Ne pysyivät kuin liimattuina paikallaan, täydentäen täysin sileää ja ilmeetöntä otsaa.
Raukka oli näköjään käynyt hakemassa botox -piikkejä kasvoihinsa.
Vaalikeskusteluista jäi mieleen Haaviston kulmakarvat
32
300
Vastaukset 32
- Anonyymi
Pekalla oli näköjään hirveä hinku presidentiksi, kun yläetuhampaiden lisäksi piti laittaa vielä otsakin uusiksi. Jännäähän sitä oli seurailla. Terv. plastiikkakirurgi
- Anonyymi
Ne rahoitettiin vaalikassasta.
- Anonyymi
Eikä tarvitse olla edes asiantuntija huomatakseen sen. Mitähän lähetyksiä juontaneet toimittajat mahtoivat siitä arvella?
- Anonyymi
He eivät olleet Suomi24-persuja, joten eivät huomanneet mitään tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He eivät olleet Suomi24-persuja, joten eivät huomanneet mitään tuollaista.
Toimittajat katsoivat varmasti tarkoituksella Haaviston ohitse. Sen näki jo sokea Reettakin.
- Anonyymi
Hihttelivät myöhemmin kahvihuoneessa keskenään. Ja välillä söivät pullaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurattaisi, ellei se olisi niin säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narattaisi ellet olisi noin säälittävä.
- Anonyymi
Kannattaa kelata ne vaaliväittelyt läpi ja katsoa itse, jos ei ole vielä siihen kiinnittänyt huomiota.
- Anonyymi
Minä en huomannut kenenkään ilmehtivän vaalikeskusteluissa lähellekään niin eloistasti kuin Halla-aho ilmehti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en huomannut kenenkään ilmehtivän vaalikeskusteluissa lähellekään niin eloistasti kuin Halla-aho ilmehti.
Hyvä vitsi. Sen naama oli turvonnut ja ilmeetön. Katsoin vaaliväittelyt ystäväni kanssa, joka on kosmetologi ja hänen mielestään Haaviston naamaa oli käsitelty ammattilaisen toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käynti optikolla kannattaisi.
- Anonyymi
Rypyt pitää piilottaa Pekan iässä. Muuten saattaa parturi-rattijuoppo hakea nuorempaa. Pekalle koittaisi vanhan miehen yksinäiset vuodet vanhoja Tanskalaisin kaitafilmejä katsellen. Nyyh.
- Anonyymi
Ero oli melkoinen, kun vertasi Stubbin eloisia kasvoja Pekan naamariin. Toivottavasti ei laitattanut liian montaa botox -piikkiä kerralla.
- Anonyymi
Olette te persulit lapsellisia :)
- Anonyymi
Urbaanina vihreänä kansalaisena tiedän, että Pekka on luonnostaan cooli ja rypytön.
- Anonyymi
Botox -piikki kerran kuukaudessa pitää varttuneenkin valtiomiehen nuorekkaana.
- Anonyymi
Instagramissa oli tänään kuva Haavistosta, lounastamassa yhdessä Stubbin kanssa.
Haavisto oli kuvassa todella turvonneen oloinen.- Anonyymi
Vaalitaistelu on raskasta ja uuvuttavaa vanhalle miehelle. Sitä eivät kosmetologit pysty peittämään, eikä kosmeettinen kirurgia häivyttämään.
- Anonyymi
Haavisto vanheni vaalitaiston aikana 10 vuotta.
- Anonyymi
Myös Jussin nieleskely
- Anonyymi
Pekka oli laitattanut ihan uudet koirien tekohampaat.
- Anonyymi
Antonio ehkä piikitti sen botoxin, toivottavasti ei tullut liika-annosta.
- Anonyymi
Siihenkö se Haaviston vaalikassa käytettiin?
- Anonyymi
Kaikkeni annoin, hetken mä heilua jaksoin ..
- Anonyymi
Vielä ehtii 6 vuoden päästä.
- Anonyymi
Kuuden vuoden päästä Haavisto on 71 vuotias.
- Anonyymi
Katsoin uudestaan ja siltä se todella näyttää. Kulmakarvat ei nousseet koko keskustelun aikana millin vertaa.
- Anonyymi
Kyllä nyt harmittaa. Haaviston ilme oli kuvauksellinen hänen seuratessaan eduskunnassa Stubbin virkaanastujaisia.
- Anonyymi
Totta. Haavisto oli vakava kuin hautaustoimiston virkailija.
- Anonyymi
Haavisto on kuulemma nuoresta lähtien haaveillut presidenttiydestä.
Nyt se ei tule toteutumaan, koskaan.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18290634
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011182
- 78649
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110597Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34574Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 77530
- 40509
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215485- 62481
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47468