niin nyt on o-naista tällä miehellä ikävä.. et vastannu niihin joihinki viesteihin nii oon tässä nyt site ollu ymmällään ja en toki halua häiritä ja silleen. koitin tehä selväksi että kaveri puolikin onnistuu kuhan vaa vastaisit takaski jotain ettei mee yksinpuheluksi.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kukahan onkaan o-nainen ja missä viestejä laitoit?
- Anonyymi
ei enempää tunnisteita muutaku että sähköposti oli viimeisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö vastannut jotain viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko vielä niin vastaan sitten. Poistin aika paljon posteja vuoden alussa en tiedä onko enää yhteystietoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisin oli sposti mikäs muu oli ja milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko vielä niin vastaan sitten. Poistin aika paljon posteja vuoden alussa en tiedä onko enää yhteystietoja.
en laita enää ku mul on toinen nainen kiikarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en laita enää ku mul on toinen nainen kiikarissa.
Se oli nopeeta. Wau! Reilu vuorokausi ohhoh. No ei se mitään ei Oota olekaan enää huomenna.
- Anonyymi
Olen hyvin kaukana O naisesta.
- Anonyymi
Hankala sitä on yksin puhellen ystävystyä.
- Anonyymi
oojoo
- Anonyymi
Etkö sinä voi siltä siellä sähköpostissa kysyä? Vaikutat tosi tyhmältä.
- Anonyymi
Taitaa mennä palstan originaalille.
- Anonyymi
Niinkö veikkaat että menee? Veikkaatko vielä keneltä?
- Anonyymi
Mitenkäs tämä menee?
- Anonyymi
Jos kerran haluaa puhua tai nähdä niin voi kysyä tapaamista viestillä tai soittamalla.
Siinä ei ole sen kummempaa.
Hyvää yötä.
💫
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531188
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 70648
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49607Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?63540