Määrittele maanpetturi.
Millainen ihminen hän on?
Mitä kaikkea liikkuu hänen mielessään?
Maanpetturi
66
438
Vastaukset
- Anonyymi
Natovouhottaja joka teki Suomesta USA:n vasallivaltion. Hän on mielisairas kiihkoilija ja häikäilemätön opportunisti, aivan kuten putinistit Venäjällä. Nämä molemmat ryhmät tulisi hävittää lopullisesti, jotta normaalit ihmiset saisivat elää rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi
2024-02-27 23:30:59
Natovouhottaja joka teki Suomesta USA:n vasallivaltion
----------------
Se Natovouhotuksen alkuunpani just se joku kaljupää judoharrastaja venakko
en muista sen nimeä tai sama kait sille on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2024-02-27 23:30:59
Natovouhottaja joka teki Suomesta USA:n vasallivaltion
----------------
Se Natovouhotuksen alkuunpani just se joku kaljupää judoharrastaja venakko
en muista sen nimeä tai sama kait sille on.Juu niin, aina on vika vain jossain muualla, vaikka tangoon tarvitaan kaksi...
- Anonyymi
Rahat pois Suomi tuhoon
Pääasia rahat itellw - Anonyymi
Maanpetos ei ole pelkästään ihmisen teoista kiinni, vaan myös ajasta, jota eletään.
- Anonyymi
Marin oli suurin isänmaanpetturi.
- Anonyymi
määrittele ensin maa
- Anonyymi
Itsenäisen Valtion Tunnusmerkit Ovat: Oma Lippu, Oma Raha, Oma Laki, Oma Hallinto, Oma Päätöksenteko, Rajat ja niiden valvonta sekä Oma Armeija.
- Anonyymi
-> suomi ei ole enää itsenäinen valtio PISTE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-> suomi ei ole enää itsenäinen valtio PISTE
Maanpettureita istuu sekä edellisessä että nykyisessä hallituksessa.
Mitähän he olisivat voineet tehdä vielä huonommin jotta alamäkemme olisi vielä jyrkempi?
Jo olemme alas vajonneet NATOn myötä. Eikös näiden maanpettureiden mukaan Nato tuo turvaa mutta miksi sotakiihko natokuppaisten joukossa vain kasvaa?
Mitä tekee maanpettureiksi luokiteltava poliittinen eliittimme? Käyttää retoriikkaa, joka vie meitä entistä lähemmäksi taistelukenttää.
Saatanan tunarit.
- Anonyymi
suomi on selvästi liittovaltio ei maa
- Anonyymi
Onko sellainen ihminen maanpetturi joka kannattaa kommunistista eurostoliittoa?
- Anonyymi
Näitä lienee paljon tässä maassa.
- Anonyymi
on. ahneet politiikot ne on. isommat liksat eussa. halvalla meni
- Anonyymi
Kaiken hyvän vihollinen.
Oman itsensä edun tavoittelija muita hyväksi käyttäen. - Anonyymi
"TOIMII PERUSTUSLAKIA JA IHMISOIKEUKSIA VASTAAN"!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Hyvä huomio.
Laittomuus ja viha Suomen perustuslakia vastaan. - Anonyymi
Voi voi suuri Babylon.
Sinun tuomiosi tuli yhdessä hetkessä!
Ilmestyskirja - Anonyymi
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi
- Anonyymi
Marin oli juuri kuvailemasi henkilö viherkommariinipuolueineen 4 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin oli juuri kuvailemasi henkilö viherkommariinipuolueineen 4 vuotta.
Kyllä.
Tosin kuvailema ei ole minun omaa tuotostani, vaan sitaatti Risto Rydiltä; jk jätti tuon jälkeensä, perinnöksi, jotta seuraavat sukupolvet KYKENISIVÄT identifioida miksi sota alkaa ja miksi sota hävitään.
Pyydän anteeksi huolimattomuuttani laittaa ko. txt sitaatteihin, kuten sivistyneen hlö:n - eikä tällaisen typerän maantiekiitäjän kuten minun - olisi kuulunut tehdä.
- Anonyymi
Miten yhdessä hetkessä?
Salliiko Isä tuoda tuhoajaenkelin paikalle?- Anonyymi
Ei se noin mene, vaan niin, että suojakuvutukset siirtää sivuun.
Koska selkämme Hälle valitsi"mme" - valtionjohdo"mme" etunenässä - kääntää.
PutleriJenssit tuhoaa - Suomen wef-kulttilaisten wef-jonestownitusvalinnan seurauksena - meidät, kaikki.
