Täällä aliarvostaa naisia ja
huorittelee helposti?
Haluan tietää kuka..
36
507
Vastaukset
- Anonyymi
....Ei ne vastaa...
- Anonyymi
Mistäs sen tietää, kaikki ollaan samanarvoisia varaa arvostella ketään.
- Anonyymi
Tiedän tapauksen mutta en myönnä
- Anonyymi
Et todellakaan tiedä
- Anonyymi
Samat jotka ensin kirjoittavat kuinka kaipaavat ja kuinka haluaisivat nukkua kanssasi lusikassa jonka jälkeen tulee tämä huora ja pano vaihe, josta sitten siirrytään kätevästi siihen : ei nämä ikävät viestit ole minulta... Josta sitten onkin hyvä päättää päivä vielä johonkin en jaksa enää ja tapan itseni loppuhuipennukseen ja sitten taas alusta...
Jos mulla olisi sellainen mies, niin ei olisi kauaa. Kyllä ihmisellä pitää jotain käytöstapoja olla. Sama pätee tietysti kaikkiin sukupuoliin ja ikään katsomatta.
- Anonyymi
Täällä on kyllä monenlaisia mietteitä naisista. Mutta nämä halventavimmat jätän ihan omaan arvoonsa. Siellä on se puute mennyt jo kipeyden puolelle. Naisten on parempi ne vaan kiertää.
- Anonyymi
Minä. Ei oo muutakaan elämää. Oon niin tavallisen näköinen.
- Anonyymi
Ei se ole syy, vaan oma määrittelysi. Ja asteikotkin jokainen kyhää itse. Kukaan kerro missä ne menee. Koita Rakastaa, sitä ihmistä joka olet. Miksi se niin vaikeaa voi ollakaan. Sitä on hankala tietää kuin sen, joka siinä elää ja kuulee sitä itseltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole syy, vaan oma määrittelysi. Ja asteikotkin jokainen kyhää itse. Kukaan kerro missä ne menee. Koita Rakastaa, sitä ihmistä joka olet. Miksi se niin vaikeaa voi ollakaan. Sitä on hankala tietää kuin sen, joka siinä elää ja kuulee sitä itseltään.
Oo hu* ra hiljaa. Ja syö puuroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo hu* ra hiljaa. Ja syö puuroa.
En ole huora, Ja syö puurosi rauhassa. Mua ei ihan pikku jutut hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole huora, Ja syö puurosi rauhassa. Mua ei ihan pikku jutut hetkauta.
Mistä ihmeestä saat päähäsi etten rakasta itseäni? Miksi luot toisille ongelmia joita niillä ei ole ja alat neuvoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä saat päähäsi etten rakasta itseäni? Miksi luot toisille ongelmia joita niillä ei ole ja alat neuvoa?
En se minä ole. Sinä taisit tehdä tuon ihan itse. No joo. Ole rauhassa. Elämä on satiiri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En se minä ole. Sinä taisit tehdä tuon ihan itse. No joo. Ole rauhassa. Elämä on satiiri.
Ai luulin että oot sellainen. Ammatti sekin siinä kuin muutkin toki.
- Anonyymi
Ne on niitä joiden vaimo määrää kaapin paikan eikä uskalla sanoa mitään. Tulee tänne purkamaan pientä päätään.
- Anonyymi
Ylilaudalle on tämän jälkijättöösen omia videokuvia, kuinka huutelee kelle sattuu, mitä sattuu. Varmaan bannattua sieltä hetkeksi ja nyt on täällä julkaisemassa mielipiteitänsä, kanssaeläjistä.
- Anonyymi
Naisena sanon ettei vuorottelu ole aliarvostettua. Kaikki on vähän miten itse asiat ottaa.
T.Mieluummin huora kuin tiskikone.- Anonyymi
*ei vuorottelu vaan huorittelu
- Anonyymi
Tiskikoneella on joku arvo kuule, huoralla ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiskikoneella on joku arvo kuule, huoralla ei
Ammatti se huoranki ammatti joten äläpä aliarvosta naista mikä tienaa paremmin kuin tiskaaja.
- Anonyymi
Minäkin haluan tietää kaikenlaista mutta ei se vaan anonyymina onnistu.
- Anonyymi
Tämä on siitä outo palsta, että ihan sama mitä tai miten kirjoitat.
Jos kirjoitat rumasti niin saat haukut siitä.
Jos kirjoitat kauniisti niin saat haukut siitä, että kirjoitustyylissäsi on jotain samaa kuin jollain joka kirjoitti rumasti.
Täällä oikeasti kaikki menettää merkityksestä tuosta syystä ja ihan sama mitä kirjoitat. Haukut tulee joka tapauksessa.- Anonyymi
Hienosti tiivistetty.
- Anonyymi
Kyllä minä tuhmat puheet ymmärrän, mutta jos joku alkaisi nolaamaan julkisesti, niin siinä menisi mun rajat.
Al - Anonyymi
Kuuliasta riippuu aina mikä on rumasti mikä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tuhmat puheet ymmärrän, mutta jos joku alkaisi nolaamaan julkisesti, niin siinä menisi mun rajat.
AlTäällä nyt ei voi kukaan tietää kelle puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nyt ei voi kukaan tietää kelle puhutaan.
Ei voikaan ja siksi tarkoitin, että noin yleisesti ymmärrän monia asioita.
Al - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voikaan ja siksi tarkoitin, että noin yleisesti ymmärrän monia asioita.
AlOletko aloittaja tekoäly stalkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja tekoäly stalkku
No enpä ole. Sen sijaan olen väsynyt, kun haukutaan.
Al
- Anonyymi
Tuo kuule mummo 60v.+ on jo vanha käsitys sanasta hoora.
Et kait vielä lisäksi hurskastele täällä,saatat olla niitä kaapissa lymyileviä latex asuisia ,korkkarimummoja ketkä tykkää heiluttaa ruoskaa ja puhua tuhmia pitkässä tylsässä avioliitossaan miehelleen kuka on iän kaiken unelmoinut 25v.naisista.
Lisäksi kuulostat siltä että puolustat tulevaa miniääsi kiihkon vallassa ??? - Anonyymi
Mustasusi monine hahmoineen. Palstapedo
- Anonyymi
Ei susi huorittele, se muorittelee.
- Anonyymi
Osa on selviä horoja. Huomaa tyylistä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18288291
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256