Ajatteletko katkerana että olet etuoikeutettu satuttamaan toisia koska sinuakin on satutettu?
Satutatko ihmisiä koska sinulla itselläsi on paha olla
61
729
Vastaukset
- Anonyymi
En koe tarvetta moiseen. Karma hoitelee.
- Anonyymi
Tämä. Kuspäät polkee itsensä suohon. Ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Ei en ajattele katkerana mitään! Vaan enemmänkin uskon siihen että kutakin pitää kohdella niinkuin hän kohtelee sinua . Eli jos teet jotain voit odottaa että näin voidaan tehdä myös sinulle tai ehkäpä jopa hieman enemmän. Siitä ei kannata itkeä jälkeenpäin jos teet toiselle jotain ja saat myöhemmin näpeillesi vähintään samalla mitalla.
- Anonyymi
Jeps
- Anonyymi
Olet oikeassa!
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu. Kerrankin jotain tosiasiaa tällä palstalla.
- Anonyymi
En ajattele.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Nope. En laita vahinkoa kiertämään. Ihminen joka nauttii kun saa satuttaa toista, on mieleltään sairas.
Jos joku haluaa tahallaan satuttaa pysyn kyllä riittävän välimatkan päässä hänestä. En halua edes tutustua sellaiseen ihmiseen koskaan.
On satutettu ja se on opettanut ettei kaikkiin kannata luottaa edes pienimmässäkään asiassa.
Ympärillä on aina ollut ihmisiä, jotka yrittävät käyttää hyväkseen.
En silti ole ilkeä takaisin, pysyttelen vaan riittävän välimatkan päässä.
Mukavia ihmisiä on elämässäni ihan tarpeellinen määrä.
☀️ - Anonyymi
Kyllä olisi mukava nähdä ja jutella
- Anonyymi
Kenet haluaisit nähdä ja jutella?
☀️
- Anonyymi
En ajattelen iloisena ja lähes innoissani hyvällä tuulella ja täynnä onnea kun saan antaa takaisin sen saman ihanan paskan mitä olen saanut! Eikös sitä sanota että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo💩
- Anonyymi
What goes around, comes around.
- Anonyymi
Nastoja laittelen tuolille ja kahviin ummetuslääkettä.
- Anonyymi
Reps!
- Anonyymi
Täällä niitä haukkujia riittää, minuakin joka päivä haukutaan. En välitä yhtään.
- Anonyymi
Minuakin haukuttu,matkittu, mustamaalailtu,piilouhkailuja jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin haukuttu,matkittu, mustamaalailtu,piilouhkailuja jne
Voi kyynel.
- Anonyymi
Ei sitä viattomien päälle pidä kaataa. Jokainen päättää omalla käytöksellään.
- Anonyymi
Viaton?.In my ass.
- Anonyymi
Niität mitä kylvit.
E - Anonyymi
En ikinä.
Itsenäiset ihmiset ei niin tee.- Anonyymi
Ihmistä ei ole olemassa
Kyllä ne jotkut ihmiset haluavat satuttaa ihan huvikseen, vaikka mitä tekisit osoittaaksesi, että olet kiinnostunut vain siltä ihmisestä. Karu fakta.
- Anonyymi
Jep jep
- Anonyymi
Hienova m 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienova m 👍
M :ssä ei ole mitään hienoa.Luusereita on.Ei ole munaa tyydyttää naista,eikä älyä.
- Anonyymi
En halua satuttaa ketään. Mutta olen huomannut että olen tosi erilainen ja outo, enkä osaa normaaleja käyttäytymismalleja enkä aina ymmärrä toisten tunteita. En yritä kenenkään ystäväksi enkä lähestyä naista josta tykkään siksi.
- Anonyymi
En todellakaan kaada vihaa syytömien niskaan. Olen aina oikeudenmukainen.
- Anonyymi
Joo,o se kuka on mallin mitoissa on sulle aina se viaton ja hyvä ja puolustamisen arvoinen.Laardit on aina väärässä.
- Anonyymi
En voi kokea asioita tasavertaisena toimijana. Tottakai mulla on syytä olla vihainen muille ihmisille jotka jättävät pulaan
- Anonyymi
Ihmiset luulevat, ihminen reagoi tähän asiaan mikä tapahtuu tai mitä joku ihminen plaaplaaplaa. Ei asia ole noin. Vaan ihminen on järkyttynyt, ettei voi olla oma itsensä kun aika kuluu, ja etenkin silloin kun aika kuluu ja ihmisen todellakin kuuluisi saada olla oma itsensä. Tasavertainen toimija muiden ihmisten kanssa. Mahdollisuus käyttää ihmisyyden työkaluja
- Anonyymi
Ei ihmiset tunnu tajuavan mitä ihminen silloin menettää jos näin ei ole
- Anonyymi
Miksei saisi olla vihainen jostain joka ei ole luonnollinen seuraus tai luonnollista? Ihmiset ovat syypäitä
- Anonyymi
Normaali elämä on eri
- Anonyymi
Tasavertaisuus on eri
- Anonyymi
Ihmisyydestä kaikki tieto huomioon otettuna on eri
- Anonyymi
minusta se touhu on tosi loukkaavaa ja vaarallista. luulen että kaikki ovat rikki, jotka sitä juttua on elänyt vuosia. jotain totta ja jotain mielikuvitusta, toiset elää sitä täysillä ja toiset ymmärtää elää omaa elämää ja pitää jotakin ihmeellisenä kokemuksena. ja ehkä hulluutta ehkä jotain muuta miten jotkut vaikuttavat joidenkin elämään, toisilla hyvin ja toisilla huonosti. itse haluan vaan todellisuuteen lähes kokonaan ja vaikka olisi kuinka vaikeaa niin hyväksyä että paljon pahaa tapahtui, eikä selitystä löydy. haluan vaan pois kokonaan ja kaikki jutut mitkä ei tunnu itseltään, teevenä tai sairaana, niin saada pois itsestä. tosi saruttavaa se on, luulen että melkein kaikille. jotenkin vaan jaksettava ja päästävä pois kokonaan "siitä". niin saa elämää nopeimmin kuntoon, ehkä jotain ihmisten kanssa, jos on neutraalia puolin ja toisin, ja positiivista.
- Anonyymi
itse otin huonot jutut vastaan, se on loputon suo odottaa että nyt on minun vuoro, koska niin siinä on kiinni lopun elämää. pahin ohi, mutta vielä on aikaa ja rypistettävä jotta todellisuudessa kaikki olisi paremmin. rypistän oikeassa elämässä, ja omin voimin, keinoin ja oikein. nuo rakkausjutut ei täällä selviä, menee vaan sekaisin. ja toisten juttuja sekoittuu omiin, eikä edes varmuutta ole onko jutut omaa tai päähän iskostettuja mielikuvia. ja tämäkin lause loukkaa jotakin. hyvää kaikille, ja voimia omaan elämään ja tunteisiin. en usko että monellakaan on täysin helppoa tai ei mitään hyvää.
- Anonyymi
Nou
- Anonyymi
En halua ja kuka nyt toista haluaisi satuttaa.
Anonyymina toki helppoa joltain.
Julki tuotujen mielipiteiden avoimuus, rohkeus
sekä toisinaan jopa kiihkeäksi äityvä
subjektiivisuus riisuvat aseista yrmeimmänkin
umpimielen. Toki ei aina kuitenkaan. - Anonyymi
In the heart of the darkness
I can almost see the light
I could almost see the light
Then it's gone, gone - Anonyymi
Riidelkää keskenänne en kuulu enää tänne!
- Anonyymi
Kyllä viidakonlait.
Romaani :Juoksuaikaa.
Kopsu kohdasta:
Vapautetut naaraat tappelevat uroksesta lopulta aivan kirjaimellisesti viimeiseen hengenvetoon - Anonyymi
J
0
0 - Anonyymi
Sekoa porukkaa.
- Anonyymi
Minä en yleensä koskaan satuta ketään huonolla käytökselläni. Ja tosiaan muiden epäaiallinen kohtelu johtuu omasta pahasta olosta. Toisen huono käytös johtuu yksinkertaisesti ilmaistuna siitä että itsellä on paha olla.
Olin tänään ryhmäliikuntetunnilla, jonka etuliite oli Power-jooga. Tilassa ei ollut ilmanvaihtoa ja pyysin ohjaajaa avaamaan ovea ilmansaanni parantamiseksi. Hän teki tämän hetkeksi seisoen itse oven välissä.
Tunnin jälkeen sanoin ohjaajalle, että tunti muistutti ennemminkin astangajoogaa pitkine asanoineen ja samoine toistoineen. Power-joogan ymmärrän vauhdikkaana joogana, jossa ei olla pitkiä aikoja samoissa asanoissa kuten esim yin-joogassa. Siksikin ilmottauduin kyseiselle tunnille.
Sanoin, että harkitsin tunnilta kesken poistumista koska tämä tunti ei vastannut odottamaani sekä sen että tiedän mitä kukin tunti pitää sisällään..
Jälkeenpäin mietin, josko ohjaaja oli loukkaantunut kommenteistani, mutta palautteesi oli kuitenkin asiallista.
Niin, aloitukseen... En ehkä olisi tätä kaikkea sanonut jos en olisi ollut tunnille mennessäni väsynyt eilisestä ja stressaantunut tämän päivän aikatauluista. Yleensä en siis ole ketään kohtaan epäkohtelias. :)- Anonyymi
🙄🙄🙄Huhhuh, mitäpä jos jäät kotiin seuraavan kerrra, kuulostat kusipäältä
- Anonyymi
En
- Anonyymi
En. Mutta jos joku vttuilee niin vttuilen takaisin. En näe syytä kääntää toista poskea.
- Anonyymi
Eli joku ventovieras jos aukoo pätän palstalla/muualla netin foorumeila niin sinä vttuilet tutuillesi ja haukut heitä kun olet harhaisena tunnistelemassa tekstien taakse milloin ketäkin? Niinkö?
- Anonyymi
Vapaa-ajattelu ei sovi tähän väliin varmaan. Eihän sovi. Ei sovi.
- Anonyymi
En. Menen pois ja hiljenen.
- Anonyymi
Tää kysymys poiki eriasteisia hyvesignalointikirjoituksia, muttei rehellisiltä tuntuvia vastauksia. Kyllä ihmiset satuttaa toisiaan, kaikki ei sitä omaa käytöstään vaan näe. Olen satuttanut, olen katunut. Satutan varmasti edelleen, toivoisin olevani parempi ihminen (ainakin välillä toivon sitä).
- Anonyymi
Ei ole paha olla enkä ole katkera. Mutta tällä vmmaispalstalla osa oikein kerjää tappelua niin annetaan nillle reppanoille sitä mitä toivoo. Hirveitä Iuuskiahan täällä on suurin osa.
- Anonyymi
Kirjoitat tankerosuomea.
- Anonyymi
En, on terveellistä myöntää että kykenee samaan mihin muutkin, eikä leiki enää enkelileikkejä. Jos haluaa niin voi elää loputtomiin lohduttavien illuusioiden maailmassa. Antaa väärien todellisuuksien pettää. Tai käyttää niitä piilottaakseen todelliset aikeet. Oikeus on katsojan silmissä. Samassa ihmisessä voi nähdä viattoman uhrin tai pahuuden ruumiillistuman. Kyse on ennenkaikkea symmetriasta ja nimen kaivertamisesta sieluunsa. Ja jos korkeammat voimat sattuisivatkin tekemään sen puolestani ennen kuin ehdin, on mitä anteeksiannettavinta seurata tuota suurella tyytyväisyydellä. Vaikkakin tietäisi oman vuoron kohta tulevan. Pahintahan on se kun ei tiedä onko puolellaan vai vastaan. Juonien salakavala verkko. Ja nämä tapahtuvat lähimpien piirissä. Loputtomiin keskittymistä epaolennaiseen jolloin aika itse on ruoska.
- Anonyymi
EN.
Päinvastoin olen vastuullinen olemaan satuttamatta toisia ihmisiä koska olen oppinut mikä sattuu ja miten sattuu.
Vielä kun naiset ymmärtäisivät olla satuttamatta. Jos ei kiinnosta, ei haluta tai ei välitä niin ihan ok, mutta hyvä jumala miten ne asiat pitää järjestää aina siten että miehelle tulee mahdollisimman paska ja säälittävä olo tai sitten naisesta todella epämiellyttävä joka vain tuhoaa uskon ja luottamuksen muihin naisiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256