Onko pimpin koolla väliä

Anonyymi-ap

Onko pimpin koolla väliä? Mitä mieltä täällä ollaan? Tykkääkö joku oikein löysästä kymmen lasta synnyttäneen äidin pimpistä vaan pitääkö pimpin olla niin tiukka ettei sisään tahdo päästä. Olen kuullut, että naiset vertailevat omissa saunailloissa pimppejään. Toisella saattaa olla takapimppi, jollain sitten sellainen, että rakastelu ei suju doggy doggy asennossa ollenkaan vaan pitää mennä vanhalla kunnolla lähetyssaarnaaja-asennolla. Molemmat, sekä löysä- ,että tiukkapimppiset täysi-ikäiset naiset voivat kertoa myös oman kokemuksen asiasta.

22

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saiskin joskus löysää ja märkää pillua 💋

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­y­m­f­­­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Huhhahei ja uuuhh äähh pläähh paskaa tuli jo

      • Anonyymi

        Spedee on taas paskottanut buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedee on taas paskottanut buaahaa

        Sää mää ja bää paskoo alleen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää paskoo alleen buaahaa

        Buaahaa sää mää ja bää paskot siis alles. Eikö ollut muuta kerrottavaa itsestäsi . Ketä kiinnostaa sun paskomiset buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää paskoo alleen buaahaa

        Sää mää ja bää mikä itseään toistava säälittävä pikku aivoton kyyläri. Vittu mikä alleen paskova idiootti ihguu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää paskoo alleen buaahaa

        Mitäs olet buaahaa


    • Anonyymi

      Ei ole, riippuu siitä missä se on kiinni. Olen kokenut varmaankin kaikenlaisia tussuja ja hyvältä on tuntunut, nuorempia piukkoja, vanhempia isompia jne.
      Jos tussun kantaja on kiimainen asianosaava, ei tussun koolla ole mitään väliä paitsi, jos on niitä pikku pilisiä miehiä.
      Ja tuo väite, että on jotain tussuja, joita muka ei voi takaapäin nussia, on paska puhetta. Jokaista naista voi nussia takaapäin tai miten vain, se on äijän osaamisesta kiinni, jos ei saa akkaa sellaiseen asentoon, että saa kullin sisälle eri asennoissa.
      Takaapäin onnistuu kaikkien kanssa, kun laitat akan sängynpäädylle kontolleen ja perse pystyyn niin, että tyynyt polvien alla nostaa perseen ylös. Itse seisoo lattialla jalat hiukan koukistettuna, saa varmasti kyrvän sisälle. Akkaa voi myös hiukan painaa ristiselästä alaspäin niin saa tussun vielä hiukan paremmin nussittavaksi.
      Akka vatsallaan pöydänpäällä tyyny vatsanalla ja varmasti saa kyrvän tussuun takaapäin.

      Ps. 70+ anopilla on runsas turpea ns. etutussu ja homma hoituu.

      • Anonyymi

        Ja spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa


      • Anonyymi

        Nyt kysymyksessä tussu, ei pieni pippeli. Tässä ketjussa pippelin koolla ei ole väliä, tussun koolla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

        Mitäs yrität liian montaa asiaa yhdellä kertaa. Juokse vaikka ensin kuse sitten kerro sitten jos on jotain kerrottavaa buaahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

        Mitäs oot niin tyhmä ja hidas älynen. Keskity yhteenn asiaan kerrallaan buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kysymyksessä tussu, ei pieni pippeli. Tässä ketjussa pippelin koolla ei ole väliä, tussun koolla on.

        Siis ei ole väliä sovittaako 3mm pulttia 3mm mutteriin tai vaikka 6mm mutteriin?!
        Olet sää pahvi, tottakai liittyy toisiinsa ja todella paljon kullin ja tussun koko, Uuno tai todennäköisesti uunotar!


    • Anonyymi

      On sillä joku väli. Mulla oli kerran hieman väljä pimppinen nainen n 40 v. Hän osasi kyllä hyvin käyttää sitä ja ratsastaessaan keinua että kyllä siihen kuti irtosi. Ei sitä edes sitten huomannu ennen kuin taas sai tiukempaa.

      • Anonyymi

        Kaikki hodari sämpylätkin näyttää ja tuntuu isoilta, jos sinne survoo prinssinakin. Tilanne onkin ihan eri, kun laitat tilalle makkaran.
        Tuskin ymmärrät asia yhteyttä tussun koon merkitykseen, mutta sellaista se pikku-pileillä on tuo elämä.


    • Anonyymi

      Iti tiukka pimppi saisko nuolla sun häpyä sormi kokeilla saako sisään

    • Anonyymi

      Ei koolla väliä kunhan on ns. viivapillu.

      • Anonyymi

        Voiko kamelinvarpaasta päätellä pimpin koon? Ja on onko kamelinvarpaan koolla väliä?


    • Anonyymi

      Ei sillä nyt ole niin suurta väliä loppujen lopuksi kokonaisuuden kannalta, toki muilla pienemmillä seikoilla on oma nyanssinsa. Itse nautin hieman pulleahkosta symmetrisestä posliini viivasta jossa inniet ovat outien sisällä, siis suuhun mahtuvasta herkullisesta pimpistä syötäväksi ja imettäväksi jos rakkaallani ei ole mitään sitä vastaan että saan herkutella mehukkaasta pimpistä tiiman eli pari, eikä se panokaan aina niin tärkeä sitten ole kun laukeaa ennen kuin lupa oli annettu eikä latauskaan liian kiirettä sitten pijä kun panos on ruikattu johonkin eikä ehtiny pantavaksi. Hän on mun eka tyttöystävä ja suloinen sitäpaitsi. Mitä oon nuita kuvia ja videoja katellu niitä pilluja on joka sorttia enkä arvaa sitten sanoa niistä sen enempää ku mulle piisaa tää herkku jonka oon saanu ja kyllä se sopivan tiukka on, aina lähtee ja ussein jo etukätteenki. En oo hyvä selittään näitä juttuja.

    • Anonyymi

      Tykkään löysästä pimpasta kymmen lasta tehny

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­tsum­­me sinu­­t kä­ym­ään u­­ude­­ss­a cha­­tis­sa! Meitä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/J0h6Y0

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe