Hinta on kova, Haavisto vaatii silti lisää kuolleita Palestiinalaisia.
Hän vaatii suhdetta 1000 Israelilaista 40 000 Palestiinalaista.
Elina Valtosen vaatimus kuolleista Palestiinalaisista oli vielä suurempi.
Pekka Haavisto sen sanoi 30 000 kuollutta Palestiinalaista ei riitä uhriksi.
5
123
Vastaukset
- Anonyymi
Osa israelilaisista oli heidän itsensä tappamia. Kukaan ei tiedä tarkalleen, kuinka paljon menee palestiinalaisten piikkiin.
Onhan tuo naurettavaa, samaan aikaan pitäisi itkeä jonkun Ukrainan puolesta. Venäjä ja Israel käyttäytyvät täysin samalla tavalla, toinen on "sankari" ja toinen konna.
Toivottavasti Israel saa turpaansa oikein kunnolla ja katoaa kartalta, niin Lähi-itäkin rauhoittuu. Valitettavasti muualta rauha katoaa, kun israelilaiset muuttavat. Jep, tämä on aivan mieletön tilanne sillä Hamas uhrasi nämä palestiinalaiset ihan vain omaa sotaansa varten.
Mitä nopeammin Hamas saadaan pois vaikuttamasta, sitä nopeammin tulee pysyvä rauha :)- Anonyymi
Hamas ei ole uhrannut yhtään mitään, kaikki kuolleet palestiinalaiset ovat kuolleet israelilaisten tappamina. Joko suoraan aseilla tai epäsuoraan saarrolla.
Aivan kuten suurin osa ukrainalaisista on kuollut venäläisten aseisiin. Muutamiahan ukrainalaiset ovat ampuneet itse. Hamasin ei tiedetä ampuneen omiaan.
- Anonyymi
Tuo 30 000 siis palestiinalaisten itsensä ilmoittama. Olisiko todellinen luku n. 3 ?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18290936
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797