Tällä kertaa ei vielä ampunut Suomi-neitoa, jota on vasta näännyttämässä....
https://img.ilcdn.fi/URYqU0AiFw2_lUS2WDz-AtpqD94=/full-fit-in/2048x0/img-s3.ilcdn.fi/4fe61a05d557d9b398386b078eaf3ecf35967acd0b62663d34bbaf24a9d4f2b0.jpg
Ville Rannalta taas erinomainen piirros Irvi-Riikasta pyssyineen
21
244
Vastaukset 21
- Anonyymi
Ei noin lihava eukko olisi sinne kuitenkaan ehtinyt
- Anonyymi
Just näin, suomi-neito on raskaasti YLI-painoinen, on laihduttava !!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18144944/shokki-uutinen--100-tuh-rikkainta-kahmi-itselleen-yli--puolet-palkka-potista-! - Anonyymi
Purra pilaa koko maan. Häpeällistä.
- Anonyymi
Onko toi kansallispukujuoksia Saarikko?
- Anonyymi
Hei! Annika sentään kantaa kilonsa kunnialla ja on lisäksi aika himoittava plumper. Eikä ole mikään irvileuka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Annika sentään kantaa kilonsa kunnialla ja on lisäksi aika himoittava plumper. Eikä ole mikään irvileuka!
Plumper - eikö kieli-Einstein keksinyt suomennosta...?
- Anonyymi
Eikaa vaan joku onneton poliisi ole antanut riikale aselupaa .
- Anonyymi
Konst. Tiainen antoi, vaikka Riika vakuutti, ettei voisi edes tiaistakaan ampua.
- Anonyymi
Rikka huomasi kieron mamun kaavussa.
- Anonyymi
Saattaa olla...
- Anonyymi
Hyvin osaa ilmeet raapustaa.
- Anonyymi
Heeehaaaahh!! Niin totta!!
- Anonyymi
Pilapiirrokset ei ole koskaan totta, tässä tapauksessa vihervasemmistolaista propagandaa.
- Anonyymi
Persu kampittaa.
- Anonyymi
Sanna onneksi jaksaa painaa ilmastohimot pinkeänä.
- Anonyymi
Aloittajareppana, EI nää mitä Oikeasti tarinassa tapahtuu...
Neito vain kompastui, häntä Ei ammuttu.
Ja Kompastuminen olikin onni. Sillä noilla kiloilla juokseminen EI ole turvallista. Saatika jos on ottanut piikkisarjat. Hyytymät voi tukkii suoniston milloin vain= kuoli yhtäkkiä
Ylipainosta johtuen nilkat, lonkat, polvet Ei Kestä tuota massaa.
Pienempi paha on Todellakin kaatua turvalleen, ja unohtaa kisailu tyhmimpänä olemisesta.- Anonyymi
Oletko koskaan haaveillut kuinka ihanata olisi ponppia tukevan naisen lihoilla?
- Anonyymi
Voi sentään, onko Riikka luopunut ilmastonmuutoksen estämisestä? Se on paha juttu, sillä kaikki ja varsinkin vasemmisto-demarit ovat valmiit maksamaan siitä, että ilmastonmuutosta estetään. He eivät ruikuttaisi yhtään, vaikka sosiaaliavustukset loppuisivat ja kaikki hinnat nousisivai ilmastonmuutostorjunnan takia.
- Anonyymi
Riikka on alusta saakka ollut oikeassa. Ilmastotavoite on turhaa huuhaata, eikä sen toteutuminen ole edes mahdollista, joka on jo alettu myöntämäänkin.
Menehän vihervassari nurkan taakse itkemään, iso mies!- Anonyymi
Tavoitehan oli laadittu yksityisten ihmisten hoidettavaksi, ei yhteiskunnan.
- Anonyymi
Joko ilmastokusetuksen arvostelu on tuomittavaa eussa
T: vuosi 84
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581655
- 731170
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33485Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480- 37429
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427