kuinka yhden häirikön poissaolo saattaa rauhoittaa kaikkien keskustelujen osalta tilannetta niin, ettei kovinkaan paljoa esiinny alta riman meneviä kirjoitteluja. Henkilösolvaukset ovat pudonneet miltei nollaan.
Toivottavasti kyseessä on todellinen bannaus eikä vain tilapäinen "depattiväsy".
On tuiki merkillistä,
18
751
Vastaukset
- syntyy
jossakin ihmismielen peräsuolessa.
- näitäkö?
Tarkoitatko henkilöä, joka käyttää kymmeniä eri nimimerkkejä, kuten mielipidepankki, Tapio.Talvi, helsinkiläinen, Känä jne, jne...
- huh helpotusta
rauhallisuus syntyy vain yhden poissaolosta. On hienoa olla porukassa, joka osaa kirjoitella ilman raivoa.
Minun nimerkkiäni eivät feikit voi enää ihan samassa muodossa käyttää, koska olen rekisteröitynyt kirjoittaja. Aiemmin kyllä mainitsemasi häirikkö kirjoitti nimimerkilläni, mutta tekstin tökeryydestä ja sisällöstä kaikki palstan fiksuimmat kyllä heti erottivat oikean väärennetystä. En tiennytkään sama häirikkö on feikannut myös muita kirjoittajia. Ilmeisesti joku kiero ja luonnevikainen keppuli, joka ei kestänyt asiallista kritiikkiä.
Olen ollut havaitsevinani, ettei "toimittajamme" ole saanut tänään mitään aikaiseksi. Olisikohan sheriffi jo kyllästynyt häneen sen verran, että pani jäähylle vähäksi aikaa. Toisaalta päivä on ainakin täällä Helsingissä ollut niin kaunis, että se on houkutellut näitä jengiläisiä makuulle jalkakäytäville ja puiston laidoille.- kuponginleikkaajalla
Mielipidepankki kirjoitti:
Minun nimerkkiäni eivät feikit voi enää ihan samassa muodossa käyttää, koska olen rekisteröitynyt kirjoittaja. Aiemmin kyllä mainitsemasi häirikkö kirjoitti nimimerkilläni, mutta tekstin tökeryydestä ja sisällöstä kaikki palstan fiksuimmat kyllä heti erottivat oikean väärennetystä. En tiennytkään sama häirikkö on feikannut myös muita kirjoittajia. Ilmeisesti joku kiero ja luonnevikainen keppuli, joka ei kestänyt asiallista kritiikkiä.
Olen ollut havaitsevinani, ettei "toimittajamme" ole saanut tänään mitään aikaiseksi. Olisikohan sheriffi jo kyllästynyt häneen sen verran, että pani jäähylle vähäksi aikaa. Toisaalta päivä on ainakin täällä Helsingissä ollut niin kaunis, että se on houkutellut näitä jengiläisiä makuulle jalkakäytäville ja puiston laidoille.on aikaa valehdella aamusta iltaan!
- se sama
Mielipidepankki kirjoitti:
Minun nimerkkiäni eivät feikit voi enää ihan samassa muodossa käyttää, koska olen rekisteröitynyt kirjoittaja. Aiemmin kyllä mainitsemasi häirikkö kirjoitti nimimerkilläni, mutta tekstin tökeryydestä ja sisällöstä kaikki palstan fiksuimmat kyllä heti erottivat oikean väärennetystä. En tiennytkään sama häirikkö on feikannut myös muita kirjoittajia. Ilmeisesti joku kiero ja luonnevikainen keppuli, joka ei kestänyt asiallista kritiikkiä.
Olen ollut havaitsevinani, ettei "toimittajamme" ole saanut tänään mitään aikaiseksi. Olisikohan sheriffi jo kyllästynyt häneen sen verran, että pani jäähylle vähäksi aikaa. Toisaalta päivä on ainakin täällä Helsingissä ollut niin kaunis, että se on houkutellut näitä jengiläisiä makuulle jalkakäytäville ja puiston laidoille.Minusta hesalainen ja Tapio.Talvi sekä Känä Mielipidepankki ovat kyllä sama "mielenvikainen", mutta ei kepuli, vaan oikeistodemari ns. lipposlainen eli paljastit juuri itsesi.
Ps. Rekisteröityminen ei todista mitään, kuten Tapio.Talvi, Känä ja Mielipidepankkisi osoittavat!
- over the hills and faraway..
Voi toki myös olla, että kyseinen henkilö on ystäviensä kera Vermossa laittamassa sitä itseään heppojen takapuoliin takaisin.
Älä vain minulta kysy, minkä takia he (19 1) niin pyrkivät tekemään.- viimeinkin
työntämään kapiukon hevosen perseeseen. (Siinäkin olisi yksi syy palstan rauhallisuuteen.)
- JormaKKorhonen
viimeinkin kirjoitti:
työntämään kapiukon hevosen perseeseen. (Siinäkin olisi yksi syy palstan rauhallisuuteen.)
Harmi kyllä, en huomannut sitä Keriksen kutsua Vermoon. Olisin toki mennyt. Olisi ollut kiva nähdä, kuinka se sieltä rullatuolistaan olisi kyennyt nostamaan edes hevosen p-een tasalle minut, kun en ole edes ihan pieni mies.
No, kertomansa mukaan hänellä oli kavereita. Olisikohan niille löytynyt nopeasti myös hyvät piilopaikat?
- että
päivän vilkkain keskustelu tänään syntyy yhden henkilön poissaolon aiheuttamasta "helpotuksesta". Miten pitkälle se helpotuksentunne kantaa, jää nähtäväksi.
Eiköhän se "helpotus" jo parissa päivässä kasva sellaisiin mittoihin, että poissaolevan henkilön tekstejä alkaa singahdella saitille näköispainoksina arkistojen kätköistä.- huh helpotusta
ei ole niin montaa saitilla olevaa kaveria, että loanheitto jatkuisi. Ollaan nyt vaan ja nautitaan, kyllä se toimittaja löytää tiensä vaikka kirjaston koneelle. Hyvä esimerkkihän on tuo kuuluisa (negatiivisessa mielessä) seppo lehto, jonka IP:t on bannattu kai kymmenittäin.
- JormaKKorhonen
Moni on varmaan huomannut, että nyt poissaoleva saittisankari saa aina esiintymistensä jälkeen eräitä kehuja ja kannustuksia, parilla vakionimimerkillä ja nikittöminä. Helppo on ollut havaita, että ne ovat olleet samasta lähteestä kuin puheenvuoro, jota ne ovat ylistäneet.
Samoin monet törkeät nimettömät avaukset ja törkeät vastineet muiden puheenvuoroihin ovat ilmiselvästi olleet kysymyksessä olevan sankarin tuotantoa.
Nyt nuo kaikki ovat poissa.
Onhan tuolla vielä joku, jolla ei ole eväitä keskusteluun asiasta, vaan pyrkii tarttumaan toisen keskustelijan kurkkuun, kuten tuo tietty "kepupsykologi" ja joku muukin. Ja vaikka pahimpien harhojen vallassa ollut on poissa, vielä näkyy olevan myös joku haamuja näkevä, joka on näköjään niputtanut meikäläisen, Mielipidepankin, Wiljamin, Antikeriksen ja jonkun muunkin - en muista keitä - samaksi henkilöksi!
Ja sitten on vielä noita avausten tekijöitä, joille näkyy olevan tärkeätä saada tuotoksensa estradille, vaikka siinä ei ole tekijän nimeä, jolle voisi kunnian antaa! Ne ovat noita muutamaa aihetta toistavia typeriä heittoja. Eivät sellaiset aiheuta mitään keskustelua; vain säälinsekaista ärtymystä, joka joskus saa jonkun reagoimaan. Noista ei voida syyttää vain kepulaisia, on niitä tyhmiä muissakin.
Mutta eivät nuo, joista edellä puhun, yhdessäkään yllä sellaiseen häiriköintiin kuin se nyt poissaoleva tyyppi yksin. Toivottavasti tämä normaalimpi elämä saa jatkua täälläkin!- Kepun Rock-osasto
Saisitko eläkeläisneitokaiset Rokkaamaan tahdissasi? Mitä sä näitä palstan jääriä kiusaat?
Tule järkkäämään kunnon meininkiä Kepuun!
Olet älykäs ja ilmeisesti sulla on upseeritaustastasi johtuen myös organisointikykyä!
Ovi on avoin! - JormaKKorhonen
...kultahammasta, eli oikeasti sillat, jotka teetin aikoinaan Syyrian Damaskoksen kuuluilla hammassepillä Golanilla rauhanturvaajana ollessani.
Mutta menepä nyt, Telluz-tyttöseni nukkumaan, sillä ikäisesi ei ole ehkä turvallista liikuskella näin myöhään täällä, vaikka se sinua himoinnut setä onkin nyt bannattuna. - JormaKKorhonen
Kepun Rock-osasto kirjoitti:
Saisitko eläkeläisneitokaiset Rokkaamaan tahdissasi? Mitä sä näitä palstan jääriä kiusaat?
Tule järkkäämään kunnon meininkiä Kepuun!
Olet älykäs ja ilmeisesti sulla on upseeritaustastasi johtuen myös organisointikykyä!
Ovi on avoin!Varsin yllättävä ehdotus, mutta ei mahdoton harkittavaksi! Voisivatko ne kepulaiset eläkeläisneitoset tulla joskus esim. Palvelukeskus Kinaporin (Helsingin Hämeentiellä) eläkeläisten päivätansseihin, niin kyllä minä vanha parkettien partaveitsi mielelläni heitä veisin rockiinkin - ja myös tangoon, joka ehkä kuitenkin on kunnon kepulaiselle läheisempi tanssi.
Mutta tuohon ehdottamaasi organisointiin aikani ei taitaisi riittää.
>> Mitä sä näitä palstan jääriä kiusaat? - Kepun Rock-osasto
JormaKKorhonen kirjoitti:
Varsin yllättävä ehdotus, mutta ei mahdoton harkittavaksi! Voisivatko ne kepulaiset eläkeläisneitoset tulla joskus esim. Palvelukeskus Kinaporin (Helsingin Hämeentiellä) eläkeläisten päivätansseihin, niin kyllä minä vanha parkettien partaveitsi mielelläni heitä veisin rockiinkin - ja myös tangoon, joka ehkä kuitenkin on kunnon kepulaiselle läheisempi tanssi.
Mutta tuohon ehdottamaasi organisointiin aikani ei taitaisi riittää.
>> Mitä sä näitä palstan jääriä kiusaat?Älä ylläty!
Rock-miehille on aina tilaa Kepussa ja jos järkkäät vielä hyväntekeväisyystanssit Kepun kustannuksella kunnon paikassa - olet tekijä!
Ja kyllä ne kepun sisäpiirin mimmit odottaa sitä rehtiä Stadin kundia kavaljeerikseen muissakin hipoissa! - tsto.kerikorho
Miellyttävää lukea kannustava kirjoituksesi. Sinulla on laaja ja ymmärtäväinen sydän.
Mekin olemme kepukaunaisia. Lepakot vintillä ja vaaleanpunaiset norsunnysät ovat myös meidän arkipäiväämme, eikä vatsa kestä niin paljoa Lasolia kuin pää kaipaisi.
Kekkonen oli huono, hyvin huono. Kerimäki on myös huono, hyvin huono. Miksei Kekkosta bannata ? IP-osoite pois siltä raadolta heti.
Olemme perustamassa uutta Rock-bändiä. Räppäri kerimäki, kitaristi korhonen, sanoittaja mielipidepankki ja miksaus Jaba. Emeritus huolehtii talousasioista ja manageriksi tulee joku rauhanaktivisti.
tsto.kerikorho
Häirikkö Mutikainen
Lasol-Lissu
Vermon hevosentäyttäjä
Joku siivekäs
Niuvanniemen henkilökunta
Eniron ylläpito
Vanhasen huojuva hallitus - tsto.kerikorho
Kepukauna kunniaan.
Lepakot vintillä ja vaaleanpunaiset elefantit ovat arkipäiväämme. Sääli ettei vatsa kestä niin paljoa Lasolia kuin pää kaipaisi.
Kekkonen oli paha, hyvin paha. Kerimäki on myös paha, hyvin paha. Miksei Kekkosta bannata ? IP-osoite pois siltä raadolta heti.
Olemme perustamassa uutta Rock-bändiä. Räppäri kerimäki, kitaristi korhonen, sanoittaja mielipidepankki ja miksaus Jaba. Emeritus huolehtii talousasioista ja manageriksi tulee joku rauhanaktivisti.
tsto.kerikorho
Häirikkö Mutikainen
Lasol-Lissu
Vermon hevosentäyttäjä
Joku siivekäs
Niuvanniemen henkilökunta
Eniron ylläpito
Vanhasen huojuva hallitus
Ulosottovirasto
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532