Haluan tietää kuka..

Anonyymi-ap

Täällä aliarvostaa naisia ja
huorittelee helposti?

36

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

....Ei ne vastaa...

• Anonyymi

Mistäs sen tietää, kaikki ollaan samanarvoisia varaa arvostella ketään.

• Anonyymi

Tiedän tapauksen mutta en myönnä

• Anonyymi

Et todellakaan tiedä

• Anonyymi

Samat jotka ensin kirjoittavat kuinka kaipaavat ja kuinka haluaisivat nukkua kanssasi lusikassa jonka jälkeen tulee tämä huora ja pano vaihe, josta sitten siirrytään kätevästi siihen : ei nämä ikävät viestit ole minulta... Josta sitten onkin hyvä päättää päivä vielä johonkin en jaksa enää ja tapan itseni loppuhuipennukseen ja sitten taas alusta...

• Jos mulla olisi sellainen mies, niin ei olisi kauaa. Kyllä ihmisellä pitää jotain käytöstapoja olla. Sama pätee tietysti kaikkiin sukupuoliin ja ikään katsomatta.

• Anonyymi

Täällä on kyllä monenlaisia mietteitä naisista. Mutta nämä halventavimmat jätän ihan omaan arvoonsa. Siellä on se puute mennyt jo kipeyden puolelle. Naisten on parempi ne vaan kiertää.

• Anonyymi

Minä. Ei oo muutakaan elämää. Oon niin tavallisen näköinen.

• Anonyymi

Ei se ole syy, vaan oma määrittelysi. Ja asteikotkin jokainen kyhää itse. Kukaan kerro missä ne menee. Koita Rakastaa, sitä ihmistä joka olet. Miksi se niin vaikeaa voi ollakaan. Sitä on hankala tietää kuin sen, joka siinä elää ja kuulee sitä itseltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole syy, vaan oma määrittelysi. Ja asteikotkin jokainen kyhää itse. Kukaan kerro missä ne menee. Koita Rakastaa, sitä ihmistä joka olet. Miksi se niin vaikeaa voi ollakaan. Sitä on hankala tietää kuin sen, joka siinä elää ja kuulee sitä itseltään.

Oo hu* ra hiljaa. Ja syö puuroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo hu* ra hiljaa. Ja syö puuroa.

En ole huora, Ja syö puurosi rauhassa. Mua ei ihan pikku jutut hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole huora, Ja syö puurosi rauhassa. Mua ei ihan pikku jutut hetkauta.

Mistä ihmeestä saat päähäsi etten rakasta itseäni? Miksi luot toisille ongelmia joita niillä ei ole ja alat neuvoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ihmeestä saat päähäsi etten rakasta itseäni? Miksi luot toisille ongelmia joita niillä ei ole ja alat neuvoa?

En se minä ole. Sinä taisit tehdä tuon ihan itse. No joo. Ole rauhassa. Elämä on satiiri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En se minä ole. Sinä taisit tehdä tuon ihan itse. No joo. Ole rauhassa. Elämä on satiiri.

Ai luulin että oot sellainen. Ammatti sekin siinä kuin muutkin toki.

• Anonyymi

Ne on niitä joiden vaimo määrää kaapin paikan eikä uskalla sanoa mitään. Tulee tänne purkamaan pientä päätään.

• Anonyymi

Ylilaudalle on tämän jälkijättöösen omia videokuvia, kuinka huutelee kelle sattuu, mitä sattuu. Varmaan bannattua sieltä hetkeksi ja nyt on täällä julkaisemassa mielipiteitänsä, kanssaeläjistä.

• Anonyymi

Naisena sanon ettei vuorottelu ole aliarvostettua. Kaikki on vähän miten itse asiat ottaa.
      T.Mieluummin huora kuin tiskikone.

• Anonyymi

*ei vuorottelu vaan huorittelu

• Anonyymi

Tiskikoneella on joku arvo kuule, huoralla ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiskikoneella on joku arvo kuule, huoralla ei

Ammatti se huoranki ammatti joten äläpä aliarvosta naista mikä tienaa paremmin kuin tiskaaja.

• Anonyymi

Minäkin haluan tietää kaikenlaista mutta ei se vaan anonyymina onnistu.

• Anonyymi

Tämä on siitä outo palsta, että ihan sama mitä tai miten kirjoitat.
      Jos kirjoitat rumasti niin saat haukut siitä.
      Jos kirjoitat kauniisti niin saat haukut siitä, että kirjoitustyylissäsi on jotain samaa kuin jollain joka kirjoitti rumasti.
      Täällä oikeasti kaikki menettää merkityksestä tuosta syystä ja ihan sama mitä kirjoitat. Haukut tulee joka tapauksessa.

• Anonyymi

Hienosti tiivistetty.

• Anonyymi

Kyllä minä tuhmat puheet ymmärrän, mutta jos joku alkaisi nolaamaan julkisesti, niin siinä menisi mun rajat.

Al

• Anonyymi

Kuuliasta riippuu aina mikä on rumasti mikä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tuhmat puheet ymmärrän, mutta jos joku alkaisi nolaamaan julkisesti, niin siinä menisi mun rajat.

Al

Täällä nyt ei voi kukaan tietää kelle puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä nyt ei voi kukaan tietää kelle puhutaan.

Ei voikaan ja siksi tarkoitin, että noin yleisesti ymmärrän monia asioita.

Al

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voikaan ja siksi tarkoitin, että noin yleisesti ymmärrän monia asioita.

Al

Oletko aloittaja tekoäly stalkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aloittaja tekoäly stalkku

No enpä ole. Sen sijaan olen väsynyt, kun haukutaan.

Al

• Anonyymi

Tuo kuule mummo 60v.+ on jo vanha käsitys sanasta hoora.
      Et kait vielä lisäksi hurskastele täällä,saatat olla niitä kaapissa lymyileviä latex asuisia ,korkkarimummoja ketkä tykkää heiluttaa ruoskaa ja puhua tuhmia pitkässä tylsässä avioliitossaan miehelleen kuka on iän kaiken unelmoinut 25v.naisista.
      Lisäksi kuulostat siltä että puolustat tulevaa miniääsi kiihkon vallassa ???

• Anonyymi

Mustasusi monine hahmoineen. Palstapedo

• Arvasin että joku mulkero alkaa minua syyttämään. 👊🏼

• Anonyymi

Ei susi huorittele, se muorittelee.

• Anonyymi

Osa on selviä horoja. Huomaa tyylistä.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 K­­u­­u­­­m­­­a­t­­­ ­­t­­­y­­­t­ö­­t­ ­o­d­­­o­t­t­­­a­­­v­­­a­­t­­ ­­s­­­i­­n­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18288291

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      199
      6110
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1425
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe