Näin olen pohtinut. Vihdoin ymmärsin mistä tässä on kyse.
Olet kyllä varmaan Suomen kuningatar
32
954
Vastaukset
- Anonyymi
Sannako se siellä kirjoittelee? Mitä kuuluu?
- Anonyymi
Sivusta Sanna :nyt on otettu vähän rauhallisemmin, pian taas kiireet alkaa jos terveys kestää😊
- Anonyymi
Tuli vaan mieleen se yksi biisi tosta. Joskus teininä kuunneltiin kylillä hahaaa
- Anonyymi
Olet ilmeisesti noin 25 v?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti noin 25 v?
Hyvässä iässä olen.
- Anonyymi
Joko tänään lähdet TÖIHIN?
- Anonyymi
Ei suomella ole kuningatarta muuten hyvä 🫣
- Anonyymi
Jokin Jenni Vartiainen tummine kutreineen sopisi tuohon.
- Anonyymi
Romahdin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romahdin
Itse luhistuin myös..
Ap
- Anonyymi
Anteeksi, mutta olen Hallitsijatar 👑
- Anonyymi
Sen haluan nähdä.
- Anonyymi
Mä oon varmaan Tähkäpää. Nukun Ruususen unta.
- Anonyymi
Prkl ku nykkuiskin.Prinssi uljaan takia pussi silmillä,eikä ne on edes sen prinssin kassit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prkl ku nykkuiskin.Prinssi uljaan takia pussi silmillä,eikä ne on edes sen prinssin kassit.
Laitonta uhkailua taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei kyllä ole silmäpusseja ollut koskaan eikä kyllä muitakaan kasseja silmillä 😐
- Anonyymi
No en ole. Ikinä halunnutkaan olla. Sulle muut naiset kuningattaria ovat, en minä, edes piian arvoinen.
E- Anonyymi
Hyvä että ymmärrät.
- Anonyymi
Olen olen. Elämäni on kuin hyvä näytelmä.
- Anonyymi
Sitäkin rakkaani, ja Jumalatar kuten tiedät.
Meil on jotain mitä ei muut ihmiset tajuu
Ja mä myönnän meidän rakkaus ehkä pikkuriikkisen rajuu...- Anonyymi
Mmh no tuun kyl rankaseen sua tästä kaikesta. Tiesitkin varmaan jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmh no tuun kyl rankaseen sua tästä kaikesta. Tiesitkin varmaan jo
Voi lupaat vaan rakkaani sanoja vaan ei tekoja. Mutta asiaan kuuntele Skandaalin Jumalatar.
Tää ei kauan jaksa ootella, kovasti tahtoo rakkautta ja noh en nyt enempää kerro kun tuskin oot Hän.
- Anonyymi
Ei minulta. En usko että olet mikään kuningatar nainen. Olet varmaan ihan tavallinen.
- Anonyymi
Saako sinua kuninkaani rakastaa? Jos vain rakastan enkä äksyile 👑💕
- Anonyymi
Voi miten tietämätön.
No ainahan voit sivistää meitä, kun me olemme niin tietämättömiä? Tuli vain mieleen, kun olen lukenut tuon kommentin aika monta kertaa ennenkin.
- Anonyymi
Kyllä se näin on. Vihaa tai rakastaa ja näin se cookie crumbles.
Suomenko? Ei olen maailmojen hallitsija. galaksien ylä ja ala-maailmojien mielikuvituksessta
Rakas saat lahjan ja jos haluat suudelman minulta katsot sen jos et älä katso. Tämä on vain erityiselle.
https://tenor.com/fi/view/hugging-kiss-davydoff-love-couple-couple-kiss-gif-17046552357099666280- Anonyymi
😄😄😄😄👸👸👸
- Anonyymi
No mitä ymmärsit?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286