EUn strategia on tehdä kuten Ukrainassa on tehty, tuhota omakotitaloja laajalti.
Se on suuri muutos koskien Eurooppaa, mutta näin on tehtävä.
Rakennetaan pieneen EUhun lasisia pilvenpiirtäjää ja raivataan lisää tilaa, kasvataan ylöspäin, sekä maan alle.
EU mepit omakotitaloja vastaan
6
166
Vastaukset
- Anonyymi
EU:komissio on työläistä vastaan kun lopettaa edullisten sähköautojen tulon . Olisihan se kamalaa jos auton ostavalle jäisi 10 000 -15 000 € käyttörahaa . Saattaisi käyttää fyrkat omaan elämiseensä . SE ei käy .
- Anonyymi
EU laittakoon kaikkien komissaarien ja virkamiesten palkat Ukraiman jälleen rakentamiseen se on minun määräys nyt,
- Anonyymi
Juu, kaikki vain yhteen kasaan ja pommi päälle. Bunkkereissa elävät miljardöörit saavat rajattoman temmellyskentän. Ihmettelen vain kuka heidän ruokansa tuottaa ja vaatteet valmistaa. Totuus on että kriisin tullessa kaikki kaupungit ovat kuoleman loukkuja. Roskaa ja törkyä kertyy nopeasti. Rotat ja monet taudit tekevät nopeasti selvää ihmisistä.
- Anonyymi
Hölynpölyä.
EU-parlamentin ratkaisu on nimenomaan, että kukin jäsenmaa määrittää itse korjaustarpeet ja niidensuoritustavan.
Järki sielläkin voitti, vaikka ei EU-vihaajien teksteissä.
Ukrainan sodan kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.
Siellä riehuu ihannemaanne Putleristan.- Anonyymi
Taklaus poikittaisella totuudella tehoaa jopa EU-vastaisiin idiootteihin!
Totuus voittaa aina, - Anonyymi
Ei nää talot tarvitse korjausta. Toimisivat hyvin ilman ulosoton tyrimistä. Kaikkien vesiputket jäädytetty tahallaan. Venäläisten kanssa taas seurusteltu. Kommunismin viimeisiä seurauksia. Nyt EUsta käsin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379