Se ei ole entisellään enää. Olen järkyttynyt ja jäänyt suuren hämmennyksen valtaan. Mitä tämä oli? En tiedä enää, mitä ajatella ja suuntavaisto alkaa olla mennyt. Olet jotenkin sekoittanut pakkaa enkä ole enää varma mitä on tarkoitettu ja mitä ei. Elän suhdetta, mitä ei ole olemassakaan, saan voimaa haaveista, jotka mahtavat olla hölynpölyä, siis vailla todellisuutta. Surullista lisäksi se, ettet tiedä ollenkaan, miten suistit minut radaltaan.
Kun kohtasin sinut muutit elämäni
175
3625
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan sinulla se suhde siellä.
- Anonyymi
Mikä suhde?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä suhde?
Se sinun oma suhde on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sinun oma suhde on?
Minulla ja kaivatullani ei valitettavasti ole suhdetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei sinun kaivatulla vaan sinulla ihan oma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kirjoitit että elän suhdettani.. Oletko järjissäsi nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei sinun kaivatulla vaan sinulla ihan oma?
Ei ole ketään muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kirjoitit että elän suhdettani.. Oletko järjissäsi nyt?
Voi kyllä. Olen menettänyt järkeni kaivattessani kaivattuani jo ihan liian kauan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä. Olen menettänyt järkeni kaivattessani kaivattuani jo ihan liian kauan..
Eli et ole suhteessa kenenkään kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ole suhteessa kenenkään kanssa?
En helvetissä ole…. Kuka edes olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kaivattuni. Hän kyllä tuntee minut jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin te kohtasitte viimeksi? Muistan vuosien takaa yhden miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä kun olis edes jonkinlainen, vaikka kaveruus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on perhe.naiselle sateeseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin te kohtasitte viimeksi? Muistan vuosien takaa yhden miehen.
Hänen kanssaan on vähän erilainen Erityinen tarina. Hän on nimittäin ihminen, joka on aidosti ymmärtänyt minua, vaikka aina ajattelin että kukaan ei tule minua täysin ymmärtämään koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus perheet särkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kanssaan on vähän erilainen Erityinen tarina. Hän on nimittäin ihminen, joka on aidosti ymmärtänyt minua, vaikka aina ajattelin että kukaan ei tule minua täysin ymmärtämään koskaan
Eli jollekin E-rilaiselle naiselle sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jollekin E-rilaiselle naiselle sitten.
Niinkö siis menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateessako se nainen sitä perhettä huslaa? Oli pakko sekaantua miesaloittaja yhen he hen verran feikkidialogiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olette olleet tekemisissä? Tuosta tuli mieleeni oma erityinen tarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Limerence tapaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itse ajattelee noin, että on menettänyt järkensä kaivattuaan jotakin ihmistä liian kauan? Uskon tällöin olevan "henkilön ajatusmaailmassa" jotain perustavanlaatuista vikaa. On myös erittäin vaarallista ajatella, että minun on pakko saada elämääni joku ihminen riippumatta siitä onko vastapuolella tunteita itseeni.
Jos vielä on kykenemätön itse normaaliin yhteydenpitoon joka tarkoittaa myös rehellisyyttä toista ihmistä kohtaan, kaikki vähäinenkin on menetetty.
Miten voi kaivata ihmistä kenen kanssa ei ole elänyt päivääkään?
Ei mitenkään. Ihastuminen on normaalia mutta kiinni jääminen vieraaseen ihmiseen kaikkea muuta eikä sellainen ole hyväksyttävää.
Kuinka toinen ihminen voisi kaivata sinua elämäänsä millään tasolla koska et koskaan antanut muuta kuin surua ja lisäksi ymmärsit väärin lähes kaiken alusta asti?
Miksi toinen ihminen haluaisi tutustua sinuun kaiken jälkeen?
Tietäen sinusta asioita joita ei koskaan pystyisi hyväksymään ja joista on ollut suorastaan tyrmistynyt. Joskus on luovuttava omasta vääristyneestä ajatusmaailmasta vaikka olisikin koettanut sitä tervehdyttää joskus.
Kaikki kyseenalainen toiminta joka kohdistuu vieraaseen ihmiseen on pelkkää kiusaamista ja manipulointia.
Sanonta elä ja anna toisen elää elämänsä rauhassa pätee tähän.
Ei liene liioin oikein tyrkyttää palstalla itseään vieraalle ihmiselle tunnistettavasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itse ajattelee noin, että on menettänyt järkensä kaivattuaan jotakin ihmistä liian kauan? Uskon tällöin olevan "henkilön ajatusmaailmassa" jotain perustavanlaatuista vikaa. On myös erittäin vaarallista ajatella, että minun on pakko saada elämääni joku ihminen riippumatta siitä onko vastapuolella tunteita itseeni.
Jos vielä on kykenemätön itse normaaliin yhteydenpitoon joka tarkoittaa myös rehellisyyttä toista ihmistä kohtaan, kaikki vähäinenkin on menetetty.
Ei mitenkään. Ihastuminen on normaalia mutta kiinni jääminen vieraaseen ihmiseen kaikkea muuta eikä sellainen ole hyväksyttävää.
Kuinka toinen ihminen voisi kaivata sinua elämäänsä millään tasolla koska et koskaan antanut muuta kuin surua ja lisäksi ymmärsit väärin lähes kaiken alusta asti?
Tietäen sinusta asioita joita ei koskaan pystyisi hyväksymään ja joista on ollut suorastaan tyrmistynyt. Joskus on luovuttava omasta vääristyneestä ajatusmaailmasta vaikka olisikin koettanut sitä tervehdyttää joskus.
Kaikki kyseenalainen toiminta joka kohdistuu vieraaseen ihmiseen on pelkkää kiusaamista ja manipulointia.
Ei liene liioin oikein tyrkyttää palstalla itseään vieraalle ihmiselle tunnistettavasti.Asiaa puhut mutta paikka on väärä.Nimittäin kaikki ihmiset ei ole tuolla linjalla.
Tämän aloituksesi rustaaminen perinteiselle paperille ja lähettämällä sen hänelle saat asiasi harvinaisen selväksi.Otat vielä kuvan kirjeestäsi vaikka kasvokuvan kera ja annat kirjeessä 1.mahdollisuuden vastata takaisin tunnisteellisesti.Sillä vastauksella varmistuu molemmat että viestit on aidot ja yhteisymmärrykseen päädytty.Molemmat täten voi mennä eteenpäin.Kaipailija aloittaa suruprosesin ja kohde voi hengittää taas vapaasti.
T.n50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö siis menee?
Siis Esteri,tyttö sadepisarain...niinkuin laulussa sanotaan.???.😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kaivattuni. Hän kyllä tuntee minut jo
Tällä tuo luetun ymmärtäminen on aika heikoissa kantimissa.
Lisää koulua vaan.
Minä ymmärsin kyllä mitä tarkoitit.
Kyllä se nainen vielä on sinua varten.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Limerence tapaus
Vuosia sitten jouduin limerenssiin miehen vuoksi.
Luonnehtisin sitä melko kipeäksi kokemukseksi.
Se on tila,josta haluaisi pois ja toisaalta en halunnut. Suhdetta oli vaikea lopettaa,mutta loppujen lopuksi onnistui,koska ei ollut mahdollisuuksia jatkaa yhdessä.
Mutta jos hän nyt olisi tässä vieressäni ja tuntisin hänen ihonsa tuoksun... todennäköisesti dopamiinit alkaisivat pyörimään ja kohta olisi hyytelömäinen heikotuskohtaus päällä🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaatosateesta nainen vastaa että mikä perhe? Ei mitään puolisoa ole missään, vaikka kuinka koittaisi etsiä ja kurkkia komeroihin ja sängyn alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liene liioin oikein tyrkyttää palstalla itseään vieraalle ihmiselle tunnistettavasti.Kuka tyrkyttää itseään tunnisteellisesti itseään sinulle? Ja kuinka hän on antanut vain surua?
Tiedät hänestä asioita joita et koskaan hyväksyisi? Oletkohan ihan varmasti tietoinen ihan täysin miten asiat ovat? Varsinkin jos ette ole palstan ulkopuolella edes tekemisissä.
- Anonyymi
Kannattaisiko puhua toiselle.
- Anonyymi
Hienoa, että noin kävi. Toivottavasti hän tuntee samoin.
- Anonyymi
Ei tunne. Käski eilen jättää rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuntasin sanani aloittajalle, en sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ap:n vastaus tämä.
- Anonyymi
Kaipaan sinua ja olen sinun.
- Anonyymi
Tunteiden purkua taitaa olla. Liian geneeristä, vaikka kauniisti kirjoitat.
- Anonyymi
Kaipaan myös sinua 🫶🏼
- Anonyymi
ja tuntuu, että kosmos yrittää viestiä jotain, mutta sellaisella humalaisella mongerruksella? kunnes sammuu ja sitten jää kaikki arvailujen varaan.
- Anonyymi
Ei minulta. Olen edelleen rakastunut mutta myös järjissäni.
- Anonyymi
Jäin miettimään pakan sekoittamista. Olen kyllä oman ikävöinnin kohteeni, sen jota jumaloin, kanssa toiminut ihan hetki sitten niin, että sitä voi kuvata pakan sekoittamiseksi, mutta hän ei ole reagoinut mitenkään, ja se hämmentää. Tulkitsen kai, että en merkitse hänelle mitään.
- Anonyymi
Näitkö hänet? Olitko kaverin kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö hänet? Olitko kaverin kanssa?
Yksin.
- Anonyymi
Onko teillä mahdollisuutta suhteeseen vai karkasitko johonkin kun pakka sekoittui?
- Anonyymi
tänään mietin, että meidän juttu ei ollut edes juttu
vaan liikenneonnettomuus.- Anonyymi
Tämä sopii kyllä meidän tarinaan. Törmäys oli sen verran voimakas, että se tuntui molempien elämässä. Hänenkin elämänsä koki muutoksen. Minulla meni voimakkaasti tunteisiin, ja pitkäksi aikaa. Vuosia törmäiltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sopii kyllä meidän tarinaan. Törmäys oli sen verran voimakas, että se tuntui molempien elämässä. Hänenkin elämänsä koki muutoksen. Minulla meni voimakkaasti tunteisiin, ja pitkäksi aikaa. Vuosia törmäiltiin.
Minusta on outoa, että vaikka tiedät toisen tunteet ja tiedät hänenkin kokeneen noin vahvasti, niin siltikin kirjoitat tänne etkä puhu suoraan hänelle. Olisiko kuitenkin niin että hänen tunteensa on vain oletustasi?
- Anonyymi
Samanlaisia tunteita yhtä 50+ miestä kohtaan, jonka olen nähnyt muutaman kerran. En tiedä edes hänen nimeään. Jotain sellaista hänessä on mikä on herättänyt tunteet!
- Anonyymi
Oletko ajatellut jututtaa häntä joskus?
- Anonyymi
Kaipaan myös sinua, nainen 🥰
- Anonyymi
Aloitus on mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on mieheltä naiselle.
Harmi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi !
No eihän ole harmi.
- Anonyymi
Milloin olette kohdanneet ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Olisiko jo kuusi seitsemän vuotta sitten.
Tämä kirjoitus kosketti. Niinhän se on, että jotkut ihmiset tekevät lähtemättömän vaikutuksen. Kohtaamisessa on jotakin mystistä ja he jättävät jälkeensä tähtipölyä ✨ Eikä siitä ehkä toivu koskaan...
- Anonyymi
Monta Rakkaustarinaa on nyt samassa ketjussa... mutta Oikeat tietävät omansa!
- Anonyymi
Kaivattuni on ainoa Oikea minulle tällä palstalla. Haluaisin vain Hänelle jutella. Kaikki muu on turhaa ka hyödytöntä.
- Anonyymi
Minäkin elän tälläisessä suhteessa häneen. Eli mielikuvitus suhteessa. Se kyllä on toiminut hyvänä herättäjänä tämän minun oikean parisuhteen tilasta. En ole onnellinen näin.
- Anonyymi
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Minä Rakastan miestä, mut tuskinpa mitään tästä tulee. Viimeksi oli jotenkin niin vihainen, et ei kai enää tykkää..
- Anonyymi
Monta on vastausta täällä, joita ei aloituksen kirjoittaja ole kirjoittanut, joten älkää uskoko kaikkea.
- Anonyymi
Millon tapasit ensimmäisen kerran ja milloin viimeksi?
- Anonyymi
Jos aloittaja olisi tosissaan niin ottaisi yhteyttä IRL mutta on kiva leikkiä palstalla ilmeisesti.
- Anonyymi
No kuuleppa, onkohan se ihan sinun oma syy jos rassaat päätäsi tämän äijän hervottoman huonon puutaheinäätrollailun vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuuleppa, onkohan se ihan sinun oma syy jos rassaat päätäsi tämän äijän hervottoman huonon puutaheinäätrollailun vuoksi?
Leikkiä palstalla uli uli. Voi hyvänen aika kun on jollai pajupillin puhaltajalla rankkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkiä palstalla uli uli. Voi hyvänen aika kun on jollai pajupillin puhaltajalla rankkaa
Oisko vika ihan omissa obsessiossa vatvoa osattoman ihmisen asioita lueskelemalla tätä narsistisen miehen tuubaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko vika ihan omissa obsessiossa vatvoa osattoman ihmisen asioita lueskelemalla tätä narsistisen miehen tuubaa
Jos nämä liirumlaarumit nimenomaan narsistiseen haihattelijamieleen uppoaa ”menin nii sekasin toisen pokasin” ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nämä liirumlaarumit nimenomaan narsistiseen haihattelijamieleen uppoaa ”menin nii sekasin toisen pokasin” ym
Miettikää omalle kohdalle jotain puupäätä/päitä vetelemässä vähän synteesejä, kai sitä servais
- Anonyymi
👍 Hyvin sanottu 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍 Hyvin sanottu 👍
Täälläkö tyypit ihan tosissaan kuumottelee ja kyräilee jotain puutaheinää lurittelevaa trolliukkoa ihan kivi kengässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkö tyypit ihan tosissaan kuumottelee ja kyräilee jotain puutaheinää lurittelevaa trolliukkoa ihan kivi kengässä?
Insanee ja ahdistavaa
- Anonyymi
Sillon tavatessa olimme molemmat tahoiltamme suhteessa?
- Anonyymi
Ei oltu, mutta suunnittelin sitä. Nyt vedetään ätmi nääs ihan läskiksi sun esitys
- Anonyymi
Kyllä. Sivusta
- Anonyymi
Viimeksi en ollut siellä missä minun piti olla ja nähtiin silti.
- Anonyymi
Collision force is a force found in nature, in universe. It was purely coincidental and follows known rules of universal existence.
- Anonyymi
Kannattaa tarkastella sitä tyhjää suhdettasi.
- Anonyymi
Kumpiko olisi parempi, asua maalla hirsitalossa metsän keskellä, elellä ja pitää kasvimaata ym., kissat ja koira vai kerrostalossa lähiössä, käyttää huumeita ja viinaa? Turha sitä jossitella, meneehän se näinkin.
- Anonyymi
Miksei vois asua kerrostalossa ja mökkeillä kaikki vapaa-ajat hirsimökissä metsän keskellä?
Omakotitalossa on jumalattoman paljon duunia.Täytyisi olla joko sikarikas tai velkaa ottaa kaikkiin ylläpito vempaimien.Täällä meillä lunta tulee kuin esteri ahterista esim talvisin,eikä ne talot pysy pystystyssä jos niitä ei välillä huolla..jatkuvasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei vois asua kerrostalossa ja mökkeillä kaikki vapaa-ajat hirsimökissä metsän keskellä?
Omakotitalossa on jumalattoman paljon duunia.Täytyisi olla joko sikarikas tai velkaa ottaa kaikkiin ylläpito vempaimien.Täällä meillä lunta tulee kuin esteri ahterista esim talvisin,eikä ne talot pysy pystystyssä jos niitä ei välillä huolla..jatkuvasti.Kerrostalossa voi tulla ahdasta. Siellä maalla olisi ollut pihamaat, kasvimaat hirsinen päärakennus ja askartelutilat siihen päälle, pihan perällä. Koira, kissa ja kyyhkyslakka. Tiedän että olisi ollut täydellistä, mutta ehkä ei enää sitten kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omakotitalossa on jumalattoman paljon duunia.Täytyisi olla joko sikarikas tai velkaa ottaa kaikkiin ylläpito vempaimien.Täällä meillä lunta tulee kuin esteri ahterista esim talvisin,eikä ne talot pysy pystystyssä jos niitä ei välillä huolla..jatkuvasti.Tuossa tapauksessa pitää hoitaa se kerrostaloasunto JA mökki. Liikaa työtä.
- Anonyymi
Tässä ketjussa varmaankin jotakuta muuta kun
A-kijaimella alkavaa naista - Anonyymi
Minä vuonna olette alunperin tavanneet?
- Anonyymi
Vuonna 2022 tapasimme ekaa kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kesällä? Lähellä yhtä alikulkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs sotketa siellä aloittajan viestiä!
Olemme kohdanneet aiemmin.
- Anonyymi
Näkymätön ei aina tarkoita kuvitteellista. Aina ei tule silti saamaan vastausta ja voi joutua kaipaamaan kuin ei enää koskaan, ja silloin on parempi keskittyä johonkin todelliseen eikä antaa elämän valua sormiensa välistä kuin veden. Se on sitä että irrallinen kaikesta ettei olisi vain palasia siitä mitä voisi olla. Ja lyön vetoa että tiedät kun saavut sinne minne haluat päätyä. Mikä minä olen ajattelemaan että olisin monista se yksi.
- Anonyymi
AA-Tapaamisia järjestetään tälläkin kylällä
- Anonyymi
Rukoilevat voimaa asioihin joita ei voi muuttaa vai miten se nyt meni?
- Anonyymi
M?
- Anonyymi
Please ei noin pitkiä tekstejä,ei jaksa lukea.
- Anonyymi
Ei voi olla totta...
- Anonyymi
Rakkaus on voimista voimakkain. Se muuttaa aina ajatusten kulkua ja ravistaa välillä liiankin kovaa... Mutta se ei ole pahasta vaan rakentaa syvintä olemustamme ja olemaan välillä nöyrä sitä kohtaan mitä on vaikea hallita...Rakastuminen on mielestäni kauneimpia asioita elämän polulla jota voimme saada... Ja vielä... Se ei koskaan unohdu Sinulle m>n
- Anonyymi
rakastuin häneen välittömästi
hän tuntui omalta heti
hän oli rakas heti- Anonyymi
Lainaan tätä, sori, ja kiitos, kun en itse keksi. Piti vastata tohon kaupungilla näkymiseen mut siihen ketjuun tuli jotain rohmoja. Ei kai mun tarvi täältä yrittää löytää mitään, ainakaan negaa? Jos kertoo suoraan sitten jollain konstilla. Huomenta ja nyt aamun kohokohta ☕📰😏
- Anonyymi
Olen sanaton
- Anonyymi
Sua ei näkynyt missään kaupungilla.
- Anonyymi
Et tule koskaan minua näkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tule koskaan minua näkemään.
😂
Siellä on joku noussut sängystä taas väärällä jalalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂
Siellä on joku noussut sängystä taas väärällä jalalla.Hämmentäjiä riittää.
- Anonyymi
Oletko täällä vai missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko täällä vai missä?
Lähdenkö tulemaan luoksesi vai onko se turhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko täällä vai missä?
Vastaatko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaatko
En halua tunteakaan ihmistä , joka kirjoittaa kauheuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua tunteakaan ihmistä , joka kirjoittaa kauheuksia
Kauheuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdenkö tulemaan luoksesi vai onko se turhaa
Ei ole turhaa. Sovitaan vain tarkemmin missä haluat nähdä. Sivusta naiselta ehkä tutummalta kuitenkin anonyymiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheuksia?
No höpönlöpö ollut koko keissi. Juon nyt kahvini ja unohdan moiset hölmöläiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole turhaa. Sovitaan vain tarkemmin missä haluat nähdä. Sivusta naiselta ehkä tutummalta kuitenkin anonyymiltä.
En naiselta odota viestejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En naiselta odota viestejä
En minäkään muualla kuin palstalla ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään muualla kuin palstalla ole.
Siinä lähellä parkkiksella 9.45
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä lähellä parkkiksella 9.45
Et ehkä noin nopeasti tänne ole voinut päästä kun meillä kuitenkin useampi tunti välimatkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ehkä noin nopeasti tänne ole voinut päästä kun meillä kuitenkin useampi tunti välimatkaa?
