Saksa ei halua paljastaa kaikkia aseita Ukrainan sodassa ei lähetä

Anonyymi-ap

Saksa ei halua lähettää uskottavan pelottavia aseita Ukrainaan ettei aseita nähdä käytössä todellisessa sodassa Venäjää vastaan.

21

184

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taurus ohjuksia ei ole luvattu eikä muitakaan Saksan kannalta pelotteena pidettyjä aseita

• Anonyymi

Kortteja ei kannata paljastaa konkreettista vihollista vastaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sotilaiden lähettämistä Saksa ei ole sulkenut pois Ukrainasta.

• Anonyymi

Nämä joukot eivät tule käyttämään Ukrainassa Saksan pelottavia aseita joten joukkojen lähettämiselle ei ole esteitä

• Anonyymi

Venäjä varmasti haluasi nähdä Ukrainassa länsimaiden pelottavimmat aseet että tietäisi mihin nämä todellisuudessa pystyvät.

• Anonyymi

Pelottaako!

• Anonyymi

Jos kaikki tavanomaiset aseet todetaan turhanpäiväisen tehottomiksi seuraavaksi turvaudutaan ydinaseisiin.

• Anonyymi

Pommikoneet on jo todettu materiaali tappioksi Ukrainan sodassa 2024

• Anonyymi

Ukraanalaiset pudottavat nyt viikossa useita Venäjän pommikoneita

• Anonyymi

Ydinaseet ovat 2024 sodassa ja tulevaisuudessa aseita jotka eivät aiheuta tappioita materiaalissa eikä sotilaissa jos sotilaallisesti 2024 sodassa on mitään merkitystä sodan kulussa.

• Anonyymi

Ukraina on osoittanut että Venäjän sotilaiden määrällä ei ole vaikutusta sodassa päinvastoin mitä enemmän sitä suurempia tappioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukraina on osoittanut että Venäjän sotilaiden määrällä ei ole vaikutusta sodassa päinvastoin mitä enemmän sitä suurempia tappioita.

Suomen uusi tragedia joka muodostaa juonellisen kokonaisuuden jossa on alku, keskikohta ja loppu. Tämä ei perutu sotilaiden määrään vaan ydinaseisiin.

• Anonyymi

Ukrainan pitäisi jo pärjätä omillaan

• Anonyymi

Komppaan aloitusta ja juuri siksi tulisi nato.n iskeä täyslaidalla konventionalisten aseiden voimalla. Jos venäjä käyttää taktista ydinasetta, niin itsehän itsemurhastaan päättää.

• Anonyymi

Suomessa on nyt turvana ydinaseet jos vihollinen haluaa ydinsodan.

• Anonyymi

Haluaako Suomi ydinsodan vai antautua rauhassa?

• Anonyymi

Venäjä antautuu Suomelle.

• Anonyymi

Onko niillä taas muka jotain hullu-hitlerin "salaisia aseita"?
      Eipä taida olla.....

Ironista, mutta aseveljemme hullu-hitlerin piti valloittaa niillä juurikin "salaisilla aseilla" britannia, eli enklanti.
      Vähän niinkuin "uralkin"

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Kiina jo pillastui Venäjän ylistetyistä ohjuksista koska Patriot sai niitä pudotettua Kiina on täysin Länttä vastaan mutta lännen rahat kelpaa

• Anonyymi

Naton joukot Ukrainan hallituksen kutsusta käyvät ilmasta käsin purkamassa Ukrainan maaperälle Kertshinsalmeen ja Krimille luvatta tehdyn siltarakennelman.

Venäjän alueeseen ei luonnollisesti tulla koskemaan.

Sillalla mahdolisesti oleskelevia burjaatteja kehotetaan poistumaan sillalta purkutöiden ajaksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 158
      1665
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      73
      1180
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      878
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      770
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      557
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      51
      536
    7. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      35
      494
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      490
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      439
    10. Poistetut keskustelut

Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa
      Sinkut
      132
      427
    Aihe