Olen nyt sairaalassa tarkkailussa

Anonyymi-ap

Menin sinne ambulanssilla. Sydänfilmit otettiin. Sydän ei kai kestänyt surua ja pettymystä

49

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin petyit?

    • Anonyymi

      Voitte naisesi kanssa siellä maata yhdessä.

    • Anonyymi

      Ei kukaan järkevä sairaalasta kirjoita tämmöistä. Ihan on pelkkää huomionhakua koko aloitus ja säälin kerjuuta.

      • Anonyymi

        Sitä emme saa koskaan tietää onko noin. Oletko varma asiasta? Onko todisteita? sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä emme saa koskaan tietää onko noin. Oletko varma asiasta? Onko todisteita? sivusta

        Ei täällä kukaan kirjoita että olenpa sairaalassa. En ole vuosiin nähnyt sellaisia aloituksia. Ihan on vain huomionhakua ja säälinkerjuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä emme saa koskaan tietää onko noin. Oletko varma asiasta? Onko todisteita? sivusta

        Suomessa on miljoonia miehiä ja miljoonia naisia. Sairaaloitakin on pelkästään Helsingissä 21. Joten tällaisesta aloituksesta ei tarvitse välittää.

        Ei kukaan kirjoita tarkkailusta anomuumeille. Sen vähän mitä siellä nyt jaksaa touhuta niin infoaa lähiomaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on miljoonia miehiä ja miljoonia naisia. Sairaaloitakin on pelkästään Helsingissä 21. Joten tällaisesta aloituksesta ei tarvitse välittää.

        Ei kukaan kirjoita tarkkailusta anomuumeille. Sen vähän mitä siellä nyt jaksaa touhuta niin infoaa lähiomaisia.

        Niin se on. Aloitus on vain huomionhakua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä emme saa koskaan tietää onko noin. Oletko varma asiasta? Onko todisteita? sivusta

        Olen itse maannut sydänvaivassa sairaalassa! Siinä ei kuule anomuumeja ajatella.


    • Anonyymi

      Evättiinkö sulta KELASSA rahantulo vai käskivätkö työkkärissä lähteä TÖIHIN?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään. Palkkaasi isommat korvaukset pamahti juuri tilille. Ajattelin käväistä Lontoossa katsomassa kevättä. Työniloa sinulle. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Palkkaasi isommat korvaukset pamahti juuri tilille. Ajattelin käväistä Lontoossa katsomassa kevättä. Työniloa sinulle. Sivusta

        Tervemenoa! Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa! Ei kiinnosta.

        No vtuako sitten kirjoittelet tuollaisia kommentteja tänne. Olet nolo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vtuako sitten kirjoittelet tuollaisia kommentteja tänne. Olet nolo!

        Toivottavasti tulee onnettomuus! Sivusta tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Palkkaasi isommat korvaukset pamahti juuri tilille. Ajattelin käväistä Lontoossa katsomassa kevättä. Työniloa sinulle. Sivusta

        Niin se käteen 560 euroa kuussa! Kovinpa pieneksi luulet ihmisten palkkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Palkkaasi isommat korvaukset pamahti juuri tilille. Ajattelin käväistä Lontoossa katsomassa kevättä. Työniloa sinulle. Sivusta

        No tietenkin Lontooseen, kun et osaa muuta kuin vähän rallienglantia💩


    • Anonyymi

      Ja heti palstalle? Laitapa palsta kiinni kun täällä et voi kuin pettyä. Paranemisia sinulle.

    • Anonyymi

      Tulisin ja hoivaisin sinua nyt ja aina. Suru valtasi mielen.

    • Anonyymi

      Voimia ja pikaista toipumista.

    • Anonyymi

      Ei ketään voi väkisin pakkonaittaa yhteen.

    • Anonyymi

      Et kai😢

    • Anonyymi

      Joo mä oon krematoriassa ⚰️

    • Anonyymi

      Onko sinulla ollut sydänsuruja? Omasta kokemuksesta voin sanoa että ne voivat aiheuttaa fyysistä kipua sydämessä. Kyllä se menee ohi jos siitä on kyse.

