Paha masennus? En tiedä, apua

Anonyymi-ap

Moro

Päätin vielä tulla tänne kysymään, mitä akuuttia ratkaisua voisi olla olemassa?

Olen todella pohjalla, voin makaa sängyssä kuukausitolkulla tekemättä juurikaan mitään muuta, olin hetken töissä, mutta ei siitä tule hevon helvettiäkään, ei vaan pysty, ei ole mitään rakennetta elämässäni.

Sen johdolla rahatkin loppu, ja vuokra pitäisi maksaa, pysyn puurolla hengissä.

Mulla ei ole sosiaalisia suhteita, olen koko elämäni ollut todella yksin, nyt ei vaan enää voimat riitä mihinkään, enkä ole varma mistä kenkä puristaa.

Olo on niin hirveä, en saa sanoiksi, mutta alkaa tietty ratkaisu todella tuntua houkuttelevalta, en vaan haluais luovuttaa, en ole tähänkään mennessä, mut nyt on todella vaikeaa ja valo tunnelin päässä on palanut kokonaan.

En todellakaan kaipaa sääliä, kiinnostaisi kuulla jos jollakin on joku fiksu menetelmä mihin voisin turvautua, en kykene itse luomaan itselleni sellaista, ei vaan pysty. En pääse tältä syvyydeltä omin voimin enää.

Oon 30v mies, työelämässä yli 10v, ihan ok fysiikka, vakka voimat alkaakin häviämään kun makaa paikallaan.

10

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harrastus alkuun? Liikunnallinen olisi hyvä. On toki muutakin. Sanovat että ulko-ovi aukeaa ulospäin.

    • Anonyymi

      Tule uskoon, se ei vie voimia kuten harrastusten aloittaminen tai elämänrytmin rakentaminen.

      Lukase kännyllä raamattu.fi Uudentestamentin Johanneksen evankeliumi ja muodosta kuva sen perusteella Jeesuksesta.

      Päätä sitten haluutko rukoilla sitä.

      Kaikki tuo käy helposti makuulta käsin ja mikä parasta: sekä sivistää, että poistaa tyhjän makoilun tuskan kun sentään luet.

    • Anonyymi

      Ok fysiikka: mene auttaan jotain ihmistä, vaikkei olisi tuttukaan. Kiinnitä huomiosi toisten ongelmiin omistasi, se virkistää.

    • Anonyymi

      Lääkäriin mars. Masennukseen pitää hakea apua.

      • Anonyymi

        Ota niskastasi kiinni.
        Tuo kaikki on tahallista.

        Masikseen täytyy olla halukkuus. Katso/ seuraa mitä julkkikset tekee rahaa
        masennuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota niskastasi kiinni.
        Tuo kaikki on tahallista.

        Masikseen täytyy olla halukkuus. Katso/ seuraa mitä julkkikset tekee rahaa
        masennuksella.

        Kirjoitat aiheesta kuten tietäisit siitä jotakin, tiedätkö miltä se tuntuu kun oma maailma on ihan sirpaleina ja joku kehtaa sitä vielä lähteä vähättelemään?


    • Hei,

      Vastaan vielä minäkin, vaikka saitkin jo joitakin hyviä vinkkejä. On olemassa auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Etenkin itsetuhoiset ajatukset kannattaisi ottaa puheeksi. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen. Lisäksi ryhmätoiminnoista voisi olla apua yksinäisyyden lievittämiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Ryhmäkeskusteluihin ja ryhmächatteihin osallistuminen voi myös lievittää yksinäisyyttä.

      Joka viikko ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      Kun ei ole enää mitään menetettävää...
      Radikaali ruokavalionmuutos on parantanut monia masennuksesta ja ahdistuksesta. Elämään on palanneet värit ja voimat. Olet mitä syöt. Carnivore ruokavalio.
      Itse olen adaptoitumassa kolmatta viikkoa, vielä vähän hiilareita mukana. Sokeri on huume. Virallisesti näin ei saa sanoa, mutta some on pullollaan asian puolesta todistajia.
      https://youtube.com/shorts/fie_239MFWk?si=uq4uW22cfQwHsKWf
      Siunausta ja voimaa elämääsi!

    • Anonyymi

      Itse saan voimia ns. huuhaa jutuista. Olen harjoittanut 40v. ajatuksen ohjausta.
      Siirryn sekunnin murto-osassa hengittämään Pohjoisnavalle Jäämeren hapekasta ilmaa.

      Uskon että moni muukin. Uneni ovat tajuttoman syviä ns. koomaunia.
      Tunnen herättyäni, että olen nukkunut viikkoja yhteen pötköön.
      .panamankonsuli piirto.

    • Anonyymi

      Ekaks ota homeopaattisia lääkkeitä, niillä pääset alkuun. Sitten kesktityt etsimään henkisesti kehittävää toimintaa, ihminen kun ei ole pelkkä ruumis, psyykke ja talous vaan myös henkinen olento, sen puolen jos laiminlyö niin alas mennään. Sitten auttelet muita ja ne kiitollisuudellaan tuovat sisäistä tyytyväisyyttä. Karmakin siinä vähenee. Ananda Margan Kiirtania Baba Nam Kevalan, jos vielä opit tanssimaan niin vyöhyketerapiapisteet aktivoituu ja mantran värähtely rauhoittaa ja muuttaa mielen positiivisemmaksi. Youtubesta löytyy miten sitä tanssitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe