Mitä muuttaisit kaivatussasi?

Anonyymi-ap

Rehellisiä vastauksia kiitos.

132

2435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi rehellisempi.

    • Anonyymi

      Rasvaimu

      • Mä haluan tän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä haluan tän.

        Miksi jani sä haluisit Netalle rasvaimun? eikö hän ollut ihan timmissä kunnossa. vai oletko valhedellut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jani sä haluisit Netalle rasvaimun? eikö hän ollut ihan timmissä kunnossa. vai oletko valhedellut

        Itseäni tarkoitin tällä. Minä sen imun tarvitsen... 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Itseäni tarkoitin tällä. Minä sen imun tarvitsen... 😄

        tossa kysyttiin kaivatussasi ei itsessäsi. et sä ymmärrä lukemaasi jani?


      • Anonyymi kirjoitti:

        tossa kysyttiin kaivatussasi ei itsessäsi. et sä ymmärrä lukemaasi jani?

        No sori... Ei kaivattuu tartte muuttaa yhtään. On hyvä sellaisenaan, omalle poitsulleen.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään tarvetta muuttaa siinä miehessä mitään. Hyvä sellaisena kuin on.

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen naisesta. Kelpaisi mulle enkä muuttaisi hänessä mitään. Nukkumaan...


    • Anonyymi

      Silmäpussi leikkkaus

      • Anonyymi

        Mä omin tän... Mulle selvästi.


      • Anonyymi

        No tuohan kustantaa.

        Siinähän mainostelet silmäpussileikkaus rahastuksellasi, senkin talipallo helvetistä.

        Hymyile, näin.
        :)

        T. Kytille menee, ei kiukaalle. Juttu mikä jutska.

        Rauhallista illanjatkoa, turvallista.

        https://m.youtube.com/watch?v=vj_rvLVpqg8


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä omin tän... Mulle selvästi.

        Tämä on paras omiminen palstalla 😅


    • Anonyymi

      Enpä,,mittään,,jos mahdollista,,muuttaisin,,itseni,,mut ei vanha enää,,opi

      • Anonyymi

        Vanhakin oppii uutta usko huviksesi vaan. Kaivattusi saattaa ajatella samoin ettei muuttaisi sinussa mitään.


      • Anonyymi

        Kouriintuntuva


    • Anonyymi

      Kaivattuni kiehtoo minua juuri sellaisena kuin on.

    • Anonyymi

      Pallomaha pois!

      • Anonyymi

        Mulla näkyy vatsalihakset. Näkyykö sulla?


    • Anonyymi

      Sen ettei oltais koskaan tavattu.

      • Aika paha se on kelloa kääntää. 🤔


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Aika paha se on kelloa kääntää. 🤔

        Tiedän. Tullut vaan pahoja muistoja pintaan taas.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Aika paha se on kelloa kääntää. 🤔

        Kelloa on helppo veivata eteen tai taakse päin aika menee silti omalla painollaan eteenpäin pysähtymättä hetkeksikään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelloa on helppo veivata eteen tai taakse päin aika menee silti omalla painollaan eteenpäin pysähtymättä hetkeksikään

        Niinhän se menee. Eipä ollut minulta tuo mielipide. En kadu sitä, että tapasin hänet. Hän uudisti minua niin paljon ihmisenä, monella tavalla.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Niinhän se menee. Eipä ollut minulta tuo mielipide. En kadu sitä, että tapasin hänet. Hän uudisti minua niin paljon ihmisenä, monella tavalla.

        Voitko mennä muualle Jeesustelemaan. Kyllä minäkin opin jotain häneltä. Sen että minua on mahdotonta rakastaa ja kukaan ei rakasta minua oikeasti. Hän sanoi että rakastaa minua ja jätti minut. Syy oli siksi kun olen tämmöinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko mennä muualle Jeesustelemaan. Kyllä minäkin opin jotain häneltä. Sen että minua on mahdotonta rakastaa ja kukaan ei rakasta minua oikeasti. Hän sanoi että rakastaa minua ja jätti minut. Syy oli siksi kun olen tämmöinen.

        Jätti sinut koska olet millainen? Oletkohan ihan varma asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätti sinut koska olet millainen? Oletkohan ihan varma asiasta?

        Sen selitysen sain kun tarpeeksi tivasin." No kun sä oot tuollainen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen selitysen sain kun tarpeeksi tivasin." No kun sä oot tuollainen."

        Mimmonen tuollainen sitten oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mimmonen tuollainen sitten oot?

        Mistä minä tiedän. P* rseestä ilmeisesti jotenkin viallinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko mennä muualle Jeesustelemaan. Kyllä minäkin opin jotain häneltä. Sen että minua on mahdotonta rakastaa ja kukaan ei rakasta minua oikeasti. Hän sanoi että rakastaa minua ja jätti minut. Syy oli siksi kun olen tämmöinen.

        No se on hieno homma. Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi. Parempaa päivänjatkoa.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No se on hieno homma. Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi. Parempaa päivänjatkoa.

        Kärsin mulla on ikävä häntä. Minua suuttaa välillä tämä kaikki. Olen kirjoittanut hänestä monesti kauniisti tänne. Jos tulee olo että tämä kaikki on niin epäreilua. Enkä jaksa esittää että kaikki on kivaa elämä on yksi mukavaa lastenlaulua josta voi oppia jotain. Silloin oikeasti ärsyttää kun joku tulee sanomaan itsestään selvyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsin mulla on ikävä häntä. Minua suuttaa välillä tämä kaikki. Olen kirjoittanut hänestä monesti kauniisti tänne. Jos tulee olo että tämä kaikki on niin epäreilua. Enkä jaksa esittää että kaikki on kivaa elämä on yksi mukavaa lastenlaulua josta voi oppia jotain. Silloin oikeasti ärsyttää kun joku tulee sanomaan itsestään selvyyksiä.

        Sekä sori kirjoitusvirheet en nyt jaksa ajatella niitäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekä sori kirjoitusvirheet en nyt jaksa ajatella niitäkään.

        Joo, eipä mitään. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä tiedän. P* rseestä ilmeisesti jotenkin viallinen.

        Et varmasti ole! 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko mennä muualle Jeesustelemaan. Kyllä minäkin opin jotain häneltä. Sen että minua on mahdotonta rakastaa ja kukaan ei rakasta minua oikeasti. Hän sanoi että rakastaa minua ja jätti minut. Syy oli siksi kun olen tämmöinen.

        Olitte siis yhdessä jos kerran jätti sinut?
        Voi kunpa voisin näyttää ettei sinua ole mahdoton rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsin mulla on ikävä häntä. Minua suuttaa välillä tämä kaikki. Olen kirjoittanut hänestä monesti kauniisti tänne. Jos tulee olo että tämä kaikki on niin epäreilua. Enkä jaksa esittää että kaikki on kivaa elämä on yksi mukavaa lastenlaulua josta voi oppia jotain. Silloin oikeasti ärsyttää kun joku tulee sanomaan itsestään selvyyksiä.

        Tiedän tuon kärsimisen ja ikävöinnin. 😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmasti ole! 🙂

        Et ole hän. Hän kyllä käytöksellään kertoi mitä ajattelee minusta.


    • Anonyymi

      no jos nyt ne mielenterveys- ja uniongelmat saisi pois.
      kokemuksensa niistä tekee hänestä paljon aidomman ja hienomman ihmisen
      mutta akuutteja kun ovat niin tulevat rakkauselämän tielle.

      • Anonyymi

        Miten nuo tulee rakkauselämän tielle?
        Tuollaisia ei oikein hus pois käskyllä saa poistettua, vaikka kuinka haluaisi. Oletko edes kysellyt mistä nuo kaivatullasi johtuvat? Itsellä esimerkiksi uniongelmat johtuvat ihan fyysisistä syistä joille en nyt ikävä kyllä mahda Yhtikäs mitään. Olisi aika surullista jos joku pitäisi sitä esteenä rakkaudelle. Ja mt ongelma, riippuen mikä kyseessä niin ei niitäkään saa välttämättä koskaan pois. Ei ne kuitenkaan ole mitään virus tai bakteeri sairauksia. Jos et voi kaivattuasi rakastaa kun tuollaisia on, et voi ikinä rakastaa häntä oikeasti. Jos rakastaisit ja näyttäisi sen myös hänelle voisinpa lähes väittää sen helpottavan noita ongelmia aika paljonkin. Niin ja jos kaivattusi sattuisikin paranemaan noista, hän ei olisi vissiinkään enää samanlainen persoonaltaan. Surullista tuollainen ajatusmaailma, kaivattusi puolesta. Hän ansaitsee ihmisen joka rakastaa juuri sellaisena kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuo tulee rakkauselämän tielle?
        Tuollaisia ei oikein hus pois käskyllä saa poistettua, vaikka kuinka haluaisi. Oletko edes kysellyt mistä nuo kaivatullasi johtuvat? Itsellä esimerkiksi uniongelmat johtuvat ihan fyysisistä syistä joille en nyt ikävä kyllä mahda Yhtikäs mitään. Olisi aika surullista jos joku pitäisi sitä esteenä rakkaudelle. Ja mt ongelma, riippuen mikä kyseessä niin ei niitäkään saa välttämättä koskaan pois. Ei ne kuitenkaan ole mitään virus tai bakteeri sairauksia. Jos et voi kaivattuasi rakastaa kun tuollaisia on, et voi ikinä rakastaa häntä oikeasti. Jos rakastaisit ja näyttäisi sen myös hänelle voisinpa lähes väittää sen helpottavan noita ongelmia aika paljonkin. Niin ja jos kaivattusi sattuisikin paranemaan noista, hän ei olisi vissiinkään enää samanlainen persoonaltaan. Surullista tuollainen ajatusmaailma, kaivattusi puolesta. Hän ansaitsee ihmisen joka rakastaa juuri sellaisena kuin on.

        ööööhh


      • Anonyymi

        Toivottavasti ne helpottavat. Itse sain onneksi masennuksen ja uniongelmat jo melkein kuntoon, joten toivoa on kyllä, vaikka ihmisten tilanteet ovat toki hyvin erilaisia. - randomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuo tulee rakkauselämän tielle?
        Tuollaisia ei oikein hus pois käskyllä saa poistettua, vaikka kuinka haluaisi. Oletko edes kysellyt mistä nuo kaivatullasi johtuvat? Itsellä esimerkiksi uniongelmat johtuvat ihan fyysisistä syistä joille en nyt ikävä kyllä mahda Yhtikäs mitään. Olisi aika surullista jos joku pitäisi sitä esteenä rakkaudelle. Ja mt ongelma, riippuen mikä kyseessä niin ei niitäkään saa välttämättä koskaan pois. Ei ne kuitenkaan ole mitään virus tai bakteeri sairauksia. Jos et voi kaivattuasi rakastaa kun tuollaisia on, et voi ikinä rakastaa häntä oikeasti. Jos rakastaisit ja näyttäisi sen myös hänelle voisinpa lähes väittää sen helpottavan noita ongelmia aika paljonkin. Niin ja jos kaivattusi sattuisikin paranemaan noista, hän ei olisi vissiinkään enää samanlainen persoonaltaan. Surullista tuollainen ajatusmaailma, kaivattusi puolesta. Hän ansaitsee ihmisen joka rakastaa juuri sellaisena kuin on.

        eikö sielua ole joka olisi olemassa sellaisenaan ilman maallisen vaivan kruunausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ne helpottavat. Itse sain onneksi masennuksen ja uniongelmat jo melkein kuntoon, joten toivoa on kyllä, vaikka ihmisten tilanteet ovat toki hyvin erilaisia. - randomi

        Kuulostaa hyvälle. Miten teit sen vai korjautuko itsestään?
        Minä täällä edelleen rakkauspsykoosissa ja siihen muut murheet kaupan päälle vähällä aikaa höystettynä olen menettänyt unen lahjani avaruuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvälle. Miten teit sen vai korjautuko itsestään?
        Minä täällä edelleen rakkauspsykoosissa ja siihen muut murheet kaupan päälle vähällä aikaa höystettynä olen menettänyt unen lahjani avaruuteen.

        Kuntosali, kodin muuttaminen mukavammaksi, vähän sosiaalisempi elämä, toivottoman rakastumisen helpottaminen ja mukava työpaikka auttoivat paljon. Tunne elämässä eteenpäin pääsemisestä ja ilon saaminen pienistä asioista (esim. orkideasta) ovat minulle tärkeitä asioita.

        Tsemppiä sinnekin ja toivottavasti helpottaa. Kaikessa voi edistyä hiljakseen pienin askelin, vaikka esimerkiksi mukava työ- tai opiskelupaikka on iso askel. - randomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntosali, kodin muuttaminen mukavammaksi, vähän sosiaalisempi elämä, toivottoman rakastumisen helpottaminen ja mukava työpaikka auttoivat paljon. Tunne elämässä eteenpäin pääsemisestä ja ilon saaminen pienistä asioista (esim. orkideasta) ovat minulle tärkeitä asioita.

        Tsemppiä sinnekin ja toivottavasti helpottaa. Kaikessa voi edistyä hiljakseen pienin askelin, vaikka esimerkiksi mukava työ- tai opiskelupaikka on iso askel. - randomi

        Kiitti.Oppisopimustyö olisi kyllä jees.
        Hämmästyin tuosta kukka asiastasi vähän.


    • Anonyymi

      Hehe yksinkertaisuus,kun ei vaan tajua

    • Anonyymi

      Mun miehessä siis.. En juurikaan mitään! Kaikissa on virheitä, hänessä ei oikeastaan mitään eli hän soppeli niin!

    • Anonyymi

      No sanoisi asiat suoraan eikä olisi niin vilkasliikkeinen.

      - The road is very slippery -

    • Anonyymi

      Naisen silmänympärysrypyt

    • Anonyymi

      Tällä palstalla on näköjään todella vähän ihmisiä, jotka oikeasti välittävät toisesta...

      • Anonyymi

        Niin on, pilailijoita enimmäkseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, pilailijoita enimmäkseen.

        Juu, huumori on täysin kielletty laji tällä palstalla. Varsinkin sen jälkeen, kun olet itkenyt puoli viikkoa. Samahan se on sitten koko loppuelämä itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, pilailijoita enimmäkseen.

        Katkeruutta paljon.


    • Anonyymi

      Hänessä en muuttais mitään,itsessäni olisi muutettavaa.

    • Anonyymi

      Itsessäni en muuttais mitään, hänessä olis muutettavaa.

      • Anonyymi

        Sairasta puhuu toisen ihmisen muuttamisesta, puhu itsestäs!


    • Anonyymi

      Haluaisin hänen olevan terve. Kiva olisi sekin, jos hän pitäisi minusta. - randomi

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu! Oletko ajatellut että hän voisi paremmin ehkä jos kuulisi tuon? Ja jos ei ole terve niin varmasti olisi onnellinen toisesta vierellään.
        Ja saattaisihan se olla niin että pitääkin juuri sinusta.


      • Anonyymi

        Kerrankin asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu! Oletko ajatellut että hän voisi paremmin ehkä jos kuulisi tuon? Ja jos ei ole terve niin varmasti olisi onnellinen toisesta vierellään.
        Ja saattaisihan se olla niin että pitääkin juuri sinusta.

        Ei hän pidä, mutta se on ihan ok. Onnellinen hymy riittää. - randomi


    • Anonyymi

      Kotiosoitteen ja siviilisäädyn.

      • Anonyymi

        Tää ois kyllä kiva ❤


    • Anonyymi

      Kunnon lollot huh huh

    • Anonyymi

      hän vaikuttaa iloiselta, ja tasapainoiselta kauniilta naiselta. Ujous joka ajoittain ilmenee, on kaunis ominaisuus.
      https://youtu.be/gay8KeqPDYA

      • Anonyymi

        Ketranki näi


    • Anonyymi

      On nii tavallisen näköne ett ihan hirvittää

    • Anonyymi

      Minä en muuttaisi naista. Kovasti toivon että jos hän kaipaa minua ja haluaisi olla rakas vaimoni, että hän saisi olla se. Mutta tahdon hänet vain sellaisena, vapaaehtoisesti, minua rakastavana.

      • Anonyymi

        Sano toi sama muualla niin vastaan kyllä.


      • Anonyymi

        Minäkään en muuttaisi tulevaa aviomiestäni millään tavalla. ❤️


      • Anonyymi

        Kovasti tahtoisin olla vaimo en vaan tiedä oletko sinä hän.


    • Anonyymi

      Muuttaisin, että hänelle tulisi rakkaudellisia tunteita minua kohtaan.

    • Anonyymi

      Mikä minä olen toista muuttamaan. En mitään. En ole täydellinen itsekään. Jokainen kelvatkoon vikoineen.

      kuka näin typeriä aloituksia tekee? ylläpitoko?

    • Anonyymi

      En mitään, rakastaisin sellaisena kuin on,no ehkä jotain pientä hienosäätöä.

    • Anonyymi

      Ehkäisyn.

      • Anonyymi

        Tuotakin on tullu mietittyä monesti kuinka tuohon voisi vaikuttaa itse ilman mittään ylimääräisiä apuvälineitä ainoa täysin 100% tapa ehkäisyyn niin tautien kun raskaudenkin ehkäisyyn on pidättäytyminen


    • Anonyymi

      Kaikki virheet pois.

    • Anonyymi

      hän muuttuisi minun myötäni väistämättä, ja valitsemalla juuri minut tiettyyn suuntaan enemmän kuin toiseen koska se mikä itsessäni on muuttumatonta tulisi vaikuttamaan häneen ja muutokselle altis puoleni ei olisi entisensä sen jälkeen kun olisi ottanut yheen sen kanssa mikä hänessä on pysyvää, ja päinvastoin

      • Anonyymi

        Hmm 👍🏻


      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa hyvältä.


      • Anonyymi

        Hienosti ajateltu. Hyvä jos hyvälllä tavalla ihminen hioo ihmistä.


    • Anonyymi

      Lisäisin häneen pienesti lisää kiinnostusta minun suuntaan. Muuten menettelee sellaisenaan.

    • Anonyymi

      Tarkoittaako tämä nyt sitä taikasauvalla muuttamista? No, hän, kaivattuni:
      "Simsalabim, muutu yksiavioiseksi.
      T.n

    • Anonyymi

      Että hän lähestyisi minua ja alkaisi ehdottelemaan vapaa-ajalla näkemistä.

      • Anonyymi

        Sama juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu

        Mullakin sama juttu. Että me vielä saisimme toisemme, toiveena tämä! m>n


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hajuaisti pois.

      • Anonyymi

        Sun kaivattu on toi, jonka lempisana on "lemottaa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaivattu on toi, jonka lempisana on "lemottaa"?

        😂 ai saakeli. Aamun naurut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaivattu on toi, jonka lempisana on "lemottaa"?

        Olen kyllä epäillyt että on🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä epäillyt että on🤭

        Jatkuu..taitaa olla nikkinä pesukarhu?


    • Anonyymi

      En mitään. Miksi kaipaisin ihmistä jonka haluaisin muuttaa. Järjetön kysymys.

    • Muuttaisin hänet tänne luokseni.

    • Anonyymi

      Hän, Mies voisi fuusioitua minuun..

    • Anonyymi

      Asuinpaikkansa muuttaisin luokseni
      😘

    • Anonyymi

      Brazilian butt lift. Miehelle.

    • Anonyymi

      Hankkisin uudet tekohampaat ja peruukin

    • Anonyymi

      Lista loputon..

      • Anonyymi

        Miksi sitte kaipaat häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitte kaipaat häntä?

        Paha sanoo.


    • Anonyymi

      En mitään tietenkään❤️

    • Anonyymi

      En mitään, haluaisin hänet vain lähelleni.

    • Anonyymi

      Muuttaisin sen että yksi nainen riittäisi, oli se sitten minä tai joku muu.

      • Anonyymi

        Mihin sitä kahta naista tarvii? Riitelevät kuitenkin minusta.


    • Anonyymi

      En mitään. Hän on täydellinen omana itsenään.

    • Anonyymi

      Että hän olisi enemmän paikalla. 🙄

      • Anonyymi

        Sinun luonasi vai jossain sovelluksessa?


    • Anonyymi

      En mitään, hyvää yötä💤

    • Anonyymi

      En mitään. Muuta ei voi muuttaa kuin itseään. Eikä mulla ole tarvetta muuttaa häntä miestä, hän on juuri se mitä on ja hyvä sellaisenaan.

    • Anonyymi

      En halua muuttaa hänessä mitään.Hän on rakas minulle juuri sellaisena kuin hän on.

      • Anonyymi

        Ei ole. Hirvittävää ajatella että täällä kirjoittava kuvittleee välittävänsä


    • Anonyymi

      Painoa pois ja tiukempi alakerta

      • Anonyymi

        Sinulle vinkki.Ala hänelle personaltraineriksi!!!!!!
        Oikeastaan vinkki kaikille niille keitä kismittää kaivattunsa,puolisonsa repsahtanut ulkonäkö.
        Tukekaa toisienne terveyttä.
        T.n 50


    • Kaiken maailman toiveet täälläkin on .🥰 rakastettavia varsinkin muuttuisin minun myöten.

    • Anonyymi

      Kaipaatko silloin häntä vai mielikuvaa jostakin hänen kaltaisesta jos kerran haluat jotain muuttaa hänessä si lähtökohta on et ihminen on omaitsensä vasta si aikasintaan kun itsetunto on terve

    • Anonyymi

      Hän voisi olla vähemmän ihana niin en olisi rakastunut.

    • Anonyymi

      Seksihurjastelisi vähemmän muiden kuin minun kanssani.

    • Anonyymi

      Omituinen kysymys. Suhteesta ei ole mitään, jos heti alkuvaiheessa näkee muutoksen tarvetta.

      • Anonyymi

        Joku projektimies hakusessa?😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku projektimies hakusessa?😆

        Lisään.Nainen miettii päässään.
        Ensin me leikataan parta,sitte värjätään hiukset,ostetaan uusia vaatteita,tupakoinnin aloitus,viina pois,Ihan paskoja kavereita ne vaihtoon,muutetaan Espanjaan joten miehen pitää vaihtaa työpaikka.jne.


    • Anonyymi

      Sen, että olisi rakastunut minuun...

    • Anonyymi

      En muuta kuin että saisin teleportattua hänet kotiin.

      • Anonyymi

        Meil sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meil sama.

        Kenet haluat teleportata kotiin?


    • Anonyymi

      En jaxa lukea, tämä on kuitenkin joku ruikuttavien narsististen äijien ketju, jossa ne pamlaa siitä mitä kaikkea ei toisessa ihmisessä hyväksy. Positiivista siinä olis kuitenkin se, että mikään ei riipu siitä eikä tekemisiinkään pääse

    • Anonyymi

      Naisen menneisyyden negugigujen kanssa

    • Anonyymi

      Että hän tykkäisi minusta miehestä ja uskaltaisi sanoa sen, kun itse tykkään ja en uskalla. 😓

    • Anonyymi

      Elämä on lyhyt.

    • Anonyymi

      Toivoisin hänen näkevän itsensä kuten minä näen: ainutlaatuinen ja hyvin puoleensavetävä mies kaikkine epätäydellisyyksineen 😘

    • Anonyymi

      Suomalaisesta naisesta keskimäärin 30kg kehosta pois(ihraa)Lopettakaa imelä ja alkakaa elää.Teillä itselläkin on parempi olla.

    • Anonyymi

      Vastaan tähän että jokainen saa olla sellainen kun on, kunhan ei satuta tahallaan muita ihmisiä tai eläimiä. Ja jokainen saa tykätä ja olla sellaisen kanssa kun tykkää.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe