerin hyökkäyssodan Ukrainaan. Vaadin, että Venäjän on palautettava Karjala ja muut Neuvostoliittoon meiltä ryöväämät alueet takaisin. Tai muuten NATO Suomi ottaa ne väkisin. Venäjä nöyrtyy NATO Suomen edessä ja se on varmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tässä ketjussa palauttamisesta puhui VAIN etninen venäläinen homppeli-trolli ja hänkin vain provokaatiomielessä! Suomalaisia ei palautus TODELLAKAAN KIINNOSTA!"

        Minä olen etninen suomalainen, joka olen syntynyt sodan jälkeen Helsingin Kallion kaupunginosassa! Olen ollut yli 50 vuotta naimisissa naisen kanssa ja minulla on lapsia ja lapsenlapsia. Tuomitsen Putlerin hyökkäyssodan Ukrainaan. Vaadin, että Venäjän on palautettava Karjala ja muut Neuvostoliittoon meiltä ryöväämät alueet takaisin. Tai muuten NATO Suomi ottaa ne väkisin. Venäjä nöyrtyy NATO Suomen edessä ja se on varmaa!

        Hölynpölyä.
        Suomi ei tarvitse entistä Karjalaa mihinkään.
        Nykyistäkään aluetta ei kyetä pitämään asuttuna.
        NATO on puolustusjärjestö muualla kuin pikkuryssien valeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpölyä.
        Suomi ei tarvitse entistä Karjalaa mihinkään.
        Nykyistäkään aluetta ei kyetä pitämään asuttuna.
        NATO on puolustusjärjestö muualla kuin pikkuryssien valeissa.

        NATO Suomi saa kaiken haluamansa Venäjältä! NATO Suomi on todella voimakas ja Venäjä tietää sen ja pelkää NATO Suomea!! Karjala ja kaikki meiltä ryövätyt alueet saadaan pian takaisin Suomen hallintaan. Siksi Suomi liittyi NATOON, että tuhotaan Venäjä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NATO Suomi saa kaiken haluamansa Venäjältä! NATO Suomi on todella voimakas ja Venäjä tietää sen ja pelkää NATO Suomea!! Karjala ja kaikki meiltä ryövätyt alueet saadaan pian takaisin Suomen hallintaan. Siksi Suomi liittyi NATOON, että tuhotaan Venäjä!!

        Ja höpö höpö!

        Suomi ei kaipaa YHTÄÄN MITÄÄN VENÄJÄLTÄ! Ei edes kauppaa tai turismia!

        RAJAT VOI JA SAA PYSYÄ KIINNI MAAILMAN TAPPIIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö!

        Suomi ei kaipaa YHTÄÄN MITÄÄN VENÄJÄLTÄ! Ei edes kauppaa tai turismia!

        RAJAT VOI JA SAA PYSYÄ KIINNI MAAILMAN TAPPIIN!

        Kyllä NATO Suomi ottaa Venäjältä Karjalan, Petsamon ja kaikki muutkin alueet mitkä Neuvostoliitto meiltä ryöväsi. Jos meillä on vara antaa miljardeja Ukrainaan on meillä myös vara nostaa Karjala uuteen kukoistukseen. NATO Suomella on voimaa ja valtaa. Venäjä on lyöty!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä NATO Suomi ottaa Venäjältä Karjalan, Petsamon ja kaikki muutkin alueet mitkä Neuvostoliitto meiltä ryöväsi. Jos meillä on vara antaa miljardeja Ukrainaan on meillä myös vara nostaa Karjala uuteen kukoistukseen. NATO Suomella on voimaa ja valtaa. Venäjä on lyöty!!

        Suomi ei kaipaa mitään Venäjältä! Köyhtyköön Putlerin pskatunkio itsekseen!


    • Anonyymi

      Karjala myö otetaa.

      • Anonyymi

        Sinun on helppo se "ottaa", kun et ole suomalainen vaan venäläinen ja voit muuttaa sinne pysyvästi asumaan. Saat pitää sen meidän puolesta kokonaan!👍


    • Anonyymi

      Valitettavasti Venäjän Putinin kanssa ei voi neuvotella mistään, koska ei itse pidä sopimuksia. Neuvostoliitolla oli aikaa 47 vuotta palauttaa Karjala Suomelle, mutta sieltä sanottiin vain että rajoja ei voi muuttaa muulla tavoin kuin sodalla.

      Vaikuttaa siltä kuin kirjoittaja eläisi eristäytynyttä elämää kun ei ymmärrä todellista tilanetta.

    • Anonyymi

      tottakai halutaan käydä karjalassa äitimaassa

      • Anonyymi

        AIKOINAAN KÄYTIIN. KATSOMASSA ”KOTISEUTUMATKALLA” VENÄJÄN. ”KURJALAA”, MUTTA EI KUKAAN SINNE ASUMAAN halua eikä aluetta saataisi takaisin ilman nykyasukkaita! Joten asiasta on turha puhua!


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018286452am

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Ne Karjalan evakot ovat myös suomalaisia genetiikaltaan, eli suomalaisia. Suomalaiset ovat ennen heimojen syntyä ollut samaa samaa "kansaa" (perimää) ja uudestaan heimoaatteen loputtua taas "yhdessä".

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe