Onko täällä naisia jotka vilauttelevat, ja kiihottuvat siitä

Anonyymi-ap

Niin siis kiinnostaa tietää naisten itsensä paljastelusta, pikkuhousujen vilauttamisesta ym.
Kertokaapa tarinoita, ja kuinka se jännitti ja kiihoitti, johtiko se masturbointiin jälkikäteen, tai johonkin muuhun....

46

2289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin joskus kehä 3 nurkilla kun jannut istuskeli autossa. Sanoin että voin näyttää mitä hameen alta löytyy jos kännykät laitetaan konepellille ja yhtään ette tuu lähelle. Nostin hametta ja otin pikkarit pois, hieroin vähän pillua. Pojat tykkäs katella mutta kuten herrasmiehet, pysyivät sutossa istumassa ja kännykät odotti konepellillä kunnes poistuin paikalta. Oli varsin kiihottavaa. Muutamana perjantaina kävin kun ei ollut porukkaa kun isossa porukassa on aina riskinsä. Ehkä keväällä taas.

    • Anonyymi
    • Jos miehenä saan vastata, niin naiset ei keskimäärin ole kovin aktiivisia vilautteen, mutta poikkeuksiakin on. Mm. mun exä tykkäsi kulkea ilman pikkareita minihameessa. Lisäksi muutkin tutut naiset saattavat innostua vilautteleen. Tuttujen naisten lisäksi pari kiihottavaa tapausta täysin outojen kanssa on jäänyt mieleen.
      Kun poikani oli noin 6-vuotias olimme uimarannalla ja kuivattelimme laiturilla uinnin lälkeen. Siihen tuli arviolta noin 15-vuotias tyttonen kavereidensa kanssa uimasta. Hänellä oli topatut bikinin rintsikat yllä. En tedä miksi hän tuli siihen laiturille eteemme , laski rintsikat ja puristi toppaukset kuiviksi. Sitten hän häipyi kavereidensa seuraan. Oli ilo katsella vasta kohonneita munkkeja
      Toinen tapaus sattui ihan kotkaupungissa. Olin fillarilla liikkeellä ja satuin huomaamaan, että vastaantuleva nainen ajelee fillarilla lyhyessä hameessa ilman pikkareita, reidet levällääm ja iloisesti hymyillen. Minäkin hymyilin, mutta en kehdannut edes peukkua näyttää.
      Mukavia muistoja nuo ovat. Ehkä naisten vilautteluun miehet suhtautuvat myönteisemmin kuin päinvastaiseen. Toki kukkahattutädit voivat pahastua naistenkin vilauttelusta, tai he pahastuvat ihan mistä tahansa, eikä kaikki miehetkään ymmärrä, että vilauttelija ei halua panna sun kanssa.
      Tykkään kans itse vilautella, mutta ehkä hieman hienovaisemmin. Kesällä käytän uein ohuita shrotseja, joista kullini paistaa lahes läpi. Olen saanu sekä hyväksylviä että paheksuvia katseita, mutta sehän on vilauttelun suola - olet nk. asaillisesti pukeutunut, mutta et kuitenkaan ole.

      • Anonyymi

        Ja spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja spedellä taas sekottaa buaahaa

        Mitäs sekoilet hähähähähää


      • Anonyymi

        Sairas luuseri kiihottunut kun nähnyt viisitoista vuotiaan, ihmiset nauravat sinulle niissä shortseissa ja sinun tuppikullille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja spedellä taas sekottaa buaahaa

        Ainut oikee Spede kuoli 2001, alä viitti halventaa hanen muistoaan tileeraamalla muita Spedeksi, minä en ole sen tittelin arvoinen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimoni kulkee aina ilman pikkuhousuja. Toisinaan hän yltyy vilauttelemaan minulle julkisilla paikoilla. Kiinnijäämisen riski kiihottaa häntä.

      Joskus harvemmin saan hänet yllytettyä vilauttamaan paljasta posliinipilluaan muillekin.

      Parhaat kokemukset meille molemmille ovt tulleet siitä, että vaimo istuu jossain yksinään ja vilauttelee tilanteen tullen muille. Itse istun sivussa ja kuvaan huomaamattomasti 360-kameralla tilannetta. Toisinaan meillä on puhelinyhteys airpodsien kautta ja kerron tilanteesta ja annan ohjeita.

      Parasta tässä on kuitenkin se, kun vaimo kotona katselee kuvattua videota ja huomaa siinä miesten reaktiot sivustakatsottuna. Hän kiihottuu videota katsoessa valtavasti ja minä yleensä nuolen hänen pillua siinä samalla.

      • Anonyymi

        Jep jep ja lehmät lentää trololoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep ja lehmät lentää trololoo

        Niinkö taas tekee siellä pääsiäisen vietto alkanut reippaasti. Kohtaa alat luudalla lentäviä noitia buaahaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep ja lehmät lentää trololoo

        Laita Markku korkki kiinni jo. Älä kuitenkaan hakkaa vaimoasi, vaikkei hän enää sinusta innostu ja anna sinun kokea seikkailuja.


      • Anonyymi

        Vieraassa kaupungissa vaimon kanssa. Jälleen oli valtavan kiihottavaa seurata sivusta, kun vaimo kiusoittelee yleisellä paikalla muita. Hotellilla vaimolle editoin nopeasti 360videolta parhaat palat. Videota katsellessa nuolin vaimolle parit orgasmit.


    • Kyllä tällaista tulee jännityksen kaipuussa aina toisinaan harrastettua. Erotiikkaa helpoin menetelmin tällainen on.

      • Anonyymi

        Mitäs olet buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet buaahaa

        Minä ryhävalas vilauttelen tuheroa ja samalla päästelen maukkaita tuhnuja aaahhh....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ryhävalas vilauttelen tuheroa ja samalla päästelen maukkaita tuhnuja aaahhh....

        Mitäs olet oma vikas kun oot peräkamariis jäänyt tuhnutteleen buaahaaa


      • Anonyymi

        Mulla oli pulpetti luokassa opettajaa vastapäätä joka hameessa levitteli jatkuvasto reisiään ja sain katsella sen pikkareita ja paljasta reittä stayupien yltä.
        Sitten kerran kun kulli jäykkänä olin katellut tunnin tuota seksikästä naista niin välitunnin jälkeen sillä ei ollutkaan enää pikkareita ja sain silmänruokaa open pillusta jota se vilautteli vähän väliä mukamas kuin vahingossa.
        Tais ope nauttia siitä siinä missä minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli pulpetti luokassa opettajaa vastapäätä joka hameessa levitteli jatkuvasto reisiään ja sain katsella sen pikkareita ja paljasta reittä stayupien yltä.
        Sitten kerran kun kulli jäykkänä olin katellut tunnin tuota seksikästä naista niin välitunnin jälkeen sillä ei ollutkaan enää pikkareita ja sain silmänruokaa open pillusta jota se vilautteli vähän väliä mukamas kuin vahingossa.
        Tais ope nauttia siitä siinä missä minäkin.

        Neitsytluuserilla taas fantasiat.


    • Anonyymi

      Oikeassa elämässä en todellakaan halua vilautella, mutta anonyyminä ilman kasvojen näyttämistä tykkään näyttää itseäni camissa. Dirtyroulette saan katsojan aina heti kun haluan ja kiihottaa näyttää runkkaamistani jollekin. En halua puhua mitään ja jollain tavalla nautin tietystä vallantunteessa sen suhteen, että päätän täysin itse mitä näytän ja miten kauan ja voin swaippaamalla vaihtaa seuraavaan jos katsoja ei miellytä.

      • Anonyymi

        Hyi hemmetti mitäs olet yäk yäk buaahaa


    • Anonyymi

      Pidän vaivihkaisesta paljastelusta, jossa katselija saa vaikutelman, että tilanne tapahtuu sattumalta ja vahingossa. Se kiihottaa valtavasti ja saa aikaan kivan jännityksen tunteen. Yleensä masturboin pian paljastelujen jälkeen.

    • Anonyymi

      Olin 15v, oli perjantai olin juonut siiderii. Menin yhdelle käytävälle syvennykseen kun oli pissahätä.
      Laskin housuja menin kyykkyyn ja pissasin mutta en huomannut että vähän matkan päässä portailla olikin joku mies.
      Se näki mut ja kun olin pissannut pyyti että käännyn, niin käännyin kun oli vielä housut alhaalla ja kahella sormella hetken aikaa levitin pimppaa että näki kunnolla.
      Puin housut takas ja lähin.

    • Anonyymi

      Hei! Om­a stream. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://arara-ik.com/H/C6t6L1

    • Anonyymi

      Vaimoni tykkää paljastella minulle, mutta tietenkin aina joku muukin sen tilanteen näkee ja saa nauttia sivusta. Pidän siitä, että vaimoani katsellaan. Emme kumpikaan kaipaa kolmattapyörää muutoin, kuin hiljaisena sivustakatsojan roolissa.

      • Anonyymi

        Tällainen yhdessä harrastaminen on kivaa. Me olemme vielä aloittelijoita, mutta kivaa on ollut.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorempana kuljin pimppi paljaana aina hameen kanssa ja satunnaisesti annoin vilahtaa. Nykyäänkin mieli tekisi hassutella. On vaan varmaan jo 40+ vuotiaana naisena vähän liian irstasta tehdä niin.

      • Anonyymi

        No ei todellakaan ole liian vanha vaan just hyvä ikä aloitella. Mulla on exhibition vaimo ja todellakin tykätään vilauttelusta ja muusta tuhmuuksista kannattaa ehdottomasti kokeilla.
        Parhaat kommentit saa iäkkäämiltä miehiltä.
        M53


      • Anonyymi

        Kyllä sitä voi vilauttaa vielä vanhemmatkin. Ei muuta kun jätä pikkarit pois. T. M 60 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole liian vanha vaan just hyvä ikä aloitella. Mulla on exhibition vaimo ja todellakin tykätään vilauttelusta ja muusta tuhmuuksista kannattaa ehdottomasti kokeilla.
        Parhaat kommentit saa iäkkäämiltä miehiltä.
        M53

        Kivaahan se on, mutta kun on vain tavallinen suomalainen nainen. Ei taida riemunkiljahduksia kuulua vaikka vähän pimppi vilahtaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaahan se on, mutta kun on vain tavallinen suomalainen nainen. Ei taida riemunkiljahduksia kuulua vaikka vähän pimppi vilahtaisi.

        Mun vaimo on myös tavallinen nainen ja saa monia peukutuksia vilauttelusta ja hyviä ilmeitä. Pienin askelin kohti erotiikan huumaa tekee hyvää. Kokeile ensin jotain pikku tuhmaa ja katso mitä tapahtuu. Varmasti saat hymyjä aikaa kun nätin pimppisi annat vähän tavalla tai toisella näkyä. Et tule katumaan.
        M53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo on myös tavallinen nainen ja saa monia peukutuksia vilauttelusta ja hyviä ilmeitä. Pienin askelin kohti erotiikan huumaa tekee hyvää. Kokeile ensin jotain pikku tuhmaa ja katso mitä tapahtuu. Varmasti saat hymyjä aikaa kun nätin pimppisi annat vähän tavalla tai toisella näkyä. Et tule katumaan.
        M53

        Joutuukohan sitä kuinka pahaan pulaan, jos yksin ensin kokeilee millaisia reaktioita saa aikaan. Ja millaisia tilanteita miehet tahtoisivat nähdä. Riittääkö vain vahinko vilautus? Haluaisiko katseleva mies nähdä hameen alle vahingossa pidempäänkin? Suoraa flirttailua en halua, sillä miehet rohkaistuvat ja lähestyvät liian helposti silloin. En kaipaa kuin hauskanpitoa ilman kontaktia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuukohan sitä kuinka pahaan pulaan, jos yksin ensin kokeilee millaisia reaktioita saa aikaan. Ja millaisia tilanteita miehet tahtoisivat nähdä. Riittääkö vain vahinko vilautus? Haluaisiko katseleva mies nähdä hameen alle vahingossa pidempäänkin? Suoraa flirttailua en halua, sillä miehet rohkaistuvat ja lähestyvät liian helposti silloin. En kaipaa kuin hauskanpitoa ilman kontaktia.

        Tuskin pulaan joudut. Kyllä sen vähän päällepäin näkee onko ihan ok kaveri.
        Itse sen fiiliksen mukaan saa näyttää ja kuinka kauan. Meillä naku rannoilla osa vilaisee nopeasti ja toiset taas antaa katseen viipyä hetken kauemmin , rouva tottakai on kuumissaan jos katseet viipyvät kauemmin.
        Kantsii miettiä että on tarpeeksi valoisaa esim. auringon paiste että ei pimpero ihan pimennossa ole.
        Omien kuvien ottamminen on myös oiva tapa vilautella ja kivaa myös.
        M53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuukohan sitä kuinka pahaan pulaan, jos yksin ensin kokeilee millaisia reaktioita saa aikaan. Ja millaisia tilanteita miehet tahtoisivat nähdä. Riittääkö vain vahinko vilautus? Haluaisiko katseleva mies nähdä hameen alle vahingossa pidempäänkin? Suoraa flirttailua en halua, sillä miehet rohkaistuvat ja lähestyvät liian helposti silloin. En kaipaa kuin hauskanpitoa ilman kontaktia.

        Pidempään on parempi. Vältä katsekontaktia. Jos katsot mieheen, hän joko tuntee jääneensä kiinni ja lopettaa, tai tulkitsee katseen kutsuksi viedä juttua pidemmälle - kumpikaan ei ole hyvä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Iäkäs leskianoppini tykkää vilautella minulle, wau! saa aikaan kunnon seisokin, panisinkin mutta ei anna kun olen kysynyt, haluaa vain kiusata vävyä, onneksi anoppi jättää aina minulle ihanat kiimalta tuoksuvat pikkarit spermattavaksi.

    • Anonyymi

      10 vuotta seurustelin todella härskin vilauttelija tytön kanssa. Helvetin mukavaa aikaa. Aivan yllättävissä tilanteissa saattoi pillu ym olla näkyvillä. Tosinaan minulle. Toisinaan muillekin. Muutenkin oli uskomattoman halukas nainen. Kaiholla noita aikoja tulee muisteltua.

    • Anonyymi

      Kyllä mä aika usein kotona sillein vilauttelen miehille että olen kotona minihameessa ilman pikkareita ja tissit paljaana siten että nostan paidan helman tissien päälle kunnolla siten että tissit näkyy kokonaan.. Kiihotun siitä kun miehet kattoo mua. Tänään huoltomies tulee auraa tämän rivitalon pihoja niin laitan taas minihameen ja tissit paljaana keikistelen sille :) Pillua en ole vielä kotona paljastellur vieraille ulkona oleville miehille. Mieli kyllä tekisi . Mun ongelma on se jos sitä voi ongelmaksi sanoa että en osaa tehdä paljastelua sillein että se tapahtuu muka vahingossa. Kyllä sen miehet näkee että tarkoituksella paljastelen :D

      • Anonyymi

        Siis ilman rintaliivejä paljastelen.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ilman rintaliivejä paljastelen.:)

        En pysty muuta tekee kuin keskittymään miehiin ulkona kun paljastelen itseäni eli en pysty tekemään mitään muuta samaan aikaan niin siksi on todella selvää niille miehille et tarkoituksella sitä teen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty muuta tekee kuin keskittymään miehiin ulkona kun paljastelen itseäni eli en pysty tekemään mitään muuta samaan aikaan niin siksi on todella selvää niille miehille et tarkoituksella sitä teen :D

        Se on kiihottavenpaa, jos saat sen muka vaivihkaiseksi, vaikkakin selväähän se silti on, Muuttuu heti enemmän fantasiapelailuksi puolin ja toisin, kuin vain suoranainen paljastelu ja flirttailu.


      • Anonyymi

        Kannattaa rohkeasti kokeilla. Eka kerran jälkeen on paljon helpompaa näytellä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa rohkeasti kokeilla. Eka kerran jälkeen on paljon helpompaa näytellä itseään.

        Helppoa kyllä, mutta nautinto tulee siitä yhteisestä fantasialeikistä, jota molemmat siinä pelaa. Minusta pelkkä flirttailu ja paljastelu on liian helppoa ja yllätyksetöntä.


      • Anonyymi

        Ota vaikka rätti käteen, helppo esittää siivoavansa. Ei sieltä ulkoa näe onko ikkunankarmeissa ja huonekaluissa oikeasti pölyä ja tahroja.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe