Tiedän että olet vain kaveri jos sitäkään.
Tai en tiedä mutta luulen jo pikkuhiljaa niin.
Mutta koska en ole varma niin en voi luovuttaakaan. Itse tykkään liikaakin eikä se ole kaveritykkäämistä. (miehelle)
Tiedän ettet tykkää minusta kuten minä sinusta
19
516
Vastaukset 19
- Anonyymi
Koskaan ei tiedä kuka nurkan takaa kurkistaa ja ampuu tunnetasolla syvälle.
- Anonyymi
Tiedän. Ei tulevaa muutenkaan voi tietää.
- Anonyymi
Niin tekee urokset jotka tietää mitä haluaa.
- Anonyymi
Mitä ne haluaa ja mitä ne tekee?
- Anonyymi
Nyt en ymmärrä kommenttiasi???
- Anonyymi
Ollaanko kavereita?
- Anonyymi
You got candy on your truck, right?
- Anonyymi
Tuttavia paremminkin.
- Anonyymi
Aha.
- Anonyymi
Ari you sane eller hur?
- Anonyymi
Niin. Joku muu vastailee noita sekavia tänne.
- Anonyymi
Olipa taas niin jännittävä provo mies, nyt kaikki hyvänpäiväntuttuja ym kähmimään
- Anonyymi
Niin paitsi nainen olen kuten tiesitkin.
- Anonyymi
Tykkään kyllä haluat siis luovuttsa ok.
- Anonyymi
Siellähän sanottiin että en halua luovuttaa. Luit väärin.
- Anonyymi
Katso nyt vaikka sen miehen somea, niin tajuat että hänellä on jo nainen! Koita nyt jo tajuta!
- Anonyymi
Sano ekat kirjaimet?
- Anonyymi
No lopeta sitten kiusaaminen ja ärsyttäminen jos kerran minusta tykkäät
- Anonyymi
Lopetan ja lopetin ja tykkään. Sivusta 😔
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138897En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110573- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää130486Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25462