Vieläkö Stubb jatkaa sylitanssija Sanna Marinin kännipäissä julistamalla linjalla , mitä Sale vahvasti tuki; Venäjä on tuhottava?
Taiwanin puolustusministeriön mukaan yksitoista kiinalaista sota-alusta on havaittu Taiwanin ympärillä viimeisen 24 tunnin aikana. Lukua pidetään jännitteiden kärjistymisenä maiden välillä tappavan kalastusalusonnettomuuden jälkeen.
Tapaus sattui, kun neljää kiinalaista kuljettanut kalastusalus kaatui 14. helmikuuta Taiwanin Kinmenin saaren edustalla. Taiwanin rannikkovartiosto jahtasi venettä, joka syytti venettä tunkeutumisesta, ja kaksi kiinalaista kalastajaa kuoli.
Normaalisti Taiwan rekisteröi neljästä kuuteen kiinalaista alusta, mutta tiistain ja keskiviikon välisenä aikana Taiwanin puolustusministeriö rekisteröi Taiwanin alueelle 15 hävittäjää, 11 taistelualusta ja yhden ilmapallon.
Kun puhutaan isoista asioista muutama miljoona Kalevalan kansan edustajaa ei paina mitään tuossa kisassa.
USA taitaa olla pissassa, tilanne Kaukoidässä karkaa käsistä, miten käy NATO Suomen
13
198
Vastaukset 13
- Anonyymi
USA tulee olemaan suurissa vaikeuksissa tulevaisuudessa yrittäessään alistaa koko maailman vasalleikseen, mitkä tukevat tappamista Gazan teurastamisen tavoin.
Maailma ei enää alistu tuohon terrorismiin mitä NATO johto vaatii. - Anonyymi
Miten Suomen valtiojohto edelleen luottaa siihen että NATO tukee Suomen hyökkäystä Suomesta Venäjälle?
USA on ajautumassa yhä syvemmälle Kaukoidän kriisiin, ehkä syvemmälle kuin Ukrainassa?
USA omistaa kohta liian monta rintamaa sotiessaan omiem etujensa puolesta , muuta maailmaa vastaan.
Miten pitkään velalla elävä USA voi yrittää dominoida muita?- Anonyymi
Estonia is “not afraid” of Russia and thinks sending NATO ground troops to Ukraine ought to be under consideration, Prime Minister Kaja Kallas has told Sky News in an interview aired on Wednesday.
So far, only Estonia and Lithuania have expressed any enthusiasm for the idea of escalating NATO support to Kiev beyond deliveries of weapons, ammunition, and money.
“We shouldn’t be afraid of our own power. Russia is saying this or that step is escalation, but defense is not escalation,” Kallas told Sky. “I’m saying we should have all options on the table. What more can we do in order to really help Ukraine win?”
- Anonyymi
Kehnoja on taas putlerin trollinen jutut 😆
- Anonyymi
USA banaanivaltio rappion tilassaan
- Anonyymi
USA voimat eivät riitä Taiwan lähi- itä ukraina jotkut pitää pudottaa pois
- Anonyymi
Taiwan kuuluu Kiinaan on yksi kiina
- Anonyymi
Tuo on totta joka sana, siitä ei voi keskustella edes aivottomien NATO trollien kanssa.
- Anonyymi
Yhdysvaltojen suurin velkoja lienee Kiina? Tekeekö se Kiinalle saman tempun kuin Venäjälle, jättää velat maksamatta?
Olen joskus kuvitellut että SANOMA talossa olisi osaamista, olen joutunut pettymään, vaikka Arkadianmäen apinalauma edelleen luottaa NATO trollin valheisiin.
Niin monta NATO trollia kuvittelee rikastuvansa noilla varoilla, mutta mitä ja missä ne on?
Koskaan ei ole järki SANOMA talossa riittänyt tuota asiaa avaamaan, mitä on nuo varat, onko ne vain numeroita näytöllä?
Eikö SANOMA osaaminen muuhun kykene, todennäköisesti ei.- Anonyymi
Hyvänen aika miten SANOMA talon NATO trollien kompetenssi tuohon riittäisi.
Sanna Marini apinointiin; Venäjän on hävittävä, Sanaomatalon parhaimmisto kykenee, ei enempään. - Anonyymi
Kiina myynyt usa velkaa eteenpäin
- Anonyymi
Asiat korjaantuu, kun Trumpista tulee pressa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18290631
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581655
- 731170
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37547- 50529
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33475- 37429
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427