Kylläpä oli taas mukava lähteä aamulla Octavialla töihin

Anonyymi-ap

Töihin lähtö on kyllä mukavaa, kun matkan saa taittaa Octavialla. Octavian rattiin kun pääsee, niin toivoo, ettei matka koskaan loppuisi, koska Octavia on ajonautinto. Lisäksi kahvitauolla on mukava katsella ikkunasta alkukevään auringonpaisteessa kiiltävää Octaviaa. Siinä sielu lepää.

10

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks kaalipelto jo sula? Tero

• Anonyymi

Minulla kukkii ruskeana keväinen Toyota kuten aina.

• Anonyymi

Huu
      Moria on monenlaista

• Anonyymi

Ainakin tuntuu siltä ettei matka koskaan lopu.

• Anonyymi

Onko vRS 2.0 TSI???? Mulla on sellainen ryyditettynä 6-lovisella DSGllä. Mitä sanoo Tero tähän.

• Anonyymi

ironia on tyylilaji

• Anonyymi

Osaatko sinä tätä tyylilajia?

• Anonyymi

Valesokkelitalo, ruosteinen Taavin romu, tuulipuku, raappahousut, Reinot päässä sekä jaloissa on jämpti niin.

• Anonyymi

Olemme viisaat, meillä on Toyota ja aivot
      Muilla vikapesien kurjat raivot.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe