Miljoona kertaa.
Kiitos niille, jotka puolusti ja tsemppasi silloin, kun oli vaikeaa.
Kun kaikki on jo sanottu
34
434
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään lisättävää.
- Anonyymi
Että sinä jaksat.
- Anonyymi
Voi ei viekö tämäkin nyt sun pimeydestä tilaa pois tai mikä mehu nyt on kaatunut? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei viekö tämäkin nyt sun pimeydestä tilaa pois tai mikä mehu nyt on kaatunut? Sivusta
Hapanta rypälemehua😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hapanta rypälemehua😬
Kyllä te kaappi tyypit ootte netissä koviksia.Siksihän te kiusaatte niitä ketkä kailottais jos vain haluaisi julki teidän toiminnan.Pelkureita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se siellä kaapissa huutelee.
Jos olisin teidän lainen uskaltaisin sen itse kertoa.Enkä antaisi ymmärtää kulissia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity se tähän keissiin.
- Anonyymi
Painu hornaan!
- Anonyymi
Eiks sun pitäis sanoa, että tule käymään täällä hornassa, lämmintä on? Sivusta
- Anonyymi
Kiitos vain itsellesi 🫶
- Anonyymi
Kuka mahdat olla, tsemppiä sinne.
- Anonyymi
Hän on yks polyeerinen ihminen.Kuka havittelee erästä arkaa miestä.On ollut täällä sen kans chättäilemässä. Erittäin taitava manipuloimaan miehiä.Naiset näkee heti läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on yks polyeerinen ihminen.Kuka havittelee erästä arkaa miestä.On ollut täällä sen kans chättäilemässä. Erittäin taitava manipuloimaan miehiä.Naiset näkee heti läpi.
Ohi kyllä meni.
- Anonyymi
Parisuhteessa monen kanssa.Yleensä ovat erikseen mutta jotkut vetää kimppakivaa.
Jotku on avoimesti toiset kaapissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa monen kanssa.Yleensä ovat erikseen mutta jotkut vetää kimppakivaa.
Jotku on avoimesti toiset kaapissa.Jatkuu,nämä kaapissa lymyävät tuhoaa muiden ihmisten psyykkeen,niinku kaikki salaajat tekee.
- Anonyymi
Polyesterin ja lycran hiostava yhdistelmä? Tämä palstamies keksii uusia sanoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotku on avoimesti toiset kaapissa.Kiitos tiedosta👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu,nämä kaapissa lymyävät tuhoaa muiden ihmisten psyykkeen,niinku kaikki salaajat tekee.
Niin ja kun salaisuuden paljastaja puhuu ,hän saa kaiken syyn niskoilleen,hän on paha,häntä kiusataan sitten.Maalataan häntä maalaajaksi yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mies huoli, joku on varmasti trollauksessas ihan messissä rupelli rullalla
- Anonyymi
Palstalla sanomisia ei lasketa.
- Anonyymi
Ei niin,mikään ei ole sitä miltä näyttää🙃🤣🤣🤣🤣
Ole hyvä vain.
Jotenkin arvelin, että sinä olet ollut puolustajan roolissa. Enpä voi kylliksi kiittää. Ihminen, joka saa päivittäin kuraa niskaansa ja silti jaksaa aina tsempata muita, sen mitä olen nähnyt. 🙏
Mu5tasydän kirjoitti:
Jotenkin arvelin, että sinä olet ollut puolustajan roolissa. Enpä voi kylliksi kiittää. Ihminen, joka saa päivittäin kuraa niskaansa ja silti jaksaa aina tsempata muita, sen mitä olen nähnyt. 🙏
Kiitos. 😊
- Anonyymi
Veikkaisin mustamaalaja paikalla.
- Anonyymi
Kyllähän se on niin et toisin päin ja irl .
- Anonyymi
Missä tässä oli sit se mustamaalaus ikäänkuin näkyvissä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tässä oli sit se mustamaalaus ikäänkuin näkyvissä? Sivusta
En tiedä ja omalta kohaltani ei edes haittaa mitä täällä mustamaalataan.Luuserit pelkää.
- Anonyymi
I know right and the f-kers never get to see the soft side on any ankle
- Anonyymi
Ankle tarkoittaa nilkkaa...
- Anonyymi
Yhteenveto:
Miksi salaat todellisen minäsi ihmisiltä.Miksi hyökkäät heti kimppuun jos joku huomaa salaisuutesi.Hei kerrotko miten olen hyökännyt kimppuun? Mulla on omasta mielestä oikein toimivia tunteiden purkukeinoja ihan muualla kuin täällä palstalla, mutta olen avoin uusille ehdotuksille. 🤙
- Anonyymi
Eiköhän oteta sudit kaikki käteen ja nähdään bodypaintingissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256