Kun kohtasin sinut muutit elämäni

Anonyymi-ap

Se ei ole entisellään enää. Olen järkyttynyt ja jäänyt suuren hämmennyksen valtaan. Mitä tämä oli? En tiedä enää, mitä ajatella ja suuntavaisto alkaa olla mennyt. Olet jotenkin sekoittanut pakkaa enkä ole enää varma mitä on tarkoitettu ja mitä ei. Elän suhdetta, mitä ei ole olemassakaan, saan voimaa haaveista, jotka mahtavat olla hölynpölyä, siis vailla todellisuutta. Surullista lisäksi se, ettet tiedä ollenkaan, miten suistit minut radaltaan.

175

3578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan sinulla se suhde siellä.

      • Anonyymi

        Mikä suhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä suhde?

        Se sinun oma suhde on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sinun oma suhde on?

        Minulla ja kaivatullani ei valitettavasti ole suhdetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja kaivatullani ei valitettavasti ole suhdetta

        Mutta ei sinun kaivatulla vaan sinulla ihan oma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja kaivatullani ei valitettavasti ole suhdetta

        Miksi sitten kirjoitit että elän suhdettani.. Oletko järjissäsi nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei sinun kaivatulla vaan sinulla ihan oma?

        Ei ole ketään muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kirjoitit että elän suhdettani.. Oletko järjissäsi nyt?

        Voi kyllä. Olen menettänyt järkeni kaivattessani kaivattuani jo ihan liian kauan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä. Olen menettänyt järkeni kaivattessani kaivattuani jo ihan liian kauan..

        Eli et ole suhteessa kenenkään kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole suhteessa kenenkään kanssa?

        En helvetissä ole…. Kuka edes olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En helvetissä ole…. Kuka edes olet?

        Tuskin kaivattuni. Hän kyllä tuntee minut jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En helvetissä ole…. Kuka edes olet?

        Milloin te kohtasitte viimeksi? Muistan vuosien takaa yhden miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja kaivatullani ei valitettavasti ole suhdetta

        niinpä kun olis edes jonkinlainen, vaikka kaveruus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En helvetissä ole…. Kuka edes olet?

        Sinulla on perhe.naiselle sateeseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin te kohtasitte viimeksi? Muistan vuosien takaa yhden miehen.

        Hänen kanssaan on vähän erilainen Erityinen tarina. Hän on nimittäin ihminen, joka on aidosti ymmärtänyt minua, vaikka aina ajattelin että kukaan ei tule minua täysin ymmärtämään koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on perhe.naiselle sateeseen..

        Joskus perheet särkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kanssaan on vähän erilainen Erityinen tarina. Hän on nimittäin ihminen, joka on aidosti ymmärtänyt minua, vaikka aina ajattelin että kukaan ei tule minua täysin ymmärtämään koskaan

        Eli jollekin E-rilaiselle naiselle sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jollekin E-rilaiselle naiselle sitten.

        Niinkö siis menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on perhe.naiselle sateeseen..

        Sateessako se nainen sitä perhettä huslaa? Oli pakko sekaantua miesaloittaja yhen he hen verran feikkidialogiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kanssaan on vähän erilainen Erityinen tarina. Hän on nimittäin ihminen, joka on aidosti ymmärtänyt minua, vaikka aina ajattelin että kukaan ei tule minua täysin ymmärtämään koskaan

        Miten olette olleet tekemisissä? Tuosta tuli mieleeni oma erityinen tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä. Olen menettänyt järkeni kaivattessani kaivattuani jo ihan liian kauan..

        Limerence tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä. Olen menettänyt järkeni kaivattessani kaivattuani jo ihan liian kauan..

        Jos itse ajattelee noin, että on menettänyt järkensä kaivattuaan jotakin ihmistä liian kauan? Uskon tällöin olevan "henkilön ajatusmaailmassa" jotain perustavanlaatuista vikaa. On myös erittäin vaarallista ajatella, että minun on pakko saada elämääni joku ihminen riippumatta siitä onko vastapuolella tunteita itseeni.
        Jos vielä on kykenemätön itse normaaliin yhteydenpitoon joka tarkoittaa myös rehellisyyttä toista ihmistä kohtaan, kaikki vähäinenkin on menetetty.
        Miten voi kaivata ihmistä kenen kanssa ei ole elänyt päivääkään?
        Ei mitenkään. Ihastuminen on normaalia mutta kiinni jääminen vieraaseen ihmiseen kaikkea muuta eikä sellainen ole hyväksyttävää.
        Kuinka toinen ihminen voisi kaivata sinua elämäänsä millään tasolla koska et koskaan antanut muuta kuin surua ja lisäksi ymmärsit väärin lähes kaiken alusta asti?
        Miksi toinen ihminen haluaisi tutustua sinuun kaiken jälkeen?
        Tietäen sinusta asioita joita ei koskaan pystyisi hyväksymään ja joista on ollut suorastaan tyrmistynyt. Joskus on luovuttava omasta vääristyneestä ajatusmaailmasta vaikka olisikin koettanut sitä tervehdyttää joskus.
        Kaikki kyseenalainen toiminta joka kohdistuu vieraaseen ihmiseen on pelkkää kiusaamista ja manipulointia.
        Sanonta elä ja anna toisen elää elämänsä rauhassa pätee tähän.

        Ei liene liioin oikein tyrkyttää palstalla itseään vieraalle ihmiselle tunnistettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse ajattelee noin, että on menettänyt järkensä kaivattuaan jotakin ihmistä liian kauan? Uskon tällöin olevan "henkilön ajatusmaailmassa" jotain perustavanlaatuista vikaa. On myös erittäin vaarallista ajatella, että minun on pakko saada elämääni joku ihminen riippumatta siitä onko vastapuolella tunteita itseeni.
        Jos vielä on kykenemätön itse normaaliin yhteydenpitoon joka tarkoittaa myös rehellisyyttä toista ihmistä kohtaan, kaikki vähäinenkin on menetetty.
        Miten voi kaivata ihmistä kenen kanssa ei ole elänyt päivääkään?
        Ei mitenkään. Ihastuminen on normaalia mutta kiinni jääminen vieraaseen ihmiseen kaikkea muuta eikä sellainen ole hyväksyttävää.
        Kuinka toinen ihminen voisi kaivata sinua elämäänsä millään tasolla koska et koskaan antanut muuta kuin surua ja lisäksi ymmärsit väärin lähes kaiken alusta asti?
        Miksi toinen ihminen haluaisi tutustua sinuun kaiken jälkeen?
        Tietäen sinusta asioita joita ei koskaan pystyisi hyväksymään ja joista on ollut suorastaan tyrmistynyt. Joskus on luovuttava omasta vääristyneestä ajatusmaailmasta vaikka olisikin koettanut sitä tervehdyttää joskus.
        Kaikki kyseenalainen toiminta joka kohdistuu vieraaseen ihmiseen on pelkkää kiusaamista ja manipulointia.
        Sanonta elä ja anna toisen elää elämänsä rauhassa pätee tähän.

        Ei liene liioin oikein tyrkyttää palstalla itseään vieraalle ihmiselle tunnistettavasti.

        Asiaa puhut mutta paikka on väärä.Nimittäin kaikki ihmiset ei ole tuolla linjalla.
        Tämän aloituksesi rustaaminen perinteiselle paperille ja lähettämällä sen hänelle saat asiasi harvinaisen selväksi.Otat vielä kuvan kirjeestäsi vaikka kasvokuvan kera ja annat kirjeessä 1.mahdollisuuden vastata takaisin tunnisteellisesti.Sillä vastauksella varmistuu molemmat että viestit on aidot ja yhteisymmärrykseen päädytty.Molemmat täten voi mennä eteenpäin.Kaipailija aloittaa suruprosesin ja kohde voi hengittää taas vapaasti.
        T.n50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö siis menee?

        Siis Esteri,tyttö sadepisarain...niinkuin laulussa sanotaan.???.😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kaivattuni. Hän kyllä tuntee minut jo

        Tällä tuo luetun ymmärtäminen on aika heikoissa kantimissa.
        Lisää koulua vaan.
        Minä ymmärsin kyllä mitä tarkoitit.
        Kyllä se nainen vielä on sinua varten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Limerence tapaus

        Vuosia sitten jouduin limerenssiin miehen vuoksi.
        Luonnehtisin sitä melko kipeäksi kokemukseksi.
        Se on tila,josta haluaisi pois ja toisaalta en halunnut. Suhdetta oli vaikea lopettaa,mutta loppujen lopuksi onnistui,koska ei ollut mahdollisuuksia jatkaa yhdessä.
        Mutta jos hän nyt olisi tässä vieressäni ja tuntisin hänen ihonsa tuoksun... todennäköisesti dopamiinit alkaisivat pyörimään ja kohta olisi hyytelömäinen heikotuskohtaus päällä🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on perhe.naiselle sateeseen..

        Kaatosateesta nainen vastaa että mikä perhe? Ei mitään puolisoa ole missään, vaikka kuinka koittaisi etsiä ja kurkkia komeroihin ja sängyn alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse ajattelee noin, että on menettänyt järkensä kaivattuaan jotakin ihmistä liian kauan? Uskon tällöin olevan "henkilön ajatusmaailmassa" jotain perustavanlaatuista vikaa. On myös erittäin vaarallista ajatella, että minun on pakko saada elämääni joku ihminen riippumatta siitä onko vastapuolella tunteita itseeni.
        Jos vielä on kykenemätön itse normaaliin yhteydenpitoon joka tarkoittaa myös rehellisyyttä toista ihmistä kohtaan, kaikki vähäinenkin on menetetty.
        Miten voi kaivata ihmistä kenen kanssa ei ole elänyt päivääkään?
        Ei mitenkään. Ihastuminen on normaalia mutta kiinni jääminen vieraaseen ihmiseen kaikkea muuta eikä sellainen ole hyväksyttävää.
        Kuinka toinen ihminen voisi kaivata sinua elämäänsä millään tasolla koska et koskaan antanut muuta kuin surua ja lisäksi ymmärsit väärin lähes kaiken alusta asti?
        Miksi toinen ihminen haluaisi tutustua sinuun kaiken jälkeen?
        Tietäen sinusta asioita joita ei koskaan pystyisi hyväksymään ja joista on ollut suorastaan tyrmistynyt. Joskus on luovuttava omasta vääristyneestä ajatusmaailmasta vaikka olisikin koettanut sitä tervehdyttää joskus.
        Kaikki kyseenalainen toiminta joka kohdistuu vieraaseen ihmiseen on pelkkää kiusaamista ja manipulointia.
        Sanonta elä ja anna toisen elää elämänsä rauhassa pätee tähän.

        Ei liene liioin oikein tyrkyttää palstalla itseään vieraalle ihmiselle tunnistettavasti.

        Kuka tyrkyttää itseään tunnisteellisesti itseään sinulle? Ja kuinka hän on antanut vain surua?
        Tiedät hänestä asioita joita et koskaan hyväksyisi? Oletkohan ihan varmasti tietoinen ihan täysin miten asiat ovat? Varsinkin jos ette ole palstan ulkopuolella edes tekemisissä.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­N­y­m­­f­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kannattaisiko puhua toiselle.

    • Anonyymi

      Hienoa, että noin kävi. Toivottavasti hän tuntee samoin.

      • Anonyymi

        Ei tunne. Käski eilen jättää rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunne. Käski eilen jättää rauhaan.

        Suuntasin sanani aloittajalle, en sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunne. Käski eilen jättää rauhaan.

        Ei ole ap:n vastaus tämä.


    • Anonyymi

      Kaipaan sinua ja olen sinun.

    • Anonyymi

      Tunteiden purkua taitaa olla. Liian geneeristä, vaikka kauniisti kirjoitat.

    • Anonyymi

      Kaipaan myös sinua 🫶🏼

    • Anonyymi

      ja tuntuu, että kosmos yrittää viestiä jotain, mutta sellaisella humalaisella mongerruksella? kunnes sammuu ja sitten jää kaikki arvailujen varaan.

    • Anonyymi

      Ei minulta. Olen edelleen rakastunut mutta myös järjissäni.

    • Anonyymi

      Jäin miettimään pakan sekoittamista. Olen kyllä oman ikävöinnin kohteeni, sen jota jumaloin, kanssa toiminut ihan hetki sitten niin, että sitä voi kuvata pakan sekoittamiseksi, mutta hän ei ole reagoinut mitenkään, ja se hämmentää. Tulkitsen kai, että en merkitse hänelle mitään.

      • Anonyymi

        Näitkö hänet? Olitko kaverin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö hänet? Olitko kaverin kanssa?

        Yksin.


    • Anonyymi

      Onko teillä mahdollisuutta suhteeseen vai karkasitko johonkin kun pakka sekoittui?

    • Anonyymi

      tänään mietin, että meidän juttu ei ollut edes juttu
      vaan liikenneonnettomuus.

      • Anonyymi

        Tämä sopii kyllä meidän tarinaan. Törmäys oli sen verran voimakas, että se tuntui molempien elämässä. Hänenkin elämänsä koki muutoksen. Minulla meni voimakkaasti tunteisiin, ja pitkäksi aikaa. Vuosia törmäiltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sopii kyllä meidän tarinaan. Törmäys oli sen verran voimakas, että se tuntui molempien elämässä. Hänenkin elämänsä koki muutoksen. Minulla meni voimakkaasti tunteisiin, ja pitkäksi aikaa. Vuosia törmäiltiin.

        Minusta on outoa, että vaikka tiedät toisen tunteet ja tiedät hänenkin kokeneen noin vahvasti, niin siltikin kirjoitat tänne etkä puhu suoraan hänelle. Olisiko kuitenkin niin että hänen tunteensa on vain oletustasi?


    • Anonyymi

      Samanlaisia tunteita yhtä 50+ miestä kohtaan, jonka olen nähnyt muutaman kerran. En tiedä edes hänen nimeään. Jotain sellaista hänessä on mikä on herättänyt tunteet!

      • Anonyymi

        Oletko ajatellut jututtaa häntä joskus?


    • Anonyymi

      Kaipaan myös sinua, nainen 🥰

      • Anonyymi

        Aloitus on mieheltä naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on mieheltä naiselle.

        Harmi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi !

        No eihän ole harmi.


    • Anonyymi

      Milloin olette kohdanneet ensimmäisen kerran?

      • Anonyymi

        Olisiko jo kuusi seitsemän vuotta sitten.


    • Tämä kirjoitus kosketti. Niinhän se on, että jotkut ihmiset tekevät lähtemättömän vaikutuksen. Kohtaamisessa on jotakin mystistä ja he jättävät jälkeensä tähtipölyä ✨ Eikä siitä ehkä toivu koskaan...

      • Tämä kommentti kostutti silmät. Kauniisti sanottu, olen samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Monta Rakkaustarinaa on nyt samassa ketjussa... mutta Oikeat tietävät omansa!

      • Anonyymi

        Kaivattuni on ainoa Oikea minulle tällä palstalla. Haluaisin vain Hänelle jutella. Kaikki muu on turhaa ka hyödytöntä.


    • Anonyymi

      Minäkin elän tälläisessä suhteessa häneen. Eli mielikuvitus suhteessa. Se kyllä on toiminut hyvänä herättäjänä tämän minun oikean parisuhteen tilasta. En ole onnellinen näin.

      • Anonyymi

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


    • Anonyymi

      Minä Rakastan miestä, mut tuskinpa mitään tästä tulee. Viimeksi oli jotenkin niin vihainen, et ei kai enää tykkää..

    • Anonyymi

      Monta on vastausta täällä, joita ei aloituksen kirjoittaja ole kirjoittanut, joten älkää uskoko kaikkea.

      • Anonyymi

        Millon tapasit ensimmäisen kerran ja milloin viimeksi?


    • Anonyymi

      Jos aloittaja olisi tosissaan niin ottaisi yhteyttä IRL mutta on kiva leikkiä palstalla ilmeisesti.

      • Anonyymi

        No kuuleppa, onkohan se ihan sinun oma syy jos rassaat päätäsi tämän äijän hervottoman huonon puutaheinäätrollailun vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuuleppa, onkohan se ihan sinun oma syy jos rassaat päätäsi tämän äijän hervottoman huonon puutaheinäätrollailun vuoksi?

        Leikkiä palstalla uli uli. Voi hyvänen aika kun on jollai pajupillin puhaltajalla rankkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkiä palstalla uli uli. Voi hyvänen aika kun on jollai pajupillin puhaltajalla rankkaa

        Oisko vika ihan omissa obsessiossa vatvoa osattoman ihmisen asioita lueskelemalla tätä narsistisen miehen tuubaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko vika ihan omissa obsessiossa vatvoa osattoman ihmisen asioita lueskelemalla tätä narsistisen miehen tuubaa

        Jos nämä liirumlaarumit nimenomaan narsistiseen haihattelijamieleen uppoaa ”menin nii sekasin toisen pokasin” ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nämä liirumlaarumit nimenomaan narsistiseen haihattelijamieleen uppoaa ”menin nii sekasin toisen pokasin” ym

        Miettikää omalle kohdalle jotain puupäätä/päitä vetelemässä vähän synteesejä, kai sitä servais


      • Anonyymi

        👍 Hyvin sanottu 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍 Hyvin sanottu 👍

        Täälläkö tyypit ihan tosissaan kuumottelee ja kyräilee jotain puutaheinää lurittelevaa trolliukkoa ihan kivi kengässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkö tyypit ihan tosissaan kuumottelee ja kyräilee jotain puutaheinää lurittelevaa trolliukkoa ihan kivi kengässä?

        Insanee ja ahdistavaa


    • Anonyymi

      Sillon tavatessa olimme molemmat tahoiltamme suhteessa?

      • Anonyymi

        Ei oltu, mutta suunnittelin sitä. Nyt vedetään ätmi nääs ihan läskiksi sun esitys


      • Anonyymi

        Kyllä. Sivusta


    • Anonyymi

      Viimeksi en ollut siellä missä minun piti olla ja nähtiin silti.

    • Anonyymi

      Collision force is a force found in nature, in universe. It was purely coincidental and follows known rules of universal existence.

    • Anonyymi

      Kannattaa tarkastella sitä tyhjää suhdettasi.

    • Anonyymi

      Kumpiko olisi parempi, asua maalla hirsitalossa metsän keskellä, elellä ja pitää kasvimaata ym., kissat ja koira vai kerrostalossa lähiössä, käyttää huumeita ja viinaa? Turha sitä jossitella, meneehän se näinkin.

      • Anonyymi

        Miksei vois asua kerrostalossa ja mökkeillä kaikki vapaa-ajat hirsimökissä metsän keskellä?
        Omakotitalossa on jumalattoman paljon duunia.Täytyisi olla joko sikarikas tai velkaa ottaa kaikkiin ylläpito vempaimien.Täällä meillä lunta tulee kuin esteri ahterista esim talvisin,eikä ne talot pysy pystystyssä jos niitä ei välillä huolla..jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei vois asua kerrostalossa ja mökkeillä kaikki vapaa-ajat hirsimökissä metsän keskellä?
        Omakotitalossa on jumalattoman paljon duunia.Täytyisi olla joko sikarikas tai velkaa ottaa kaikkiin ylläpito vempaimien.Täällä meillä lunta tulee kuin esteri ahterista esim talvisin,eikä ne talot pysy pystystyssä jos niitä ei välillä huolla..jatkuvasti.

        Kerrostalossa voi tulla ahdasta. Siellä maalla olisi ollut pihamaat, kasvimaat hirsinen päärakennus ja askartelutilat siihen päälle, pihan perällä. Koira, kissa ja kyyhkyslakka. Tiedän että olisi ollut täydellistä, mutta ehkä ei enää sitten kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei vois asua kerrostalossa ja mökkeillä kaikki vapaa-ajat hirsimökissä metsän keskellä?
        Omakotitalossa on jumalattoman paljon duunia.Täytyisi olla joko sikarikas tai velkaa ottaa kaikkiin ylläpito vempaimien.Täällä meillä lunta tulee kuin esteri ahterista esim talvisin,eikä ne talot pysy pystystyssä jos niitä ei välillä huolla..jatkuvasti.

        Tuossa tapauksessa pitää hoitaa se kerrostaloasunto JA mökki. Liikaa työtä.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa varmaankin jotakuta muuta kun
      A-kijaimella alkavaa naista

    • Anonyymi

      Minä vuonna olette alunperin tavanneet?

      • Anonyymi

        Vuonna 2022 tapasimme ekaa kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2022 tapasimme ekaa kertaa.

        Oliko kesällä? Lähellä yhtä alikulkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2022 tapasimme ekaa kertaa.

        Eipäs sotketa siellä aloittajan viestiä!

        Olemme kohdanneet aiemmin.


    • Anonyymi

      Näkymätön ei aina tarkoita kuvitteellista. Aina ei tule silti saamaan vastausta ja voi joutua kaipaamaan kuin ei enää koskaan, ja silloin on parempi keskittyä johonkin todelliseen eikä antaa elämän valua sormiensa välistä kuin veden. Se on sitä että irrallinen kaikesta ettei olisi vain palasia siitä mitä voisi olla. Ja lyön vetoa että tiedät kun saavut sinne minne haluat päätyä. Mikä minä olen ajattelemaan että olisin monista se yksi.

    • Anonyymi

      AA-Tapaamisia järjestetään tälläkin kylällä

      • Anonyymi

        Rukoilevat voimaa asioihin joita ei voi muuttaa vai miten se nyt meni?


    • Anonyymi

      M?

    • Anonyymi

      Please ei noin pitkiä tekstejä,ei jaksa lukea.

      • Anonyymi

        Ei voi olla totta...


    • Anonyymi

      Rakkaus on voimista voimakkain. Se muuttaa aina ajatusten kulkua ja ravistaa välillä liiankin kovaa... Mutta se ei ole pahasta vaan rakentaa syvintä olemustamme ja olemaan välillä nöyrä sitä kohtaan mitä on vaikea hallita...Rakastuminen on mielestäni kauneimpia asioita elämän polulla jota voimme saada... Ja vielä... Se ei koskaan unohdu Sinulle m>n

    • Anonyymi

      rakastuin häneen välittömästi
      hän tuntui omalta heti
      hän oli rakas heti

      • Anonyymi

        Lainaan tätä, sori, ja kiitos, kun en itse keksi. Piti vastata tohon kaupungilla näkymiseen mut siihen ketjuun tuli jotain rohmoja. Ei kai mun tarvi täältä yrittää löytää mitään, ainakaan negaa? Jos kertoo suoraan sitten jollain konstilla. Huomenta ja nyt aamun kohokohta ☕📰😏


    • Anonyymi

      Olen sanaton

    • Anonyymi

      Sua ei näkynyt missään kaupungilla.

      • Anonyymi

        Et tule koskaan minua näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tule koskaan minua näkemään.

        😂

        Siellä on joku noussut sängystä taas väärällä jalalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂

        Siellä on joku noussut sängystä taas väärällä jalalla.

        Hämmentäjiä riittää.


      • Anonyymi

        Oletko täällä vai missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko täällä vai missä?

        Lähdenkö tulemaan luoksesi vai onko se turhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko täällä vai missä?

        Vastaatko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaatko

        En halua tunteakaan ihmistä , joka kirjoittaa kauheuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua tunteakaan ihmistä , joka kirjoittaa kauheuksia

        Kauheuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdenkö tulemaan luoksesi vai onko se turhaa

        Ei ole turhaa. Sovitaan vain tarkemmin missä haluat nähdä. Sivusta naiselta ehkä tutummalta kuitenkin anonyymiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheuksia?

        No höpönlöpö ollut koko keissi. Juon nyt kahvini ja unohdan moiset hölmöläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole turhaa. Sovitaan vain tarkemmin missä haluat nähdä. Sivusta naiselta ehkä tutummalta kuitenkin anonyymiltä.

        En naiselta odota viestejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En naiselta odota viestejä

        En minäkään muualla kuin palstalla ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään muualla kuin palstalla ole.

        Siinä lähellä parkkiksella 9.45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä lähellä parkkiksella 9.45

        Et ehkä noin nopeasti tänne ole voinut päästä kun meillä kuitenkin useampi tunti välimatkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä noin nopeasti tänne ole voinut päästä kun meillä kuitenkin useampi tunti välimatkaa?

        Unohda sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda sitten

        En unohda! Kysyin vaan että miten niin nopeasti olet täällä että voitko olla hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En unohda! Kysyin vaan että miten niin nopeasti olet täällä että voitko olla hän?

        Asun kaupungissa missä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun kaupungissa missä olet

        Oletko muuttanut tänne vai muuten vain oleskelet? Tai siis ajattelen että asut kauempana kun niin olet sanonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muuttanut tänne vai muuten vain oleskelet? Tai siis ajattelen että asut kauempana kun niin olet sanonut?

        Olen muuttanut kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen muuttanut kyllä.

        Minulla on vielä sauma päästä näkemään sinua ennen päivän kiireitä. Eli sano haluatko että tulen ja laita jokin tunniste. Hurautan luoksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vielä sauma päästä näkemään sinua ennen päivän kiireitä. Eli sano haluatko että tulen ja laita jokin tunniste. Hurautan luoksesi

        Mutta et tiedä tarkalleen missä asun? Tiedät vain kaupungin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen muuttanut kyllä.

        En tiennytkään jos olisit hän eli ystäväni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et tiedä tarkalleen missä asun? Tiedät vain kaupungin?

        Oletko kotonasi nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään jos olisit hän eli ystäväni?

        Olen ystäväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ystäväsi.

        Et ole sanonut mitään että olet täällä? Olen hämmentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sanonut mitään että olet täällä? Olen hämmentynyt.

        Entiedä mutta jos olet todella hän niin voin tulla moikkaamaan sua


      • Anonyymi

        Tai siis ajattelen että olet siellä missä aiemminkin? Siellä missä asut. Kaukana täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entiedä mutta jos olet todella hän niin voin tulla moikkaamaan sua

        Olisi se ihanaa mutten tiedä oletko juuri hän. Miksi et kerro tätä siellä missä ollaan juteltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ajattelen että olet siellä missä aiemminkin? Siellä missä asut. Kaukana täältä.

        En asu enää siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu enää siellä

        Miksi et ole sanonut mitään kun ollaan juteltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi se ihanaa mutten tiedä oletko juuri hän. Miksi et kerro tätä siellä missä ollaan juteltu?

        Et taida olla nyt se kenenksi sinua kovin toivoin. Siispä unohda nämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla nyt se kenenksi sinua kovin toivoin. Siispä unohda nämä

        Siis palstalla kun ollaan juteltu niin siellä paikassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ole sanonut mitään kun ollaan juteltu?

        Olet sanonut jotain siihen suuntaan mutta en tiedä oikein mitä sillä tarkoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kotonasi nyt

        Olen kotona tule kylään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis palstalla kun ollaan juteltu niin siellä paikassa?

        Palstalla hän on kuiskinut minulle rakkauksia. Olen häneen kiintynyt ja haluaisin hänet vain nähdä edes hetken .. tuskin olet hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla nyt se kenenksi sinua kovin toivoin. Siispä unohda nämä

        Tuo oli kaikille muille selvää jo aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kotona tule kylään

        En tiedä missä asut en edellistä enkä nykyistä täällä olemista paikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla hän on kuiskinut minulle rakkauksia. Olen häneen kiintynyt ja haluaisin hänet vain nähdä edes hetken .. tuskin olet hän

        Uskon myös että ’asut’ nyt täällä niin se onnistuisi kyllä kun olen ihan melkein vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla hän on kuiskinut minulle rakkauksia. Olen häneen kiintynyt ja haluaisin hänet vain nähdä edes hetken .. tuskin olet hän

        Olen minäkin sanonut rakkauttani hänelle koska se on mitä tunnen ja olen kiintynyt ja haluan nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon myös että ’asut’ nyt täällä niin se onnistuisi kyllä kun olen ihan melkein vieressä

        Mistä tuon tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuon tiedät?

        Olit täällä eilen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin sanonut rakkauttani hänelle koska se on mitä tunnen ja olen kiintynyt ja haluan nähdä.

        Olisitpa hän.. kaivattuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit täällä eilen

        Missä? Palstallako? Olin palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa hän.. kaivattuni

        Jospa kerrot minulle tuolla missä jutellaan niin mietitään asiaa. En tiennyt että olet täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa kerrot minulle tuolla missä jutellaan niin mietitään asiaa. En tiennyt että olet täällä.

        Et ole hän koska ei jutella missään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän koska ei jutella missään

        En minäkään juttele muualla kuin palstalla hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän koska ei jutella missään

        Tarkoitin vain että sano asiasta kun jutellaan tuolla toisessa palstan paikassa kun en ole tiennyt että olet mahdollisesti muuttanut tai lähempänä jossain täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään juttele muualla kuin palstalla hänelle.

        No tulenko moikkaamaan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulenko moikkaamaan sua

        Miksi et ole sanonut minulle kun ollaan täällä juteltu? Mikäli hän olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulenko moikkaamaan sua

        Sano joku tunniste meistä niin tiedän oletko hän. Ollaanko aikaisemmin nähty kasvotusten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano joku tunniste meistä niin tiedän oletko hän. Ollaanko aikaisemmin nähty kasvotusten?

        Ei olla juteltu kahdestaan palstalla eli vaan aina trollien yms ympäröimänä. En usko että olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano joku tunniste meistä niin tiedän oletko hän. Ollaanko aikaisemmin nähty kasvotusten?