Millä järjellä seuraavan 7h aikana Ari Puheloisesta saisivat muka vielä Presidentin, mm-alafoorumin väen pulkkishäkkäsille ennen ekaa EMPpaskaa poikkihallinnollisen neuvonantoryhmän ja samanaikaisen kansallistason yhteisrukouksenkin vielä tähän viikkoon mahtumaan, kun eivät ole TAHTONEET sitä tehdä lähes 4 VUOTTA putkeen?
Ei.
Enkä minäkään jaksanut ikuisesti noista naputella. Joten kalu-swappi voitti ja suomalaisuus hävisi. Maanpäältä.
C est la vie?
KGB tehkööt mitä tahtovat minullekin tehdä.
Johan sitä on venttailtukin jo. Aikansa.
- Anonyymi
Mikael pitää rivit kurissa.
Isä käskee parhaakseen katsomallaan tavalla.- Anonyymi
Herra varjelkoot Suomen kansan edes suurosaa, jos putleri jää nokosille - ja ArkkiEnkelit Mooseksien Egyptin tavoin alkaa puhallella ympäriinsä.
Rullaa kuten on rullaakseen.
Sen tietää jo munaton kanakin, et Suomen valtionjohto ym. on kääntänyt selkänsä Luojalle.
PYSYVÄSTI..?
- Anonyymi
Jumala
Aadam
Set
Enos
Kenan
Mahalalel
Jered (Jaaret)
Henok (Jaredin poika) (Eenok)
Metusalah (Metusala)
Lemek (Laamek)
Nooa
Seem
Arpaksad
Kenan (Kainam)
Salma (Saala)
Eber
Peleg (Faalek)
Reu (Ragau)
Serug (Seruk)
Nahor
Terah (Taara)
Abraham
Iisak
Jaakob
Juuda
Peres (Faares)
Hesron (Esron)
Arni
Admin
Amminadab
Nahson (Nahasson)
Salma (Saala)
Boas
Obed
Iisai
Daavid
Natan
Mattata
Menna
Melea - Anonyymi
Pettää oman maansa. Henkilö, joka kokee toisen maan paremmaksi kuin omansa, tai ei piittaa ja myy tietonsa toiselle maalle. Voi olla vihaa, tai ajattelee ett toinen maa on lähempänä omaa ajattelutapaa tai hakee vaan taloudellista hyötyä omasta maastaan, myy ne eteenpäin, ei koe mitään maata omakseen.
- Anonyymi
Kuulostaa aika pahasti joltain kultilta tai lahkolaisuudelta koko nationalismi sitten. Jehovat tai skientologit, tiedäthän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika pahasti joltain kultilta tai lahkolaisuudelta koko nationalismi sitten. Jehovat tai skientologit, tiedäthän.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010251261.html
Tuossa on esimerkkiä kultista, aivopesusta mitä Venäjällä tehdään nuorisolle. - Anonyymi
Tuohan on kuvaus maamme poliittisesta eliitistä.
Miksi Suomi annettiin taistelutta USAn joukkojen temmellyskentäksi? USA saa tehdä Suomessa mitä lystää eikä sen sotilaat ole joudu tuomittavaksi tekemistään rikoksista Suomen lakien mukaisesti Suomessa.
Sotarikoksista USAa ei saada tuomiolle edes Haagiin, sillä USA on nostanut itsensä Haagin yläpuolelle asettamalla pakotteita Haagin tuomareita vastaan. Jo aloitettuja rikostutkimuksia ei ole voitu aloittaa uudelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on kuvaus maamme poliittisesta eliitistä.
Miksi Suomi annettiin taistelutta USAn joukkojen temmellyskentäksi? USA saa tehdä Suomessa mitä lystää eikä sen sotilaat ole joudu tuomittavaksi tekemistään rikoksista Suomen lakien mukaisesti Suomessa.
Sotarikoksista USAa ei saada tuomiolle edes Haagiin, sillä USA on nostanut itsensä Haagin yläpuolelle asettamalla pakotteita Haagin tuomareita vastaan. Jo aloitettuja rikostutkimuksia ei ole voitu aloittaa uudelleen."Miksi Suomi annettiin taistelutta USAn joukkojen temmellyskentäksi?"
Koska WEF-kakistokratiassa KAIKKI taktisopportunismi määritellään suureksi ja syvälliseksi strategiseksi kompetenssiksi, siksi.
Tai pahimmillaan, tiettyjen kohdalla: Tietoisesti.
- Anonyymi
Adamista lähtee ihmiskunnan sukuluettelo.
Hänen Isänsä oli Jumala.
Meillä kaikilla on siis yhteinen Isä Jumala.
Jeesus ei siis ollut väärässä kutsuesaan Jumalaa Isäksi.
"Ellette te usko että minä olen se joka minä olen, te pääse taivasten valtakuntaan."- Anonyymi
"Ellette te usko että minä olen se joka minä olen, te pääse taivasten valtakuntaan."
Minä en uskonut. ETÄISESTIKÄÄN, edes.
Ja sitten Luoja oli, kohdallain, sitä mieltä, etteihän nyt usko ole tiedon väärti.
..ja niinpä ei ollut oikein koskaan tilaisuutta alkaa edes yrittää uskoa, vaan sitä ties ja sitten vasta sitä yritti alkaa kokemuksia ja VARSINKIN Elämyksiä uskomaan todeksi. Meni vähäse väärinpäin, mutta KYLLÄ kelpaa näinkin. KYLLÄ KELPAA!
Voi että sentään että voi olla kiitollisuudellakin sitten nää syvyytensä..
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Maanpetturi rakastaa Zelenskyä enemmän kuin omia vanhempiaan, hän on luopio joka sotkeutuu toisten sotiin.
- Anonyymi
Älä nyt sekoa siellä vaikka Putinia kannatat. Pitäisikö länsimaiden jättää Ukraina pärjäämään yksin hyökkääjäänsä vastaan, katsoa vierestä, kun Ukraina ja ukrainalaiset hävitetään. Onko ne venäläiset nuoret miehet maanpettureita, jotka pakenivat Venäjältä ettei tarvitsisi joutua sotimaan Ukrainaa vastaan, hyökkääjänä, vihollisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt sekoa siellä vaikka Putinia kannatat. Pitäisikö länsimaiden jättää Ukraina pärjäämään yksin hyökkääjäänsä vastaan, katsoa vierestä, kun Ukraina ja ukrainalaiset hävitetään. Onko ne venäläiset nuoret miehet maanpettureita, jotka pakenivat Venäjältä ettei tarvitsisi joutua sotimaan Ukrainaa vastaan, hyökkääjänä, vihollisena.
Ja maanpetturi triggeröityneenä..? Elähänny viitsi surupaskoihin valua paljastetuista faktoista. Masentunuthan on KOKO tää Suomen kansa, jo.
Virhe ajattelussa oli se, että Suomi pärjää ENINTÄÄN keskikertaisuudella - sen KUVITELLEN itsensä aidoksi meritokratiaksi - wef-kultin ylätasoja vastaan "kikkaillen", olemassaolomielessä.
- Anonyymi
Isä meidän joka olet taivaassa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Sinä joka hallitset luomakuntaa Isän ja Pojan ja Pyhän hengen kautta iänkaikkisesti.- Anonyymi
Nuo kolme, neljä lausetta sinä ymmärrät uskosi kautta. Ja piristivät tätä ketjuu just eikä melki sopivasti..
Nuo lauseet minä olen ...Elämyksinä kokenut.
Vaan eivät ole ainostaan luomakuntaan liittyviä vaan SUORAAN koko Elämän Systeemiin; ultradimensionaalisena, ajattoman/tilattoman, läpivalaistuvassa, epäpolttavassa KAIKKIvoipases elämänlähde Tulessa.
Se on sellaista mikä saa kenet tahansa intohimoisen vaikkapa sitten fyysikon tajunnan kirjaimellisesti nousemaan MAKSIMIENSA alun alun alun alun alun alkuun (6x). Luomakunta on kaunis, harmoninen ja looginen, palvellessaan pyhittymistarkoitustaan, mutta voi että sentään miten Elämän Systeemi onkin jo aivan TÄYSIN eri laatuluokan, tai ei, vaan laatukategorian "mitta"suhteissa. Se on se, missä mitattavissa oleva lakkaa ja mittaamaton vasta alkaa. Se on .. sanoinkuvaamaton Elämys kokea. Maanpäällä ei ole MITÄÄN etäisestikään edes vrt.kelpoista. Se kaikki on kirjaimellisesti täysin ihmiskielen yläpuolella. TÄYSIN sen yläpuolella. Aidosti Taivaallista. Aidosti.. itse Taivas..
Ja sitten! Sitten kun tuon Elämän Systeemin kestää upeutena, niin sitten alkaa tän kaiken Luojan tunteminen. Aito, henk koht Suhde. Jossa jopa minäkin olen Häneen verrattuna kuin pieni lapsi vaan, ellen jopa suoraan vauva.
Eikä sitä.. tuota kaikkee.. ei näitä voi ihminen taiks sielu ns. ansaita. En keksi mitään mitä voisin ajatella, tuntea, sanoa, tehdä, jne joiden edes kombona voisin edes YRITTÄÄ kuvitella itseni nousemaan ETÄISESTIKÄÄN sen suuntaan minkä Luoja antaa tahtonsa mukaisesti ..lahjana. Minä olin syntinen. Minä olen syntisin koskaan kohtaamani ihminen, tulevaisuuteeni ml. Ja jotenkin heikkokin, todella todella heikko. Niin valtavan heikko, et joudun kerjäämään Luojalt Armoa ja sääliä, että jaksan elää edes yhden lisätunnin täällä, missä egoismi on olevinaan jk muka-hyve ja altruismi on monille, liian monille, suorastaan oksettavaa.
Sivistyneiden ihmisten altrusmi on mukavaa. Mutta minulle altruismi on kuin.. konttaaminen, kun minä osaisin opettaa muitakin suorastaan lentämäänkin, jo.
Vaan he eivät sitä tahdo. He eivät tahdo edes elämäänsä nykyään, jäädä eloon, vaan tahtovat wef-jonestownittaa itsensä, Suomena. Ja koska vapaa tahtonsa on tuo, Luoja sen heille tai siis meille kaikille kollektiivisesti, toki salliipi.
Minä olin pelkkä nettikirjoittelija.. Se oli näemmä viimeine roolini, täällä maan päällä.
Oli todella rajallisen tuntust, mutta tämä oli se Luojan tahto. Ja mikä tahansa on Jeesuksen tahto, sille minä kumarran. Ja kumarsinkin! :)
...ja pidin lupaukseni Hälle kertoen Totuuden.
Koko totuuden. Kaikest.
- Anonyymi
Te olette Jumalan perhettä
Hänen [Jeesuksen] vielä puhuessaan kansalle, katso, hänen äitinsä ja veljensä seisoivat ulkona, tahtoen häntä puhutella. Niin joku sanoi hänelle: "Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat sinua puhutella." Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?" Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni! Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini." Matt. 12:46-50.- Anonyymi
Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini..
...Kaunista.
Raamattu on kaunis, koska siellä Jeesus puhuu PALJON.
Normaalisti Jeesus puhuu itseasiassa TODELLA vähän.
- Anonyymi
Stubbin kaltainen tyhjäpää jonka päässä ei koskaan liiku yhtään mikään.
- Anonyymi
Onneksi on bile-Sannan kaltaisia syvällisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Eikä tule KOSKAAN liikkumaan mitään, myöskään.
- Anonyymi
Jos tarkkaan katsoo niin Stupidon päässä hölskyy keltainen neste.
- Anonyymi
Jaetaan valtion omaisuutta tai salaista tietoa ulkomaille.
- Anonyymi
Rikoslaissahan nuo luetellaan. Sitä on mm sotaan yllyttäminen ja maan itsemääräämisoikeuden vaarantaminen. Muttei nyt sentään mikään joka pojan usutus, vaan isokenkäisempien vaikutusvaltaisempi sotakiima ja samojen tahojen toimittama päätäntävallan luovutus ulkoisten tahojen käsiin.
- Anonyymi
Tuohan kuulostaa ihan kotoisten natovouhakkeidemme toiminnalta.
- Anonyymi
wef-kakistokratia.
- Anonyymi
Määrittele maanpetturi. Putinistit ja muut Kremlin asiamiehet.
Millainen ihminen hän on? Täysin moraaliton kansanmurhien kannattaja.
Mitä kaikkea liikkuu hänen mielessään? Venäjä Putin Venäjä Putin Venäjä Putin- Anonyymi
Tuohan siis juuri ei ole maanpetturi, vaan erittäin isänmaallinen ihminen. Ääliö...
- Anonyymi
Tuo on leimaamista, projisiointia, alentamisyritystä, ynnä muuta mikä sanottu Snakes in Suits -kirjassa, melko selkeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan siis juuri ei ole maanpetturi, vaan erittäin isänmaallinen ihminen. Ääliö...
Niin jos olisivat Venäjällä asuvia venäläisiä, niin olisivat isänmaallisia.
Mutta kun ovat täällä Suomessa asuvia suomalaisia, niin tietenkin ovat maanpettureita ja juuri sitä kaikkein pahinta lajia. Ääliö.
- Anonyymi
Sauli Niinistö
- Anonyymi
Oppikirjaesimerkki, kyllä.
- Anonyymi
Kaikki maan turvallisuuden vastaiset teot, kuten Koraanin ja Erdon nuken pahoinpitely julkisissa mielenosoituksissa, varsinkin jos siihen ei ole lupaa; muulta osin se on maan omaa sabotaasia kansaansa kohtaan, vaikkei se tosin poista eettistä sabotaasia maatansa kohtaan, vaikka laki sen sallisikin.
Suomen omien ydinaseiden puutte on maanpetturuutta, ja syylliset pitäisi tuomita, ja kun ei niin lain osin se ei ole, mutta ei siltä poista faktaa, että se on maanpetturuutta. - Anonyymi
Sellainen joka otaa rahaa ja työpaikan vastaan, tuhotakseen suomen.nämä nyky ajan opolitikot jotka ovat pinnalla medioiden saattelemana ovat hyvä esimerkki maan petturuudesta.kansan mielipiteistä viis ,kunhan itse saa olla kuin koiran paska mätäällä ,hei katsokaas minä täällä ja heilutan häntääni🤫
- Anonyymi
Juu, ne ovat mädättäjiä ja hyvin onnistuneetkin vuosikymmenten kuluessa. Ei voi verratakaan muihin pohjoismaihin Suomea monissa tärkeissä yhteiskunnallisissa asioissa, kuten julkinen terveydenhuolto ja oikeusjärjestelmä.
- Anonyymi
Sellainen joka jättää hätään joutuneen maansa.
Lue "Räikköräähkä" n tarina.- Anonyymi
Samaa mieltä. Mikäs sitten sellainen enää on, jk "maansa" saattaa ko. hätään?
- Anonyymi
Zelenskyin ihailijat on maanpettureita.
- Anonyymi
Urpo
- Anonyymi
Suomen WEF-perikadotus (ylikuolleisuus) ja WEF-jonestownitus rys täystuhottaviksi (em. myrkytysylikuolleisuuksien peittely-yrityksessä), ovat niin massiivisii kansanmurha -kokonaisuuksii, et AINOSTAAN Luojan kansakunnan tervehdyttämis ja eheyttämisihmeet noissa konteksteissa väen nostaa tässä kohtaa enää ns. anteeksiantokykyyn.
Nuo ihmeet tulee tätä seuraavaa henkisen tason väylää (oikein tehtynä) sekä sen sosiaalisen tason johdannaisia pitkin:
Samanaikainen kansallistason yhteisrukous.
Pres. Kyösti Kallion Suomen jo kertaalleen pelastanutta rukousoivallusperintöä vaalien - ja jatkaen.. - Anonyymi
Kekkonen
Väyrynen
Aho
Heinäluoma
Harkimo- Anonyymi
Mauno Koivisto oli hyvin kyseenalainen henkilö, vaikka historioitsija ja tietokirjailija Jukka Seppinen ei häntä ihan maanpetturina kirjassaan pitänytkään. Ja Ilkka Kanervan yhteydet Tehtaankadulle vuosikymmenten ajalta olivat hyvin tiedossa, mutta silti asemansa oli vahva Kokoomuksessa. Niin vahva, että Marja Tiurakin joutui väistymään kun vaati Kanervan eroa tekstiviestikohun keskellä. Kanerva jatkoi elämänsä loppuun saakka politiikassa, mutta Tiuran ura katkesi.
- Anonyymi
Maanpetokseen voi Suomessa syyllistyä vain poikkeusoloissa. Se on odan aikana vihollisen puolella toimimista. Valtiopetokseen voi syyllistyä myös rauhan aikana ja rikos tehdään silloin kotimaisin voimin yhteiskuntajärjestystä vastaan.
Tämän tyyppisiin rikoksiin syyllistyvillä on sama psykologinen profiili kuin hyödyllisillä idiooteillakin. Huono itsetunto, syrjäytyminen, katkeruus ja ehkä kostomentaliteettikin. Uskoo toimivansa moraalisesti oikein, vaikka tosiasiassa hänet on houkuteltu yhteistyöhön, jonka seurauksia hän ei täysin ymmärrä.
Näillä eväillä suomalaisiakin lähti Nliittoon parempaa maailmaa rakentamaan ja päätyivät lopulta Stalinin murhaamaksi. - Anonyymi
Mitenköhän määritellään tuo sana, kun valtiot poistetaan? Onko se henkilö, joka ei suostu järjestelmän alaiseksi, vaan elää luonnossa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100