Töihin lähtö on kyllä mukavaa, kun matkan saa taittaa Octavialla. Octavian rattiin kun pääsee, niin toivoo, ettei matka koskaan loppuisi, koska Octavia on ajonautinto. Lisäksi kahvitauolla on mukava katsella ikkunasta alkukevään auringonpaisteessa kiiltävää Octaviaa. Siinä sielu lepää.
Kylläpä oli taas mukava lähteä aamulla Octavialla töihin
Anonyymi-ap
10
252
Vastaukset
- Anonyymi
Onks kaalipelto jo sula? Tero
- Anonyymi
Minulla kukkii ruskeana keväinen Toyota kuten aina.
- Anonyymi
Huu
Moria on monenlaista - Anonyymi
Ainakin tuntuu siltä ettei matka koskaan lopu.
- Anonyymi
Onko vRS 2.0 TSI???? Mulla on sellainen ryyditettynä 6-lovisella DSGllä. Mitä sanoo Tero tähän.
- Anonyymi
ironia on tyylilaji
- Anonyymi
Osaatko sinä tätä tyylilajia?
- Anonyymi
Valesokkelitalo, ruosteinen Taavin romu, tuulipuku, raappahousut, Reinot päässä sekä jaloissa on jämpti niin.
- Anonyymi
Olemme viisaat, meillä on Toyota ja aivot
Muilla vikapesien kurjat raivot.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408