      • Anonyymi

        On ollut.


    • Anonyymi

      AP, juttele oikealle henkilölle IRL tai vaikka ystävälle, jos oikeasti on vaikeaa.

      • Anonyymi

        Ei ole enää.


    • Anonyymi

      Kai olet kertonut naisellesi että tunnet sydänsuruja hänen takiaan? Kai hän pitää sinua siellä kädestä samalla kuin kirjoitat toisella kädellä palstalle viestejä

      • Anonyymi

        Mikä sun ongelmasi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun ongelmasi on?

        Kysyin vain mitä tuli aloituksesta mieleen. Käsikädessä siellä sairaalassa on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vain mitä tuli aloituksesta mieleen. Käsikädessä siellä sairaalassa on hyvä.

        Ainakaan en ole harhainen kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan en ole harhainen kuten sinä.

        Aijaaha. :D ihan kun minua kiinnostaisi mitä mieltä olet minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaaha. :D ihan kun minua kiinnostaisi mitä mieltä olet minusta.

        Ei minuakaan kiinnosta sun mielipiteet.


      • Anonyymi

        Älä valehtele. Tuolla ylempänä jo ensimmäinen kommentti tuohon naisasiaan paljasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Tuolla ylempänä jo ensimmäinen kommentti tuohon naisasiaan paljasti.

        Mikähän kommentti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän kommentti?

        Se poistui jo. Oli jotain haista vttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän kommentti?

        Älä kehtaa valehdella. Tuokin ettei ole enää ystävää paljastaa aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kehtaa valehdella. Tuokin ettei ole enää ystävää paljastaa aika paljon.

        Kovat on luulot itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat on luulot itsestäsi.

        Sinä olet vain valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vain valehtelija.

        Aloitus ei ole mun. Älä tule puhumaan mulle enää ikinä. Loukkasit nyt toista kertaa erittäin pahasti. Et ole ystävä. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole mun. Älä tule puhumaan mulle enää ikinä. Loukkasit nyt toista kertaa erittäin pahasti. Et ole ystävä. Hyvästi.

        Et sinäkään ole ystävä minulle valehtelija. Äläkä puhu minulle enää. Sinä olet loukannut minua jo niin monta kertaa. Hyvästi vaan!


    • Nyt surettaa puolestasi.

    • Voimia! Tuo on raskas tilanne.

    • Anonyymi

      Ne pitää siellä yleensä koko yön.

      • Anonyymi

        2014 eivät pitäneet. Sillon menin kylläkin äidin kyydillä. Synnynnäinen kahden kammipn välinen reikä sydämmessä niin pelästyttää helposti pienetkin oireet.


    • Anonyymi

      Ei se muuten kovin paljon enää kestä

      Se on.just se ontto suru se kamalin.

      Mutta yritä toipua

      Jonkun.aikoo.

      Joskus voitas mennä sinne luterilaiseen munkkiluostariin yhessäkin.

      Kuhan tuut niissä ruskeissa vaatteiss sinne itekkin.

    • Anonyymi

      Voi ei ;(
      Sydän oireilee suruun. Voi tulla särkyneen sydämen oireyhtymä. Voimia.

    • Anonyymi

      Jos kirjoittaja oikeasti on sairaalassa, sanoisi varmaan "tulin/tuotiin tänne ambulanssilla" eikä "menin sinne ambulanssilla".

      • Anonyymi

        Tuohan aloittaja valehtelee kaiken minkä kerkeää.


    • iltaa ystäväiseni 🥰 yritin kans itsemurhaa vkoloppuna nkun en kestänyt enää ikävää 😭💔 olemme täällä henkisenä tukenasi elämässä olet mulle tärkeä ja rakas kelpaat juuri sellaisena kuin olet 💖 paljon haleja 🤗 ja pikaista paranemista sulle toivon 😊

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe