Syvää rakkauden tarvetta ja väkevää intohimoa, jonka kanssa ei parane leikkiä, muuten se voi purkautua kuin tulivuori, koska olet kuningatar?
Vastaukset 24
- Anonyymi
Mmh no ajattelen hänestä intohimoisesti ja on vahvojakin tunteita jo
siks toivonkin et se Kuningas ei leiki. Haluisin hänestä omani.- Anonyymi
No jos se on sankari sisäiseltä luonteeltaan, niin se ei leiki. Leijona siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo nii.. toivottavasti hän ei rumasti leiki ainakaa. Sillai pienesti ja kivasti voi nautin siit kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo nii.. toivottavasti hän ei rumasti leiki ainakaa. Sillai pienesti ja kivasti voi nautin siit kyl
Nii. Kyllä pitää olla pientä kujeilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii. Kyllä pitää olla pientä kujeilua.
Joo semmonen saa mut kehrään kovempaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo semmonen saa mut kehrään kovempaa
Se on leikkiä tulella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on leikkiä tulella...
Uuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on leikkiä tulella...
Mmh tykkäät kummiski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh
ÄÄh ööh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
silloin tällöin voi iskeä hirveä huvitteluvietti, jolloin pyrkivät vain flirttailemaan.
- Anonyymi
Kyllä se on juuri näin, mutta en ole mikään kuningatar. Olen ihan tavallinen pallopää.
Ei Al- Anonyymi
Miksei pallopää voisi olla kuningatar? Miten pallo se pääsi sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei pallopää voisi olla kuningatar? Miten pallo se pääsi sitten on?
No se oli sellainen heitto vain. Olen ihan tavallinen ihminen, joka tuntee ilot ja surut hieman voimakkaammin.
Kuningatar tarvitsee kuninkaan rinnalleen. Minulla ei ole sellaista. Enkä muutenkaan pidä tavanomaisen ihmisten ylentämisestä, vaikka ymmärrän kyllä pointin.
Ei Al
- Anonyymi
Ajoittain,,
https://youtu.be/q9f4eZbSysQ
syvää ja väkevää kuin kuolema. - Anonyymi
Hei. Rakastan naista syvästi.
- Anonyymi
En ole kuningatar, ei jotenkin sovi mun tyyliin. Mutta intohimoa ja suuria, kivuliaita tunteita on. Niin että järki katoaa, sydäntä repii, sielua raastaa, ja henkeä heikottaa.
A-miehelle. - Anonyymi
Oletkohan minun kuningas sitten? 🤴
- Anonyymi
Outoa ettei kaikki ymmärrä selkeitä, vaikkakin sanattomia Rakkauden eleitä, ei vaikka valkokankaalle ne sanat olisi Kirjoitettu, nimellä varustettuna.
- Anonyymi
Lyhyesti: kyllä löytyy noi ominaisuudet....kuitenkin jalat maassa ...etten muiden yläpuolelle asetu...sisäinen queen ja ulkoinenkin löytyy....
- Anonyymi
Näin on näreet👍
Pamaus on erittäin todennäköinen!
Mutta jos käykin niin, että onkin vaan vettynyt papatti, joka osoittautuu suutariksi🤔.
-Hertta(inen) - Anonyymi
Vastaan kyllä , kohta räjähtää ..oon joutunut panttaa näitä salaisia tunteita ihan liian kauan ....No sen siitä saa kun fantasioi liikaa ....
- Anonyymi
On minulla rakkautta sinulle ❤️
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18288684
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531188
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 70648
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49607Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?63540