Kuulin että ydinsodassa loppu tulee niin nopeasti ettei ehdi edes kipua tuntemaan, jos suoraan pommin alle sattuu päätymään. Jäljelle jää kirjaimellisesti vain varjo.
Ydinsodan jälkeisessä ajassa ihmiskunnalla on hyvin heikot selviämismahdollisuudet muutenkin, ja jos niin sattuu tapahtumaan niin kuorallinen selviytyjiä menee kehityksessä vuosisatoja taaksepäin, ja jälkikasvu on todennäköisesti Tsernobylin tyyliin epämuodostunutta. Ruoasta on tuntuva pula koska mikään ei pimeyden ja saasteen vuoksi kasva.
Olen tosin perun juurin väsynyt nykymenoon. En aio itseäni tappaa mutta olen valmis poistumaan tästä olemassaolosta, tältä planeetalta. Ehkä sen pommin alle sattuminen ole niin paha asia...
Taidan olla kovin synkkämielinen, mutta ansaitseeko ihmiskunta loppunsa?
8
153
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ihan kaikkea ei kannata miettiä etenkään sanalla JOS tapahtuu jotakin. Reippasti vaan elä päiväsi ja ole iloinen. Väärämielisiä se harmittaa kovasti jos jollakin on onnellinen sydän.
- Anonyymi
Ihminen on virus joka tulee kitkeä
- Anonyymi
Poliitikko ja ihminen: Kaksi aivan eri asiaa.
- Anonyymi
Höpö höpö.
Vähän rapsuttelee havuilla mahdoĺista laskeumaa pois sadeviitalta, niin se on siinä.
Tehokkaimmissakin aseissa polttosäde on vain pari km.- Anonyymi
Juu, tuollaista hevonsontaa ihmisille tarjoilee Suomen eräs orjatyövoimaa käyttävä aivopesulaitos, tunnetaan mm. nimellä SA-INT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tuollaista hevonsontaa ihmisille tarjoilee Suomen eräs orjatyövoimaa käyttävä aivopesulaitos, tunnetaan mm. nimellä SA-INT.
Virallinen totuus, että laskeumat lähtevät kuusenoksilla pois? Voisiko haastaa oikeuteen disinformaatiosta?
- Anonyymi
jepulis
- Anonyymi
Ei ole tietoa ydinsodan jälkeisestä maailmasta. Todennäköisesti yksi sota muiden joukossa.
Nyt kiinnostaa lähinnä tulevaisuuden kalustot, että ovatko ne tuhoavampia vai täsmempiä.
Kolmas maailmansota on jo alkanut; tämän vuosisadan teema; sama kaava kuin aina ennenkin. Maailma on jaettu nyt, ja konfliktit päällä ja alustettu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531168
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 68631
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49597Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?61532