Unohda sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda sitten
En unohda! Kysyin vaan että miten niin nopeasti olet täällä että voitko olla hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En unohda! Kysyin vaan että miten niin nopeasti olet täällä että voitko olla hän?
Asun kaupungissa missä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun kaupungissa missä olet
Oletko muuttanut tänne vai muuten vain oleskelet? Tai siis ajattelen että asut kauempana kun niin olet sanonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuttanut tänne vai muuten vain oleskelet? Tai siis ajattelen että asut kauempana kun niin olet sanonut?
Olen muuttanut kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen muuttanut kyllä.
Minulla on vielä sauma päästä näkemään sinua ennen päivän kiireitä. Eli sano haluatko että tulen ja laita jokin tunniste. Hurautan luoksesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vielä sauma päästä näkemään sinua ennen päivän kiireitä. Eli sano haluatko että tulen ja laita jokin tunniste. Hurautan luoksesi
Mutta et tiedä tarkalleen missä asun? Tiedät vain kaupungin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen muuttanut kyllä.
En tiennytkään jos olisit hän eli ystäväni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et tiedä tarkalleen missä asun? Tiedät vain kaupungin?
Oletko kotonasi nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään jos olisit hän eli ystäväni?
Olen ystäväsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ystäväsi.
Et ole sanonut mitään että olet täällä? Olen hämmentynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sanonut mitään että olet täällä? Olen hämmentynyt.
Entiedä mutta jos olet todella hän niin voin tulla moikkaamaan sua
- Anonyymi
Tai siis ajattelen että olet siellä missä aiemminkin? Siellä missä asut. Kaukana täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entiedä mutta jos olet todella hän niin voin tulla moikkaamaan sua
Olisi se ihanaa mutten tiedä oletko juuri hän. Miksi et kerro tätä siellä missä ollaan juteltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis ajattelen että olet siellä missä aiemminkin? Siellä missä asut. Kaukana täältä.
En asu enää siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu enää siellä
Miksi et ole sanonut mitään kun ollaan juteltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi se ihanaa mutten tiedä oletko juuri hän. Miksi et kerro tätä siellä missä ollaan juteltu?
Et taida olla nyt se kenenksi sinua kovin toivoin. Siispä unohda nämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis palstalla kun ollaan juteltu niin siellä paikassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole sanonut mitään kun ollaan juteltu?
Olet sanonut jotain siihen suuntaan mutta en tiedä oikein mitä sillä tarkoitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kotonasi nyt
Olen kotona tule kylään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis palstalla kun ollaan juteltu niin siellä paikassa?
Palstalla hän on kuiskinut minulle rakkauksia. Olen häneen kiintynyt ja haluaisin hänet vain nähdä edes hetken .. tuskin olet hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kaikille muille selvää jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kotona tule kylään
En tiedä missä asut en edellistä enkä nykyistä täällä olemista paikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla hän on kuiskinut minulle rakkauksia. Olen häneen kiintynyt ja haluaisin hänet vain nähdä edes hetken .. tuskin olet hän
Uskon myös että ’asut’ nyt täällä niin se onnistuisi kyllä kun olen ihan melkein vieressä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin sanonut rakkauttani hänelle koska se on mitä tunnen ja olen kiintynyt ja haluan nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon myös että ’asut’ nyt täällä niin se onnistuisi kyllä kun olen ihan melkein vieressä
Mistä tuon tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuon tiedät?
Olit täällä eilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin sanonut rakkauttani hänelle koska se on mitä tunnen ja olen kiintynyt ja haluan nähdä.
Olisitpa hän.. kaivattuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit täällä eilen
Missä? Palstallako? Olin palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa hän.. kaivattuni
Jospa kerrot minulle tuolla missä jutellaan niin mietitään asiaa. En tiennyt että olet täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa kerrot minulle tuolla missä jutellaan niin mietitään asiaa. En tiennyt että olet täällä.
Et ole hän koska ei jutella missään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään juttele muualla kuin palstalla hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin vain että sano asiasta kun jutellaan tuolla toisessa palstan paikassa kun en ole tiennyt että olet mahdollisesti muuttanut tai lähempänä jossain täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään juttele muualla kuin palstalla hänelle.
No tulenko moikkaamaan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole sanonut minulle kun ollaan täällä juteltu? Mikäli hän olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano joku tunniste meistä niin tiedän oletko hän. Ollaanko aikaisemmin nähty kasvotusten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano joku tunniste meistä niin tiedän oletko hän. Ollaanko aikaisemmin nähty kasvotusten?
Ei olla juteltu kahdestaan palstalla eli vaan aina trollien yms ympäröimänä. En usko että olet hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nähty. Videoilla vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla juteltu kahdestaan palstalla eli vaan aina trollien yms ympäröimänä. En usko että olet hän.
No ei mekään aina kahdestaan olla voitu jutella kun jotkut sotkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nähty. Videoilla vain
Millä videoilla? Teistä itsestänne vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mekään aina kahdestaan olla voitu jutella kun jotkut sotkee.
Niin. Jos olet tosiaan hän niin tuletko näkemään mua jos nätisti pyydän. Olis kyllä aivan ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä videoilla? Teistä itsestänne vai?
Joo hän on minua katsellut ja minä myös toki häntä - videot ovat hieman erilaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hän on minua katsellut ja minä myös toki häntä - videot ovat hieman erilaisia
En kyllä tuota videota ymmärrä. Ei minusta taida mitään videota missään somessa ollakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tuota videota ymmärrä. Ei minusta taida mitään videota missään somessa ollakaan.
Ei minustakaan enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joo se siitä! Ei täällä vaan ole sitä ketä kaipaa ja kaikki menee v*tuiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Jos olet tosiaan hän niin tuletko näkemään mua jos nätisti pyydän. Olis kyllä aivan ihanaa
Haluan nähdä mutta jutellaan palstalla siellä missä ollaan aikaisemmin juteltu niin tiedän että olet hän. On tosi vaikea sanoa kun hän ei ole sanonut muuttaneensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minustakaan enää.
Miten olisin jonkun videon sinusta nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joo se siitä! Ei täällä vaan ole sitä ketä kaipaa ja kaikki menee v*tuiksi.
Älä nyt hermostu kaikki aikanaan. Ihan rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt hermostu kaikki aikanaan. Ihan rauhassa.
Olen kaksonen tiedäthän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisin jonkun videon sinusta nähnyt?
Pari vuotta sitten salee nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari vuotta sitten salee nähnyt.
Okei. Vaikea sanoa voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaksonen tiedäthän
Horoskoopiltasiko olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horoskoopiltasiko olet?
Mmh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horoskoopiltasiko olet?
Jeppis no tuskin olet anyway hän koska hän ei vastaisi noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeppis no tuskin olet anyway hän koska hän ei vastaisi noin
No ei tuo syntymäaika täsmää kaksosella minun ystävääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana oli katsoa sinua ku koskettelit itseäsi 👅🍑
- Anonyymi
Että ei täsmää ystävääni tuo kaksonen horoskooppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana oli katsoa sinua ku koskettelit itseäsi 👅🍑
Jeps.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps.
Ystäväni haluan nähdä ja kysyn häneltä vielä asiaa. Hän ei ole kaksonen.
- Anonyymi
No minä ainakin pysyttelen yleensä omalla puolella kaupunkia. Joskus käyn siinä keskustan kupeessa ja joskus niin pitkällä kuin bussi menee täältä ihan toiseen päähän asti isoon putiikkiin..
Jos hän jolle tämä on tarkoitettu, lukee tämän niin tietää mistä on kyse.
Saa ottaa ihan hihasta kiinni jos tunnistaa ja osutaan kohdille 😉
Tämä on ainoa viesti minulta tähän sekoilijoiden ketjuun. Mukavalle, rakkaalle miehelle. Ollaan joskus oltu aiemminkin, muutamankin kerran..
Ikävä sua ❤️ ikäeroa n. 2 v.
♒☀️- Anonyymi
Niin
Mutta vaivoikseni en ketää halua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
Mutta vaivoikseni en ketää haluaEn itsekkään ottaisi miestä josta on vaivaa, saanu jo tarpeekseni aikuisista vauvoista ja valittajista.
Mikään ei ole niin kamala kuin katkera mies.
Kyllä aikuisen täytyy jo itse itsestään huolehtia.
- Anonyymi
S.
Kuulin sinusta yhteisen ihmisen kautta.
Ota yhteyttä minuun. Koodi sulla on..
T.A.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256