Trolli asialla

Anonyymi-ap

Paavalin mollaaminen saa aina vaan surkuhupaisempia ilmenemismuotoja, kun trolliteuvo sai kuningasajatuksen suoraan hiilihankohepun kekälepajasta.
Jaa että oikein mormoniseurakunta…
Tuohon ei voi enempää enää sanoa.

31

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä Kaakon pikkukylässä ei taida noita virikkeitä liiemmin olla. Pitäähän sitä jotain ilkeyttä kehitellä, kun Paavali itse ei voi olla puolustautumassa. Vaikka arvelen, ettei Paavali viitsisi muutenkaan reagoida jokaiseen variksen rääkäisyyn.

      • Saatana hyppyyttää Paavalin pilkkaajia.Eivät tajua, että Jeesus Kristus on antanut Paavalille nuo upeat tekstit.
        Tämä lopunaika tuo esiin nuo väärät käärmeet kun Jumala tekee myös eron Pyhän ja saastan välillä ja juopa kasvaa päivä päivältä.
        Lopussa käärmeet sihisee.Näemme sen.


      • Anonyymi

        Eikö se Jeesuksesi voisi herättää sen Paavalisi henkiin todistaakseen, että vielä onnistuu kuolleista herättämiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se Jeesuksesi voisi herättää sen Paavalisi henkiin todistaakseen, että vielä onnistuu kuolleista herättämiset.

        Paavali on elossa. Hän elää iankaikkista elämää Jeesuksen luona. Se on elämää, jota jokainen Jeesuksen kutsuma elää. Iankaikkinen elämä on ikuista elämää, toisin kuin tämä maanpäällinen elämä, joka on vain pienen pieni hitunen.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Saatana hyppyyttää Paavalin pilkkaajia.Eivät tajua, että Jeesus Kristus on antanut Paavalille nuo upeat tekstit.
        Tämä lopunaika tuo esiin nuo väärät käärmeet kun Jumala tekee myös eron Pyhän ja saastan välillä ja juopa kasvaa päivä päivältä.
        Lopussa käärmeet sihisee.Näemme sen.

        Niinpä! Sihiskööt ihan vapaasti. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali on elossa. Hän elää iankaikkista elämää Jeesuksen luona. Se on elämää, jota jokainen Jeesuksen kutsuma elää. Iankaikkinen elämä on ikuista elämää, toisin kuin tämä maanpäällinen elämä, joka on vain pienen pieni hitunen.

        Eikös se Paavali ollut osallinen Stefanuksen murhaan ja ties miten monen muun murhaan.

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Paavali ollut osallinen Stefanuksen murhaan ja ties miten monen muun murhaan.

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Paavali ollut osallinen Stefanuksen murhaan ja ties miten monen muun murhaan.

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

        Huonostipa sinä Teuvo olet Raamattua lukenut. Vai oletko tosiaan hypännyt sen kohdan yli, jossa Paavali saa armon ja anteeksiannon ja lähtee viemään evankeliumia pakanoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Se on totta. Pahatkin henget tuntevat Jumalan valtakunnan keskeisiä henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Paavali ollut osallinen Stefanuksen murhaan ja ties miten monen muun murhaan.

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

        Mitä sinä Teuvo luulet saavasi tuosta Paavalin vihaamisesta? Etkö käsitä, että kun sinä vihaat Paavalia, sinä vihaat Jeesusta, joka samaistuu omiinsa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä Teuvo luulet saavasi tuosta Paavalin vihaamisesta? Etkö käsitä, että kun sinä vihaat Paavalia, sinä vihaat Jeesusta, joka samaistuu omiinsa???

        Hän on sokeutunut vihamielisyydessään.


    • Anonyymi

      Ihminen voi myös menettää sen kerran saamansa autuuden tilansa.

      1. Joh. 3:15

      Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, JOKA HÄNESSÄ PYSYISI.

      1. Sam. 16:14

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      • Anonyymi

        Puhuit juuri ITSESTÄSI. Niin paljon olet vihannut tällä palstalla Jeesuksen omia, että ihan hirvittää!


    • Anonyymi

      1. Sam. 16:14

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      Jumala veti henkensä pois Saulista ja Saulus Tarsolaisesta ennen kuin lähetti häneen Saatanan hengen, demonihengen.

      2.Kor.17
      Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni Saatanan enkelin kurittamaan itseäni etten ylpistyisi.

      Matt. 12:44

      Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä."

      • Anonyymi

        Mistään fyysisestä heikkoudesta ei ollut kysymys, päinvastoin.

        Fil. 3:4 "vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä"

        1. Kor. 9:26 "Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. "


      • Anonyymi

        Et todellakaan osaa erottaa kahta eri henkilöä toisistaan, vaan valheellisesti tarkoituksella sekoitat heidät.
        Valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa.


    • Anonyymi

      1. Kor. 15:56

      Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

      Room. 7:20

      Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

      Joh. 8:34

      Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja."

      • Anonyymi

        Tarkoitus pyhittää keinot, meinasi Paavali.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus pyhittää keinot, meinasi Paavali.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Tämän aikanaan kopioivat muslimit koraaniinkin.

        Voidaan siis sanoa, että paavali, huijari joka ei koskaan edes tavannut satujeesusta, on paljon suurempien ongelmien aiheuttaja kuin vain yhden taikauskon perustamisesta voisi ajatella.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tämän aikanaan kopioivat muslimit koraaniinkin.

        Voidaan siis sanoa, että paavali, huijari joka ei koskaan edes tavannut satujeesusta, on paljon suurempien ongelmien aiheuttaja kuin vain yhden taikauskon perustamisesta voisi ajatella.

        Ajatellaanpa tätä eteenpäin. Paavali olisi toistanut ihmisille ne asiat, jotka lukevat evankeliumeissa Jeesuksen sanoina.

        Olisiko ihmisistä mielestäsi tällä tavalla toimien tullut täysin synnittömiä? Alkuun tuskin jaettiin mitään lentopapyruksia, vaan käytiin puhumassa. Hän olisi sitten toistanut sanasta sanaan Jeesuksen puheita (kuten onkin varmaan tehnyt). No niin, tuloksenako olisi ollut virheettömästi toimivia, synnittömiä ihmisiä?


    • Anonyymi

      Paavalin kirjeissä on sekä totuus ja valhe sekaisin, että ihmiset seulottaisiin.

      Dan. 11:35

      Ja taidollisista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi, sillä vielä kestää, ennenkuin määräaika on.

      1. Joh. 4:1

      Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

      Hyvä neuvo Ramattua lukevalle

      Apt.17:11

      " Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa."

      • Anonyymi

        Kaikki uudet kirjeet ja väitteet pitää verrata Vanhan Testamentin kirjoituksiin.

        Jumalan sana on kokonansa totuus. Ei vain poimimalla jotain yksittäisiä kohtia sieltä.


    • Anonyymi

      Monet Uuden Testamentin kirjoitukset on alkuseurantaan päässeiden Antikristuksien kirjoittamia.

      1. Joh. 2:18

      Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

      Siksi toiset apostolit karkottivat Johanneksen sieltä pois Patmos nimiselle saarelle.

      • Anonyymi

        Tuollaista roskaa Teuvo kirjoittaa, kun Pyhä Henki ei häntä opasta. Sinä et mitään saavuta valheillasi.


      • Anonyymi

        Noin näppärästi Teuvo demonisoi jälleen Jumalan sanan.


    • Anonyymi

      Jeesus ei perustanut alkuseurakuntaa, vaan rahanahneet apostolit ja antikristukset, jotka tappoivat yhden pariskunnankin rahojen saamiseksi heiltä pois.

      Kommunismiin perustunut alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa noin 70 jKr. Tilalle tuli katolinen eli yleinen kirkko, yksi seurakunta, jonka Jeesus käski perustamaan kastamalla ja vasta sitten opettamalla ihmisiä, kun he ensin ovat saaneet kasteen lahjan, syntien anteeksisaamisen ja Totuuden Hengen lahjan.

      Hes. 36:27

      Minä annan Henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.

      Hes. 37:14

      "Minä panen teihin Henkeni, niin että te heräätte eloon."

      • Anonyymi

        Helluntaina ihmisille julistettiin Jumalan lakia ja se sai aikaiseksi synnin tunnon ja siksi 3000 ihmistä kääntyivät Jumalan puoleen kasteen saamiseksi syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän uskonhengen lahjan saamiseksi sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

        Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teille ja teidän lapsille tämä lupaus on tarkoitettu."

        Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.For the promise is unto you, and to your children."


      • Anonyymi

        Voi sinua poloista, kun täyttä puppua höpiset!

        Et näköjään tätäkään Jeesuksen seurakunnan asetussanaakaan ole huomannut lukea.

        Matt 16:18

        ” Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.”


    • Anonyymi

      Joh. 10:16

      Minulla on myös muita lampaita, sellaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      Joh. 10:12

      Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      ❤️ K­u­u­m­a­t­ ­t­­y­­­t­­ö­t­­­ ­­o­­d­­o­­t­­t­­­a­­v­­­­a­t­ ­s­­i­­­n­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18287502

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe