Turha pohtia mikä päivä se maailmanloppu tulee

Anonyymi-ap

Pohtikaa mitä se teille merkitsee.
Kuulutko siihen joukkoon jonka Jeesus noutaa luokseen vai siihen joka menee ikuiseen kadotukseen.

84

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus kertoi merkit ja käski omiaan valvomaan omaa tilaansa.
      Paholainen yrittää eksyttää miettimään päivää jonka vain Isä tietää.

• Anonyymi

Ihminen on eksyväinen ilman Jeesusta, hyvää paimenta.

• Anonyymi

Raamattu puhuu myös siitä, että Herran paluun päivä yllättää jumalattomat, mutta ei uskovia. Kun valvotaan myös siten, että seurataan tapahtumia, silloin sekään päivä ei yllätä. Valvoa kuuluu siis omaa hengellistä tilaansa, mutta myös seurata maailman tilannetta ja verrata niitä Raamatun profetioihin. Ei kai Raamattu turhaan kerro tapahtumia, jos ei niistä mitään tarvitse tietää?

Ilm. 4:1 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva".

• Anonyymi kirjoitti:

Raamattu puhuu myös siitä, että Herran paluun päivä yllättää jumalattomat, mutta ei uskovia. Kun valvotaan myös siten, että seurataan tapahtumia, silloin sekään päivä ei yllätä. Valvoa kuuluu siis omaa hengellistä tilaansa, mutta myös seurata maailman tilannetta ja verrata niitä Raamatun profetioihin. Ei kai Raamattu turhaan kerro tapahtumia, jos ei niistä mitään tarvitse tietää?

Ilm. 4:1 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva".

On niin turhaa miettiä joutavia.

Niin turhaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

On niin turhaa miettiä joutavia.

Niin turhaa.

Sinäkin mietit kaikenlaista joutavaa, esimerkiksi sitä kuinka sinua häiritsi ja jopa hävetti presidentti Ahtisaaren ulkoinen olemus.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin mietit kaikenlaista joutavaa, esimerkiksi sitä kuinka sinua häiritsi ja jopa hävetti presidentti Ahtisaaren ulkoinen olemus.

Presidentti on maan keulakuva maailmalle.

Kyllä hävetti.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Presidentti on maan keulakuva maailmalle.

Kyllä hävetti.

Jatkat joutavan toistamista ja turhamaisuutesi korostamista.
        Harva häpesi Ahtisaarta. On omaksi häpeäksesi, että häpeät turhaan asioita, mutta et taas joitain sellaisia asioita, joissa oikeasti hävettävää olisi ja joihin voisit itse vaikuttaa.

• Anonyymi

Tuohon; Aamen!

• Anonyymi

Aamennat epäraamatullista aloitusta. Aloittaja ei tiedä edes mistä puhuu.

Noin toimii eksytys. Jeesuksen omat eivät näihin oveliin eksytyksiin hairahda, sillä he elävät Totuudessa.

• Anonyymi

Sama sana.

• Tuon päivän pohtiminen on tosiaan vain ihmisen yritys olla taas Jumalan veroinen. Raamattu sanoo selvästi, että tuon päivän tietää vain Isä.
      Turha siis sitä pohtia.

• Anonyymi

Jeesus kertoi niitstä tapahtumista edeltäkäsin, jotka tapahtuvat ennen hänen paluutaan. Näitä merkkejä ja tapahtumia tulee uskovien tarkata, vaikka tarkka paluun hetki onkin salaisuus.

"Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut." Matt. 24:25

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus kertoi niitstä tapahtumista edeltäkäsin, jotka tapahtuvat ennen hänen paluutaan. Näitä merkkejä ja tapahtumia tulee uskovien tarkata, vaikka tarkka paluun hetki onkin salaisuus.

"Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut." Matt. 24:25

Tämäkin on eksytystä.
        Jeesus ei Raamatun mukaan palaa maanpäälle vielä ainakaan 7 vuoteen.

1. Ensin on 1. ylösnousemus. Näemme Jeesuksen enkeleineen taivaalla, Hän ei tule maan päälle. Pelastuneet otetaan pois tästä, jumalattomasta maailmasta, jolle lankeaa nyt tuomio.
        2. Taivaassa vietetään 7-vuotisia Karitsan häitä. Maan päällä Vaivan aika. Vain harva pelastuu tästä Vaivan ajasta, paitsi marttyyrikuoleman kautta. Heitä on 144 000.

3. Vasta sitten 7 vuoden ajanjakson jälkeen Jeesus palaa maanpäälle, yhdessä pyhien ihmisten kanssa.
        4. Nyt Jeesus, pyhineen hallitsee nuo 1000 vuotta. Saatana on sidottu.

5. Tuon 1000 vuoden loppuaikana Saatana vielä kerran päästetään joksikin aikaa villitsemään ihmisiä. (Ei tietoa kuinka pitkä tämä jakso on. Mahd. 70 vuotta?). Näin Jumala karsii pois vielä viimeisimmätkin epäaidot kristityt, huijarit, juudakset.

6. Sitten tapahtuu 2. Ylösnousemus. Kaikki, loput ihmiset maan päältä, myös haudoista nousevat Tuomiolle.
        - "Jumala on sinut viimeisenä päivänä herättävä kuolleista." Surkeaa, jos jonkun ylösnousemus ajoittuu vasta tuolle "viimeiselle päivälle". 1. ja 2. ylösnousemus kun eivät ole yksi ja sama tapahtuma.

7. Viimeinen Tuomio.
        8. Jumala luo "uudet taivaat ja uuden maan".
        9. Pelastuneet pääsevät tänne, uuteen maahan. Kadotetut siirtyvät Helvetin puolelle.

Jeesus - Matteus 24. ja 25. luvut:
        https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt.+24:1&rnd=1708947010566

Jeesus / apostoli Johannes - Ilmestyskirja, etenkin 19.->21. luvut:
        https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm.+20:1&rnd=1708946881718

Suurin piirtein näin tuo tuleva, kristinopin ja aiemman helluntailaisuuden mukaan, tulee tapahtumaan. Esim. adventisteilla on asiasta ilm. jokin ihan muu "tietonsa". Helluntailaistenkin näkemykset asiasta jo vaihtelevat.

Itse aikoinaan, hyvin nuorena, tulin helluntailaisten opetusten kautta asian ed. mainitulla tavoin ymmärtämään. Sittemmin helluntailaisuus opetuksineen alkoi muuttua entistä sekavammaksi. Ja minä lähdin, erosin heistä. Joitain, myös hyödyllisiäkin muistoja kuitenkin jäi.

Tämä ed. on suoraa kopiota Jeesuksen ja apostolien omista puheista. Asian voi Raamatusta, esim. ed. linkkien takaa, itse lukea ja tarkistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin on eksytystä.

1. Ensin on 1. ylösnousemus. Näemme Jeesuksen enkeleineen taivaalla, Hän ei tule maan päälle. Pelastuneet otetaan pois tästä, jumalattomasta maailmasta, jolle lankeaa nyt tuomio.
        2. Taivaassa vietetään 7-vuotisia Karitsan häitä. Maan päällä Vaivan aika. Vain harva pelastuu tästä Vaivan ajasta, paitsi marttyyrikuoleman kautta. Heitä on 144 000.

3. Vasta sitten 7 vuoden ajanjakson jälkeen Jeesus palaa maanpäälle, yhdessä pyhien ihmisten kanssa.

5. Tuon 1000 vuoden loppuaikana Saatana vielä kerran päästetään joksikin aikaa villitsemään ihmisiä. (Ei tietoa kuinka pitkä tämä jakso on. Mahd. 70 vuotta?). Näin Jumala karsii pois vielä viimeisimmätkin epäaidot kristityt, huijarit, juudakset.

6. Sitten tapahtuu 2. Ylösnousemus. Kaikki, loput ihmiset maan päältä, myös haudoista nousevat Tuomiolle.
        - "Jumala on sinut viimeisenä päivänä herättävä kuolleista." Surkeaa, jos jonkun ylösnousemus ajoittuu vasta tuolle "viimeiselle päivälle". 1. ja 2. ylösnousemus kun eivät ole yksi ja sama tapahtuma.

7. Viimeinen Tuomio.
        9. Pelastuneet pääsevät tänne, uuteen maahan. Kadotetut siirtyvät Helvetin puolelle.

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 24:1&rnd=1708947010566

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 20:1&rnd=1708946881718

Suurin piirtein näin tuo tuleva, kristinopin ja aiemman helluntailaisuuden mukaan, tulee tapahtumaan. Esim. adventisteilla on asiasta ilm. jokin ihan muu "tietonsa". Helluntailaistenkin näkemykset asiasta jo vaihtelevat.

Itse aikoinaan, hyvin nuorena, tulin helluntailaisten opetusten kautta asian ed. mainitulla tavoin ymmärtämään. Sittemmin helluntailaisuus opetuksineen alkoi muuttua entistä sekavammaksi. Ja minä lähdin, erosin heistä. Joitain, myös hyödyllisiäkin muistoja kuitenkin jäi.

Tämä ed. on suoraa kopiota Jeesuksen ja apostolien omista puheista. Asian voi Raamatusta, esim. ed. linkkien takaa, itse lukea ja tarkistaa.

Sinulla on aina kova tarve sättiä uskovia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin on eksytystä.

7. Viimeinen Tuomio.

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 24:1&rnd=1708947010566

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 20:1&rnd=1708946881718

Mikä kommentissa oli "eksytystä"? Se laitettu raamatunlauseko? Vai väite siitä, että Jeesus kertoi tapahtumat meille etukäteen?

😂 Joka sana oli Raamatusta. Mutta sinusta ne olivat eksytystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että tällainen reaktio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te olette uskossa valheisiin.
        >>Raamattu puhuu myös siitä, että Herran paluun päivä yllättää jumalattomat, mutta ei uskovia.<<

Saisiko raamatunkohdan?

Tuo päivä, 1. ylösnousemus ei ole "Herran paluun päivä".
        "Herran paluu maan päälle", siihen on vielä ainakin 7 vuotta.

Te sekoitatte sanoja ja näin istutatte vääriä mielikuvia.

"Paluu" = tulee takaisin, pysyvästi asumaan.
        Ylösnousemus ei ole ainakaan Jeesuksen "paluu".

Riippuu tietysti kuka on herranne.
        Saatanahan tuolloin aloittaa riehumisensa.

Kylläpä sinä riehaannuit kun jäit kättelyssä kiinni eksytyksestä.

Opetatte siis, että Jeesus ei veisikään omia uskoviaan ylös Karitsan Häihin, vaan palaisi ilman tätä ajanjaksoa elämään maan päälle, 1000 vuodeksi? Kiellät 1. ylösnousemuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kommentissa oli "eksytystä"? Se laitettu raamatunlauseko? Vai väite siitä, että Jeesus kertoi tapahtumat meille etukäteen?

😂 Joka sana oli Raamatusta. Mutta sinusta ne olivat eksytystä.

Eksytystä oli:
        a) että seuraavaksi Jeesus palaisi maan päälle ja se tarkoittaisi maailmanloppua. Tiedät hyvin, ettei Raamattu noin opeta.

• Anonyymi

Ihan oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että tällainen reaktio.

Tälläkertaa tosiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin on eksytystä.

7. Viimeinen Tuomio.

Näin se ei mene!

• Anonyymi

Aivan.

• Anonyymi

Kyllä, näin on.

• Anonyymi

Pitäshän se tietää vähän etukäteen. Tietäs ottaa saunavihdat, lenkit ja sinapit mukahan. Ja kai siellä alakerran saunassa saa pikkasen saunakalajaakin ottaa, rinkeistä ny puhumattakaan. Ja siellä sitä lientä menee mahottomasri, kun ei oo kuulemma vuorolla loppua ollenkaan.

• Anonyymi

Ne on helvetissä omasta takaa.

• Anonyymi

Mukavuudet saa unohtaa siellä alakerrassa. Siellä on ainoastaan epämukavuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavuudet saa unohtaa siellä alakerrassa. Siellä on ainoastaan epämukavuutta.

Aamen.

• Anonyymi

Psalmi 112:10
        Jumalattomien halut raukeavat tyhjiin.

• Anonyymi

Jahhas

• Anonyymi

Maailmanloppuun on vielä yli 1000 vuotta aikaa.
      1. ylösnousemus ei ole maailmanloppu.

• Anonyymi

Kyllä tämä maailma loppuu jo ennen 1000-vuotista valtakuntaa.

• Anonyymi

Tämä asia on vaikea ymmärtää Raamatusta, kuinka ne asiat oikein menevät.

Toisaalla annetaan ymmärtää, että Jeesuksen palatessa vanha maa ja taivas katoavat ja jumalattomat hävitetään ja vain vanhurskaat jäävät jäljelle:

"Nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään. Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat. Odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat! Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

Ilmestykirjassa sitten kuitenkin tuomiopäivä vaikuttaa tulevan vasta sen Jeesuksen tuhannen vuoden rauhanajan päätteeksi.

? 🤔 Tämä asia jää nähtäväksi, niin sekava se on minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä asia on vaikea ymmärtää Raamatusta, kuinka ne asiat oikein menevät.

Toisaalla annetaan ymmärtää, että Jeesuksen palatessa vanha maa ja taivas katoavat ja jumalattomat hävitetään ja vain vanhurskaat jäävät jäljelle:

"Nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään. Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat. Odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat! Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

Ilmestykirjassa sitten kuitenkin tuomiopäivä vaikuttaa tulevan vasta sen Jeesuksen tuhannen vuoden rauhanajan päätteeksi.

? 🤔 Tämä asia jää nähtäväksi, niin sekava se on minusta.

Luepa se loppukin, millaista sitten on siellä Jumalan valtakunnassa. Kuvaus ei ole pituudella pilattu. Lue ja kerro mielipiteesi, onko se vertauskuva vai todellinen tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepa se loppukin, millaista sitten on siellä Jumalan valtakunnassa. Kuvaus ei ole pituudella pilattu. Lue ja kerro mielipiteesi, onko se vertauskuva vai todellinen tilanne.

Lisäys: Ilmestyskirjan kuvausta tarkoitan.

• Anonyymi

Lohtuna välille jääville että pelastua voi maksamalla hengellään.

• Anonyymi

Kukaan ei varmuudella tiedä kumpaan paikkaan joutuu. Jotenka myös sitä on turha pohtia.

• Anonyymi

Kyllä tietää.
        Mutta jos et tiedä olevasi pelastettu, tee asialle jotain,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tietää.
        Mutta jos et tiedä olevasi pelastettu, tee asialle jotain,

Vain Jumala tietää ja päättä kummalle puolelle kukin joutuu.

• Tärkeä huomio. 😺

• Anonyymi

Kerro toki lisää vihi koirasta niin keskustellaan siitä täällä yhdessä!

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki lisää vihi koirasta niin keskustellaan siitä täällä yhdessä!

Sinä olet parempi kertomaan kun asia tunnollasi on. 😹

• Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

Sinä olet parempi kertomaan kun asia tunnollasi on. 😹

Hö, ei se keskustelekaan……

• Anonyymi kirjoitti:

Hö, ei se keskustelekaan……

Ei näköjään. 😺

• Anonyymi

En ole vielä täysin varma kuka noista alien lajeista tämä ko. noutaja on, koska heillä vielä hieman kesken tämän pallon ja meidän "koe-eläinten" jalostus omaan maailmaansa sopiviksi.

• Anonyymi

Mitä jos se Jeesuksen porukka joutuu myös ikuiseen kidutuskammioon? Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta?

Etpä tietysti. Olet tehnyt itsestäsi Jumalan ja nautit ajatuksesta muiden kiduttamisesta. Olet esimerkki itse pahuudesta.

• Ei uskovainen nauti siitä, että ihmiset joutuvat kadotukseen. Sen tähden monet kertovat toisille ihmisille Jeesuksesta, joka kuoli meidän syntiemme tähden, että ihmisille syttyisi usko Jeesukseen.

Uskovaisella on hätä niiden ihmisten puolesta, jotka eivät tahdo ottaa Jumalan armoa vastaan. Jeesus syntyi tänne maailmaan ja meni vapaaehtoisesti ristille ja kantoi siellä syntimme ja Jumala tuomitsi ne synnit siellä ristillä. Hinta on maksettu, mutta meidän on tehtävä ratkaisu, otammeko vastaan Jumalan armon vai emme. Valinta on meidän.

• Anonyymi

Miksi keksit tuollaisia asioita muista? Eikö tuo perättömien väitteiden keksimisesi muista ja niistä toisen syyttely ole mielestäsi pahaa? Ihan itse vastaat noistakin valheistasi, kuten muustakin pahuudestasi.

• Monkki kirjoitti:

Ei uskovainen nauti siitä, että ihmiset joutuvat kadotukseen. Sen tähden monet kertovat toisille ihmisille Jeesuksesta, joka kuoli meidän syntiemme tähden, että ihmisille syttyisi usko Jeesukseen.

Uskovaisella on hätä niiden ihmisten puolesta, jotka eivät tahdo ottaa Jumalan armoa vastaan. Jeesus syntyi tänne maailmaan ja meni vapaaehtoisesti ristille ja kantoi siellä syntimme ja Jumala tuomitsi ne synnit siellä ristillä. Hinta on maksettu, mutta meidän on tehtävä ratkaisu, otammeko vastaan Jumalan armon vai emme. Valinta on meidän.

Kyllä ihmiset uskovat, jos henkilö on todellinen.

Kuka nyt jonkun puheita uskoo, että Jeesus kuoli meidän syntimme tähden. Ei siitä saa uskoa Jeesukseen.

• Anonyymi

Jesús käski vain valvomaan, ei arvailemaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Valvokaa!

• Anonyymi

Dispensationalismi on todettu harhaopiksi, ei siitä kannat pitää kiinni. Jumalamme on salattu loppuun saakka, eikä mitään laskelmia voi tehdä, vaikka todennäköisyyden mukaan joku voisi osuakin oikeaan.
      Toivottavasti Jeesus palaisi nyt pian, alkaa olemaan jo liikaa tämä maailman meno.

• Anonyymi

Raamatussa Jumsla ilmoittaa meille kaiken tarpeellisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis Jumala ilmoittaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tai lähinnä meille ihan tarpeetonta. Jumala ilmoittaa menneen ajan kuvausta.

• Housuja kylläkin. Kaikki meni vikaan, vaikka kuvassa oli melko hyvin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Housuja kylläkin. Kaikki meni vikaan, vaikka kuvassa oli melko hyvin.

Miksi pitää esitellä?

• Anonyymi

Kyllä se sieltä tulee ilman pohdintaakin.

• Anonyymi

Nostradamuksen mukaan ja vuonna 3135

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

Eihän tässä mitään ongelmaa ole, jos olette saaneet Jumalalta uskon uskoa Jumalan halunneen tulla kidutetuksi Jeesuksen Kristus nimeen (1.Kor.5:7) kirotuksi kiroukseksi (Gal.3:13) ja syödyksi teurastetettuna uhrilampaana Herran kuoleman julistamiseksi (1.Kor.11:23) kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä. Ja vakuudeksi vielä, jos vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille. sitä toista evankeliumia, kuin minkä olette saaneet, sekin on Raamatun Paavalin sanoin kirottu.

Ei tule Jeesusta, ei takuuvarmasti, kyllä Paavali tämän niin hyvin varmisti, olkaa huoletta. Vasta koko maailman viimmeisenä päivänä Jeesus tulee lukemaan tuomion ja joudutte tulenliekkeihin (1.Kor.3:13).

Muussa tapauksessa olisi ennen sitä purettava Jumalan päälle luettu kirous.

• Anonyymi

Ihan rauhassa vaan, jahvekultti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan rauhassa vaan, jahvekultti.

Ei se malta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se malta.

Ei tietenkään, joutuisi luopumaan viattomasta uhristaan.

• Anonyymi

Evankeliumi saarnataan lopuksi ja eläkekään ei ole sitten ongelma enää koskaan.

• Anonyymi

Ydinsodat tappaa satoja miljoonia ja joitain miljadeja ihmisiä 50 ja 100 vuoden välein.

• Anonyymi

Tärkeä asia.

• Anonyymi

Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut

• Anonyymi

On se kyllä vähän vaikea luottaa ja uskoa sellaiseen sandaalinkuluttajaan, joka lupasi jo pari vuosituhatta sitten kuulijoilleen tulla takaisin Maan päälle vielä osan näistä henkeä huokuessa, eikä vieläkään ole saanut sitä aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kyllä vähän vaikea luottaa ja uskoa sellaiseen sandaalinkuluttajaan, joka lupasi jo pari vuosituhatta sitten kuulijoilleen tulla takaisin Maan päälle vielä osan näistä henkeä huokuessa, eikä vieläkään ole saanut sitä aikaiseksi.

Tiedätkö. Ei luvannut. Olet vain uskonharhainen uskomaan uskovaisten juttuihin.

Ja vielä suurempi harha, on uskoa juttuihin, että jos he palvovat Jeesuksen kiduttamista hengiltä omaksi edukseen tehdä pahaa, niin tämä tulisi noutamaan heidät taivaaseen - oikein jätti idiotismin kukkanen.

Ja näitä on kummallakin peuolella aitaa - niin uskovaiset kuin ateistit.

Ei tarvitse minuuttiakaan miettiä, että mistä on syntynyt hullu maailma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö. Ei luvannut. Olet vain uskonharhainen uskomaan uskovaisten juttuihin.

Ja vielä suurempi harha, on uskoa juttuihin, että jos he palvovat Jeesuksen kiduttamista hengiltä omaksi edukseen tehdä pahaa, niin tämä tulisi noutamaan heidät taivaaseen - oikein jätti idiotismin kukkanen.

Ja näitä on kummallakin peuolella aitaa - niin uskovaiset kuin ateistit.

Ei tarvitse minuuttiakaan miettiä, että mistä on syntynyt hullu maailma.

Jaan kyllä raivon tunteet Lutherin kanssa, mutta erona on se, että minulla on mahdollisuus sanoa, että se raivon tunne kohdistuu tyhmiin uskoviin, eikä niihin röyhkeisiin ja yliälykkäisiin juutalaisiin. Luther joutui elinaikanaan tyytymään vain vihjailuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaan kyllä raivon tunteet Lutherin kanssa, mutta erona on se, että minulla on mahdollisuus sanoa, että se raivon tunne kohdistuu tyhmiin uskoviin, eikä niihin röyhkeisiin ja yliälykkäisiin juutalaisiin. Luther joutui elinaikanaan tyytymään vain vihjailuihin.

On olemassa viisi evankeliumia - neljä Raamatussa ja Jeesuksen kaksoisveljen kirjoittama Tuomaan evankeliumi, joka on löytynyt piilotettuna, kun kirkko vaati hävittämään sen 300-luvulla. Kyseessä on 114 Jeesuksen opetuslausetta, ja olisi koottu ennen Raamatun evankeliumeita ja ennen Paavalin kirjeitä, joten se antaa vertailupohjaa siihen, että mitä Jeesus olisi todellisuudessa opettanut.

"Tuomaan evankeliumi ei viittaa Jeesukseen "Kristuksena" tai "Herrana" kuten Uusi testamentti, vaan pelkästään "Jeesuksena". Evankeliumista PUUTTUVAT myös sellaiset kristinuskon keskeiset opit kuin SYNTI, ajan merkit, TOINEN TULEMINEN, demonit ja Saatana. Se sisältää kuitenkin useita vertauksia, jotka löytyvät myös kanonisista evankeliumeista."

Lähde: wikipedia, Tuomaan evankeliumi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa viisi evankeliumia - neljä Raamatussa ja Jeesuksen kaksoisveljen kirjoittama Tuomaan evankeliumi, joka on löytynyt piilotettuna, kun kirkko vaati hävittämään sen 300-luvulla. Kyseessä on 114 Jeesuksen opetuslausetta, ja olisi koottu ennen Raamatun evankeliumeita ja ennen Paavalin kirjeitä, joten se antaa vertailupohjaa siihen, että mitä Jeesus olisi todellisuudessa opettanut.

"Tuomaan evankeliumi ei viittaa Jeesukseen "Kristuksena" tai "Herrana" kuten Uusi testamentti, vaan pelkästään "Jeesuksena". Evankeliumista PUUTTUVAT myös sellaiset kristinuskon keskeiset opit kuin SYNTI, ajan merkit, TOINEN TULEMINEN, demonit ja Saatana. Se sisältää kuitenkin useita vertauksia, jotka löytyvät myös kanonisista evankeliumeista."

Lähde: wikipedia, Tuomaan evankeliumi

Jeesus-seminaarin tutkijoiden arvioissa, tämä evankeliumi sai Jeesuksen sanojen aitoudesta korkeimmat pisteet verrattuna Raamatussa oleviin, vaikka siitä siis nimenomaan puuttuvat ne kristinuskon keskeiset käsitteet - ennen kaikkea SYNTI, jonka ympärille rakentuu koko kristinuskon perusoppi Paavalilla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mutta te, jotka olette varmoja omasta taivaaseen pääsystä, eikö se vastaa sitä kun Baabeliin rakennettiin iso iso torni toiveissa, että kaikki sitä pitkin pääsisivät taivaaseen, mutta sen Herra katsoi pahaksi.

• Anonyymi

Niin, mielenkiintoinen kysymys, mutta Raamatussa uskovaisten varmuudesta huolimatta, he ovat menossa tulen liekkeihin (1.Kor.3:13).

Baabelin torni rakennettiin Marduk Jumalalle, johon liittyy wikisivulla runo kuin suoraan EU:sta. Ja Strasbourgin EU rakennus on kuin mukailu Baabelin tornista.

Strasbourgissa oli se natsien kokous, kun päätettiin EU:n luominen kansallissosialismin uudelleen valtaannousuun valtiosopimuksin ja rahoittamaan luotava Israel (sotilastiedudteluraportti).

Kenen jumala on Marduk?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mielenkiintoinen kysymys, mutta Raamatussa uskovaisten varmuudesta huolimatta, he ovat menossa tulen liekkeihin (1.Kor.3:13).

Baabelin torni rakennettiin Marduk Jumalalle, johon liittyy wikisivulla runo kuin suoraan EU:sta. Ja Strasbourgin EU rakennus on kuin mukailu Baabelin tornista.

Strasbourgissa oli se natsien kokous, kun päätettiin EU:n luominen kansallissosialismin uudelleen valtaannousuun valtiosopimuksin ja rahoittamaan luotava Israel (sotilastiedudteluraportti).

Kenen jumala on Marduk?

Kuka todellisuudessa nyt on Euroopan Unionin luomisen takana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka todellisuudessa nyt on Euroopan Unionin luomisen takana?

Se taho, joka loi sen, loi myös Israelin ja meidät rahoittamaan Israelin puoliksi Yhdysvaltojen kanssa (wikisivu, Israel).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen jumala on Marduk?

Mardukin symboli on lohikäärme. Lohikäärme löytyy ainakin Ilmestyskirjan 12 luvusta.

"12:1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä (EU-lippu). Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen LOHIKÄÄRME, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua"

Jos käytetään tulkintaa EU:n luomiseen, niin on ainakin eräs asiakirja, jossa sovitaan jäsenvaltioiden kultavarantojen myynti (kultavaranto, josta kansalaiset eivät edes tiedä), joka liittyi EU-määräykseen luovuttaa 80 prosenttia EKP:lle (Euroopan keskuspankki) liittymisen yhteydessä. Kyseisessä asiakirjassa on tämä määrä valtioita, ja sama määrä valtioilla oli tuolloin edelleen käytettävänä kruunut käyttörahana.

Hämmennystä tilanteessa aiheutti ulkopuolisilla, että missä ylipäätään on Suomen kultavaranto?! Se on Suomen kansan omaisuutta. Sitten ilmestyi Suomen pankin pääjohtajalta uutinen:

"Suomen Pankki tarkastaa jatkossa kultavarantonsa säännöllisesti"

YLE uutiset, löytyy googlaamalla otsikkoa.

Tapahtui 9 vuotta sitten, mutta tarina ei kerro, että missä kultavaranto seikkaili ja myytiinkö sitä todella - kokonaisluvusta taisi jäädä 'kadoksiin' noin kolmisen tuhatta kiloa, kokonaismäärä tuolloin oli 52 000 kiloa. tämä on siis Suomen kansan omaisuutta, joka on alunperin valuuttavarantoa liikkeellä olevaa valuuttaa vastaan Suomen pankissa - tästä sitomisesta kultaan luovuttiin 1970-luvulla, ja kukapa sitä olisi osannut kaivata, jos se hupskeikkaa olisi jonnekin kadonnut.

Tämän päivän tilanteesta en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mardukin symboli on lohikäärme. Lohikäärme löytyy ainakin Ilmestyskirjan 12 luvusta.

"12:1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä (EU-lippu). Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen LOHIKÄÄRME, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua"

Jos käytetään tulkintaa EU:n luomiseen, niin on ainakin eräs asiakirja, jossa sovitaan jäsenvaltioiden kultavarantojen myynti (kultavaranto, josta kansalaiset eivät edes tiedä), joka liittyi EU-määräykseen luovuttaa 80 prosenttia EKP:lle (Euroopan keskuspankki) liittymisen yhteydessä. Kyseisessä asiakirjassa on tämä määrä valtioita, ja sama määrä valtioilla oli tuolloin edelleen käytettävänä kruunut käyttörahana.

Hämmennystä tilanteessa aiheutti ulkopuolisilla, että missä ylipäätään on Suomen kultavaranto?! Se on Suomen kansan omaisuutta. Sitten ilmestyi Suomen pankin pääjohtajalta uutinen:

"Suomen Pankki tarkastaa jatkossa kultavarantonsa säännöllisesti"

YLE uutiset, löytyy googlaamalla otsikkoa.

Tapahtui 9 vuotta sitten, mutta tarina ei kerro, että missä kultavaranto seikkaili ja myytiinkö sitä todella - kokonaisluvusta taisi jäädä 'kadoksiin' noin kolmisen tuhatta kiloa, kokonaismäärä tuolloin oli 52 000 kiloa. tämä on siis Suomen kansan omaisuutta, joka on alunperin valuuttavarantoa liikkeellä olevaa valuuttaa vastaan Suomen pankissa - tästä sitomisesta kultaan luovuttiin 1970-luvulla, ja kukapa sitä olisi osannut kaivata, jos se hupskeikkaa olisi jonnekin kadonnut.

Tämän päivän tilanteesta en tiedä.

Mutta täytyy sanoa, että tässä kultavarantokahakassa kyllä tuli jo niin totaalinen jäsenvaltioiden ryöstö mieleen ja huijaus, ettei ole tosikaan. Kyse on Euroopan valtioiden osalta aivan jättimittavasta määrästä kultaa. Toivattavasti ovat edelleen tallella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta täytyy sanoa, että tässä kultavarantokahakassa kyllä tuli jo niin totaalinen jäsenvaltioiden ryöstö mieleen ja huijaus, ettei ole tosikaan. Kyse on Euroopan valtioiden osalta aivan jättimittavasta määrästä kultaa. Toivattavasti ovat edelleen tallella.

No kaikki tuo tapahtui ennen kuin keksittiin sana 'salaliittoteoria'. Tänä päivänä jokainen 'kultavarannon' etsijä olisi lehtien ja kanssakulkijoiden toimesta teilattu alkumetreille salaliittoteoreetikkona, ja lehdet saaneet hilpeää tarinaa muka Suomen valtion kultaharkoista ,jota ei ole koskaan ollut olemassakaan. Tuohon sanaan loppui se todellinen kansan valta pitää silmällä valtaapitäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen jumala on Marduk?

Baabelista löytyy tarinaa ainakin 2.Kuningasten kirjasta, Raamatusta:

2.Kuningasten kirja:

"17:24 Sen jälkeen Assurin kuningas antoi tuoda kansaa Baabelista, Kuutasta, Avvasta, Hamatista ja Sefarvaimista ja asetti heidät asumaan Samarian kaupunkeihin ISRAELILAISTEN SIJAAN. Ja he ottivat Samarian omaksensa ja asettuivat sen kaupunkeihin."

Tässä vaiheessako Benjaminin heimo, juutalaiset, olivat sitten jo tappaneet Israelin heimon? Vai miten niin 'heidän sijaan'?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baabelista löytyy tarinaa ainakin 2.Kuningasten kirjasta, Raamatusta:

2.Kuningasten kirja:

"17:24 Sen jälkeen Assurin kuningas antoi tuoda kansaa Baabelista, Kuutasta, Avvasta, Hamatista ja Sefarvaimista ja asetti heidät asumaan Samarian kaupunkeihin ISRAELILAISTEN SIJAAN. Ja he ottivat Samarian omaksensa ja asettuivat sen kaupunkeihin."

Tässä vaiheessako Benjaminin heimo, juutalaiset, olivat sitten jo tappaneet Israelin heimon? Vai miten niin 'heidän sijaan'?

Ei koko heimoa tapettu.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3055
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2123
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1709
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1587
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1317
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1180
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1021
    Aihe