        Ei olla nähty. Videoilla vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla juteltu kahdestaan palstalla eli vaan aina trollien yms ympäröimänä. En usko että olet hän.

        No ei mekään aina kahdestaan olla voitu jutella kun jotkut sotkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla nähty. Videoilla vain

        Millä videoilla? Teistä itsestänne vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mekään aina kahdestaan olla voitu jutella kun jotkut sotkee.

        Niin. Jos olet tosiaan hän niin tuletko näkemään mua jos nätisti pyydän. Olis kyllä aivan ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä videoilla? Teistä itsestänne vai?

        Joo hän on minua katsellut ja minä myös toki häntä - videot ovat hieman erilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hän on minua katsellut ja minä myös toki häntä - videot ovat hieman erilaisia

        En kyllä tuota videota ymmärrä. Ei minusta taida mitään videota missään somessa ollakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tuota videota ymmärrä. Ei minusta taida mitään videota missään somessa ollakaan.

        Ei minustakaan enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tuota videota ymmärrä. Ei minusta taida mitään videota missään somessa ollakaan.

        Mutta joo se siitä! Ei täällä vaan ole sitä ketä kaipaa ja kaikki menee v*tuiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jos olet tosiaan hän niin tuletko näkemään mua jos nätisti pyydän. Olis kyllä aivan ihanaa

        Haluan nähdä mutta jutellaan palstalla siellä missä ollaan aikaisemmin juteltu niin tiedän että olet hän. On tosi vaikea sanoa kun hän ei ole sanonut muuttaneensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minustakaan enää.

        Miten olisin jonkun videon sinusta nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joo se siitä! Ei täällä vaan ole sitä ketä kaipaa ja kaikki menee v*tuiksi.

        Älä nyt hermostu kaikki aikanaan. Ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt hermostu kaikki aikanaan. Ihan rauhassa.

        Olen kaksonen tiedäthän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisin jonkun videon sinusta nähnyt?

        Pari vuotta sitten salee nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari vuotta sitten salee nähnyt.

        Okei. Vaikea sanoa voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaksonen tiedäthän

        Horoskoopiltasiko olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskoopiltasiko olet?

        Mmh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskoopiltasiko olet?

        Jeppis no tuskin olet anyway hän koska hän ei vastaisi noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeppis no tuskin olet anyway hän koska hän ei vastaisi noin

        No ei tuo syntymäaika täsmää kaksosella minun ystävääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hän on minua katsellut ja minä myös toki häntä - videot ovat hieman erilaisia

        Ihana oli katsoa sinua ku koskettelit itseäsi 👅🍑


      • Anonyymi

        Että ei täsmää ystävääni tuo kaksonen horoskooppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana oli katsoa sinua ku koskettelit itseäsi 👅🍑

        Jeps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps.

        Ystäväni haluan nähdä ja kysyn häneltä vielä asiaa. Hän ei ole kaksonen.


    • Anonyymi

      No minä ainakin pysyttelen yleensä omalla puolella kaupunkia. Joskus käyn siinä keskustan kupeessa ja joskus niin pitkällä kuin bussi menee täältä ihan toiseen päähän asti isoon putiikkiin..
      Jos hän jolle tämä on tarkoitettu, lukee tämän niin tietää mistä on kyse.
      Saa ottaa ihan hihasta kiinni jos tunnistaa ja osutaan kohdille 😉
      Tämä on ainoa viesti minulta tähän sekoilijoiden ketjuun. Mukavalle, rakkaalle miehelle. Ollaan joskus oltu aiemminkin, muutamankin kerran..
      Ikävä sua ❤️ ikäeroa n. 2 v.
      ♒☀️

      • Anonyymi

        Niin

        Mutta vaivoikseni en ketää halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin

        Mutta vaivoikseni en ketää halua

        En itsekkään ottaisi miestä josta on vaivaa, saanu jo tarpeekseni aikuisista vauvoista ja valittajista.
        Mikään ei ole niin kamala kuin katkera mies.
        Kyllä aikuisen täytyy jo itse itsestään huolehtia.


    • Anonyymi

      S.
      Kuulin sinusta yhteisen ihmisen kautta.
      Ota yhteyttä minuun. Koodi sulla on..
      T.A.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe