Olen nyt sairaalassa tarkkailussa

Anonyymi-ap

Menin sinne ambulanssilla. Sydänfilmit otettiin. Sydän ei kai kestänyt surua ja pettymystä

49

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin petyit?

    • Anonyymi

      Voitte naisesi kanssa siellä maata yhdessä.

    • Anonyymi

      Ei kukaan järkevä sairaalasta kirjoita tämmöistä. Ihan on pelkkää huomionhakua koko aloitus ja säälin kerjuuta.

      • Anonyymi

        Sitä emme saa koskaan tietää onko noin. Oletko varma asiasta? Onko todisteita? sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä emme saa koskaan tietää onko noin. Oletko varma asiasta? Onko todisteita? sivusta

        Ei täällä kukaan kirjoita että olenpa sairaalassa. En ole vuosiin nähnyt sellaisia aloituksia. Ihan on vain huomionhakua ja säälinkerjuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä emme saa koskaan tietää onko noin. Oletko varma asiasta? Onko todisteita? sivusta

        Suomessa on miljoonia miehiä ja miljoonia naisia. Sairaaloitakin on pelkästään Helsingissä 21. Joten tällaisesta aloituksesta ei tarvitse välittää.

        Ei kukaan kirjoita tarkkailusta anomuumeille. Sen vähän mitä siellä nyt jaksaa touhuta niin infoaa lähiomaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on miljoonia miehiä ja miljoonia naisia. Sairaaloitakin on pelkästään Helsingissä 21. Joten tällaisesta aloituksesta ei tarvitse välittää.

        Ei kukaan kirjoita tarkkailusta anomuumeille. Sen vähän mitä siellä nyt jaksaa touhuta niin infoaa lähiomaisia.

        Niin se on. Aloitus on vain huomionhakua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä emme saa koskaan tietää onko noin. Oletko varma asiasta? Onko todisteita? sivusta

        Olen itse maannut sydänvaivassa sairaalassa! Siinä ei kuule anomuumeja ajatella.


    • Anonyymi

      Evättiinkö sulta KELASSA rahantulo vai käskivätkö työkkärissä lähteä TÖIHIN?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään. Palkkaasi isommat korvaukset pamahti juuri tilille. Ajattelin käväistä Lontoossa katsomassa kevättä. Työniloa sinulle. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Palkkaasi isommat korvaukset pamahti juuri tilille. Ajattelin käväistä Lontoossa katsomassa kevättä. Työniloa sinulle. Sivusta

        Tervemenoa! Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa! Ei kiinnosta.

        No vtuako sitten kirjoittelet tuollaisia kommentteja tänne. Olet nolo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vtuako sitten kirjoittelet tuollaisia kommentteja tänne. Olet nolo!

        Toivottavasti tulee onnettomuus! Sivusta tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Palkkaasi isommat korvaukset pamahti juuri tilille. Ajattelin käväistä Lontoossa katsomassa kevättä. Työniloa sinulle. Sivusta

        Niin se käteen 560 euroa kuussa! Kovinpa pieneksi luulet ihmisten palkkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Palkkaasi isommat korvaukset pamahti juuri tilille. Ajattelin käväistä Lontoossa katsomassa kevättä. Työniloa sinulle. Sivusta

        No tietenkin Lontooseen, kun et osaa muuta kuin vähän rallienglantia💩


    • Anonyymi

      Ja heti palstalle? Laitapa palsta kiinni kun täällä et voi kuin pettyä. Paranemisia sinulle.

    • Anonyymi

      Tulisin ja hoivaisin sinua nyt ja aina. Suru valtasi mielen.

    • Anonyymi

      Voimia ja pikaista toipumista.

    • Anonyymi

      Ei ketään voi väkisin pakkonaittaa yhteen.

    • Anonyymi

      Et kai😢

    • Anonyymi

      Joo mä oon krematoriassa ⚰️

    • Anonyymi

      Onko sinulla ollut sydänsuruja? Omasta kokemuksesta voin sanoa että ne voivat aiheuttaa fyysistä kipua sydämessä. Kyllä se menee ohi jos siitä on kyse.

      • Anonyymi

        On ollut.


    • Anonyymi

      AP, juttele oikealle henkilölle IRL tai vaikka ystävälle, jos oikeasti on vaikeaa.

      • Anonyymi

        Ei ole enää.


    • Anonyymi

      Kai olet kertonut naisellesi että tunnet sydänsuruja hänen takiaan? Kai hän pitää sinua siellä kädestä samalla kuin kirjoitat toisella kädellä palstalle viestejä

      • Anonyymi

        Mikä sun ongelmasi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun ongelmasi on?

        Kysyin vain mitä tuli aloituksesta mieleen. Käsikädessä siellä sairaalassa on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vain mitä tuli aloituksesta mieleen. Käsikädessä siellä sairaalassa on hyvä.

        Ainakaan en ole harhainen kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan en ole harhainen kuten sinä.

        Aijaaha. :D ihan kun minua kiinnostaisi mitä mieltä olet minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaaha. :D ihan kun minua kiinnostaisi mitä mieltä olet minusta.

        Ei minuakaan kiinnosta sun mielipiteet.


      • Anonyymi

        Älä valehtele. Tuolla ylempänä jo ensimmäinen kommentti tuohon naisasiaan paljasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Tuolla ylempänä jo ensimmäinen kommentti tuohon naisasiaan paljasti.

        Mikähän kommentti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän kommentti?

        Se poistui jo. Oli jotain haista vttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän kommentti?

        Älä kehtaa valehdella. Tuokin ettei ole enää ystävää paljastaa aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kehtaa valehdella. Tuokin ettei ole enää ystävää paljastaa aika paljon.

        Kovat on luulot itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat on luulot itsestäsi.

        Sinä olet vain valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vain valehtelija.

        Aloitus ei ole mun. Älä tule puhumaan mulle enää ikinä. Loukkasit nyt toista kertaa erittäin pahasti. Et ole ystävä. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole mun. Älä tule puhumaan mulle enää ikinä. Loukkasit nyt toista kertaa erittäin pahasti. Et ole ystävä. Hyvästi.

        Et sinäkään ole ystävä minulle valehtelija. Äläkä puhu minulle enää. Sinä olet loukannut minua jo niin monta kertaa. Hyvästi vaan!


    • Nyt surettaa puolestasi.

    • Voimia! Tuo on raskas tilanne.

    • Anonyymi

      Ne pitää siellä yleensä koko yön.

      • Anonyymi

        2014 eivät pitäneet. Sillon menin kylläkin äidin kyydillä. Synnynnäinen kahden kammipn välinen reikä sydämmessä niin pelästyttää helposti pienetkin oireet.


    • Anonyymi

      Ei se muuten kovin paljon enää kestä

      Se on.just se ontto suru se kamalin.

      Mutta yritä toipua

      Jonkun.aikoo.

      Joskus voitas mennä sinne luterilaiseen munkkiluostariin yhessäkin.

      Kuhan tuut niissä ruskeissa vaatteiss sinne itekkin.

    • Anonyymi

      Voi ei ;(
      Sydän oireilee suruun. Voi tulla särkyneen sydämen oireyhtymä. Voimia.

    • Anonyymi

      Jos kirjoittaja oikeasti on sairaalassa, sanoisi varmaan "tulin/tuotiin tänne ambulanssilla" eikä "menin sinne ambulanssilla".

      • Anonyymi

        Tuohan aloittaja valehtelee kaiken minkä kerkeää.


    • iltaa ystäväiseni 🥰 yritin kans itsemurhaa vkoloppuna nkun en kestänyt enää ikävää 😭💔 olemme täällä henkisenä tukenasi elämässä olet mulle tärkeä ja rakas kelpaat juuri sellaisena kuin olet 💖 paljon haleja 🤗 ja pikaista paranemista sulle toivon 😊

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe