Olen tehnyt naiselle puusta kaikkia pieniä esineitä vaikken ees tiedä haluuko se mua enää ;(
Oon kai ihan tyhmä
33
573
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa ole mitään tyhmää.
Jos haluaa: todella ihana lahja, rakkaudella tehty.
Jos ei halua: rakkaudella tehty, olet oppinut tehdessäsi jotain, niistä voi olla jollekin muulle iloa, jos haluat lahjoittaa ne myöhemmin eteenpäin.- Anonyymi
Niin vien ne vaikka kirpputorille sit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tehnyt jotain kaunista taidoillasi tähän maailmaan, se on jo yksistään hieno juttu.
Älä kuitenkaan luovuta hänen suhteensa vielä. Pidä toivoa yllä niin kauan kun sitä vain on. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myy sinne kirppikselle nuo. Ihan sama.
- Anonyymi
Tyhmempää olisi ollut jättää tekemättä! Olet symppis
- Anonyymi
Miksi ei haluaisi? Onko se niin sanonut sitten.
- Anonyymi
Ei kai ole sanonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ole sanonut
Miksi sitten oletat niin ettei haluaisi? Tuohan on tosi kivasti ajateltu olisin itse ainakin tosi iloinen jos joku olisi tehnyt tuollaisia minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten oletat niin ettei haluaisi? Tuohan on tosi kivasti ajateltu olisin itse ainakin tosi iloinen jos joku olisi tehnyt tuollaisia minulle.
Joskus sanojen puute kertoo enemmän kuin ne sanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänen pitäisi sanoa? Olen itse sanonut jo miehelle että haluan hänet ja on aina kelvannut omana itsenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian symppis älä luovuta. <3
- Anonyymi
Kaikki meistä tekee joskus tyhmiä asioita
- Anonyymi
Ei noi ole tyhmiä asioita vaan suloisia.
- Anonyymi
Voi veitsiä ei ole ikinä liikaa.
No eihän tuollainen ole tyhmää, vaan suloista. Uskon, että moni nainen arvostaa itse tehtyjä asioita.
- Anonyymi
Puuhevonen olis söpö🐎
- Anonyymi
Nätisti oot tehnyt hänelle ♡
- Anonyymi
Ihana <3 Varmasti naisesi haluaa ne.
- Anonyymi
Hyvää ja levollista yötä puisten veistojen tekijälle.
🎷 - Anonyymi
Minkälaisia esineitä? Utelias kysyy.
- Anonyymi
Sellainen puinen rasia, sitten puinen kukkalaatikko, taitettava pieni penkki. Jotain tollasia 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen puinen rasia, sitten puinen kukkalaatikko, taitettava pieni penkki. Jotain tollasia 😕
Todella suloista 🥰 Kuka tahansa nainen olisi todella otettu, jos saisi mieheltä omatekoisia esineitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti aivan ihania. Toivon, että saat antaa ne hänelle 💖
- Anonyymi
Enää? Onko siis exä kyseessä?
- Anonyymi
Ihan varmasti haluaa.
N.39v - Anonyymi
Aika järkevästi ajateltu.Pieniä esineitä on helpompi kuljettaa paikasta toiseen ja jos sattuu kuolemaan, jää perikunnalle helpompi tehtävä jakaa pesä.
- Anonyymi
Veistäpä arkku itelles
- Anonyymi
Kateellinen siellä mutisee, kun ei osaa itse tehdä mitään vastaavaa.
- Anonyymi
Tuo nyt on varsin ravisuttavaa♥️
Olisin ihan otettu!
Vanhempi vaalea - Anonyymi
Haluan tosi paljon. Odotan sitä meidän tapaamistamme. 🥰
- Anonyymi
Voi tekisipä joku mulle puukauhoja.
- Anonyymi
Aivan ihana ajatus. Kiva, että osaat tehdä puusta kaikenlaista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256