Olipa ikävää lukea kunnanlehden yleisöpalstalta erään pastorin kommentti hänen vaimoonsa kohdistuneesta epäluulosta poliisin taholta, en tunne asiaa mutta jos nelisenkymmentä kertaa poliisi seuraa kotiin eikä käsittääkseni ainoakaan kerta johda lisätoimiin voidaanko kysyä onko poliisijohto varmasti tehtäviensä tasalla. Itse olen sitä ikäluokkaa ja tunnen ihmisiä joita en niin välittäisi tuntea, kokemus on johtanut siihen että arvostan kaikkein eniten rehellisyyttä eikä siihen vaikuta ihonväri.
Rasismista
13
843
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkan vielä , tarkoitan ettei ihonväri saa olla lähtökohta epäluulolle
- Anonyymi
Kyllä täälä tietynväriset laitetaan eri nurkkaan muista. Ihan hyvä asia toisaalta täälä ymmärretään mitä nämä muun väriset ovat. Helsinki ym muut isot paikat ymmärtää näitä väkisinmakaajia. Mitä sillä saanut aikaan.... Mene ja tiedä
- Anonyymi
Ei ole pelkästään ihonväristä kiinni. Monet valkoiset, syntyjään ulkomaalaiset ja ihan kantasuomalaisetkin, ainakin runsaasti fiksuja ihmisiä, ovat äänestäneet jaloillaan ja haistattaneet pystyyn kuolevalle Koomajoelle pitkät paskat.
- Anonyymi
En palaa koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En palaa koskaan.
En minäkään. Iäkkäitä vanhempia käyn välillä katsomassa, aina kovaa voivotusta kun kylä vaan kuihtuu ja hiljenee, miksiköhän...
- Anonyymi
Tai sitten on vain niin huono kuski, että tulee tarve poliisin hoitaa velvollisuus tarkastaa ajokunto
- Anonyymi
Suomalaiset itse ovat kakkosluokan kansalaisia omassa maassaan
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Kuinka vain ajellut autolla kylän raitilla. Voinut olla syy seurata kotiin ja tarkistaa kuski. Ei siinä sen kummempaa. Toki voi vetää pakasteherneet nenään.
- Anonyymi
Koko pastori on pelle, hyvä vain kun lähtee
- Anonyymi
Vanha viidakon sanonta: " ei savua ilman tulta "
- Anonyymi
Onneksi tajuaa lähteä, kaikki ei tajua ja siksi kunta on tässä tilassa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18291025
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379