Kertokaa pahin pissähätä mikä on ollut

Anonyymi-ap

Missä ja milloin ollut tosipaha hätä että pissavaam tullut housuun kertokaa tarinoita

13

957

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nyt ihan pissahätä, vaan pikku ripulinpoikanen. Olin vuosaaressa jossakin isossa marketissa kun iski Hätä. Eikun lehtitelineestä iltis koriin, wcee paperit hänen osastoltaan jja joku saunavesi hinkki mukaan sovituskoppiin. Eipö siinä ehdi juurikaan mustiksen seikkailuja lueskella, kun tulee jo pakottava halu poistua ko. kopista.

      • Anonyymi

        Sikailua


    • Anonyymi

      Oltiin mieheni kans Rukalla lomalla,illalla lähettiin mettästämään vierasta miestä minulle .
      Olikin kiva ilta,oli porukkaa juhlatunnelmissa.
      Mua tanssitti kolme nuorta miestä joiden kans sovittiin että lähdetään meidän mökille jatkamaan illanviettoja.
      Olihan siinä nesteitä nautittu ja olis pitänyt veskissä käydä ,mutta siellä oli jonoja ja kieltämättä siellä haisi .
      Ajattelin että kun päästään omaan mökkiin niin pääsen vesikin.
      Mutta eipä minua päästetty vessaan vaan mua alettiin riisua. Yritin kiemurrella ja uhkailla muttei se auttanut. Ja tiesin että pylly olis ollut pesun tarpeessa. En tiennyt miten päin olisin ollut,kiemurtelin joka tulkittiin kiimaksi.
      No olihan se sitäkin mutta kyllä se oli kusihätä.
      Mua nuoltiin ja varoittelin pissasta .
      Mietin että jos eka laukeaa sisään ei ne ilkeä spermasta pillua naida. Ja pah..heti seuraava päälle ja jynkytys alkoi,kaveri karjahteli ja laski sisään. Jäin pientä vaille kun kolmas tuli päälle ja sisään. Ilmat pakeni ja vihlas ilkeästi pillussa..ei helvetti tuntui kun halkeaisi . Tunsin kuinka paine lisääntyi,helvetti ,,multa tulee. Kaveri puski niin syvälle kun pystyi pillun repiää. En enää pystynyt ,pillu supisteli ja imi kullia .kun kaverilla alkoi tulla lasti pillu räjähti ..siitä tuli sotkua .

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      U­­u­­s­­i sek­­­si­­teatteri avautu­­u Suome­­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­­kk­i­. Il­­­mo­­­it­­­tau­­tuminen ry­hmä­­­ämm­­­e tä­äl­lä 👉 http://antikbutik.com/H/C4i9P3

    • Anonyymi

      Ihanaa ..voi olisinpa olla mukana

      • Anonyymi

        Porsas röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsas röh röh

        Hyh mitäs olet painu karsinaas takas buaahaa


    • Anonyymi

      Tulin naapurikaupungista bussilla, ja oli pissahätä jo bussiin noustessa, kun ei ollut aikaa käydä veskissä ennen lähtöä. Sinnittelin ja sinnittelin, mutta pari kilometriä ennen päätepysäkkiäni tuli jo muutama tippa housuun ja jäin sitten bussista. Kun tulin bussista alas, tuli pissat jo täydellä paineella, rakko tyhjäksi. Kotiin oli matkaa vielä n. 4 km ja kävelin kotiin, pissat housussa (ja kengissä)

      • Anonyymi

        Lisää speden sekoiluja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää speden sekoiluja buaahaa

        Mitäs sekoilet unohtuiko lääkkeet.


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe