Kun EU-maiden osuus terästeollisuuden tuotannosta pudonnut 25 vuodessa 22%:sta enää vain 7%:iin on turha luulla että EU olisi myöskään mikään maailman ammustuotannon keskus. Eurooppa on auringonlaskun maanosa. Tätä valtamedia ei näytä tajuavan.
Ei Euroopalle voi olla mittavaa ammustuotanto koska terästeollisuus poistunut Euroopasta
9
137
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ja hassunhauskasti se teollisuus on viety Kiinaan ?
- Anonyymi
Voi näitä ryssän surkeita yrityksiä.
- Anonyymi
Venäjä tuonut Ukrainaan suuret määrät terästä tosin joutuu keräämään pelloilta pois ja sulattaa mutta raaka ainetta on
- Anonyymi
Mutta kun juutalainen haluaa tuotteen valmiina ettei tarvitse itse lyödä sormiaan paskaan,
- Anonyymi
Euroopassa on sotateollisutteen terästä. On jo tuotantoa nostettu. Ja Aussit on ja E Korea nostanut tuotantoa. Ruotsin LKAB jo yxin pystyy tuottamaan tarvittavat terästoimituxet...otappa faktat...venäläinen hehe hehe venäläinen trolli ilman faktoja...no venäläinen on vaan venäläinen
- Anonyymi
Että oikein KAHDEN VUODEN päästä ruvetaan JOPA heräilemään ammusten lisäämistarpeisiin...WAU
Länsi meinaa nukkua onnensa ohi..
- Anonyymi
>>Kun EU-maiden osuus terästeollisuuden tuotannosta pudonnut
25 vuodessa 22%:sta enää vain 7%:iin>>
Sinulla on suhdeluvut nyt aivan persiillänsä.
Et ymmärrä sitä, että tykinkranaatetihin tarvittava teräsmäärä vastaa vain 0,001% osuutta koko EU-alueen teräksen kulutuksesta. Aivan peanuts lukema tosiaan.
Tällainen määrä terästä löytyy jonkin peltikattofirman romuläjistä keräilemälläkin. - Anonyymi
Voisimme kyllä laittaa uusia tehtaita pystyyn jos raaka-aineita voisi ostaa esim Venäjältä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591675
- 731190
- 113888
- 93780
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51546
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.39529Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74490- 37449
- 28435