Saksa ei halua lähettää uskottavan pelottavia aseita Ukrainaan ettei aseita nähdä käytössä todellisessa sodassa Venäjää vastaan.
Vastaukset 21
- Anonyymi
Taurus ohjuksia ei ole luvattu eikä muitakaan Saksan kannalta pelotteena pidettyjä aseita
- Anonyymi
Kortteja ei kannata paljastaa konkreettista vihollista vastaan.
- Anonyymi
Saksa nyt aina on mennyt ja menee sinne, minne AutokratiaUsan pörssirikollis-korruptiovallankäyttäjät käskevät. Saksa on häntäilymaa.
https://www.dw.com/en/german-election-poor-people-dont-vote/a-58967380 - Anonyymi
Sotilaiden lähettämistä Saksa ei ole sulkenut pois Ukrainasta.
- Anonyymi
Nämä joukot eivät tule käyttämään Ukrainassa Saksan pelottavia aseita joten joukkojen lähettämiselle ei ole esteitä
- Anonyymi
Venäjä varmasti haluasi nähdä Ukrainassa länsimaiden pelottavimmat aseet että tietäisi mihin nämä todellisuudessa pystyvät.
- Anonyymi
Pelottaako!
- Anonyymi
Jos kaikki tavanomaiset aseet todetaan turhanpäiväisen tehottomiksi seuraavaksi turvaudutaan ydinaseisiin.
- Anonyymi
Pommikoneet on jo todettu materiaali tappioksi Ukrainan sodassa 2024
- Anonyymi
Ukraanalaiset pudottavat nyt viikossa useita Venäjän pommikoneita
- Anonyymi
Ydinaseet ovat 2024 sodassa ja tulevaisuudessa aseita jotka eivät aiheuta tappioita materiaalissa eikä sotilaissa jos sotilaallisesti 2024 sodassa on mitään merkitystä sodan kulussa.
- Anonyymi
Ukraina on osoittanut että Venäjän sotilaiden määrällä ei ole vaikutusta sodassa päinvastoin mitä enemmän sitä suurempia tappioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina on osoittanut että Venäjän sotilaiden määrällä ei ole vaikutusta sodassa päinvastoin mitä enemmän sitä suurempia tappioita.
Suomen uusi tragedia joka muodostaa juonellisen kokonaisuuden jossa on alku, keskikohta ja loppu. Tämä ei perutu sotilaiden määrään vaan ydinaseisiin.
- Anonyymi
Ukrainan pitäisi jo pärjätä omillaan
- Anonyymi
Komppaan aloitusta ja juuri siksi tulisi nato.n iskeä täyslaidalla konventionalisten aseiden voimalla. Jos venäjä käyttää taktista ydinasetta, niin itsehän itsemurhastaan päättää.
- Anonyymi
Suomessa on nyt turvana ydinaseet jos vihollinen haluaa ydinsodan.
- Anonyymi
Haluaako Suomi ydinsodan vai antautua rauhassa?
- Anonyymi
Venäjä antautuu Suomelle.
- Anonyymi
Onko niillä taas muka jotain hullu-hitlerin "salaisia aseita"?
Eipä taida olla.....
Ironista, mutta aseveljemme hullu-hitlerin piti valloittaa niillä juurikin "salaisilla aseilla" britannia, eli enklanti.
Vähän niinkuin "uralkin"
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi
Kiina jo pillastui Venäjän ylistetyistä ohjuksista koska Patriot sai niitä pudotettua Kiina on täysin Länttä vastaan mutta lännen rahat kelpaa
- Anonyymi
Naton joukot Ukrainan hallituksen kutsusta käyvät ilmasta käsin purkamassa Ukrainan maaperälle Kertshinsalmeen ja Krimille luvatta tehdyn siltarakennelman.
Venäjän alueeseen ei luonnollisesti tulla koskemaan.
Sillalla mahdolisesti oleskelevia burjaatteja kehotetaan poistumaan sillalta purkutöiden ajaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581665
- 731180
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.35494Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74490- 37439
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427