Koska adventtikirkko kuolee Suomessa?

Anonyymi-ap

Niin, koska adventtikirkko kuolee Suomessa? Ei jäseniä, ei kirkkoja, ei rahaa...Hah hah haa!

t. iloinen nauraja

64

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei koskaan.

      • Anonyymi

        Kyllä se kuolee kun rahat loppuu. Vanhat jäsenet menee hautaan ja uusia ei tule tilalle. Hah hah!

        t. iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuolee kun rahat loppuu. Vanhat jäsenet menee hautaan ja uusia ei tule tilalle. Hah hah!

        t. iloinen nauraja

        Joka vuosi on tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuolee kun rahat loppuu. Vanhat jäsenet menee hautaan ja uusia ei tule tilalle. Hah hah!

        t. iloinen nauraja

        Kyllä ne niillä perintörahoilla ym omaisuuksilla varmaan jonkin aikaa porskuttaa vielä senkin jälkeen, kun vanhat jäsenet on siirtyneet odottamaan tempausta taivaalliseen tuhannen vuoden syntienynnäämisoperaatioon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne niillä perintörahoilla ym omaisuuksilla varmaan jonkin aikaa porskuttaa vielä senkin jälkeen, kun vanhat jäsenet on siirtyneet odottamaan tempausta taivaalliseen tuhannen vuoden syntienynnäämisoperaatioon...

        Kirkkokin myyty,kun ostaja korjasi viat ja toimii paikalla.Lehdissäkään ei ilmoitella,kun ei jakeluakaan vaan kauppojen ovelta voi noutaa.Ei varmaan montaa jäsentä ole enää.


    • Anonyymi

      Lohikäärme syö ne.

    • Anonyymi

      Kuolema adventtikirkolle! Samoin koko Topila pitää mennä konkurssiin ja rakennukset hakataan maantasalle...hah hah!

      t. iloinen nauraja

      • Anonyymi

        Näinhän se menee löytäneekö Jeesus uskoa maan päältä. Jeesuksen toinen tuleminen, siis lähestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee löytäneekö Jeesus uskoa maan päältä. Jeesuksen toinen tuleminen, siis lähestyy.

        Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

        Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

        Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

        Jesaja 45:5-7
        "5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

        Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

        Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

        Jesaja 45:5-7
        "5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

        Olet säälittävä ihmisraunio, joka vain lisää itse oman tuomionsa ankaruutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet säälittävä ihmisraunio, joka vain lisää itse oman tuomionsa ankaruutta.

        Adventtikirkko kuolee ja minä nauran iloista pilkkanaurua vieressä...hahahaha!

        t. iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkko kuolee ja minä nauran iloista pilkkanaurua vieressä...hahahaha!

        t. iloinen nauraja

        Kyllä se olet sinä itse huumeittesi kanssa, joka kuolee ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet säälittävä ihmisraunio, joka vain lisää itse oman tuomionsa ankaruutta.

        Tuomio on niitten ongelma, jotka siihen uskovat. Jeesuksen Raamatussa ei puhuttu halaistua sanaakaan mistään tuomiosta. Mihin luulet, että Jeesus uskoi? Kirjoituksiin?


    • Anonyymi

      Kyllä adventtikirkon bisnekset loppuvat lyhyeen, kun Putinin klaani valloittaa Suomen ja vie adventistitkin Siperiaan työleireille. Pastorit siinä vaiheessa tietysti ovat jättäneet laumansa, tyhjentäneet kirkon kassat ja paenneet muille maille. Tavallinen riviseurakuntalainen herää uuteen aamuun Siperian aroilla kuokka ja lapio kädessä.
      Siellä ei lepopäiviä ole.

      • Anonyymi

        No tuskinpa Putleri viitsii kuluttaa energiaa siihen, että alkaa raahaamaan täältä porukkaa Siperiaan. Sille riittää sitä siellä omasta takaa.


    • Anonyymi

      Ketä se lohikäärme sitten vainoaa?

    • Anonyymi

      "No tuskinpa Putleri viitsii kuluttaa energiaa siihen, että alkaa raahaamaan täältä porukkaa Siperiaan. Sille riittää sitä siellä omasta takaa."

      No ei riitä enää omasta takaa, kun Siperian vankileirit on tyhjennetty ja läetetty porukka sieltä Ukrainaan etulinjaan. Jos sitten joku sattuu selviytymään reissusta hengissä, niin se kaveri on Putinin armahtama lapsenraiskaaja, joka jatkaa 'ammattiaan' lasten parissa.

    • Anonyymi

      Lohikäärme kun tulee vainoamaan niitä joilla on Jumalan käskyt, niin ei löydä ketään.

    • Anonyymi

      Sehän on jo pystyyn kuollut.

    • Anonyymi

      Miten Herran sanassa voi olla ennustettu sellaista mitä ei voi tapahtua.

    • Anonyymi

      Iloitsen adventtikirkon ahdingosta. Tämä lahko tulee vielä kuolemaan!

      • Anonyymi

        Kyllä, adventtikirkko kuolee pian Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, adventtikirkko kuolee pian Suomessa.

        Näin ei tapahdu sinun elinaikanasi. Tähän on olemassa jo biologiset syyt. Suomessa on satoja sinua nuorempia adventisteja, jotka kirkon jäseninä elävät sinua pidempään. iäisyyskohtalostasi - jos sitä on olemassa- ei ole varmaa tietoa.


    • Anonyymi

      Lohikäärmeellä on siten vielä syömistä. Tosin lohikäärmeen pitää tulla aika pian. Muutoin jää namupalat saamatta.

    • Anonyymi

      Totuus ei kuole koskaan. Totuuteen uskovia tuee olemaan vähän, ennen Jeesuksen toista tulemista.

      • Anonyymi

        Paljon totuuteen uskovia adventisteja lepää haudoissaan, odottamassa Jeesuksen toista tulemista, jolloin Hän herättää omansa kirkastetussa ruumiissa, ja vie heidät 1000 vuodeksi taivaaseen.


      • Anonyymi

        Mites se kolmas tuleminen?


    • Anonyymi

      Miksi puhua totuudesta kun pitäisi sanoa sapatti. Se taasen tarkoittaa samaa kuin että sapatilla pelastuu. Mikä taasen on rankin harhaoppi minkä ihminen voi keksiä. Jumala ei kutsu omaan sapatin kautta, vaan Pyhän Hengen kautta. Se Henki tekee ihmiset eläväksi, se pelastuu ja sapatilla ei ole mitään osaa taivaaseen, koska sinne eivät valehtelijat pääse.

    • Anonyymi

      Adventistit ei ole mitään muuta kuin erään Made in USA lahkon jäseniä. Toisin sanoen, he ovat LAHKOLAISIA.

      • Anonyymi

        Kaikki rekisteröidyt kristinuskon suunnat ovat Katolisen Äitikirkon lahkoja.


    • Anonyymi

      Lakon määritelmän mukaan, lahko ei ole sellainen usko, joka lähtee itsestään liikkeelle, joka syntyy omana itsenään eikä eroa toisesta yhteisöstä opinkiistojen perusteella. Sen mukaan lahko määritellään, onko siinä opinkiistoja jonkin toisen yhteisön kanssa, onko se perustettu toisen raunioille tai toisesta eronnut opinkiistan tai uskonpuhdistuksen yhteydessä. Niin muodostuu lahko.

      • Anonyymi

        Kaikki rekisteröityneet kristinuskon suunnat ovat perustaneet omat seurakuntansa Äitikirkon laskemalle perustukselle, johon kuuluu sen synnyttämä seurakuntamalli eli ne ovat organisaatioita sekä katolisen kirkon kokoama Raamattu.

        Kaikilla on siis yhteinen perusta, josta "uskonpuhdistusta" on lähdetty toteuttamaan.

        Ilman Äitikirkon kokoamaa Raamattua ei olisi protestanttien sola scripturaakaan (epäraamatullinen "yksin Raamattu -periaate), eikä siten myöskään mitään, millä perustella "ainoita oikeita" oppejaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki rekisteröityneet kristinuskon suunnat ovat perustaneet omat seurakuntansa Äitikirkon laskemalle perustukselle, johon kuuluu sen synnyttämä seurakuntamalli eli ne ovat organisaatioita sekä katolisen kirkon kokoama Raamattu.

        Kaikilla on siis yhteinen perusta, josta "uskonpuhdistusta" on lähdetty toteuttamaan.

        Ilman Äitikirkon kokoamaa Raamattua ei olisi protestanttien sola scripturaakaan (epäraamatullinen "yksin Raamattu -periaate), eikä siten myöskään mitään, millä perustella "ainoita oikeita" oppejaan.

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi

        Ei tuo ole lahkon määritelmä. Tuo on vain sinun määritelmäsi.


    • Anonyymi

      Aloituksen kysymykseen: 'koska adventtikirkko kuolee Suomessa' löytyy helppo vastaus.
      Miten sellainen, joka ei koskaan ole edes ollut elossa, voi kuolla?
      Ei adventtikirkko ole koskaan ollut hengissä. Se on aina ollut hengellisesti kuollutta uskonnollisuuden nimissä olevaa valkeaksi kalkittua hautaa, pelkkää nimikristillisyyttä.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Luulin, että olet kouluja käynyt mutta aloituksesi osoittaa, ettet ole. Ihan vain kieliopistasi päättelen.

      • Anonyymi

        Olen käynyt lapsena sapattikoulua, mutta siellä ihmisestä tehdään aivopesun keinoin entistä tyhmempi, kuten tämäkin palsta osoittaa. Kun kasvoin aikuiseksi, hylkäsin minä ne lapselliset satuilut. Vain lapsen asteelle jääneet aikuiset tahtovat kuulla satuja, joita kirkoissa ja lahkoissa esitetään. Jumalhulluus on tietysti myös mielisairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lapsena sapattikoulua, mutta siellä ihmisestä tehdään aivopesun keinoin entistä tyhmempi, kuten tämäkin palsta osoittaa. Kun kasvoin aikuiseksi, hylkäsin minä ne lapselliset satuilut. Vain lapsen asteelle jääneet aikuiset tahtovat kuulla satuja, joita kirkoissa ja lahkoissa esitetään. Jumalhulluus on tietysti myös mielisairaus.

        Ainoa hullu olet sinä itse.

        Sananl. 1:7 "Herran pelko on tiedon perusta, vain hullu halveksii viisautta ja opetusta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lapsena sapattikoulua, mutta siellä ihmisestä tehdään aivopesun keinoin entistä tyhmempi, kuten tämäkin palsta osoittaa. Kun kasvoin aikuiseksi, hylkäsin minä ne lapselliset satuilut. Vain lapsen asteelle jääneet aikuiset tahtovat kuulla satuja, joita kirkoissa ja lahkoissa esitetään. Jumalhulluus on tietysti myös mielisairaus.

        Joo, no se näkyy kyllä kirjoittelussasi. Itse en ole kristitty mutta en silti halvenna toisten uskomuksia. Sellainen olisi minusta yksinkertaisesti junttiutta.


    • Anonyymi

      Lapset ja jumalhullut pelkäävät.
      Hyvä ja nuhteeton ihminen ei pelkää.
      Herrojen pelko on tietysti herrojen itsensä luoma tila, jossa ihmistä alistetaan ja käytetään hyväksi. Ne herrat eivät rakasta, vaan heidän sydämessään on pelkkää vihaa ja halveksuntaa.

      Eikös siellä raamatussakin nimenomaan sanota, että rakkaudessa ei ole mitään pelkoa? Joka pelkää, se ei rakasta:

      1. Joh. kirje 4:18 "Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa."

      Raamatun jumala myös itse todistaa olevansa rakkaudeton, koska hän on herkkä vihastumaan ja hän on saalimätön murhaaja:

      Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen."
      Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
      Jes. 45:7 "Minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teenkaiken tämän."
      Val. 3:38 "Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä?"

    • Anonyymi

      Helluntailainen aloittaja on vaihteeksi adventistien kimpussa.

      • Anonyymi

        Jumaton, joka nauraa harhaopille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumaton, joka nauraa harhaopille.

        Helluntailaiset ovat normaalisti pelkästään synkkämielisiä, noin siviilielämässä todettuna ja koettuna. Tuokin ko. lahkoon kuuluva on iloinen ja nauraa vain somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumaton, joka nauraa harhaopille.

        Helluntailainen suunsoittaja ei ole Jumala.


      • Anonyymi

        Iloinen nauraja on kylläkin ateisti, jolla on akateeminen koulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iloinen nauraja on kylläkin ateisti, jolla on akateeminen koulutus.

        Ja jonka koulutus on huono vitsi. Niin huono hänen käytöksensä on. Mutta eihän huumeiden orjalta parempaa voi odottaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jonka koulutus on huono vitsi. Niin huono hänen käytöksensä on. Mutta eihän huumeiden orjalta parempaa voi odottaakaan.

        Koulutus ei välttämättä tee ihmisestä hyväkäytöksistä, eikä uskovaisuus tee ihmisestä nöyrää ja rehellistä. Sen todistavat näiden hengellisten palstojen keskenään toisiaan haukkuvat ja itseään korottavat uskovaiset.


    • Anonyymi

      Jumalatonkin tajuaa mikä on harhaoppi vaikkei ole Raamatun tietämystä osaa nähdä ettei päiviä palvomalla voi uskoa Jumalaan.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi

        Suomessa ei ole yhtään uskonnollista yhteisöä, joka palvoisi päiviä.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset eivät ole sopineet juhannuksena yhdessä enää vuosiin isoon telttaansakaan.

    • Anonyymi

      Helluntailaisten epätoivo on suunnaton jos nyt pitää saada jo kaatumaan pieni adventtikirkkokin.

      • Anonyymi

        Ei se niitä hetkauta.


    • Anonyymi

      Vain narsistit ja psykopaatit käyvät jonkun lahkon tai kirkon tilaisuuksissa.

      • Anonyymi

        Saathan sinä itsellesi tuolla tavalla valehdella. Totuuden kanssa sillä ei ole sitten mitään tekemistä.


      • Anonyymi

        Kyllä siellä käy varsin paljon narsistien ja psykopaattien uhreja, sillä hehän juuri ovat erittäin otollinen kohderyhmä kaiken maailman huijauksille ja manipulaatiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä käy varsin paljon narsistien ja psykopaattien uhreja, sillä hehän juuri ovat erittäin otollinen kohderyhmä kaiken maailman huijauksille ja manipulaatiolle.

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei hetkauta.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Höpöhöpö itsellesi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe